Тема:Тән өлөштәре. Кем ?Нимә?
методическая разработка по теме

 

Тема:Тән өлөштәре. Кем ?Нимә?

Демонстрационный материал:мультимедиапоекторы,элетронный учебник(1-4кл.), шаблоны, кукла. 

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл urok_chasti_tela..docx21.64 КБ
Файл chasti_tela.pptx143.82 КБ

Предварительный просмотр:

Автор: Фахрисламова Р.Р.

  Предмет: башкирский язык

 Класс: 2

 Учебник: Башкирский язык

 Авторы учебника:Тулумбаев Х.А., Давлетшина М.С.,     Абзгильдина Н. С.

Страницы с 107 по 108

Тема:Тән өлөштәре. Кем ?Нимә?

Демонстрационный материал:мультимедиапоекторы,элетронный учебник(1-4кл.), шаблоны, кукла.  

 Ма6сат: у6ыусылар8ы т1н 2л2шт1рен  белдерг1н һүҙҙәр, типик фразалар менән таныштырыу; уларҙы телмәрҙә ҡулланырға өйрәтеү,уҡыусыларҙың иғтибарлылығын, фекерләүен, артикуляцион күнекмәләрен үҫтереү; сәләмәт тормошҡа ыңғай ҡараш тәрбиәләү.

Йыһазландырыу: мультимедия проекторы, электрон дәреслек (1-4кл.), шаблондар, ҡурсаҡ.

Дәрес барышы:

I.Ойоштороу мәле.

-Һаулашыу.

-Фонетик, артикуляцион күнегеү.

1.Башҡорт һуҙынҡы өндәрен йырлау.

2.Ф.Р1хим7олова Шаулама7ы8 шиғырын ҡабатлау.

3.Маҡсат менән таныштырыу.

-Ҡурсаҡтың тән өлөштәрен өйрәнебеҙ. Был эштә беҙгә һүҙлек һүҙҙәре ярҙам итер.

II.Төп өлөш.

1.Инеш әңгәмә.

-Һеҙ ниндәй тән өлөштәрен беләһегеҙ?

2.Электрон дәреслек буйынса эш.(телдән).

3.Физминутка.

                 Иртә менән торабыҙ,

                 Битебеҙҙе йыуабыҙ.

Һабын менән йыуынғас

Бигерәк матур булабыҙ.

4.Һүҙлек эше: (398лек д1фт1р81ренд1)

 Баш-голова           эс-живот        

С1с-волосы                           ҡул-рука                       

     Танау-нос                              бармаҡ-палец                

К98-глаз                              тырнаҡ-ноготь                                          

6ола6-ухо            аяҡ-нога                                  

Ауы8-рот            тубыҡ-колено                                              

Теш-зуб             6аш-бровь          

Муйын- шея                          бит-лицо

К1981- тело

яуырын-плечо                                                     

               

 

5.Д1реслек буйынса эш. 107-се бит.

-Был кем?               -Был малай.

-Был ним1?     -Был баш.

-Был ним1?     -Был муйын.

6. Уйын “5398 5һан “.

7. “ Был минши7ырын  у6ыу.

     Бына танауым,

  Был мине5 6ашым,            Те8елг1н тешем

  К98ем,6ола7ым,                2с б2рт2к кен1.

  ! бына башым.               :улды к9т1р8ем,

  Ауы88ы ас3ам,                Ая6 тыпырлай.

  Тешем к9рен1.                (8ен1н-98е

                                                                                  Бейерг1 3орай.

  *У6ытыусы у6ыуы;

 *берг1л1п т1ржем1 ите9;

 *сылбырлап у6ыу;

 *тасуири у6ыу.

8. Бер м161лде инцениров6алау “К98 6ур6а, 6ул эшл1й”.

№98лек эше: 6ур6а-боится, эшл1й-выполняет,делает.

III.Йом7а6лау.

1.У6ыусылар, б2г2н д1рест1 ним1 тура3ында 32йл1штек?

2. @й эше: 398лек 39881рен ятлау.

         Ребус т2829. (Линар,Руслан,Роман7а).

 

Был мин

     Бына танауым,

  Был мине5 6ашым,            Те8елг1н тешем

  К98ем,6ола7ым,                2с б2рт2к кен1.

  ! бына башым.               :улды к9т1р8ем,

  Ауы88ы ас3ам,                Ая6 тыпырлай.

  Тешем к9рен1.                (8ен1н-98е

                                                                                  Биерг1 3орай.

                                                                                              Р1сим1 Ура6сина.

“ Был мин”

     Бына танауым,

  Был мине5 6ашым,            Те8елг1н тешем

  К98ем,6ола7ым,                2с б2рт2к кен1.

  ! бына башым.               :улды к9т1р8ем,

  Ауы88ы ас3ам,                Ая6 тыпырлай.

  Тешем к9рен1.                (8ен1н-98е

                                                                                  Биерг1 3орай.

                                   Р1сим1 Ура6сина

“ Был мин”

     Бына танауым,

  Был мине5 6ашым,            Те8елг1н тешем

  К98ем,6ола7ым,                2с б2рт2к кен1.

  ! бына башым.               :улды к9т1р8ем,

  Ауы88ы ас3ам,                Ая6 тыпырлай.

  Тешем к9рен1.                (8ен1н-98е

                                                                                  Биерг1 3орай.

                                                                                   Р1сим1 Ура6сина.


Предварительный просмотр:


Подписи к слайдам:

Слайд 1

Части тела т1н 2л2шт1ре Кем? Ним 1 ?

Слайд 2

Артикуляцион к9неге9 9 2 2 1 1

Слайд 3

Ма6сат : у6ыусылар8ы т1н 2л2шт1рен белдерг1н 39881р, типик фразалар мен1н таныштырыу ; улар8ы телм1р81 6улланыр7а 2йрете9 ; у6ыусылар8ы5 и7тибарлылы7ын, фекерл19ен, артикуляцион к9некм1л1рен 94тере9 ; с1л1м1т тормош6а ы57ай 6араш т1рби1л19.

Слайд 4

Ял минуты. Ирт1 мен1н торабы8, Битебе88е йыуабы8. № абын мен1н йыуын7ас Бигер1к матур булабы8.

Слайд 5

№98лек эше : баш-голова бит-лицо с1с-волосы муйын -шея 6аш-бровь яуырын -плечо к98-глаз 6ул-рука танау -нос барма6-палец 6ола6-ухо тырна6-ногть ауы8-рот ая6-нога теш-зуб тубы6-колено

Слайд 6

Был мин . Бына танауым , Был мине5 6ашым, К98ем,6ола7ым, ! бына башым . Ауы88ы ас3ам, Тешем к9рен1. Те8елг1н тешем 2с б2рт2к кен1. : улды к9т1р8ем, Ая6 тыпырлай . (8ен1н-98е бейерг1 3орай . Р.Ура6сина.

Слайд 7

« 5һү ҙ 5 һ ан » уйыны

Слайд 8

Был кем ?

Слайд 9

м161л К98 6ур6а, 6ул эшл1й. 6ур6а- боится , эшл1й- работает,делает.

Слайд 10

И7тибары7ы8 2с2н р1хм1т


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Тема: Обобщение, систематизация и проверка знаний по теме "Имя прилагательное" (На материале декоративно-прикладного искусства. Русская матрёшка). 6 класс. (тема рассчитана на 2 часа)

Тема: Обобщение, систематизация и проверка знаний по теме "Имя прилагательное"  (На материале декоративно-прикладного искусства. Русская матрёшка). 6 класс.   ...

Урок психомоторики 2 класс Тема «Мозаика из рваной бумаги. Птицы.» Урок психомоторики 2 класс Тема «Мозаика из рваной бумаги. Птицы.» Урок психомоторики 2 класс Тема «Мозаика из рваной бумаги. Птицы.»

урок "Развитие психомоторики и сенсорных процессов" предназначен для учащихся 1-4 классов коррекционной школы VIII  вида. Урок "Мозаика из рваной бумаги.Птицы" развивает мелкуюмоторику, мышление,...

Конспекты по экологии с контрольными вопросами по темам: Тема № 4: « Понятие мониторинга окружающей среды». Тема № 5: Источники загрязнения и основные группы загрязняющих веществ в природных средах. Тема урока № 6: Организация рационального природопо

Конспекты по экологии по темам:4.Понятие мониторинга окружающей среды,5. Источники загрязнения и основные группы загрязняющих веществ в природных средах, 6.Организация рационального природопользования...