Игровая деятельность по проекту "Уйный-уйный үсәбез"
план-конспект занятия (средняя группа) на тему

Галяутдинова Раиля Тахировна

УМК "Говорим по-татарски" в средней группе "Алсу кунакка килде"

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл umk.docx15.68 КБ

Предварительный просмотр:

Игровая деятельность по проекту «Уйный-уйный үсәбез” УМК  “Говорим по-татарский” в средней группе

Тема: “Алсу кунакка килде”

Максат: Уен ситуацияләре аша татар телен өйрәнү, аралашу теләге уяту.

Бурычлар:1.Үзләштерелгән сүзләр һәм грамматик конструкцияләр ярдәмендә балаларның сөйләм телен үстерү эшен дәвам итү.

2.Өйрәнелгән сүзләрнең сөйләмдә кулланышын активлаштыру.

3.Балаларда татар телен өйрәнүгә кызыксыну уяту.

Кулланма материаллар: татар киемнәреннән курчак,алма муляжлар, уенчык чынаяк, чәйнек, өстәл өстенә өскәтер.

Уздыру формасы: фронталь.

Уен барышы:

Тәрбияче: -Исәнмесез, балалар!

Балалар: -Исәнмесез!

Т:-Хәлләр ничек?

Б:-Әйбәт, рәхмәт! Хәлләр ничек?

Т:- Әйбәт, рәхмәт! Мин сезне өстәл янына чакырам. Я приглашаю вас к столу. (балалар өстәл янына утыралар)

(ишек шакыйлар)

Т:-Балалар,безгә кемдер килде бугай! Кажется к нам кто-то пришёл.

Б:- Кем бар анда?

(тәрбияче курчакны һәм алмаларны алып керә)

Т:-Балалар, бу кем?

Б:-Бу-курчак.

Т:-Әйе, бу курчак. Аның исеме-Алсу.Её зовут Алсу. Әйдәгез, аның хәлләрен сорыйбыз.Давайте,спросим как у неё дела?

Б:-Алсу,хәлләр ничек?

Т:-Ребята,Алсу принесла нам угощение.Бу нәрсә?

Б:-Алма.

Т:-Алма нинди?

Б:-Алма зур,алма тәмле.

Т:-Давайте,позовём её к столу.

Б:-Алсу, кил монда, утыр.(показывают место)(алмаларны вазага куялар)

Т:-Катя,мә алма!        

Катя:-Рәхмәт!

Т:-Катя,алма нинди?

Катя:-Алма тәмле! Даниил, мә алма!(һәрбер бала иптәшенә бирә)

Т:-Ребята, Алсу угостила нас, а теперь мы угостим её чаем.Ә хәзер без аны чәй белән сыйлыйбыз.Ариана, син чәй яса.Ариана, ты наливай нам чай.

(чынаякларга һәр балага чәй ясый)

Ариана:-Матвей, мә чәй эч!

Матвей:-Чәй тәмле. Рәхмәт!

Алсу:-Рәхмәт, балалар!Чәегез бик тәмле булды.Миңа китергә вакыт.Мне пора домой.Сау булыгыз!

Т:-Сиңа да рәхмәт, Алсу!Сау бул!Тагын кил.

Балалар:-Сау бул.Алсу!Тагын кил!

(тәрбияче Алсуны алып чыгып китә)

Т:-Ребята,кто был у нас в гостях? Безгә кем кунакка килде? (балаларның җавабы) Без нишләдек?Что мы делали? (балаларның җавабы)Молодцы,ребята! Мне очень понравилось то,как вы разговаривали с Алсу на татарском языке.Мин бик шат!


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

«Организация интегративной игровой деятельности, в процессе подготовки дошкольника к театрально – игровой деятельности».

Данная статья посвящена вопросу организации интегративной игровой деятельности, в процессе подготовки дошкольника к театрально - игровой деятельности.Ключевые слова: интеграция, театрально - игровая д...

Перспективный план по самообразованию по теме «Экологическое воспитание детей дошкольного возраста через игровую деятельность» 1 младшая группа, Сафиуллиной Илгизи Гаязовны. Тема «Экологическое воспитания детей дошкольного возраста через игровую деятельно

Экологическое образование дошкольников- это непрерывный процесс обучения, воспитания и развития ребенка, направленный на формирование его экологической культуры, которая проявляется в эмоционально-пол...

Игровая деятельность в группах раннего возраста в условиях реализации ФГОС ДО Использование игровых приёмов в работе с детьми . . Использование игровых приёмов в работе с детьми по развитию речи детей раннего возраста"

Представляю вашему вниманию  развивающие игры на липучках, которые стали для меня  очень актуальными.Цель данных пособий: способствовать созданию педагогических условий для ра...