Диагностика читательской грамотности по бурятскому языку 2-4 класс
тест (2, 3, 4 класс)
Диагностика читательской грамотности по бурятскому языку 2-4 класс
Скачать:
| Вложение | Размер |
|---|---|
| 46 КБ |
Предварительный просмотр:
Диагностика читательской грамотности по бурятскому языку 2-4 класс
По теме – «Ойн һургуули»
2. К данным животным правильно подбери слова:
1. Шандаган -эбэртэй
2. Хандагай -һабартай
3. Баабгай -ута шэхэтэй
4. Заряа -һүүлтэй
5. Үнэгэн -хадхууртай
3. Ответь на вопросы – «Ойн һургуули»:
1. Шандаган ном уншана гү?
2. Үнэгэн юу хэнэб?
3. Баабгай дэбтэр соо бэшэнэ гү?
4. Шандаган, баабгай, үнэгэн һургуулидаа юу хэнэб?
4. Выбери правильный вариант предложения:
1. Аба шанаа амтатай каша.
2. Амтатай аба каша шанаа.
3. Шанаа аба каша амтатай.
4. Аба амтатай каша шанаа.
5. Напиши что это:
6. Дополни предложения:
1. Би газаа ……… .
2. Эжы компот …….. .
3. Эгэшэ амһартаа ……. .
4. Аха магазинһаа конфетэ …… .
Тесты по бурятскому языку – 3 класс
«по теме – һургуули- нангин гуламта»
1. Выбери правильный вариант предложения:
1. Минии нүхэр басаган гурба класста һурана.
2. Минии нүхэр басаган гурбатай класста һурана.
3. Минии нүхэр басаган гурбадахи класста һурана.
2. Найди правильный ответ на вопрос – «Ши ямар һургуулида һуранабши?»
1. Би Шэтэ хотын дүшэн юһэдэхи һургуулида һуранаб.
2. Би һургуули һуранаб.
3. Би Шэтын хотын дээдэ һургуулида һуранаб.
3. Допиши предложения, вставляя пропущенные слова по смыслу:
1. Би хэшээлэй һүүлээр …….. ……. .
2. Эрдэни үглөөгүүр ……. сагта бододог.
3. Аха газаа гаража ……. …….. .
4. Напиши что это:
5. В песне перепутаны слова, исправь его (главное слово - шандаган):
Туг – туг – туг
Хэн тоншоноб?
Би шандаган.
Хэрбээ ши, хандагай юум һаа
Харуулыш үтэр эбэрээ.
6. Выберите подходящее слово и напишите.
1. Би Шэтэдэ (байдагби, зурадагби, дуратайб)
2. Манай түрэл орон өөрын (шубуутай, дуутай,эжытэй)
3. Шэтэдэ (олон нуурнууд, музейнууд, паркнууд ) бии.
7. Найдите правильное соответствие:
Дулаан сэсэг
Баян газар
Гоё нютаг
Турэл хабар
Тесты по бурятскому языку – 4 класс
«по теме – Жэлэй дүрбэн саг»
1. Выбери правильный вариант ответа на вопрос- Намарай саг ямар бэ?
1. хүйтэн
2. дулаан
3. һэрюун
4. халуун
2. Продолжи пословицу – «А» үзэг – эрдэмэй дээжэ,
1.Аймхай хүн арба үхэдэг
2.Аяга сай – эдеэнэй дээжэ
4. Выбери правильный вариант предложения.
1. Хүйтэн сагаан саһан үбэл ороно.
2. Yбэл ороно сагаан саhан хүйтэн
3. Сагаан хүйтэн саhан ороно үбэл.
4. Хүйтэн үбэл сагаан саhан ороно.
5. Ответь на вопросы.
1. Намарай саг ямар бэ?
2. Ямар шубууд манай эндэ үбэлжэдэг бэ?
3. Намартаа зэрлиг амитад яадаг бэ?
4. Намарай сагта юун ородог бэ?
5. Намарай сагта үдэр ямар болодог бэ?
6. Намарай сагта һүни ямар болодог бэ?
6. Составь предложения.
1. Саhатай, болобо, үдэр.
2. Наадана, дээрэ, каток, хоккей, үхибүүд.
4. Помоги Эрдэни перевести следующие слова:
Книга- ……., тетрадь - ……., учитель - ……., линейка- ……., ручка- ……., резинка - ……., акварельные краски - ……., доска - …….
5. Восстанови в правильном порядке диалог и напиши:
- Ши хэн гэжэ нэрэтэйбши?
- Сайн байна!
- Минии нэрэ Эрдэни.
- Сайн!
- Би 3-дахи класста һурадагби.
- Ши хэдыдэхи класста һурадагбши?
6. Напиши на бурятском языке Волшебных друзей Эрдэни?
7. Вместо точек напиши нужные буквы:
Һ.ра, нам.р, дэг.л, .урагша, хүбү.н, дал.., мин.., .аха, з.ха.
Шалгалтын худэлмэри.
- Составь слова из букв, подчеркни лишнее слово.
Э,ш,э,г,э; уу,д., н,у,б,уу,х; ы,ж,э; б,а,а., б,у,г,э,н; а,а,х; ы,ж,э., г,у,х,э,ш,н; ш,а,а; уу.д, н,а,б,а,с,а,г; б,а,м,а,с,а,р; а,а,б.
- Запиши слова: читать, петь.
Би __________________ . Би ______________________ .
Ши _________________ . Ши ______________________.
Тэрэ __________________. Баир ______________________.
- Напиши цвета пирамидки.
- Запиши, сколько?
2 – 10 -
4 – 5 -
7 - 8 –
- Напиши о себе и о своей семье.
Би ………………… гэжэ нэрэтэйб. Би …………………. наhатайб.
………………… класста hуранаб. Минии аба …………………. .
Минии эжы ……………. .
Шалгалтын худэлмэри.
- Напиши предыдущее числа на бурятском язуке.
2, 8,5,9,6,10,3,7,4
- Используя таблицу, составь предложение.
Хуухэлдэй Хонхо Туг Дэбтэр Ручкэ Шугам | пенал стол суумхэ стул | доро дээрэ соо |
байна. хэбтэнэ. |
- Измени слова по временам.
Купил, моет, танцует.
____________ _______________ _________________
____________ _______________ _________________
____________ _______________ _________________
- Напиши письмо мальчику(девочке).
Сайн байна!
Би …………………. гэжэ нэрэтэйб. Би ……………………… наhатайб. Би ………………………… байдагби. Би ……………...
…………….. байдагби. Абамни …………………. нэрэтэй. Минии эжы …………….. . Минии эгэшэ …………………. .
Би ………………… наадаха дуратайб. Ушоо …………………… наадаха дуратайб.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Диагностика читательской грамотности.
Спецификация диагностики читательской грамотности обучающихся 4-х классов...

Диагностика читательской грамотности
Данный материал можно использовать на уроке чтения для диагоностики читательской грамотности....

Диагностика читательской грамотности в 1 классе
В данном документе даются задания для выявления читательской грамотности учащихся 1 класса....

Диагностика читательской грамотности. 3 класс.
Диагностическая работа предназначена для того, чтобы осуществить оценку уровня овладения обучающимися 3 класса метапредметными умениями, связанными с чтением и пониманием текстов, а также с использова...

Диагностика читательской грамотности по несплошному тексту 1 класс
Диагностика читательской грамотности по несплошному тексту (1 класс)...

Диагностика читательской грамотности во 2 классе
Данная работа позволит определить уровень читательской грамотности у учащихся 2 класса. А так же приведен анализ читательской грамотности во 2 классе....
Диагностика читательской грамотности по несплошному тексту 1 класс
Диагностика читательской грамотности по несплошному тексту 1 класс...





