Работы для родителей.
материал (старшая группа)

Елена Ынгаар-ооловна Монгуш

>>для родителей<<

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл doklad_dlya_rod-ey.docx21.19 КБ
Файл konsultatsiya_dlya_rod-ey.docx134.76 КБ
Файл konkurs_a_nu-ka_mamy.docx13.63 КБ
Файл a_nu-ka_papy.docx7.94 КБ

Предварительный просмотр:

АДА-ИЕ БОЛГАШ УРУГЛАР КИЖИЗИДИЛГЕЗИ

Ада-ие улус кандыг боорул деп айтырыг болганчок салдына бээр. Анаа хей, янзы-буру харыыларны берип турар. Бистин билип турарывыс-биле алырга, ол харыыларнын бирээзи—кижизидилге дугайында чугаа. Чуге дээрге уруг торуттунуп кээрге-ле оон, хиндиин адап, оон эгелээш-ле оол, кысты, келир уеде келин, кудээни, ада-иени гелевилеп эгелээр. Назы-хар чедип турда туруштуг, чуткул-соруктуг, ажыл-ишчи ада-ие кылдыр кижизиттинген турар ужурлуг.

ИЕ КИЖИ

Кижи ниитилелиниц амыдыралынга херээжен улустуц салымы дески турбаан. Ол чуртталганыц кандыг-даа баагын керген. Ынчалза-даа кайы-даа шагда эр улус анаа хандыкшылын, ынакшылын кергузуп, могейип, хундулеп, ажы-толунуц иези деп унелээр чораан. Ынчаар-ла херээжен кижинин. езулуг овур-хевири тургустунган, кандыг- даа чоннун тоолдарында, тоолчургу чугааларында, уран чуулунде ол албан чараш, угаанныг, чечен мерген, аттары безин онзагай: Алдын-Дангьша, Хун-Кадын, Ай-Кадын, Чараш Елена (Елена Прекрасная), Мерген Василиса (Василиса Премудрая), Хензигбей (Дюймовочка) дээш-ле баар.

Кыс уругларны частып орар чечек. ээлгир хаак, дорт, хону чойган-биле демейлээринде база утка-ла бар. А оларга чугаалап турар ынакшылдьн сестери кандыг ийик: эргимим, чаражым, хеймерим дээш-ле баар болгай. Улусту ынчаар холзедиптер кыс улустун будужун кандыг им-демдектен шуткуп куткан ирги дизе эге-дези даштыкы хевиринин чаражында, силиинде. Кыс кижиниц чаражы дурт- сынында, арын-шырайында, кылажында. Оларны коорге, чойган, чодураа-даа, хемде эштип чоруур куу-даа сагышка кирер болгай. Кыс кижинин будужу-—оон чечен-мерген угаанында. Ол ажы-телу, барган ашаа, ал-боду дээш уш дакпыр боданып, амыдыралды шимчедип чоруур. А бойдустан чаяаттынган уран- мергежилин шимчедипкенде, ажыыдышкыннарны кылып, улуг чедиишкиннерге чедер.

Удазынга ораашпайн, улуг ижин будуруп, идик-хевин каастап-даарап, , саан-савазын салбайн, улусту кайгадып, мактадыры база будуш-тур.

Улугну хундулеп, бичиини сургап, эскериичел, созу эвилен-эптиг чорууру база кыс будуштун шынары-дыр. Ындыг уругларньщ кежии улуг, чоруу чолдуг болур.

Куш-шыдал эр кижиге хамааржыр-даа болза, бо берге уеде бодун камгалап билир аргаларны ооренип алган кыс уругларны коорге, магаданчыг. Кыс бурузу ындыг болуру кузенчиг.

Эрес-шудургу, эртем-билиглиг, ажыл-агыйлыг, ончу-херенгилиг болуру уениц негелдезинге дугжу бербес деп бе? Ажылгыр, уулези будунгур, бергелерге торулбас, омак-сергек болуру бо уениц езулуг кызы ол эвес бе?

Кыс кижи—огнун чырыткызы, одааныц ээзи. Оон шынчызы, ашаанга бердингени, ажы-толунге ынак, олар дээш туржуп, сузуглелин хумагалап чорууру база-ла будуштун илерели.

Кыс кижи чазык боор. Ооц чылыг хулумзуруунден эргим-чаражы, ээлдек-эптии костур болгай.

Кыс кижинин хеви база улуг уткалыг. Каас-шиник, аар ортектиг хептиг болуру

кузенчиг, ынчалза-даа, "хевинин шинчизи-биле уткуур, угааныныц шинчизи-биле удээр" деп улегер чугаада ужур-ла бар. Ону келин кыстар сагыжынга дууп алыры артык эвес.

Кыс кижи—чуртталганын каазы, сузутлели. Оон будужунуц дугайында тончи чок бижип болур, мында чугле кол шынары кергустунген. Мында кысты мактаар сеткил чок, оон, будужу кандыг болур ужурлугул деп айтырыгга харыылаар дзэн кузел-биле чараш сестер бижитгинген. А багай талаларын балап, эдип-чазап чоруур болза, кезээде чараш болуп артып каар.

Кыс чаяалга дээрге-ле ие чаяалга дээни ол. «Ортемчейде дириг бойдусту Ие-Чер бодарадып турар, чырык черте амыдыралды ие кижи чаяап турар» деп мерген угаанныглар чугаалаан болгай. Азарганчыг чаштын баштайгы сезу— !'авай", амыдыралдын айыыл-халавынга таварышкаш, база-ла "авай" дээр бис. "Ава" деп сес- биле сеелгу орукче чо-руткуже кады чоруур бис деп чувени кижи бурузу билир.

Тыва чон кезээ-менгеде буян-чол бургээн иени авыралдыг авам дээр, ачылыг хунге демейлээн, кажан шагда амыр орбас холдарын кайгамчык хуулгаазын дээр, оон ©ткут мерген угаанын "Ие сезун ижип болбас" деп улегер сеете синирген.

Ие дугайында чылыг, чымчак сестерни, ырларны, шулуктерни,

тураскаадыгларны, могейиглерни, йерээлдерни кым соглевээнил!

АДА КИЖИ

Эр улусту ег-булениц, азыракчызы, даянгыыш-челенгиижи, камгалакчызы (чаглаа) болур кылдыр бойдус чайгаар чаяаган. Ынчангаш оол кижи куш-шыдалдыг, кудер эр кылдыр езери черле албан, а бир эвес ол арган, ырбыска болур болза, амыдыралга ооц улуунге таваржыр кадыг, куш ундурер ажылдарны кылып шыдавайн, чоокка чованчыг, ыракка ыянчыг-даа апаар. Чоннуц тоолдары, тоолчургу чугаалары- биле алырга, оол уруг Дээр-адазын, Чер-иезин дамчыштыр куш-шыдал кирер, ооц ат- шолазын безин олар-биле холбаан боор—Дээр оглу Демир-Моге, Хун оглу Хулер- Меге, Ай оглу Алдын-Меге дээш-ле оон-даа хой чедингир, мерген ат-шолаларны адап, тып болур.

Амты уеде куш-шыдалды сайзырадырыньщ тускай хой-хей аргалары бар. Ону билдилии-биле ажыглап, боттарынга таарыштырып тургаш, даштындан коорге, шилиндек, куш-шыдалдыг кылдыр бодун эдип-чазап алган оолдар чараш. Ооц-биле чергелештир херек чок черте херээн чайып, кужун кеергетпезин олар база билир ужурлуг.

Тыва чоннуц теегузунде оол уругнун кижизидилгези аът-биле сырый холбашкан. Ооц ужуру улуг: аъттыг болуру дээрге, ону камнаар, ажаар, карактаары, ацаа ынаа болгай. Аъттыг кижи ол эки шынарларны шицгээдип алыр болганда кижилерге, оске- даа дириг амытаннарга чаагай сеткилдиг болурунуц эге-дезун оон алыр. Кижиге, малга каржы, ыт-куш соккулаар оолду (эр кижини) коорге, чаржынчыг болгай.

Оол уруг аъдын чугле кадарар-карактаар эвес, ону каастаар. Чес, монгун шуткуп тургаш, кылып каан чуген-чуларлыг, тыва эзерлиг, ден-дески узун аргамчылыг болуру дээрге-ле, кеш, хам, демир-биле ажылдап билири, ус-дарган мергежилди шицгээдип алыры ышкажыл. Эр улустун шевер холдары улусту магададыптар болгай. Ынчангаш оолдар тудунгур-кавынгыр кылдыр озуп сайзыраар ужурлуг.

Аът эзертеп, мунуп билири база тускай еередаг-дир. Ону шицгээдип алган оолдарны коорге, езулуг тыва чацныг, шоваа, дадим, эзерге олурупканда, эптежип, сыны дорт апаар.

Сеелгу уеде тыва чон аътце катан эглип эгелээн. Ону чугле шаап мунар эвес,

оон-биле тараа тарып, ег-буле ажылы кылып, чуьк сеертуп, анаа хелге кылдыр ажыглап, чарышка салып, канчаар-даа эдилеп турар. Аътты ажыглап билири база эр будут.

Тыва ёзу-чавдчылдар-биле алырга, чугле эр кижиниц кылыры тус кай ажылдар бар болгай: чылгы мал кузеттээри, бода соп, шээр мал озеп, аайлаары, эът быжырары, эът кезери, кышкы тускай чем хырбача, ууже кылыры дээрге-ле эр кижиге хамааржыр. Эр кижи эр угаанныг болур дээр болгай. Ол чутле амыдыралдыц нарын айтырыын шиитпирлээринде, эр адын сыкпазында, улус дорамчылавазында эвес. Эр угнан чаагай сеткилге, деткимчеге, эрес-дидим чорукка, егбелеримге эки ха- маарылгага, ажы-толунге, алган кадайынга бердингенинден база кеступ кээр. Ынчангаш эр кижи ургулчу эр угаанныг чоруур ужурлуг.

Эр кижинии хоемейлеп, ырлап, ёзулалдар билири база будут. Ынчалза-даа "оол уруг ааспырак, уен-даян, улус дорамчылаан сестер эдерге, сузуу кудулаар” деп чувени утпайн, шуу ran, хей чуве чугаалавас болза, улам эки.

Чоннун, дески кижи дугайында узел-бодалдарындан езектелген тыва эр кижиниц овур-хевири амгы шагда, хун буруде чугаалап турарывыс культурлуг даштыкы хевир, аажы-чац чугаа аяны деп негелделер-биле дыка дугжуп турар. Ынчангаш чон аайын эдерип, езулалдарын сагып чорза, улегерлиг душтук, кудээ, ада болуру база эр будут.

Амгы уеде ада кижи кандыг болурул деп айтырыгньщ, харыызы нарын болгаш делгем. Ону кысказы-биле тодаргайлаарга мындыг:

  1. Дээди болгаш ортумак тускай эртемнии.
  2. У с-дарган мергежилди чедип алганы: чазанакчы, даараныкчы, кацнакчы, эки чем кылып билири дээш, оон- даа еске.
  3. Кежээ, кандыг-даа ажылды чогаадыкчы езу-биле кылыры.
  4. Ажы-тОлдуг болуксаары, оларны телептиг кижизидеринче сагыш салыры.
  5. Чоннун ужур-чацчылдарьш билири, сагыыры.
  6. Улус-чоннун сагыш-сеткилин хогледип, оожуктуруп билири.

77 Берге л ер ден кортпазы, оларны чуткулдуг ажып эртери.

8. Кадайынга, уругларынга ынаа.

9.0г-булезин унелээри.

Ада кижинин кол шынарлары бо негелделерге дугжуру кузенчиг. ЬТнчалза-даа адаларныц аразында хостуг адалар ам-даа бар. Олар кол нуруузунда мындыг болгулаар: ажылдан оспаксыраар, арагага сундугар. Чамдыктары ег-булезинден чарлып, ажы-телун диригге-ле ескуссуредир каапкаш, хая-даа кербейн, хайзы-даа баспайн чоруй баар. Ындыг адалар каапкан урутлары оларны кайы хире чоктап, сактып турарын билгеннер болза! Ылангыя оолдарга ачазы кончуг чоктанчыг болгаш кузенчиг. Чуге дээрге ада кижи-биле оон, оглун бойдус чацгыс хиядиктиг кылдыр чаяаган болганда, аргалыг болза, ол ийи чарылбас ужурлуг. Чуртталгага ачазы— оглунуц башкаракчызы, дагдыныкчызы бооп, ону ажыл-ишке, эки аажы-чацга оередири оон, амыдыралчы хулээлгези, а оглу—ачазыньщ, "мецгеде эдеринчизи", оон изин истеп, оруун оруктап чорааш, экиге ееренип, бактан чайлавышаан, бедик угаан-медерелдиг, ажыл-агыйжы, эвилен-ээл-дек, амгы шагами эки шынарларын бодунга сииниктирген толептиг хамааты болуп озер.

Ада кижи биле оглу чугле мынчаар удур-дедир карактажып, камгаланып чоруур болза, арагалаар, чурум урээр, херек уулгедир оолдар эвээжээр деп чуведе чигзиниг чок.

Ада кижинии салдары кыс уруг кижизидилгезинге база улуг. Херээжен кижини ыдыктыг деп санаар, анаа могеер ада кыс уругларга хамаарылга кандыг болур ужурлугул деп чувени херек кырында кергузуп чоруур. Ындыг адаларлыг кыс уруглар чоргаар, омак, ажылгыр кылдыр озуп кээр. Ажылга тудунгуру, авазы- угбазынга ээлдээ, аът-хелге ынаа, аъш-чемни кылып билири—ада ооредииниц кол дозу, ону чедимчелии-биле тайылбырлап, ажы-телунге "ажырып болбас” чагыын арттырары— аданын, чымыжыньщ бир кезээ болур.

Уругларны терээн чонунга толептиг, ниитилелге ажыктыг, тура-соруктуг кылдыр кижизидерин—ада-ие бурузу кузээр. Ажы-толу озуп келгеш, ада-иезин хундулеп, чыргалдыг чурттадыры оларныц чымыжын дедир эгиткени болур.



Предварительный просмотр:

Прогулки с детьми осенью
Консультация для родителей «Осенние забавы»

Назначение: консультация предназначена воспитателям для взаимодействия с семьями воспитанников.

Цель: обогащение знаний родителей по организации и проведению прогулок

с детьми.

Вот и промелькнуло лето в своем ситцевом цветастом сарафанчике! На смену ему пришла красавица - осень! Осень - чудная пора! Еще стоят теплые солнечные денечки, а деревья стоят уже в своем золотом убранстве! Постарайтесь использовать их для наблюдений за природой, для игр и общения        с        ребенком.

Выберите одно из деревьев, и в течение месяца наблюдайте за ним. И увидите чудеса преображения: как листочки из зеленых превращаются в золотые и красные, а потом дерево постепенно теряет свое яркое убранство, пока ветви совсем не оголятся. Можно совместно с ребенком вести дневник наблюдений, в котором будете зарисовывать все изменения, происходящие с деревом.

Гуляя, обратите внимание ребенка на то, что происходит с растениями:

цветы отцветают, листья на деревьях изменили свои цвет: пожелтели и покраснели. При малейшем дуновении ветерка они, кружась, падают на землю. Объясните ребенку, что это явление называется листопад.

Соберите букет из осенних листьев, дома засушите их или прогладьте утюгом через лист бумаги. Сделайте вместе с ребенком аппликацию из осенних листьев. Для работы, прежде всего, составьте эскиз композиции, подберите материал, подходящий по цвету, форме, величине (ребенок должен тоже принимать в этом участие!). Для основы лучше всего взять плотную цветную бумагу (картон). Расположите композицию на фоне, проверьте правильность расположения и только после этого можно наклеивать листочки. Недостающие элементы изображений можно дорисовать.

Для того чтобы листья не меняли свою окраску при наклеивании используйте клей ПВА. Не забывайте хвалить ребенка, ведь этим Вы только подбодрите его.

Еще из засушенных листьев можно сделать гербарий: каждый из листочков приклеить на картон (один засушенный листочек на лист картона), подписать название дерева, вложить в файлы, а затем поместить в папку. Папку с гербарием можно назвать «Деревья нашего парка» или «Деревья нашего района (города)». Рассматривая гербарий, ребенок быстрее запомнит названия деревьев.

Отдельно соберите желуди, шишки, каштаны, крылатки ясеня, клена (плоды и семена тех деревьев, которые собраны в гербарии). Предложите ребенку поиграть в игру «С какой ветки детки» - подобрать плод или семя к предложенному листочку и назвать его.

Предложите разложить семена (плоды) от самого маленького до самого большого.

Помните! Собирая природный материал нельзя обламывать ветки, вырывать цветы с корнем. Напоминайте детям, что природа живая, нельзя делать ей больно.

Попробуйте вместе с ребенком печатать листочками. Для этого вам понадобятся: листья с различных деревьев, гуашь, кисточка, лист бумаги, стаканчик с водой. Покрываем листочек гуашью, прикладываем окрашенной стороной для получения отпечатка на лист бумаги. Делаем несколько отпечатков в зависимости от задуманного сюжета, затем, чтобы получить законченный вид, дорисовываем гуашью необходимые детали.

Выразительно прочтите ребенку стихотворение об осени, предложите выучить его:

Ветер по лесу летал,

Ветер листики считал:

Вот дубовый,

Вот кленовый,

Вот рябиновый резной,

Вот с березки - золотой,

Вот последний лист с осинки

Ветер бросил на тропинку.

Н.Нищева

Это, конечно же, не все, чем можно заняться осенними днями.

Главное - это то, что вы вместе со своим ребенком проводите время, учите его чему-то новому и учитесь вместе с ним!



Предварительный просмотр:

Родители и дети в детском саду - конкурс -”А, НУ-КА, МАМЫ”

Как важно для ребенка слово - мама! С этим словом он засыпает, с этим словом он просыпается, и без всяких сомнений - проживает весь свой день в дошкольном учреждении. Это хорошо, когда малыш вспоминает свою маму без слез, радостно и терпеливо ждет её вечером, а еще очень замечательно, когда мамы в детском саду становятся хоть не на долгое время полноправными участниками жизни детей.

Очень долго готовились наши мамы к конкурсу, совещались перед праздником, несколько раз собираясь в раздевалке группы, когда вечером забирали своих малышей из детского сада.

Открою вам секрет: дети были удивлены, как это мама ушла в детский садик, а его оставила на улице гулять с воспитателем? Задавали вопрос: "А что они там так долго делают?" А мамы - готовились к конкурсу: "А, НУ-КА, МАМЫ!"

-Дети готовятся читать стихи о маме. Посмотрите на ответственные лица детей, как они серьезны.

-Дорогие, мамочки! Мы про вас поем!

-Дети из 6 группы рассказывают пословицы о мамах. "Какие мамы - такие и детки!".

-Веселый танец для мам!

-Слушают внимательно, с интересом, какие есть трогательные лица! -Дети слушают стихи.

-Торжественный момент - мамы идут готовиться к конкурсам! -Команда мам из 6 группы: "Пчелки" - приветствует соперниц. -"Мамы - Смурфы" - другая команда.

Ура! Соревнования начались!!!

Ответственное и справедливое жюри, как на любом конкурсе!!! -Первый конкурс - ТАНЦЕВАЛЬНЫЙ.

-Команда: "Мамы - Смурфы" - танцуют танец - РОК - Н - РОЛЛ. -Команда: "Мамы - пчелки" - танцуют танец - ЦЫГАНОЧКА.

-Команда: "Мамы - смурфы" - танцуют русскую плясовую.

-Мамы из команды: "Мамы - пчелки" танцуют ломбаду - веселый и зажигательный танец.

ЖЮРИ в затруднении, какая команда танцевала лучше?

Танец детей с мамами, пока участники команд готовят "КОНКУРС НА ЛУЧШУЮ ПРИЧЕСКУ".

-Прическа команды:"Мамы - пчелки". -Презентация причесок мам смурфов.

Очень строгое жюри!

Конкурс костюмов из подручных материалов.

-Браво шагают модели и мамы.

-Торт смурфов.

-Торт Пчелок.

Презентация сладкого конкурса

Жюри подводит итоги.

Конкурс окончен! Все мамы - молодцы!!!

С праздником, дорогие, любимые мамочки!!!



Предварительный просмотр:

Сценарий праздника в средней группе. «А НУ-КА ПАПЫ»

Цель:

Совершенствовать координацию движений, формировать ловкость, меткость. Воспитывать дружеские чувства.

(Легко на носочках забегают девочки в зал и встают у центральной стены. Под марш заходят мальчики, проходят круг и встают возле девочек.)

Ведущий:

Дорогие ребята! Вот и опять мы собрались все вместе в этом зале. Настроение у нас радостное и приподнятое. Ведь сегодня мы отмечаем праздник - День защитника Отечества. Поздравляем нашу мужскую половину с праздником.

Ребенок:

Папы для нас очень важны,

Папы наши нам очень нужны!

Ведущий:

Сегодня мы пригласили пап, для них мы приготовили конкурсы с девизом «А ну - ка, папы».

Ребята, конечно, будут им помогать, потому, что все хотят быть сильными как папы. Приглашаем пап разделиться на две команды. (Папы выходят и делятся на команды.)

  1. кон курс «Почисть картошку»

На расстоянии стоят столы, папы подбегают к ним, чистят одну картошку и возвращаются к своей команде и так вся команда. Кто сделает первым, тот победитель.

  1. кон курс «Проведи мяч»

Провести мяч между ориентирами и забросить в ворота. Кто первый.

Музыкальный номер «Танец с платками»

  1. конкурс «Самый сильный папа».

Папа с ребенком на плечах обегает стойку и возвращается к своей команде.

Стихотворение «Любовь»

Я вчера в углу стояла

Я наказана была.

А за что, мне вдруг попало

Я понять и не смогла.

Я на папиной «Тойоте»

У стекла, ближе к рулю

Нацарапала отверткой

«Папа я тебя люблю»

Нацарапала красиво

Фразы из красивых слов.

Разве это справедливо

Ставить в угол, за любовь?

  1. конкурс «Отдай честь»

Папам нужно одну руку поднести к виску, а другую вытянуть вперед и поднять большой палец, затем руки поменять. Выполнять быстро, под счет. Не сбиться.

  1. конкурс «Кто дальше прыгнет»

Чья команда вперед доберется до флажка.

  1. кон курс «Смешной папа»

На расстоянии стоит стул, там лежит юбка и платок. Папам нужно быстро подбежать, нарядиться и сесть на стул.

Музыкальный номер « Детская полька»

Ведущий:

Очень ребята любят своих пап, и хотят им сказать добрые слова.

Ребенок:

Милые папулечки.

Наши дорогулечки.

От души вас поздравляем,

Всего лучшего желаем.

Ребенок:

Я папулечку люблю,

Как конфетку сладкую.

Его ничем не заменю,

Даже шоколадкою.

Ребенок:

Если папа загрустит,

У меня печальный вид.

Ну, а если улыбнется,

Сердце радостно забьется.

Ребенок:

Лучше папы человека

В целом мире не сыскать.

Гвоздик он забить сумеет

И белье прополоскать.

Ребенок:

Мой папа учитель

Самый умный мыслитель.

Он много, много знает,

На все вопросы отвечает.

Ребенок:

Мой папа военный

И я им горжусь!

Когда рядом с ним

Ничего не боюсь!

Силен он и смел

Все ему по плечу!

Когда подрасту

Стать таким же хочу!

Ребенок:

Врач - стоматолог папа мой!

Он самый добрый и родной.

Ослепительные улыбки дарит нам.

Зубы лечит малышам.

Ребенок:

Наши папы лучше всех

Наши папы круче всех.

Мы их обожаем

Песню им подарим.

Песня «Лучше папы друга нет» Б.Савельев, М.Пляцковский

Ведущий:

Закончились наши конкурсы, папы наши молодцы! Пап мы поздравляем И от всей души желаем:

Все дети:

Силы и здоровья!

Нежности и ласки!

И такими дружными

Навсегда остаться!

Дети дарят папам подарки, сделанные своими руками.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Организация работы по повышению правовой компетентности родителей Методическое пособие для воспитателей и специалистов ДОУ по работе с родителями

Предлагаемое методическое пособие подготовлено с целью оказания  помощи педагогам дошкольных образовательных учреждений в работе с родителями по формированию у них правовой и педагогической...

Совместная работа с родителями по экологическому воспитанию дошкольников. Работа с родителями

Важным аспектом в системе экологического образования в детском саду является работа с родителями как постепенный и непрерывный процесс....

Методические рекомендации для педагогов ДОУ по работе с родителями воспитанников «Совместная эколого – оздоровительная работа с детьми и родителями»

Материал содержит методические рекомендации для педагогов ДОУ по работе с родителями воспитанников. Раскрывает цель, задачи и основные принципы работы с родителями по экологическому воспитанию детей д...

Работа с родителями. Статья: « Проектная деятельность в работе с родителями»

      Работу с родителями веду параллельно, с самого начала выявления ипривития детям интереса к музыке. По мере возможности изучаю условияжизни ребёнка; выявляю индивидуальные с...

Работа с родителями. Методические рекомендации по теме: «Работа с родителями»

Работа с родителями. Методические рекомендации по теме:«Работа с родителями»...

Справка-анализ по теме: «Работа с родителями: анализ плана работы с родителями, индивидуальных стендов для родителей, организация групповых мероприятий с родителями».

В перспективном плане работы с родителями педагоги отражают совместную работу с семьями воспитанников. В плане воспитатели отмечают формы организации общения с указанием тематики (родительское собрани...