Тема: Сказка на фланелеграфе (по мотивам сказки К.Чуковского «Цыпленок»)
план-конспект занятия (младшая группа) на тему

Монгуш Урана Валерийевна

Цели:

1.      Учить детей слушать сказку в инсценированном варианте.

2.      Развивать внимание,

3.      Воспитывать интерес к сказкам.

Материалы и оборудование: Фланелеграф, плоскостные фигуры петуха, курицы, цыпленка,  лягушки, кота, забора.

                                                    Кичээлдин чорудуу.

1.      Организастыг кезээ.

Башкы: (уругларнын кичээнейин ойнаарактар салыр черде турар цыпленокче угландырар). Корунер даан уруглар,кандыг кончуг мунгаргай дагаа оглу боор. Шуут-ла чааскаан. Дагаа оглу аштап турар. Ону чемгерер бис бе уруглар.  Менде мында горох бар. Мен горохту стол кырынга чажып бээримге, силер горохту дагаа оглунга тавакка чыып бээр силер шуве уруглар.

Оюн «Горохту чыг»

Стол кырындатоп каан горохту уруглар бичи тавактарга чыыр.

2.      Кол кезээ. Тоолду коргузери.

Башкы коргузуу  материалдарын  ажыглап тургаш, «Дагаа оглу» деп тоолду чугаалап бээр.

                                                    Дагаа оглу.

          Чырык чер кырынга бир дагаа оглу чурттап чораан. Ол бичи турган. Шак мындыг. Ынчалза-даа ол бодун кончуг улуг кылджыр бодап, бажын маажым хертейтир салыптар турган. Шак мынчаар. Оон авазы база бар. Ону авазы шыйлашкыннар – биле чемгерер турган. А шыйлашныннар дээрге шак мындыг.  

          Бир-ле катап авазынче кара моортай халып келгеш, ону кажаадан ырадыр сывырыпкан.  А кара моортай шак бо хире турган. Дагаа оглу чааскаан азыг черге артып калган. Ло хенертен херим кырынче холчок чараш улуг аскыр дагаа ужуп келгенин болгаш мойнун шак мынчаар узадыр сунупканын корген. Оон бар-ла шаа-биле алгырып дужурупкен: «Ку-ка-ре-ку!». Ынчангаш олбо талаларынче маажым корген: «Мен эреспей эвес мен бе? Мен эр хей эвес мен бе?» Дагаа оглунга ол кончуг таарышкан. Ол база-ла мойнун шое капкан. Шак мынчаар. Бугу-ле кужу-билебижилээн: «Пи-пи-пи-пи! Мен база эреспей эвес мен бе? Мен база эр хей эвес мен бе?».

          Ынчалза-даа ол илдикеш,  шалбааже дуже берген. Шак мынчаар.

          Шалбаага олурган пага ону коруп кааш,каттырып-ла унген: «Ха-ха-ха! Ха-ха-ха! Ха-ха-ха! Аскыр дагаага чедерин ам-даа ырак дийин!». А пага шак бо хире турган. Олу еде анаа авазы халып келген. О лону кээргеп,чассыткан. Шак мынчаар.           

3. Туннел.

-Дагаа оглу кандыг турган-дыр?

- Дагаа оглу кандыг болуксап турган-дыр?

- Дагааоглунун авазы чул?

- Авазы дагаа оглун чунун-биле чемгерип турганыл?

- Дагаа оглунун авазынче чуу халып келгенил?

- Дагаа оглу чуну коргенил?

- Аскыр дагааканчаар алгырганыл, дагаа оглу канчаар алгырганыл?

- Дагаа оглу кайнаар андарлып калганыл?

- Дагаа оглун кым кыжырып катырып турганыл?

- Дагаа оглун кым кээргеп,часыдып турганыл?

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл 4_skazka_tsyplenok.docx16.47 КБ

Предварительный просмотр:

14.09.2015.                     Речевое развитие.

Тема: Сказка на фланелеграфе  (по мотивам сказки К.Чуковского «Цыпленок»)

Цели:

  1. Учить детей слушать сказку в инсценированном варианте.
  2. Развивать внимание,
  3. Воспитывать интерес к сказкам.

Материалы и оборудование: Фланелеграф, плоскостные фигуры петуха, курицы, цыпленка,  лягушки, кота, забора.

        Кичээлдин чорудуу.

  1. Организастыг кезээ.

Башкы: (уругларнын кичээнейин ойнаарактар салыр черде турар цыпленокче угландырар). Корунер даан уруглар,кандыг кончуг мунгаргай дагаа оглу боор. Шуут-ла чааскаан. Дагаа оглу аштап турар. Ону чемгерер бис бе уруглар.  Менде мында горох бар. Мен горохту стол кырынга чажып бээримге, силер горохту дагаа оглунга тавакка чыып бээр силер шуве уруглар.

Оюн «Горохту чыг»

Стол кырындатоп каан горохту уруглар бичи тавактарга чыыр.

  1. Кол кезээ. Тоолду коргузери.

Башкы коргузуу  материалдарын  ажыглап тургаш, «Дагаа оглу» деп тоолду чугаалап бээр.

        Дагаа оглу.

        Чырык чер кырынга бир дагаа оглу чурттап чораан. Ол бичи турган. Шак мындыг. Ынчалза-даа ол бодун кончуг улуг кылджыр бодап, бажын маажым хертейтир салыптар турган. Шак мынчаар. Оон авазы база бар. Ону авазы шыйлашкыннар – биле чемгерер турган. А шыйлашныннар дээрге шак мындыг.         

        Бир-ле катап авазынче кара моортай халып келгеш, ону кажаадан ырадыр сывырыпкан.  А кара моортай шак бо хире турган. Дагаа оглу чааскаан азыг черге артып калган. Ло хенертен херим кырынче холчок чараш улуг аскыр дагаа ужуп келгенин болгаш мойнун шак мынчаар узадыр сунупканын корген. Оон бар-ла шаа-биле алгырып дужурупкен: «Ку-ка-ре-ку!». Ынчангаш олбо талаларынче маажым корген: «Мен эреспей эвес мен бе? Мен эр хей эвес мен бе?» Дагаа оглунга ол кончуг таарышкан. Ол база-ла мойнун шое капкан. Шак мынчаар. Бугу-ле кужу-билебижилээн: «Пи-пи-пи-пи! Мен база эреспей эвес мен бе? Мен база эр хей эвес мен бе?».

        Ынчалза-даа ол илдикеш,  шалбааже дуже берген. Шак мынчаар.

        Шалбаага олурган пага ону коруп кааш,каттырып-ла унген: «Ха-ха-ха! Ха-ха-ха! Ха-ха-ха! Аскыр дагаага чедерин ам-даа ырак дийин!». А пага шак бо хире турган. Олу еде анаа авазы халып келген. О лону кээргеп,чассыткан. Шак мынчаар.        

  1. Туннел.

-Дагаа оглу кандыг турган-дыр?

- Дагаа оглу кандыг болуксап турган-дыр?

- Дагааоглунун авазы чул?

- Авазы дагаа оглун чунун-биле чемгерип турганыл?

- Дагаа оглунун авазынче чуу халып келгенил?

- Дагаа оглу чуну коргенил?

- Аскыр дагааканчаар алгырганыл, дагаа оглу канчаар алгырганыл?

- Дагаа оглу кайнаар андарлып калганыл?

- Дагаа оглун кым кыжырып катырып турганыл?

- Дагаа оглун кым кээргеп,часыдып турганыл?


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Сказка "Моя семья" (по мотивам сказки Репка.)

Современная  сказка  по  мотивам  сказки "Репка", которую  можно использовать на  развлечениях посвященный  празднованию  Дня  семьи....

Конспект занятия по патриотическому воспитанию Тема : «ПЕТУШОК С СЕМЬЕЙ» СКАЗКА НА ФЛАНЕЛЕГРАФЕ (ПО МОТИВАМ СКАЗКИ К. ЧУКОВСКОГО «ЦЫПЛЁНОК»)

формирование умения у детей слушать сказку в инсценированном варианте; закрепление понятия «семья»...

Сценарий музыкальной сказки Муха-цокотуха. (по мотивам сказки К. И. Чуковского) для детей младшей группы .

Музыкальный спектакль"Муха Цокотуха "поможет воспитателям в работе с детьми. Драматизация сказки хорошо влияет на детей.Они становятся сплачённей,  уверенно держаться на сцене перед зри...

Сценарий музыкальной сказки Муха-цокотуха. (по мотивам сказки К. И. Чуковского) для детей младшей группы

Музыкальный спектакль"Муха Цокотуха "поможет воспитателям в работе с детьми. Драматизация сказки хорошо влияет на детей.Они становятся сплачённей,  уверенно держаться на сцене перед зри...