Число 5. Части суток
план-конспект занятия по математике (младшая группа)
Занятие с рабочей тетрадью по математике
Скачать:
| Вложение | Размер |
|---|---|
| 27.77 КБ |
Предварительный просмотр:
Муниципальное автономное дошкольное образовательное учреждение детский сад «Чечек» комбинированного вида
с. Кызыл-Мажалык Барун-Хемчикского кожууна Республики Тыва
Билип алыышкыннын сайзырадылгазынын кичээли
«Число 5. Утро, день, вечер, ночь.»
Ийиги бичии бөлүк
Кижизидикчи башкызы: Сундуй-оол Шенне Алексеевна
Образование: высшее
Категория: б/к
Кичээлдин темазы: Число 5. Утро, день, вечер, ночь.
Сорулгазы: уругларга хуннун кезектерин таныштырар.
Мергежилгелер: даалгалары
Ооредиглиг даалга : беш деп саны быжыктырар
Сайзырадыр даалга: Хуннун кезектерин чуруктар дузазы-биле угаан-медерелин сайзырадыр..
Кижизидилгелиг даалга: Кичээлге сонуургалын кижизидер.
Словарлыг ажыл: дан бажы, душтеки, кежээки хун.
Дерилгези: ноутбук, чурук хуннун кезектери
Ажыглаан методу: Беседа, чурук биле ажыл.
№ | Кичээлдиң этаптары: | Өөредиглиг кичээлдиң чорудуу: | ||
Башкының ажыл чорудуу: | Уругларнын ажылы: | Уези | ||
1. | Организастыг кезээ: | Башкы: - Уруглар тогерик кылдыр турупкаш мендилежиптер бис бе? Чазык башкым, амыр-амыр! Чараш оргээм экии-экии Эртенин-не ужуражыыр Эжим оорум, экии-экии! | У: Экии | 1 мин |
2. | Проблемалыг байдал | Б: Уруглар бисте бо хун Маша келген. Маша чуну чугаалап турарын дыннаалынар: «Экии уруглар, мен адыгнын чанынче баар дээш онаалгалар кылып чадап тур мен. Менээ дузалажып бээрин дилеп тур мен уруглар». Б: Машага дузалажып бээр бис бе , уруглар? | У: ийе | 1 мин |
3. | Ортаакы кезээ | Б:-Ам уруглар Машага дузалажып, кыдырааштарывыста бердинген онаалгаларны Машага дузалажып кылчыптар бис бе уруглар? Б: Бир дугаар онаалганы корээлинер чаа уруглар.
Б: Баштай мен силерге шулук номчуп берейн Один, два, три, четыре, пять Начинаем мы считать! Сколько пальцев на руке? Сколько зайцев на катке? Сколько в домике окошек? А в окошке сколько кошек? Один, два, три, четыре, пять Все мы можем сосчитать! Б: Ам кыдыраашта чурукче корээлинер уруглар. -Холувуста каш салаа бар санаптаалынарам уруглар. -Бажында каш сонгалар бар дыр уруглар? -Сонгада каш диис бар дыр? Б: Каш диис бар бажыннын сонгазында олурар,ол хире тогерикти долгандыр чурунар , уруглар.
Б: Бо онаалгада домакты тондур деп турар дыр уруглар -Дан бажында чемненир, а кежээки чемни кажан чиир бис уруглар? -Удуурувус дуне, зарядка кылырывыс? -Зарядка кылырда дан бажында, душтеки чем чииривис кажан? Б: Эр-Хейлер уруглар.Маша дыка амырап тур уруглар. Б: Ам 3 дугаар онаалгазын кылыптаалынарам уруглар. Чурукче корээлинер, уруглар. -Хүннүң кандыг кезектерин чуруттунганыл? 4. Игра «Подбери пару» -шын кожуп кор хол хаптарны деп турар уруглар, кожуп корунерем. Б: Ам бичии дыштанып салааларывыс биле физминуткадан кылыптаалынар. | У: ийе У: шулукту дыннап турар У:бир, ийи, уш, дорт, беш У: беш У: уш У: уруглар чуруп турар У: кежээ У: дан бажында У: Дуъште У: дан бажы, душтеки , кежэээки хун У: уруглар кожуп турар | 5 мин |
4. | Кадыкшылдың минутазы | Видеофизминутка «Салаалар» | 2 мин | |
5. | Чаа чуулду билип алырының кезээ | «Чурук биле ажыл» (Чурук биле ажылдаар.) | 4мин | |
6. | Туңнел кезээ: | Б: Уруглар Маша чуну чугаалап турарын дыннаптаалынар: дузалажып бергенинерге дыка амырап мен уруглар, четтирдим уруглар. Адыгнын бажынында чедип келдим. Б: Биске кым аалдап келген ийик, уруглар? Б:Маша кымче баар дээш онаалгаларын кылып чадап турган ийик уруглар? -Б:Хуннун кандыг кезектерин билип алдывыс? Б:Эр-Хейлер, уруглар. | У: Маша У:адыгже У: дан бажы, душтеки, кежээки хун | 1 мин |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты

«Установление соответствия между числом и цифрой. Ориентировка во времени – части суток»
Формирование временных представлений и умения устанавливать соответствие между числом и цифрой...

Конспект Организационно – образовательной деятельности по образовательной области «Познавательное развитие» (ФЭМП) Тема «Образование числа 10. Части суток. Треугольник и его свойства»
Задачи. Формировать умение образовать число 10 на основе сравнения двух групп предметов, выраженных с соседними числами 9 и 10.Закреплять представления о частях суток, представления ...

КОНСПЕКТ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПО ПОЗНАВАТЕЛЬНОМУ РАЗВИТИЮ ДЕТЕЙ 4-5 ЛЕТ (ФЭМП) Тема: «Число «четыре». Части суток»
расширять знания детей о частях суток, об их характерных особенностях;формировать представление о временных понятиях «вчера», «сегодня», « завтра»...

Презентация к занятию в средней группе. ФЭМП. Образованием числа 5. Части суток, Геометрические фигуры
Эта презентация поможет решению образовательных задач: учить считать в пределах 5, отвечать на вопрос «Сколько?»Закреплять представления о последовательности частей суток : ...
Конспект по ФЭМП на тему "Независимость числа от величины предметов. Порядковый счет. Установление последовательности событий (части суток). Закрепление понятий «широкий», «поуже», «еще поуже» «самый узкий»"
Конспект по ФЭМП на тему "Независимость числа от величины предметов. Порядковый счет. Установление последовательности событий (части суток). Закрепление понятий «широкий», ...

Конспект занятия по ФЭМП во второй младшей группе "Закрепление. Число 5. Прямой и обратный счет. Части суток"
Конспект занятия по ФЭМП во второй младшей группе "Закрепление. Число 5. Прямой и обратный счет. Части суток"...

Конспект занятия по математике № 26 во второй младшей группе Тема: «Число 5. Прямой и обратный счёт. Части суток»
Конспект занятия по математике во второй младшей группе «Число 5. Прямой и обратный счёт. Части суток»...
