Промежуточный контроль 2-4 классы, 7-9 классы

Цыренжапова Гоохон Самбуевна

Промежуточный контроль 2-4 классы, 7-9 классы

Скачать:

ВложениеРазмер
Microsoft Office document icon promezhutochnye_kontrolnye_raboty_2-4_klassy_7-9_klassy.doc117.5 КБ

Предварительный просмотр:

2 класс

Промежуточный контроль.

  1. Переведи на русский язык.

1. Минии аба -.                                     4. Манай һургуули -

2. Амтатай  һүн -.                                 5. Һонин ном -

3. Гоё сэсэг   -                                       6. Дулаан малгай -

  1. Дополни предложения.

1. Газаа манай нохой ...........

2. Минии эжы амтатай шүлэ ...............

3. Нагаса аба диван дээрэ .................

4. Ахай гоё зураг ........................

  1. Соотнеси бурятские и русские названия.
  1. һургуули                         а) картина
  2. хабар                               б) заяц
  3. дэбтэр                              в) школа
  4. жэл                                   г) завтра
  5. үсэгэлдэр                         д) белка
  6. мүнөөдэр                         е) ученик
  7. үглөөдэр                          ё) весна
  8. шоно                                ж) тетрадь
  9. хэрмэн                             з) год      
  10. шандаган                         и) вчера
  11. зураг                                к) сегодня
  12. һурагша                           л) волк

              4.*  Восстанови порядок слов в предложениях.

      1. Һурагша, зураг, зурана, гоё.

      2. Амтатай, шанана, эжы, шүлэ.

      3. Уншана, багша, ном, һонин.

      4. Хүбүүн, даабари, хэнэ, гэрэй.

2 класс

Промежуточный контроль.

  1. Переведи на русский язык.

1. Минии аба -.                                     4. Манай һургуули -

2. Амтатай  һүн -.                                 5. Һонин ном -

3. Гоё сэсэг   -                                       6. Дулаан малгай -

  1. Дополни предложения.

 1. Газаа манай нохой ...........

 2. Минии эжы амтатай шүлэ ...............

 3. Нагаса аба диван дээрэ .................

 4. Ахай гоё зураг ........................

3. Соотнеси бурятские и русские названия.

  1. һургуули                         а) картина
  2. хабар                               б) заяц
  3. дэбтэр                              в) школа
  4. жэл                                   г) завтра
  5. үсэгэлдэр                         д) белка
  6. мүнөөдэр                         е) ученик
  7. үглөөдэр                          ё) весна
  8. шоно                                ж) тетрадь
  9. хэрмэн                             з) год      
  10. шандаган                         и) вчера
  11. зураг                                к) сегодня
  12. һурагша                           л) волк

              4.*  Восстанови порядок слов в предложениях.

      1. Һурагша, зураг, зурана, гоё.

      2. Амтатай, шанана, эжы, шүлэ.

      3. Уншана, багша, ном, һонин.

      4. Хүбүүн, даабари, хэнэ, гэрэй.

3 класс

Промежуточный контроль.

1. Вставь пропущенные краткие, долгие, йотированные гласные.

Аб…н, м…хаша, зох…лшон, м…нган, түл…н. эд..н, …маан, эр…н.

2. Исключи ненужное слово из ряда данных.

1. Өөхэн, үндэгэн, үнэгэн, мяхан, загаһан.

2. Бээлэй, самса, малгай, хилээмэн, үмдэн.

3. Ехэ, бага, үндэр, ута, харанхы, ном.

4. Ябана, дуулана, бэшэнэ, уншана, хара.

3. Вставь нужные буквы: һ  или  х. 

1. …үн                                               5. у…ан

2. зага…ан                                       6. даб…ан

3. …илээмэн                                   7. мя…ан

4. то…он                                         8. зөө…хэй

4. Вставь нужные дифтонги.

1. Малг…                                      4. Нох…

2. Зөөх…                                       5. …мһон

3. Бээл…                                       6. …лана

5.* Напиши имена существительные во множественном числе: 

Ахай, эжы, артист, мал, газар, класс, hургуули, карандаш, сүүмхэ, трамвай, морин.

3 класс

Промежуточный контроль.

1. Вставь пропущенные краткие, долгие, йотированные гласные.

Аб…н, м…хаша, зох…лшон, м…нган, түл…н. эд..н, …маан, эр…н.

2. Исключи ненужное слово из ряда данных.

1. Өөхэн, үндэгэн, үнэгэн, мяхан, загаһан.

2. Бээлэй, самса, малгай, хилээмэн, үмдэн.

3. Ехэ, бага, үндэр, ута, харанхы, ном.

4. Ябана, дуулана, бэшэнэ, уншана, хара.

3. Вставь нужные буквы: һ  или  х.  

1. …үн                                               5. у…ан

2. зага…ан                                       6. даб…ан

3. …илээмэн                                   7. мя…ан

4. то…он                                         8. зөө…хэй

4. Вставь нужные дифтонги.

1. Малг…                                      4. Нох…

2. Зөөх…                                       5. …мһон

3. Бээл…                                       6. …лана

5.* Напиши имена существительные во множественном числе: 

Ахай, эжы, артист, мал, газар, класс, hургуули, карандаш, сүүмхэ, трамвай, морин.

4 класс

Промежуточный контроль.

1.Переведите на русский язык:

Сагаан, улаан, ногоон, халуун, хүйтэн, дулаан, амтатай, hайн, муу, аймхай, аймшагтай, баяртай, hонин, баян.

     

 2. К данным словам подбери слова, противоположные по значению (антонимы).

Шэнэ —………………..

Үндэр —……………….

Түргэн —…………………

Хатуу —……………

  1. Измени глаголы по временам (настоящее, будущее и прошедшее времена).

хара — ……………………..

хэбтэ  — ………………………

бай — ……………… ………

оё —  ………………………

4.* Придумай предложения с глаголами настоящего, будущего и прошедшего времён.

4 класс

Промежуточный контроль.

1.Переведите на русский язык:

Сагаан, улаан, ногоон, халуун, хүйтэн, дулаан, амтатай, hайн, муу, аймхай, аймшагтай, баяртай, hонин, баян.

     

 2. К данным словам подбери слова, противоположные по значению (антонимы).

Шэнэ —………………..

Үндэр —……………….

Түргэн —…………………

Хатуу —……………

3.Измени глаголы по временам (настоящее, будущее и прошедшее времена).

хара — ……………………..

хэбтэ  — ………………………

бай — ……………… ………

оё —  ………………………

4.* Придумай предложения с глаголами настоящего, будущего и прошедшего времён.

7 класс

Промежуточный контроль.

  1. Используя таблицу, напиши, кто что делает

Би

Дарима

Аба

Доржо

Бидэ

Тэдэ

һуу

эдеэлэ

бэшэ

ошо

унша

дуула

ерэ

хонходо

-жа

-жо

-жэ

яба

һуу

бай

хэбтэ

-на

-но

-нэ

-бди

  1. Восстанови порядок слов в предложении.
  • Сугларба, олоороо, һурагшад, һургуулида.
  • Ерэбэ, оронһоо, дулаан, шубууд, элдэб.
  • Миисгэй, эреэн, бии, томо, манайда.

  1. Просконять слово: ТОНШУУЛ – дятел.

4.* Переведи текст на бурятский язык.

У Светы большая и дружная семья. Они живут по улице Пушкина в посёлке Агинское. У Светы есть мама, папа, старший брат и сестренка. Отца зовут Баир Баторович, а маму – Сэсэг Аюшеевна. Они - врачи, работают в поликлинике. Брата зовут Эрдэм, он учится в десятом классе, а сестренку зовут Номина, она ученица пятого класса.

7 класс

Промежуточный контроль.

  1. Используя таблицу, напиши, кто что делает

Би

Дарима

Аба

Доржо

Бидэ

Тэдэ

һуу

эдеэлэ

бэшэ

ошо

унша

дуула

ерэ

хонходо

-жа

-жо

-жэ

яба

һуу

бай

хэбтэ

-на

-но

-нэ

-бди

  1. Восстанови порядок слов в предложении.
  • Сугларба, олоороо, һурагшад, һургуулида.
  • Ерэбэ, оронһоо, дулаан, шубууд, элдэб.
  • Миисгэй, эреэн, бии, томо, манайда.

  1. Просконять слово: ТОНШУУЛ – дятел.

4.* Переведи текст на бурятский язык.

У Светы большая и дружная семья. Они живут по улице Пушкина в посёлке Агинское. У Светы есть мама, папа, старший брат и сестренка. Отца зовут Баир Баторович, а маму – Сэсэг Аюшеевна. Они - врачи, работают в поликлинике. Брата зовут Эрдэм, он учится в десятом классе, а сестренку зовут Номина, она ученица пятого класса.

8 класс

Промежуточный контроль.

  1. Восстанови рассказ, используя соответствующие аффиксы притяжаний.

Бүлэ (наша) ехэ бэшэ. Аба (наш) багша. Эжы (наша) багша бэшэ. Аба (мой) багша, харин эжы (моя) эмшэн. Ахай (мой) багша бэшэ, эмшэн бэшэ. Тэрэ – hурагша. Абгай (моя) hурагша бэшэ. (Наша) абгай оюутан. Би өөрөө баhа hурагшаб.

  1. Употреби лично-предикативные частицы.

Би дүүгээ шатар наадажа hургаа… .

Үдэшэ бүри бидэ шатар наададаг… .

Ши конькигаар халтирха… .

Таанад хоккей наадаха… .    

      3. Ответь на вопросы.

Хэнэйнгээ ном асараабши?                                Бата

Юунэйнгээ хажууда байгааб?                            Гэр

Хэнэйнгээ хүбүүе хараабта?                              Абгай

Юунэйнгээ хармаан таһалааб?                           Самса

Хэнэйнгээ пулаад олообши?                               Хүгшэн эжы

Баяр хэнтэеэ кинодо ошооб?                              Аба

Зоригто хэнээрээ омогорхоноб?                         Ахай

Ши хэнһээнь ном абаабши?                                  Булад

Хэнэйдээ ошообта?                                              Багша

Хаанаһаа тэдэ ерээб?                                            Һургуули

4. *Синтаксический разбор предложений.

Нүхэр хүбүүмни Москвада һурадаг. Тэрэ намда ходо бэшэг бэшэдэг. Би баһал харюу бэшэдэгби. Үглөөдэр нүхэрэймни түрэһэн үдэр, тиигээд би тэрэниие амаршалхаб. Минии нүхэрни зохид, номгон, тэнюун, ухаатай хүбүүн юм.

8 класс

Промежуточный контроль.

  1. Восстанови рассказ, используя соответствующие аффиксы притяжаний.

Бүлэ (наша) ехэ бэшэ. Аба (наш) багша. Эжы (наша) багша бэшэ. Аба (мой) багша, харин эжы (моя) эмшэн. Ахай (мой) багша бэшэ, эмшэн бэшэ. Тэрэ – hурагша. Абгай (моя) hурагша бэшэ. (Наша) абгай оюутан. Би өөрөө баhа hурагшаб.

  1. Употреби лично-предикативные частицы.

Би дүүгээ шатар наадажа hургаа… .

Үдэшэ бүри бидэ шатар наададаг… .

Ши конькигаар халтирха… .

Таанад хоккей наадаха… .    

      3. Ответь на вопросы.

Хэнэйнгээ ном асараабши?                                Бата

Юунэйнгээ хажууда байгааб?                            Гэр

Хэнэйнгээ хүбүүе хараабта?                              Абгай

Юунэйнгээ хармаан таһалааб?                           Самса

Хэнэйнгээ пулаад олообши?                               Хүгшэн эжы

Баяр хэнтэеэ кинодо ошооб?                              Аба

Зоригто хэнээрээ омогорхоноб?                         Ахай

Ши хэнһээнь ном абаабши?                                  Булад

Хэнэйдээ ошообта?                                              Багша

Хаанаһаа тэдэ ерээб?                                            Һургуули

4. *Синтаксический разбор предложений.

Нүхэр хүбүүмни Москвада һурадаг. Тэрэ намда ходо бэшэг бэшэдэг. Би баһал харюу бэшэдэгби. Үглөөдэр нүхэрэймни түрэһэн үдэр, тиигээд би тэрэниие амаршалхаб. Минии нүхэрни зохид, номгон, тэнюун, ухаатай хүбүүн юм.

9 класс

Промежуточный контроль.

1. Прочитай предложенные тексты и расставь в нужной последовательности номера предложенных текстов. Сделайте синтаксический разбор предложений под номером №4.

1. Алтан намар үнгэрөө. Хүйтэн жабартай үбэл ерэбэ. Үдэрнүүд богони боложо, һүнинүүд ута болобо. Саһан оробо. Үхибүүд шаргаар һолжорно, конькигаар халтирна. Шэнэ жэлэй һайндэр болобо.

2. Үхибүүд һургуулидаа ошобо. Модоной набшаһад шарлаба. Шубууд дулаан орон руу ниидэжэ ябаа. Огороодой эдеэн элбэг болоо.

3. Саһан хайлана. Үдэр ута, һүни богони болоно. Шубууд дулаан оронһоо ниидэжэ ерэнэ. Түрүүшын сэсэгүүд ургана. Модод ногоорно, гол горход урдана.

4.  Ааяма халуун болоо. Наран шангаар шарана. Һурагшадай зунай амаралта эхилбэ. Тэдэ уһанда ороно, шунгажа, тамаржа һурана. Үхибүүд элдэб жэмэсүүдые суглуулна.

2. Правильно употреби слова данные в скобках.

1. Амаралтын үдэрнүүдтэ би (поздно)    унтадагби.

2. Мүнөөдэр ахай (целый день) һайндэртэ бэлдэнэ.

3. Та үглөөдэр (в 5часов) хонходооройгты.

3. Соотнеси фразы.

1. Извините меня, пожалуйста.         а. Намда бү гомдыт даа.

2. Не сердитесь на меня.                     б. Хүлеэгыт

3. На меня не обижайтесь.                   в. Намайе хүлисыт даа.

4. Извините, что я опоздал.              г.  Би гэмтэйб.

5. Прошу прощения.                           д. Ехэ һайн даа.

6. Я виноват.                                     е.  Намда бү сухалдыт даа.

7. Не беспокойтесь.                          ё.  Тиимэ  даа, зүб.

8. Большое спасибо.                ж. Би лаб тиигэжэ һананаб.

9. Помогите, пожалуйста.                з. Та  зүб юумэ хэлэнэт.

10. Подождите!                       и.  Тантай хэлсэбэ гээшэбди.

11. Вы правы.                          к. Һанаагаа бү зобогты.  

12. Мы договорились.            л.  Намда туһалыт.  

13. Я уверен в этом.                м.  Үлэжэ ерэбэб, хүлисыт.

14. Да, правильно.                  н.  Хүлисэхыетнай гуйнаб.

9 класс

Промежуточный контроль.

1. Прочитай предложенные тексты и расставь в нужной последовательности номера предложенных текстов. Сделайте синтаксический разбор предложений под номером №4.

1. Алтан намар үнгэрөө. Хүйтэн жабартай үбэл ерэбэ. Үдэрнүүд богони боложо, һүнинүүд ута болобо. Саһан оробо. Үхибүүд шаргаар һолжорно, конькигаар халтирна. Шэнэ жэлэй һайндэр болобо.

2. Үхибүүд һургуулидаа ошобо. Модоной набшаһад шарлаба. Шубууд дулаан орон руу ниидэжэ ябаа. Огороодой эдеэн элбэг болоо.

3. Саһан хайлана. Үдэр ута, һүни богони болоно. Шубууд дулаан оронһоо ниидэжэ ерэнэ. Түрүүшын сэсэгүүд ургана. Модод ногоорно, гол горход урдана.

4.  Ааяма халуун болоо. Наран шангаар шарана. Һурагшадай зунай амаралта эхилбэ. Тэдэ уһанда ороно, шунгажа, тамаржа һурана. Үхибүүд элдэб жэмэсүүдые суглуулна.

2. Правильно употреби слова данные в скобках.

1. Амаралтын үдэрнүүдтэ би (поздно)    унтадагби.

2. Мүнөөдэр ахай (целый день) һайндэртэ бэлдэнэ.

3. Та үглөөдэр (в 5часов) хонходооройгты.

3. Соотнеси фразы.

1. Извините меня, пожалуйста.         а. Намда бү гомдыт даа.

2. Не сердитесь на меня.                     б. Хүлеэгыт

3. На меня не обижайтесь.                   в. Намайе хүлисыт даа.

4. Извините, что я опоздал.              г.  Би гэмтэйб.

5. Прошу прощения.                           д. Ехэ һайн даа.

6. Я виноват.                                     е.  Намда бү сухалдыт даа.

7. Не беспокойтесь.                          ё.  Тиимэ  даа, зүб.

8. Большое спасибо.                ж. Би лаб тиигэжэ һананаб.

9. Помогите, пожалуйста.                з. Та  зүб юумэ хэлэнэт.

10. Подождите!                       и.  Тантай хэлсэбэ гээшэбди.

11. Вы правы.                          к. Һанаагаа бү зобогты.  

12. Мы договорились.            л.  Намда туһалыт.  

13. Я уверен в этом.                м.  Үлэжэ ерэбэб, хүлисыт.

14. Да, правильно.                  н.  Хүлисэхыетнай гуйнаб.