Конспект открытого игрового занятия «В поисках собаки Шарика»
план-конспект занятия по аппликации, лепке (средняя группа)
ЦРР «Узнавайка»
Конспект открытого игрового занятия
для детей средней группы «Туллукчаан»
На тему: «В поисках собаки Шарика»
Выполнила
Башарина В.В.
Якутск 2022 г.
Цель: Закрепить знания о собаке; дать понятие о пользе домашнего животного; развивать мелкую моторику рук, творческое воображение; прививать навыки усидчивости, аккуратности; воспитывать добрых чувств по отношению к животным.
Материалы: Игрушечный телефон, игрушка собаки и сиреноголового, ракета из картона, рисунок луны, марса, клей, белый лист бумаги, раннее вырезанные фигуры инопланетянина, раскраска «Собака», карандаши цветные, музыка, видеоролик.
Предварительная работа с детьми: просмотр слайда «Планеты», ракета, космонавт, беседа про сиреноголовога,
Содержание ООД
1. В: - Утуе кунунэн
- о5олоор, таабырын таайтарабын дуо? (Отв.детей)
«Унуох кирэрин себулуур,
Утуйбакка харабыллыыр.» (Отв.детей «Ыт»)
-Маладьыастар!
-Биьиги бугун «Ыт» туьунан билсиэхпит.
-Бугун биьиэхэ Шарик куулэйдии кэлиэхтээх, кэлиэр дылы ыт туьунан сэлэьиэххэйин. Ыттуьунан быраабылалары уерэтии (Ойуу керуу. Ытыэбиьээт привикалатыахтаахпыт, аьатыахтаахпыт, таптыахтаахпыт).
2. Телефон тыаьыыр Шарик эрийэр «кэллим» диир
-о5олоор Шарикпыт кэлбит тахсан керсуем.
Тахсабын уонна Шарик телефонун тутанкиирэбин
- О5олоор шарикпытын ким эрэ уоран илдьэбарбыт, бу телефонун эрэ буллум.
-о5олоор арба детсаппытыгар камера беге баар дии,керуеххэйин эрэ хайа туекун кэлэн уоран барбытын(Видеоролик холбуубун, онно сиреноголовый ытыуорар)
(Отв.д)
- Ити кимий о5олоор?
- Сиреногловый ханна олороруй? (Отв.д)
3. о5олоор Шарикпытын кердуу ракетанан ыйгакетуеххэйин, ба5ар онно бааллара буолуо? (Паровозиком бары картон ракетабытыттан тутуьаныйга кетебут)
(Ыйга тиийэбит космическай музыка тыаьыыр)
- Дорооболорун, ыйга ким олорор? Ауу. (Инопланетянин тахсар)
- дорообо, ыйга сиренаголовый олорор дуо?
*Кини манна олорбот
- оччо5о ханна олорорун баьаалыста этиэн дуо?
*эьиги хантан кэллигит?
-Биьиги сиртэн «Узнавайка» детсатыттан кэллибит, биьиэхэ бугун до5орбут Шарик куулэйдиикэлиэхтээ5ин, сиреноголовый уоран илдьэ барда, ону кинини кердуу сылдьабыт.
*миэхэ кемелестеххутунэ этиэм.
- О5олоор инопланетянина кемелеьебут дуо? (Отв.д)
- туох кеме нааданый кемелеьуехпут.
* мин ыйга со5отох хааллым, миэхэ до5оттор наадалар
- О5олоор инопланетяниммытыгар элбэх-элбэхдо5ор оноробут дуо? (Отв.д)
Остуол тула олорон аппликациялыыбыт, оноьукпутун инопланетянина кердеребут.
*Баьыыбаларын о5олоор, мин олус-олусдьоллоннум.
-О5олоор инопланетяниммытын кытта ункуулуубутдуо? (Ункуу флешмоб ).
*Баьыыбаларын о5олоор, сиренеголовый марскаолорор.
- Эйиэхэ махтал керсуеххэ диэри.
4. Ракетабытыгар олорон марска кетуу.
-Дорооболорун, марска ким баар? Сиреноголовыйханна бааргыный, кеьун?!
(Таас кэнниттэн сиренаголовый тахсан кэлэр)
*хайыы кэллигит манна?
- эн куьа5ан быьыы онорбуккун, биьигидо5орбутун Шарикпытын уоран илдьэ барбыкынди!
(Сиренаголовый ытыыр, кердеьер)
*Баьаалыста миигин бырастыы гынын, мин Марскасо5ото5ун олоробун, тэьийбэппин, до5ордонуохпун ба5арабын. Ол иьин эьиги до5оргутун Шаригы мин ылбытым (Шарикпытын биэрэр)
- О5олоор сиренаголовайы бырастыы гынабыт дуо? (Отв.д)
-Сеп, биьи эйиигин бырастыы гынабыт, аны энхаьан да куьа5ан быьыыны онорума!
*сеп, ейдеетум.
- О5олоор, сиренаголовайга до5ор бэлэхтиибитдуо? Кини до5ордонуон олус ба5арар дии. (Отв.д)
Бары остуол тула олорон «Ыт» ойуутункырааскалыыбыт уонна сиреноголовайгауруьуйбутун бэлэхтиибит.
Сиреноголовый олуьун уерэр-махтанар
- О5олоор сиреноголовайга ыт туьунанкэпсиэххэйин эрэ (Отв.детей. о5олор ыт туьунантугу ейдеебуттэрин кэпсииллэр, сиреноголовыймахтанар.)
*Миигин кытта оонньуугут дуо?
П/И: «Ким уьуну ыстанар эбитий»
Оонньуу хаамыыта:
Муоста5а кене уьун сурааьын тардабын, О5олор бары тураллар уонна мин командабынаныстаналлар. 2-3 оонньуубут.
- ьуу, о5олоор бириэмэ ырааппыт эбит дии, уьуйааммытыгар бара охсуо5ун.
- Бары ракетабытыгар олордубут, Сиреноголовыйкерсуеххэ диэри, ыттаргын учугэйдик иитээр-аьатаар, харыстаар- таптаар. (Диэн баран группабытыгар кетен киирэбит)
5. - Ьуу, о5олоор сиреноголовайтан, инопланетянинтан куттанныгыт дуо? (Отв.д).
- Маладьыастар мин о5олорум олус учугэйдиккытынныгыт. Ытпыт Шарик уербут, долгуйбутахан, быьаабыккытыгар олус куускэ махтанар. Кини наьаа сылайбыт утуйуон ба5арбыт. (Шарикпытын утутабыт)
Манан дьарык бутэр.
![](https://nsportal.ru/sites/default/files/2022/03/13/b9a8b334-f8a9-426c-b5c1-b663e611f3fd.jpeg)
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
![](/sites/default/files/pictures/2012/03/21/picture-69525.jpg)
КОНСПЕКТ Открытого игрового занятия По физической культуре «Веселые медвежата» (старший возраст)
Закрепить предсталвение детей о повадках и образе жизни бурых и белых медведей...
![](/sites/default/files/pictures/2014/07/04/picture-462485-1404474999.jpg)
Конспект игрового занятия "В поисках сокровищ",
Игровое занятие развивает творческие и познавательные способности детей, формирует образно-наглядное мышление, навыки взаимоотношений друг с другом. Как хорошо отправиться на поиски сокровищ с верными...
![](/sites/default/files/pictures/2015/03/18/picture-609692-1426653233.jpg)
Конспект открытого игрового занятия по изо деятельности «Мыльные пузыри» (ранний возраст).
Конспект открытого игрового занятия по изо деятельности «Мыльные пузыри» (ранний возраст)....
![](/sites/default/files/pictures/2015/12/15/picture-725679-1450170752.jpg)
Конспект открытого интегрированного занятия "В поисках сюрприза". Старшая группа
Конспект разработан в учебно игровой форме, занятие получилось очень интересным, увлекательным и позновательным....
![](/sites/default/files/pictures/2019/01/08/picture-1098897-1546956176.jpg)
Конспект открытого игрового занятия по обучению грамоте в подготовительной группе "Космическое путешествие".
Закрепить знания детей о гласных и согласных звуках, слогах, предложении....
![](/sites/default/files/pictures/2013/10/29/picture-330014-1383057789.jpg)
Конспект логопедического игрового занятия "В поисках волшебной воды" (квест)
Цель: обобщение и закрепление знаний и умений детей посредством игры.Задачи:Коррекционные:активизировать и актуализировать знания детей по лексической теме «Вода»;уточнить и активизировать...