Воспит.план
календарно-тематическое планирование (1 класс)

Узденова Мадина Шакмановна

Для учителей балкарского языка начальных классов

Скачать:

ВложениеРазмер
Microsoft Office document icon Для учителей балкарского языка148 КБ

Предварительный просмотр:

Муниципальное казенное общеобразовательное учреждение

«Средняя общеобразовательная школа» с.п. Кичмалка

Принята

на заседании МО учителей гуманитарного цикла.

Протокол №1 от 28.08.2020г.

руководитель МО_________

Н.В.Узденова

Согласована:

зам.директора  по УВР

__________Л.И.Дзамихова

29.08.2020 г.

Утверждена

приказом № ___от 31.08.2020 г.

Директор_____________Р.Р.Боташева

Рабочая программа

по балкарскому языку и литературе

для 1 Б класса

на 2020-2021 учебный год

учителя начальных классов

МКОУ «СОШ» с.п. Кичмалка

Узденовой Мадины Шакмановны

Сельское поселение Кичмалка

2020 г.

Пояснительная записка

Рабочая программа по «Малкъар тил» (Родной язык (балкарский))  для 1 класса

разработана в соответствии с требованиями федеральных  государственных  образовательных  стандартов  на основе следующих нормативно-правовых  и инструктивно-методических материалов:

- Федеральный закон РФ «Об образовании в Российской Федерации» от 29 декабря 2012 года № 273-ФЗ;

- приказ Министерства образования и науки Российской Федерации от 6 октября 2009г. № 373 (с изменениями, внесенными приказами Министерства образования и науки Российской Федерации от 26.11.2010 г. №1241, от 22.09.2011 г. №2357, 18.12.2012г №1060, от 29.12.2014г №1643, от 18.05.2015г №507, от 31.12.2015г. №1576) «Об утверждении федерального государственного образовательного стандарта начального общего образования»;

- приказ Министерства просвещения Российской Федерации от 28 декабря 2018 г. № 345 «О федеральном перечне учебников, рекомендуемых к использованию при реализации имеющих государственную аккредитацию образовательных программ начального общего, основного общего и среднего общего образования» (с учетом внесенных изменений от 22 ноября 2019 г. № 632, от 18 мая 2020 г. № 249);

- Положение о порядке разработки, рассмотрения и утверждения рабочих программ учебных предметов МКОУ «СОШ» с.п. Кичмалка;

- Основная образовательная программа МКОУ «СОШ» с.п. Кичмалка.

Содержание данной рабочей программы составлено на основе Примерной программы

по балкарскому языку и литературе для 1-4 классов, под редакцией Созаева Б.Т., Габаевой А.Б.

Учебник «Харфлыкъ» Будаев А.Б., Биттирова Т.Ш. Нальчик «Эльбрус», 2009 г.

Дополнительная литература: поурочные разработки Аппаева Л.М.Джангуразова Л.Х.Конакова Л.А.,Нальчик «Книга» 2010. « Ойнай, билим алабыз», Деваева З.Д. «Нальчик «Эльбрус» 2003, пропись Соттаева Л.Б. Нальчик «Эльбрус»2010г.

Цели и задачи изучения балкарского языка:

- развитие коммуникативной компетенции (речевой, языковой, учебно-познавательной);

- развитие и воспитание школьников средствами национального языка;

- развитие мотивации к изучению балкарского языка;

- развитие ценностных ориентаций, творческих способностей;

- развитие способности и готовности осуществлять общение на балкарском языке в рамках ограниченного числа в стандартных ситуациях.

   Государственный стандарт построен с учётом особенностей национального языка как учебного предмета, в число которых входят:

- межпредметная связь (содержание речи из разных областей знаний);

- многоуровневость (с одной стороны, необходимо овладение различными языковыми средствами, соотносящимися с лексическим, грамматическим, фонетическим аспектами языка; с другой – умениями в трёх видах речевой деятельности: говорение, письмо, чтение);

- полифункциональность (учащиеся не только обучаются языку, но и приобретают сведения и в других областях знаний, знакомятся с историей, культурой, обычаями и традициями своего народа).

Содержание языкового образования включает описание:

- уметь воспроизводить балкарский фольклор: стихи, считалки, скороговорки, песни.

- предметного содержания речи;

- речевых умений;

 - языковых знаний и умений;

Общая характеристика учебного предмета

При разработке развёрнутого тематического планирования учитывались происходящие изменения в учебно-воспитательном процессе школы:

- в общении между учителем и учениками на смену авторитарного стиля приходит учебное сотрудничество и партнёрство;

- ученик и учитель в процессе обучения всё время ставятся в ситуацию выбора (тестов, упражнений, последовательности работы и т.д.) проявляя самостоятельность в выборе того или иного дополнительного материала в соответствии с потребностями и интересами учащихся, что придаёт процессу обучения личностный смысл;

- последовательно развиваются у школьников рефлексивные умения: видеть себя со стороны, самостоятельно оценивать свои возможности и потребности.

Место предмета «Азбука - Харфлыкъ» в учебном плане МКОУ «СОШ» с.п. Кичмалка. определяется на основе Федерального базисного учебного плана для образовательных учреждений Российской Федерации.

Данная программа рассчитана на один учебный год - 103 часа, 3 часа в неделю.

  1. Планируемые результаты изучения учебного материала.

Личностные результаты:

- Общее представление о мире как о многоязычном и поликультурном сообществе.

- Осознание языка как основного средства общения между людьми.

- Знакомство с миром сверстников с использованием средств изучаемого языка (через детский фольклор, некоторые образцы детской художественной литературы, традиции).

Метапредметные результаты:

Регулятивные

 - Проговаривать последовательность действий на уроке.

- Учиться работать по предложенному учителем плану.

- Учиться отличать правильно выполненное задание от неверного.

- Учиться совместно с учителем и другими учениками давать эмоциональную оценку деятельности класса на уроке.

- Основой для формирования этих действий служит соблюдение технологии оценивания образовательных достижений.

Познавательные

- Ориентироваться в своей системе знаний: отличать новое от уже известного с помощью учителя.

- Делать предварительный отбор источников информации: ориентироваться в учебнике (на развороте, в оглавлении).

- Добывать новые знания: находить ответы на вопросы, используя учебник, свой жизненный опыт и информацию, полученную на уроке.

- Перерабатывать полученную информацию: делать выводы в результате совместной работы всего класса.

- Преобразовывать информацию из одной формы в другую на основе заданных в учебнике и рабочей тетради алгоритмов самостоятельно выполнять творческие задания.

Коммуникативные

- Уметь донести свою позицию до собеседника.

- Уметь оформить свою мысль в устной и письменной форме (на уровне одного предложения или небольшого текста).

- Уметь слушать и понимать высказывания собеседников.

- Совместно договариваться о правилах общения и поведения в школе и на уроках и следовать им.

- Учиться работать в группе:

а) учиться планировать работу в группе;

б) учиться распределять работу между участниками проекта;

в) понимать общую задачу проекта и точно выполнять свою часть работы;

г) уметь выполнять различные роли в группе (лидера, исполнителя, критика).

- Развитие умения взаимодействовать с окружающими, выполняя разные роли в пределах речевых потребностей и возможностей младшего школьника.

- Развитие коммуникативных способностей школьника, умения выбирать адекватные языковые и речевые средства для успешного решения элементарной коммуникативной задачи.

- Расширение общего лингвистического кругозора младшего школьника.

- Развитие познавательной, эмоциональной и волевой сфер младшего школьника; формирование мотивации к изучению балкарского языка.

- Овладение умением координированной работы с разными компонентами учебно-методического комплекта (учебником, рабочей тетрадью, справочными материалами и т. д.

Предметные результаты:

- Вести диалог этикетного характера, то есть приветствовать и ответить на приветствие; представиться и представить другого.

- Сообщить о себе (о своём друге, школе).

- Поздравить, выразить пожелания и отреагировать.

- Начать поддержать и закончить беседу. Выразить своё согласие и несогласие к сказанному.

- Описывать природу, город, внешность.

- Уметь называть предметы, животных, одежду, посуду и т.д.

- Уметь понимать выражения из классного обихода.

- Уметь соотносить графический образ слова со звуковым образом на основе звукобуквенных соответствий, его понимания, правильно озвучить.

- читать, соблюдая правильное ударение, интонирование при чтении.

- Уметь зрительно воспринимать и узнавать известный материал (слово, словосочетания, целые предложения). Осознавать значение и смысл текста в целом.

- Прогнозировать по началу предложения его возможное продолжение.

- Овладеть балкарской графикой, чтобы пользоваться письмом.

- Уметь списывать текст и выписывать из него слова, словосочетания, предложения.

- Уметь производить письменный анализ слова: находить корень, суффикс, в целях его правильного написания.

- Уметь выполнять разные тренировочные упражнения.

- Вести словарь обычного типа.

Окъургъа бла жазаргъа юйретиу

Билимлери бла усталыкълары

  О къ у у ч у л а  б и л и р г е  б о р ч л у д ул а :

- малкъар тилни битеу тауушларын бла харфларын, тауушланы харфладан башхалыкъларын (тауушну айтабыз эм эшитебиз, харфны уа жазабыз эм кёребиз);

- ачыкъланы бла къысыкъланы баш илишанларын;

- кёлден билирге берилген текстлени

О къ у у ч у л а  э т е р г е  т и й и ш л и д и л е:

- малкъар тилде сёлешиннгенни ангыларгъа;

- айтылгъан айтымны айырыргъа; айтымны сёзлеге бёлюрге, сёзню сёз бёлюмлерин белгилерге, берилген сёзледен  айтымла къураргъа;

- малкъар тилни харфларын бла тауушларын айырыргъа, сёзде ачыкъланы, къысыкъланы табаргъа, жумушакъ тауушланы къатыладан айыра билирге;

- сёзню басымын тюз сакъларгъа, сёзде басымлы бёлюмню табаргъа;

- берилген юлгюлеге ушагъан сёзлени бла айтымланы тюз айтыргъа;

- «Харфлыкъны» текстлерин окъургъа, кёлден билген назмуларын солуу басымны тюз сакълап айтыргъа;

- устазны сорууларына кёре, неда соруула берилмей, уллу болмагъан текстни магъанасын айталыргъа;

- уллу эм гитче харфланы тюз жазаргъа, сёзде аланы бир бирлери бла кереклисича жалгъаргъа; зарфха урулгъан эм къол бла жызылгъан сёзлени, айтымланы жазаргъа;

- айтымны уллу харф бла башлап, ахырында точка салыргъа;

- берилген темагъа кёлден айтымла жарашдырыргъа;

- суратлагъа къарап неда кеслери кёргенни юсюнден къысха хапарчыкъ къураргъа;

- жюзге дери санаргъа, санланы билирге.

Дерслени магъаналары

Къара танытыу.  Байламлы сёлешимни ёсдюрюу

 Къара танытыу заман юч кесекге юлешинеди:

- окъургъа хазырлагъан заман;

- харфланы окъургъа бла жазаргъа юйретген заман;

- окъуй, жаза билгенлерин бегитиу, теренлеу (окъуу эм байламлы сёлешимни андан ары  ёсдюрюу, жазыуну игилендириу).

 Къара танытыу, белгилисича, тинтиу амал бла бардырылады. «Таууш», «сёз» деген темала ачыкъланадыла, айтымла жарашдырыу башланады.

 Классдан тышында окъуу дерследе окъуучуланы сабий адабият бла шагъырей болуу бардырылады. Ала кеслери алларына окъургъа итинедиле. Юйюрню, сабийликни, жаныуарланы, битимлени юслеринден окъуйдула. Сабийлени айбат сёзге талпыныулары ёседи.

  Классдан тышында окъуу ишде «Харфлыкъгъа» жарашдырылгъан дидактика материал, «Нюр» журнал, башха сабий китапла хайырланыладыла.

ХАЗЫРЛАГЪАН   ЗАМАН

       А й т ы м  б л а   с ё з. Устаз эм  окъуучула айтханнга тынгылай билиу. «Харфлыкъда» бирилген графика схемаланы хайрланып, айтылгъанны айтымлагъа, айтымланы сёзлеге, сёзлени сёз бёлюмлеге юлешиу.

  С ё з  б а й л ы къ л а р ы н  ё с д ю р ю у. Сёзлени толу, тюз, уллу ауаз бла айта билиу. Соруулагъа толу жууап къайтара билиу. «Харфлыкъны» суратларына кёре, окъуучуланы кеслерини сынамлары бла хайырлана, байламлы тиллерин ёсдюрюу, сёз байлыкъларын айнытыу. Белгили затны, суратны, оюмну толу ачыкълагъан сёзню таба билиу.

  Жыйырмагъа дери санай билирге юйрениу.

 С ё з  б ё л ю м  б л а  б а с ы м. Сёзлени сёз бёлюмлеге бёлюу, сёз бёлюмню къурауда ачыкъ тауушланы магъаналары бла шагъырей этиу. Сёзню бёлюмлерини санларын тохташдырыу.

 Б а с ы м. Сёзню басымлы бёлюмюн айыра билиу.

Т а у у ш л а. Тауушла бла шагъырей болуу. Айтханда бла эшитгенде ачыкъ бла къысыкъ тауушланы, базыкъланы бла назиклени, тунакыланы бла зынгырдауукъланы шарт айта билиу.

КЪАРА ТАНЫТХАН ЗАМАН

Окъургъа юйретиу

   О къ у у н у    ж  о р  у къ л а р ы   б л а   ш а гъ ы р е й    б о л у у.

   Ачыкъ эм къысыкъ тауушла. Аланы белгилеген харфла. Харфны кеси аллына, сёзде да таныу. Таууш бла аны белгилеген харфны тюз келишдириу.

  Белгили тауушу болгъан сёзле таба, берилген таууш схемалагъа кёре сёзле къурай билиу.

  Кесилип этилген харфланы хайырланып, аллай сёз бёлюмлери болгъан сёзлени окъуй да, жаза да билиу;

- ачылгъан эм жабылгъан сёз бёлюмлени хар тюрлюсю да тюбеген сёзле;

- бир бёлек къысыкъ таууш бир жерде тюбеген сёзле;

- жумушакъ (ь) эм къаты(ъ) белгилери болгъан сёзле.

    Гитче тынч текстлени, магъаналарын ангылап, бёлюмле бла тюз окъуй билиу (жылны ахырына – 25 сёз). Сёлешгенде бла окъугъанда, айтымны тыйгъыч белгилерине кёре (. , ? !) паузаны бла интонацианы тюз сакълау.

  Кёлден билген назмуларын тюз интонация бла шатык айта билиу.

 Окъугъан айтымларыны, хапарчыкъларыны, кёрген суратларыны юсюнден берилген соруулагъа жууап эте билиу. Окъугъан хапарларыны магъанасын, берилген соруулагъа кёре айта билиу.

 Диалогну неда монологу болгъан текстни интонациясын сакълап окъуу.

Жазаргъа юйретиу.

Жазгъан заманда тюз олтура, дефтерни сол жанына аудураракъ тута, къалам, карандаш бла хайырлана билиу. Къол бармакълары, кёзлери жазаргъа хазыр болурча жараула этдириу. Харфланы эм аланы бир бирлерине тагъылыуларын сёзледе тюз жаздырыу. «Харфлыкъда» окъугъанларына кёре, уллу эм гитче харфланы сёзде эм айтымда тюз жаза билиу. Алгъа устазны болушлугъу бла, артда уа кеслери алларына сюзюп, сёзлени неда

 2 – 4 сёзден къуралгъан айтымланы тюз жаза билиу.  

Жазгъанларын   текст бла тенглешдирип кёре, сёзню  тауушлары бла жазгъан харфлары бирге келишгенлери бла келишмегенлерин эслей билиу. Айтымны биринчи сёзюн эм энчи атланы уллу харф жаза билиу.

Классдан тышында окъуу

 «Кесибиз окъуйбуз» деген китапдан сабийле ангыларыкъ назмуланы, хапарланы, жомакъланы, нарт сёзлени, элберлени окъуу. Сабийлеге  жазылгъан китапладан, жыйымдыкъладан 1 – 2  бетден уллу болмагъан чыгъармаланы окъуу.

 О къ у л л у къ н у  т е м а т и к а с ы   к ё п  ж а н р л ы д ы.  Ала халкъны кёлден чыгъармачылыгъындан, жазыучуланы чыгъармаларындан сайланнган назмула, жырла, хапарла, жомакъла, нарт сёзле д.а.к. боладыла.

 С а б и й  к и т а п  б л а  и ш л е у : чыгъарманы бек сейир жерлерин окъуп, окъуучуланы окъургъа сейирсиниулерин айнытыргъа, китапны сюйдюрюрге, окъуллукъ чыгъармаланы юслеринден ушакъ бардырыргъа, китапны атын, авторун окъуп, аланы тюз айта билирге юйретирге

Сёлешимни ёсдюрюу.

 С ё л е ш и м н и  т а у у ш  к у л ь т у р а с ы . Сабийлени эшитгенлерини да, айтханларыны да таууш къурамларына эс бурургъа юйретиу.

Къуралыулары къыйын болгъан сёзлени эм башха тилден кирген сёзлени (портфель, танк, трактор, д.а.к.), орфоэпияны жорукъларына кёре, тюз айтыргъа.

С ё з  б л а  и ш л е у. Сабийлени сёз байлыкъларын айнытыу. Затны атын, ышанын, этгенин кёргюзтген сёзлени тюз хайырлана, магъаналарын ангылай билиу.

Бир къауум затны белгилеген, жыйышдыргъан сёзлени хайырлана билиу.

Сёзню кёп магъаналылыгъын эслеу.

Синонимле, антонимле сайлай билиу.

Тилни суратлау магъаналарына эс бурургъа юйретиу.

А й т ы м  э м  б а й л а м л ы  с ё л е ш и м н и  ё с д ю р ю у . Устазны соруууна тюз жууап къураргъа юйретиу. Жууабында айтымланы тюрлюлерин хайырланыу.

Билген жомагъын неда хапарын, устазны сорууларына кёре, тюрлендирмей, кесеклерини жерлерин алышындырмай, къайтармай айтыу.

Суратха къарап, айтым къурау. Аны жаза билиу. Кеслерини жашауларында болгъан затны юсюнден къысха хапарчыкъ жарашдыра билиу.

Элберни жууапларын табыу. Назмуланы, жырланы кёлден билиу, аланы тийишли интонация бла айтыу.

Сабийлени сёлешим тиллерин ариу, магъаналы, сезимли этер ючюн кюрешиу

ОКЪУЙ, ЖАЗА БИЛГЕНЛЕРИН ТЕРЕНЛЕУ,

БЕГИТИУ

Окъуу эм байламлы сёлешимни ёсдюрюу

О къ у л л у къ  т е м а т и к а. Ата журтну, миллет байрамланы, сабийликни, урунууну, табийгъатны, жаныуарланы юслеринден жазыучуланы чыгъармалары.

 О къ у й  б и л и у. Къара танытыу дерследе сабийлени окъуу хунерлерин андан ары ёсдюрюу. Тинтиу ишле  бардырыу. 50 – 70  сёзю болгъан текстни сёз бёлюмле бла тюз окъуу. Шагъырей болмагъан текстни бир минутха жылны ахырына 20 – 25  сёз окъурча терклик бла, айтымланы араларында солуу да айыра, окъуй билирге.

Текст бла ишлеу

Байламлы сёлешим

Окъулгъан чыгъармаларына берилген соруулагъа жууап этиу, суратларына къарап, текстни магъанасын айтыу, окъугъан чыгъармаларыны атына алай нек аталгъанын тохташдырыу. Аты болмагъан текстге неда аны кесеклерине атла атау. Окъугъанларына багъа бичиу. Окъулгъаннга, устазны айтханына, тенглерини жууапларына эс бурууларын бегитиу.

 

Фонетика. Жазыу эм байламлы тил

Къ а р а  т а н ы т х а н  з а м а н д а  б и л г е н л е р и н   б е г и т и у   э м  т е р е н л е у. Ачыкъла бла къысыкъла, аланы башхалыкълары. Базыкъ, назик ачыкъла. Тунакы эм зынгырдауукъ къысыкъла.

С ё з н ю  б ё л ю м ю. Сёзлени сёз бёлюмлеге бёлюнюулери. Сёзлени бёлюмлерин бир тизгинден башха тизгиннге кёчюрюу.

Б а с ы м. Сёзню басымлы эм басымсыз бёлюмлерин айырыу. Жазыу усталыкъларын айнытыу. Ариу жазаргъа юйретирге хар ыйыкъдан дерсни жарымы бериледи. Жазгъан заманда окъуучуланы тап олтурууларына, жазыу кереклерини тюз жюрютюлюулерине дайым эс бурулады. Харфланы, сёз бёлюмлени, сёзлени бир бирлери бла байлау ишлени бардырыу.

 Къангадан, дерс китапдан гитче текстлени тюз жазып алыргъа юйретиу.

Энчи атланы уллу харф бла жазылыулары. Айтымны уллу харф бла башлап, ахырында точка, кётюрюучю, соруучу белги салыу. Берилген темагъа, суратха къарап, айтымла къурау. Окъуучула кеслери кёрген, билген затларыны юслеринден къысха хапарчыкъ жарашдырып айтыу. Магъаналары бла байламлы талай суратха къарап, хапарчыкъ жарашдырып айтыу.  Жюзге дери санай билиу.

Календарно – тематическое планирование по балкарскому языку в 1-ом классе.

(65ч. )

                                       Дерслени темалары

Сагъат саны

Болжалы

Фактич. болжалы

 Элементлени жазыу.

1

02.09.

Элементлени жазыу.

1

04.09.

 Элементлени жазыу.

1

09.09.

 Элементлени жазыу.

1

11.09.

 Элементлени жазыу.

1

16.09.

 Элементлени жазыу.

1

18.09.

 Элементлени жазыу.

1

23.09.

Гитче а харфны жазыу. Уллу а харфны жазыу.

1

25.09.

Гитче у харфны жазыу.

1

30.09.

Уллу у харфны жазыу.

1

02.10.

Гитче ш харфны жазыу эм бёлюмле

1

07.10.

Уллу Ш харфны жазыу эм бёлюмле

1

09.10.

Гитче н харфны жазыу эм бёлюмле.

1

14.10.

Гитче н харф бла уллу Н харфны жазыу эм бёлюмле.

1

16.10.

Гитче л харфны жазыу эм бёлюмле.

1

21.10.

Уллу Л харфны жазыу.

1

23.10.

Гитче л харны жазыу, сёзле.

1

06.11.

Уллу Т харфны жазыу, бёлюмле.

1

11.11.

Гитче т харфны жазыу эм уллу Т харфны жазыу.

1

13.11.

Уллу эм гитче ы харфны жазыу, бёлюмле.

1

18.11.

 Гитче м харфны, эм бёлюмле бла сёзле жазыу.

1

20.11.

Уллу М харфны жазыу эм бёлюмле.

1

25.11.

Харфланы къайтарыу. Бёлюмле бла сёзле жазыу.

1

27.11.

Гитче р харфны жазыу эм бёлюмле.

1

02.12.

Уллу Р харфны жазыу эм сёзле бла айтымла.

1

04.12.

Гитче о эм уллу О харфланы жазыу.

1

09.12.

Гитче д харфны жазыу эм сёзле.

1

11.12.

Уллу Д харфны жазыу эм айтымла.

1

16.12.

Гитче эм уллу Х харфланы жазыу.

1

18.12.

Сёзле бла айтымла жазыу. Жаздырма.

1

23.12.

Гитче эм уллу И харфланы жазыу.

1

25.12.

Сёзле бла айтымла жазыу.Жаздырма.

1

13.01.

Къысха Й харфны жазыу, сёзле, айтымла.

1

15.01.

Сёзле бла айтымла жазыу.

1

20.01.

Гитче къ харфны жазыу, сёзле айтымла.

1

22.01.

Къысха У,у харфланы жазыу

1

27.01.

Сёзле бла айтымла жазыу.Жаздырма.

1

29.01.

Гитче эм уллу Э харфланы жазыу.

1

03.02.

Гитче эм уллу е, Е харфланы жазыу, сёзле эм айтымла.

1

05.02.

Гитче п харф бла уллу П харфны жазыу, айтымла.

1

10.02.

Гитче к харфны жазыу.Сёзле бла айтымла жазыу.

1

12.02.

Гитче б бла уллу Б харфланы жазыу.Сёзле бла айтымла жазыу.

1

24.02.

Гитче ч бла уллу Ч харфланы жазыу. Сёзле бла айтымла жазыу.

1

26.02.

 Гитче эм уллу чЧ харфланы жазыу. Айтымла жазыу.

1

03.03.

Гитче эм уллу юЮ харфланы жазыу. Сёзле бла айтымла жазыу.

1

05.03.

Гитче с харф бла уллу С харфланы жазыу.

1

10.03.

Гитче з харф бла уллу З харфланы жазыу.

1

12.03.

Харфланы къайтарыу, сёзле бла айтымла жазыу.

1

17.03.

Гитче эм уллу жЖ харфланы жазыу.

1

19.03.

Гитче эм уллу гГ харфланы жазыу. Сёзле эм айтымла жазыу.

1

31.03.

Гитче гъ харфны жазыу.Сёзле бла айтымла жазыу.

1

02.04.

Гитче ё харфны жазыу, эмсёзле.

1

07.04.

Уллу Ё харфны жазыу.Сёзле бла айтымла жазыу.

1

09.04.

Сёзле бла айтымла жазыу.

1

14.04.

Гитче нг харфны жазыу, сёзле бла айтымла.

1

16.04.

Сёзле бла айтымла жазыу.Жаздырма.

1

21.04.

Гитче я харфны жазыу,эм сёзле бла айтымла жазыу.

1

23.04.

Уллу Ф харфны бла гитче ф харфны жазыу.Сёзле бла айтымла жазыу.

1

28.04.

Уллу Ц харф бла гитче ц харфланы жазыу.

1

30.04.

Сёзле бла айтымла жазыу.

1

05.05.

Уллу Щ харф бла гитче щ харфланы жазыу.

1

07.05.

Уллу В бла  гитче в харфланы жазыу.

1

12.05.

Ь белгини жажыу.

1

14.05

Ъ белгини жазыу.

1

19.05

Къаннгадан сёзле бла айтымла жазыу. Сынау жаздырма.

1

21.05


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

воспит план

воспитательный план на год...