Осень-2022 "Осень в гости к нам пришла"
методическая разработка (подготовительная группа)

Саая Чойганмаа Кан-ооловна

разработки осенних развлечений во всех возрастных группах

Скачать:


Предварительный просмотр:

«Алдын кус аалдап келген»

2 бичии болук уругларынга кустун оюн-тоглаазы.

Баш-чы.Уруглар бис богун чараш солун байырлалда келген бис!

               Корунер даан, бисти алдын сарыг хунчугеш уткуп турар!

           А бистерге эки чылыг болзун дээш хунчугеш хулумзуруп тур!

                    Хунчугеш бо-дур!

Ширмада хунчугеш коступ кээр.

Хунчугеш. Экии, уруглар! Мен будун чайны оттур силер-биле кады турган мен.

                       Чылыг херелдерим силернин оорганарны чылдып турган,

                       Силернин агаарлап ойнап турарынарны магадап коруп турдум.

                       Менээ шупту чуулдер коску!

                     Менээ аалдап келгеннинер дээш четтирдим, уруглар!

                     Уруглар богун Алдын кустун байырлалы.

                     Алдын кус силерже далаштыг аалдап кел чор!

Баш-чы.     Кус дурген биске чедип кээр кылдыр,

                    Хоглуг ырыдан ырлаптаалынарам, уруглар!

Ыры «Да-да-да».

Хунчугеш.  Дыка чараш ырыны ырладынар уруглар! Кус ыры ырлаарынарга дыннап каапкан боор! Кусту уткуп алынар уруглар, а мен улаштыр оруум уламчылап чоруптайн!

 Хунчугеш ширма артынче чуглуп кире бээр.

Хоглуг аялгага Кус кирип кээр. 

Кус.              Экии, чаштар!

                     Богун силернин чаражынарны каазынарны!

                     Бээр мээн чанымче унуп келгеш, долганып, боттарынарны коргузуп корунерем менээ!

Пляска «Наши дети нарядились».

Кус.          Силерже аалдап кээр мурнунда дыка бодандым уруглар:

                  Силерге кандыг белек белеткеп алгаш аалдап чедерин?

                  Солун тоолдуг аалдап келдим.

                  А силер тоол дыннаарынга ынак силер бе? (уругларнын харыызы) 

                     Силерге тоолдан коргузейн.

                     А силер кичээнгейлиг коруп оргаш дыннанар чаа!

 Ширмага Таня деп бичии уруг коступ кээр.

Кус.         Таня яблоня тарып алгаш, яблонязын сугарып турган.

Таня.       Экии, уруглар! Кус душкен, яблонядан дыка амданныг яблоктар озуп келген

                 Яблоктарны чыып алгаш, бичии чаштарга бээр мен!

                 (уругларже) Уруглар, мен корзина сава экээйн,

                 А силер яблоняны эки коруп турар силер!

              Яблонянын  яблоктарын тура сокпас кылдыр!

 Таня уне бээр.Адыг чедип кээр.

 Адыг.    Бо чуу деп хуулгаазын коруп тур мен? Яблонянын— чаражын!

                 Яблоктан ап чиптейн.

Кус.        Чок, адыг яблокту чивейн кор! А бистер самнап корем!

                Уруглар, адыг биле самнаалынарам!

«Пляска с Мишкой»

КУс.        Самнаан сен адыг, эр-хей, ам арганче чанып корем!

                   А бо бистин яблоктарывысты ыттар кадарып турар.

                  Олар сени коргудуп, дынзыг ээре бээрлер!

                   Уруглар, ыттын ээрерин оттунуптээлинерем, ыттар ышкаш ээрээлинер – адыгны коргудуптар бис!    

                   ( Уруглар ыттар оттунуп ээрерлер)

Адыг.    Яблонянын танныылы дыка шыырак тыр! Дурген моон дезейн.  Яблоктарны силерге аттырып калыйн!

 Адыг чоруй баар. Дилги коступ кээр.

Дилги. Чуу деп хуулгаазын коруп кааптым? Яблонянын — чаражын!

              Яблоктан чиптейн.

Кус.     Чок, дилгижек бистин яблоктарывыс чиве! Бистин биле ойнап корем!

«Дилгижек биле оюн».

КУс.         Ам дилгижекти коргудар бис уруглар.

                  Яблоктарны чиптер! Холчугаштарывыс биле дынзыг часкаалынар, дилги корткаш дезе бээр!

 Уруглар часкаарлар.

Дилги. Яблонянын таныылы шыырак тыр. Дурген моон дезип чорууйн, яблоктарны силерге артырып каайн.

    Бурулер тудуп алган Койгун коступ кээр.

Койгун. Чуу деп чараш хуулгаазын коруп кааптым? Яблонянын — чаражын! Яблоктайн чиптейн.

Кус. Койгун, яблок чиве! Бурулер тудуп алгаш келген сен, ол бурулерин биле уруглар самнаптар деп турар. Бо корунер даан уруглар дыка чараш ковей бурулер чыып алгаш келген койгун. Самнаптаалынарам.

 Уруглар бурулер биле самнаар.

«Бурулер биле сам»

Кус.Чараш бурулерин дээш четтирдивис койгунак! Ам аргаже чанып корем, аргаже чанмас болзунза, бис дынзыг-дынзыг тепсенип, сени коргудуптар бис!

 Уруглар буттары биле тепсенир.

Койгун. Яблонянын танныылы шыырак тыр! Дурген дезип чорууйн, яблоктарны силерге артырып каайн!

Койгун уне бээр.

Таня уруг корзина тудуп алган коступ кээр.

Таня. Мен чедип келдим уруглар, корзинаны база эккелдим! Анчыгаштардан яблонявысты камгалап алдынар бе, уруглар? Эр-хейлер! Ам яблонянын дужудун ажаап болур бис!

      Кус Таняга дужут ажаарынга дузалажып турар. Корзиндан амданныг витаминниг яблоктарны уштуп коргузер уругларга.

Кус.Эр-хейлер! Дыка эки дыштанып хоглеп алдынар чаштар! Силернин чараш ырынар, хоглуг самынар дээш силерге чигирсиг витаминниг яблоктардан белекке берейн. Кадык шыырак озер силер! А мээн тоолум моон биле доозулду! Оске уругларга куску тоолумну чугаалап чедейн! Байырлыг уруглар!        

Кус уне бээр.

 Баш-чы.    Бистин байырлалывыс моон биле дооступ тур. Садиивисче чоруулунар, уруглар.  Группавыска баргаш чигирсиг витаминниг яблоктардан чиир силер уруглар.

               



Предварительный просмотр:

Оюн-тоглаа

«Кусту канчап оттурган бис»

                                                    3-4 харлыг уругларга

Цель: байырланчыг байдалды тургузар.
Задачи: 

• воспитывать эмоциональный отклик на музыку разного характера
• развивать чувство ритма
• развивать эстетическое восприятие средствами музыки
• продолжать формировать певческие и танцевальные навыки
• учить передавать смену характера музыки в движениях
• воспитывать любовь и интерес к музыкальному творчеству

Чорудуу

        

Уруглар залче кирип кээр, башкарыкчы уругларнын кичээнгейин залдын каасталгазынче угландырар.

Баш-чы: -  Если на деревьях листья пожелтели,

Если в край далекий птицы улетели,

Если небо хмурится,

Если дождик льется,

Это время года…

Осенью зовется!

- Чылдын уези кузун соок, куштуг хат хадыыр. Хат дугайында чугаалаажыптаалынар уруглар.

                      Сос биле шимчээшкин каттышкан оюн коргузуг

«Дует ветер нам в лицо…»

Дует ветер нам в лицо        (машут ладонями на себя)

Закачалось деревцо             (качают поднятыми руками)

Ветер тише, тише, тише.    (постепенно опускаются)

Деревцо все ниже, ниже.    (приседают на корточки)

Выросло деревцо!               (быстро поднимаются

и поднимают руки вверх)

- Уруглар, корунер даан кузун дыка ковей чараш бурулер бар боор, бурулерни тудуп алгаш самнаар силер бе?

Мен бурулерни тудуп алгаш,

                                                Кижи бурузунге улеп берейн!

Сам «Листики дубовые»

- Уруглар, силер тоол оранынче барыксап тур силер бе?

                                                  Бистин алаак черде бичии бажынчыгаш бар,

                                                  Бажынчыгаш анаа эвес, а каастап каан,

                                                  Бажында Кус чурттап турар

                                                  Удавас Кус биске аалдап чедип кээр.

                           Оожум аялгага адыг кирип кээр

Адыг:  -  Мен – арганын адыы-дыр мен.

Мени анаа эвес тепсенип самнаар, хоглугбей дээр

Дынзыг-дынзыг алгырыптар мен,

Сонганы база соктаптар мен –

Тук-тук-тук         (кым-даа харыылавас)

                                                       

Баш-чы:   -  Кым оон ынай сонганы соктаптарыл,

  Кусту оттуруп ыры ырлаксап турар?

Хоглуг аялгага Койгунак кире маннап кээр.

Зайчик:  -  Мен – кашпагай хоглуг Койгун мен!

Кус бистин биле ойна че!

Кус, дурген оттуп кел,

Сонганга коступ келем!

Тук-тук-тук!

Оюн «Солнышко и дождик!»

Светит солнышко в окошко,         Дети под весёлую музыку врассыпную бегают, Смотрит в нашу комнату.             прыгают, веселятся.

Мы захлопали в ладоши.              Громко и радостно хлопают в ладоши.

Очень рады солнышку!

Чаашкын чаап турар аялга дынналыр, уруглар улуг зонт адаанче чаштып кире халчыр, башкарыкчы зонтуну чада тудуп алган турар.Оюн катаптаар.

Баш-чы:  - Уруглар,  ам кым кустун бажынынын  сонгазынга кээр эвес улаштыр корээлинерем, кым Куске ыры ырлап беер чоор?

Куске кире маннап кээр:

- Холум арным арыг кылдыр чунуп алыйн

                                      Кусту оттуруп чоруур бис.

                                       Кус оттуп кел че,

                                       Сонганга коступ корем!

                                       Тук-тук-тук!

Баш-чы:  -  кус-даа ам-даа удуксап турар болган

   Сонгага костуксээр кузел-даа чок болган-дыр..

  Адыг тепсенип, алгырарга-даа тооваан,

  Койгун холдары-биле сонганы база соктаан.

  Кускежик безин келгеш

  Кустун бажынынын сонгазын соктап-соктап чорупкан.

- Кым-даа кусту оттуруп чадап каан. Ынчаар болза бис демниг оттуруп корээлинерем, уруглар. Шупту дынзыг чугаалаар бис:          

Кус, кус оттуп корем

Сонганга коступ келем!

(бубен биле дагжаар)

Кус оттуп кээр, уругларга костур, эзеп-херлип турар.

Кус:  -  Экии, уруглар! Экии, хундулуг алчылар! Мени оттурупканынар кончуг эки болду! Силерни коргеш дыка амырап тур мен! Кус дугайында ыры билир силер бе?

Баш-чы:  - Ийе, билир бис, байырлалга Кус дугайында чараш ырыны сенээ ырлап бээр дээш ооренип алдывыс. Уругларнын чараш ырызын дыннап корем, Кус.

Ыры «Осень»

Улуг аржыыл биле оюн «Кым чашты берген?»

Кустун белээ

Кус:  - Эр-хейлер! Менээ дыка солун болду силернин чараш ырынар, самынар, база хоглуг оюннунар! Силерге мен белек берейн!

Кус уругларга яблоктар улээр,бодунун тудуп алган корзиназындан,байыолашкаш унуп чоруур

Уруглар база Куске четтиргенин чугаалаар,байырлажыр, хоглуг аялгага группазынче чедип кээрлер.



Предварительный просмотр:

                                   Кустун хуулгаазын аптаразы

Ортумак болук уругларынга кустун байырлалынын сценарийи

Уруглар башкарыкчы биле кирип келгеш залдын каасталгазын чарашсынып коруп турар.

Уруглар черде салып каан аптараны коруп кааптар (сундукту).

Баш-чы: Ак хадыннар, теректер аразында
                  Аптара салып каан турары ол: 
                  Бурулер база будуктар биле,

                  Кым биске аптара эккелген? 
                   тып корунерем уруглар - 
                  Кым эккелген? 
Уруглар:  Кус! 
Баш-чы: Аптарада чуну суп каан? 
                  Эжиин ажыдып коор бис бе? /аптаранын аксын ажыдып шенээр/ 
                 Эжиинын ажытынмас дыр… 
                  Аптаранын эжии ажыттынмас! 
                  Ындыг болза бир дугаарында  
                  Кус дугайынла шулуктерден чугаалаалынарам? 
                  Уруглар силерден дилеп тур бис, 
                  Кус уругларнын шулуктерин дыка дыннаксаар болгай! 
1 уруг:      Осень каждый год приходит,

                    Праздник за руку приводит,

                    Песенки свои поет,

                    Танцевать с собой зовет.
2 уруг         Осень золото роняет,

                    Осень птичек угоняет,

                    До свиданья, лес и луг,

                    Мы летим на дальний юг!

Баш-чы:   Чуу болган?  /аптрааны ажыдар дээш шенеп турар/ 
                    Аптараа ажытынмаан? 
                    Далашпанар, уруглар,

                    Кусту биске дузалажыр кылдыр чалаалынар!

Шупту: Бис шупту Кусту манап тур бис,

                Бис кусту чараш ырыдан ырлааш кыйгыраалыынар!

                        Ыры «Урожайная»

Уруглар ырлап кааптарга  Кус кирип кээр..

Кус: Мен силерге аалдап кээримге  амыраар силер бе, уруглар?

Мен каяа-даа онза чараш чуулду  кылыр мен

Мен чер кырын база алдын сарыг кылдыр шыптым!

Чугле куску уеде чараш онза бойдусту коруп болур силер, уруглар!

         Ам уруглар бээр коруп корунерем,

         Мен силерге чараш чуулду коргузейн

         Алдын сарыг, янзы-буру кандыг-даа чараш апаар

         Силерге мен белек бээр!

Баш-чы: Кус аалдап кээрге уруглар ооруп тур!

                         Кустун алдын сарыг бурулери биле самнаалынар!

                               Бурулер биле сам.

Кус:   Шупту ойнап хоглеп байырлаалынар

               Аптараанын аксын ажыдып алдынар бе, уруглар?

Баш-чы: Канчаар-даа ажыткаш чадап кагдывыс!

                  Аптараанын аксы ажыттынмас-дыр!

Кус:        Уругларга мен дузалажыйн,

                Аптарааны ажыдыптайн

                 Эн-не кол чуул –уруглар  силер, ,

                 Мээн тывызыктарым харыызын тывар силер.

Баш-чы:  Чуу? Тывызыктар? Кайыын тып алыр бис?

Кус:  Тывызыктарны аптараа чанындан  дилеп корунерем, уруглар.

Баш-чы аптарааны долгандыр кылаштаар, аптараа чоогундан бир черден бир буру, оон оске черден 2 буру дээш  кустун бурулерин тып алыр, ол бурулер артында тывызыктар бижип каан боор. Уруглар кустун тывызыктарын тып алырлар.

Баш-чы: Тывызыктарнын харыызын шупту шын тып алдынар, уруглар, Эр-хейлер!

                  Аптараанын аксын ажыдып корейн? (Аксын ажыдып шенеп турар).

                Чуу болган? Канчап ажыттынмайн турары ол?

                Аптараанын эжиин тып алдывыс!

Кус:        Аптараанын эжиин ажыттынып кээр кылдыр

                  Ыры ырлап бээр бис силер уруглар

                  Суггур чаашкын дугайында,

                  Дээрде талыгырда талыйтыр ужуп чоруур куш дугайында,

                  Мээн дугайымда, кус дугайында  чараш ырыдан  ырлап бээр бис бе, уруглар…

Баш-чы: Ырыдан ырланар че, уруглар!

                       Ыры«Кус».

Кус:     Хоглуг ыры-даа тонду

              Аптаравыс эжии ажыттынган бе?

               Аксын бичии ажыттына берген…

                Аптараа иштинде чуну чажырып каан чоор?

Баш-чы: Ийе аптараада уругларга тааржыр бортчугештер суп каан чуве-дир уруглар, бичии чаштарга, уругларга

Кус:     Борттерни кедип корээлинерем,

              Янзы-буру оюннарны ойнаар бис.

Баш-чы: Бо чунун боргул?

                Шупту боду ак-кок оннуг! (коргузер)

Кус: Бо чаашкыннын боргу-дур!

          Чашкын кым болурул?

Бир уруг: Мен, мен!

Хогжумнуг оюн «Чаашкын».

Баш-чы:Кус! Кус! Дузалап кор!

                  Аптарада чуу бар? Уштуп корем!

Кус аптарадан маска-борттер уштуп экээр.

Баш-чы: Ой, уруглар маска-борттер дир,

                 Кустун тоолунга.

Уругларга борт маскаларны кедирип каар.

Кус:   Мен силерде аалдап келдим, уруглар

             Белектер эккелдим силерге.

             Яблоктар чымчак,

             Персиктер бышкан,

             Оон ынай мээн тывызыымда

             Силерге база солун белектер бар:

             тарып каан  хунчугешке домей унуш
            Ол хунчугеште 100 сонга бар
            Сонгалардан коруп турар
           100 бичии-бичии кара-баарзыктар бар.

Шын-дыр, уруглар! Эр-хейлер! Ол дээрге тарымал тоорук

Тарымал тооруктун боргун уштуп эккээр, башкарыкчыга кедирип каар.

Кус:        Тарымал тоорук бышкан-дыр,

               Тооруктарынын улуун.

Тарымал тоорук хептиг уруг самнавышаан унуп кээр .

Тарымал тоорук:  Мени корунер даан,

                          Дыка бышкан тоорук боор мен!

                          А мээн соомда тарымал тооруктун отряды

                          Тарымал тоорук отряды.

Тарымал тоорук кылдыр кеттинип алган уруглар унуп кээр.

1 подсолнух.  Целый день на солнышке

                Греются подсолнушки.

                Головы качаются (качают головами),

                С солнышком играются! (вращают над головами кистями рук)

2 подсолнух.Солнце ласково смотрело

                 (приставляют ко лбу кисти рук, смотрят)

                         И лучами  нас согрело   ( себя за плечи)

                         Вытянулись к солнышку (поднимают руки вверх над головой)

                         Желтые подсолнушки (кружатся).

Тарымал тооруктар самы.

Тайылбыр: тарымал тооруктар кылдыр кыс уругларны база оолдарны ооредип алыр. Эжишкилер самын самнаар Сам соонда тарымал тооруктар олуруп алырлар.

Кус: оолдар уруглар ! Тарымал тооруктан чыып алынар!

 Аялга аайы биле арткан уруглар уне халчып келгеш  тарымал тооруктар чанынче тоорукту чыый бээрлер. Сандайларынче олуруп алырлар.

Холунда корзина туудуп алган диинчигеш унуп кээр.

Кус: Каяа агаарлап чордун диинчигеш?

Диинчигеш: Мен тоорук чып чордуп,

             База моогу, чочагайлар

             Мээн чаштарым оларга ынак болгайлар!

Кус: Уруглар, диинчигешке дузалаалынар корзиназын иштин аайлап бээр бис бе?

Оюн «Разбери корзинку»

Кус: Диинчигеш тоорук коруп каапкаш, тоорукту бичииден бээрин дилээн…

Диин:Силерден дилеп болур бе? Тооруктан менээ беринерем?

Тарымал тоорук: Уруглар, диинчигешке тооруктан бээр бис бе?

Уруглар: Бис харам эвес бис,

                  Бичии диинчигештеринге аппарып бер!

Диин: Четтирдим! Ооруп тур мен!

             Диинчигештерим амыраарлар!

Бир уруг хап ишти тоорук тудуп алгаш унуп кээр, диинчигеш «четтирдим» дээш хапты ап алгаш уне бээр.

Кус: Дииспей маннап кирип кээр.

Дииспей хевин кеткен бичии уруг кире маннап кээр.

Диис: А менээ болур бе?

Тарымал тоорук: Уруглар, дииспейге тоорук бээр бис бе?

Уруглар: Бис харам эвес уруглар бис,

           Оолдарын дииспейлерге аппарып бер!

Бир уруг мешок ишти тоорукту диипейге бээр.

Диис: Четтирдим! 

Уруглар: Шупту денге орукта бар чор бис,

                  Найыралдыг тоорук казып чор бис!

Кус: Тарымал тоорук хулумзуруур…

Тарымал тоорук:  А тоорук казыырга эки-дир бе? Уруглар тоорук кижинин кадыынга дыка дузалыг деп билир силер бе? Тооруктан кандыг чем кылып турарыл кым билирил? Шын-дыр, ус сыскырып алыр ол усту бис салаттарга, кашаларга холуп чип турар бис, ол уске балыкты, далганны, эьтти, картошканы быжырып чиир болгай бис, уруглар.

Кус: Уруглар, Тарымал тоорукка четтирдивис деп чугаалаалынар...

Уруглар: Четтирдивис!

Кус: Шупту хоглуг самнадан самнаалынар!

                          Ниити сам.

Тарымал тоорук: Силерге база четтирдим уруглар! Шупту хоглуг самны самнаарынарга ооруп тур мен! Билир силер бе, уруглар тарымал тооруктан чигирсиг база ажыктыг чаагай чем кылыр деп, оон ады ХАЛВА!

Кус: Мен дыка эки билир мен, Тарымал тоорук -  бичии чаштар чигирсиг чемге дыка ынак деп!

                Аптарааны бакылап корем,

                 Ында чаагай амданныг чем бар-дыр бе?                  

Тарымал тоорук: Бо мээн силерге белээи - халва,
                          Чаагай, усттуг десерт
                          Янзы-буру оннуг амданныг:
                          Ында тоорук, карамель,
                          Бо дээрге вермишель эвес-тир!

                          Янзы-буру оннуг Алдын сарыг Куске четтиргенивис илередип!

                           Шупту дынзыг чугаалаалынар, чаштар:

Шупту: Четтирдивис!

Кус: Уруглар, группанарже чоруур уенер келди

          Амданныг халванарны группанар шайлап оргаш чиир силер!

Персонажтар биле уруглар аялга аайы-биле унер.

 

                         

 



Предварительный просмотр:

Спортивное развлечение в подготовительной группе

«Осенние забавы»

                                                                                               

Цели и задачи:

• Содействовать гармоничному физическому развитию детей;

• Развивать у детей физические качества (быстроту, ловкость, выносливость, координацию движений;

• Закреплять двигательные умения и знания правил в спортивных соревнованиях;

• Формировать осознанную потребность в двигательной активности и физическом соревновании.

Виды интегративных областей: физическое развитие, чтение художественной литературы, социализация, безопасность, коммуникация.

Оборудование и материал: обручи, грибочки, овощи (картофель и лук, машинки – 2 шт, листочки с разных видов деревьев или вырезанные из бумаги, корзиночки.

Ход развлечения:

Инструктор: Ребята я загадаю вам загадку, а вы попробуйте ее отгадать.

Спадает каждый день жара,

Уж птицам улетать пора.

Разрешения не спросит

И придет неслышно.

Дети: Осень.

Ведущий: Молодцы! Правильно угадали – это осень.

Послушайте стихотворение которое написал автор А. Ерикеев

Наступила осень,

Пожелтел наш сад.

Листья на берёзе

Золотом горят.

Не слыхать весёлых

Песен соловья.

Улетели птицы

В дальние края.

Ведущий: Да, Осень богата различными овощами, фруктами, ягодами. Она щедро дарит людям свои подарки, радуя нас различными вкусностями. А людям остаётся только собрать их. Но сначала нам нужно разделиться на две команды

1команда — ветерок;  2 — листок.

А вот теперь можно и начинать наши соревнования. Попробуйте  угадать какое будет первое задание:

Опустели наши грядки.

Огород и сад в порядке.

Ты, земля, еще рожай.

Мы собрали. (урожай)

Дети: Урожай.

Ведущий:  Молодцы! Вот и первое задание для вас: «Перевези с поля урожай».

В одной стороне стоят два грузовика, в другой лежат овощи. По сигналу ведущего двое из команды играющие везут грузовики в противоположную сторону, кладут один овощ и везут назад кладут его в корзину, передают машину следующему игроку. Выигрывает та команда, которая быстрее перевезет овощи.

Ведущий: Какие вы молодцы ловко справились с заданием. Давайте продолжим наши соревнования. Послушайте загадку и вы узнаете второе задание.

Листья в воздухе кружатся,

Тихо на траву ложатся.

Сбрасывает листья сад —

Это просто. (листопад)

Дети. Листопад

Ведущий: Правильно! Осень богатая красками время. Посмотрите вокруг, сколько ярких листьев на деревьях. А каких цветов листья?

Дети: Зеленые, желтые.

Ведущий: Листья солнцем наливались.

Листья солнцем пропитались.

Налились, отяжелели,

Потекли и полетели,

Зашуршали по кустам,

Поскакали по сучкам.

Ветер золото кружит,

Золотым дождем шумит!

Вот вам и второе задание «Осенние листья».

На полу лежат осенние листья вперемежку с разных деревьев, которые разбросал ветер по всей территории и каждой команде нужно собрать свои листья, и класть в корзину. Выиграет та команда, которая быстрей соберет свои листочки.

1 — собирает листочки зеленые, 2 — собирает листья красные.

                               Ыры «Падают листья»

Ведущий: Ребята, вы все молодцы. Но нам надо продолжать испытания.

Стало хмуро за окном,

Дождик просится к нам в дом.

В доме сухо, а снаружи

Появились всюду. (лужи)

Дети: Лужи.

Ведущий: Правильно. Ребята, осенью часто идут дожди. А значит появляются лужи. Вот и на нашей полянке появились лужи. Нужно каждой команде обижать эти лужи, не замочив ног вернуться к команде и передать эстафету следующему игроку. Выиграет команда первая закончившая соревнование.

Ведущий: Молодцы хорошо посоревновались, вы все ловкие и быстрые. И в заключении проведем последнее испытание, а какое угадайте.

Вырос он в березняке.

Носит шляпу на ноге.

Сверху лист к нему прилип.

Вы узнали? Это. (гриб)

Дети: Гриб.

Ведущий:  Правильно. Молодцы. И наше соревнование называется «По грибы»«Нужно собрать в корзину как можно больше грибов». Для этого пойдёмте на поляну. Вот видите сколько грибов. Сейчас по моей команде каждый игрок по очереди будет как можно быстрее подбегать на полянку, поднимать один гриб и бегом возвращается к команде, бросает его в корзину. Затем только второй игрок бежит на поляну за грибом. И так по очереди. Как только поляна будет пуста, испытание заканчивается.

Ведущий:  Молодцы! Хорошо посоревновались. Вы все были ловкими, быстрыми и смелыми.

                                      Танец «Семечки»


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

"Матрёшка в гости к нам пришла".- комплекс игр с народной игрушкой с детьми раннего возраста

Комплекс игр с народной игрушкой - матрёшкой- в первой младшей группе....

Занятие по развитию речи "Осень в гости к нам пришла"

Конспект занятия в старшей группе детского сада. Материал данного конспекта построен с учетом возрастных особенностей детей ....

Конспект интегрированной непосредственно образовательной деятельности с детьми на тему: "В гости к нам пришла Матрешка"

Конспект интегрированного  занятия по познавательному развитию и изодеятельности  в средней группе на тему   "В гости к нам пришла Матрешка" Цель данного занятия - приобщение дошко...

Занятие с элементами сказкотерапии для детей средней логопедической группы "Сказка в гости к нам прищла»" Составитель: Пашкова Ирина Ивановна Воспитатель МБДОУ детского сада комбинированного вида №12. Тема:“Сказка в гости к нам пришла”.

Занятие с элементами сказкотерапии для детей средней логопедической группы "Сказка в гости к нам прищла»"Составитель: Пашкова Ирина ИвановнаВоспитатель МБДОУ детского сада комбинированного вида ...

Интегрированная совместная деятельность воспитателя с детьми младшего возраста. "В гости к нам пришли друзья, угощать пришла пора".

Закрепить названия диких животных; сформировать представления об их внешнем виде, о качестве фруктов и овощей; активизировать в речи детей слова колючий, мягкий,пушистый, вкусное, сочное; воспитывать ...

Фольклорное развлечение «Гости к Дашеньке пришли»,Осенний праздник"Осень,в гости просим",Развлечение"Россия - Родина моя",консультации для родителей"Изготовление муз.инструментов","Правила поведения при встрече с музыкой",подбор слайдов"наши праздники"

1. Приобщение детей к русскому быту,укладу.2 .В необычной форме рассказать детям о вреиени года - осень,вызвать положительные эмоции.3. Развлечение направлено на патриотическое воспитание дошкольников...