Конспект интегрированного НОД
план-конспект занятия (средняя группа) на тему

НАЗИЛЯ НАЗИПОВНА ХАЙРУЛЛИНА

Конспект интегрированного НОД для средней группы

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл konspekt_integrirovannogo_nod.docx16.61 КБ

Предварительный просмотр:

Тема:

«В мире диких животных»

Интегрируемые образовательные области:

Познавательное развитие,  Речевое развитие, Социально – коммуникативное развитие

Вид:

Интегрированная организованная совместная образовательная деятельность

Специфические виды детской деятельности,  в которую вовлечены воспитанники:

Коммуникативная, познавательная деятельность

Цель:

Развитие у детей познавательных интересов, закрепление и систематизация знаний о диких животных

Задачи:

Продолжать знакомить  с дикими животными, познакомить со средой их обитания, особенностями внешнего вида, образа жизни и повадки; формировать элементарные представления о способах взаимодействия с животными; развитие связной речи, совершенствование грамматического строя речи; совершенствовать двигательные умения и навыки; развивать зрительное и слуховое внимание, память, наблюдательность; мыслительные и психические процессы; создавать условия для формирования умения делать выводы,  расширять активизацию словаря; формировать интерес и бережное отношение к живой природе, доброжелательное отношение к диким животным

Методические приемы и формы организации деятельности:

Игровая мотивация, загадывание и отгадывание загадок, беседа, дидактическая интерактивная  игра, рассматривание иллюстраций, картинок, поэтическое слово взрослого, прослушивание

Оборудование и материалы:

Интерактивная доска, карточки с картинками,м магнитофон, магнитная доска, карточки с числами,  видеозапись, отрывок аудиозаписи из м.фильма «Фиксики», конверты с заданиями

Предварительная работа:

Счет до 5 (прямой и обратный счет), нахождение соседей чисел,   рассматривание иллюстрационного материала по теме, ИКТ игры на нахождение заданных звуков , составление описательных рассказов по ним, проведение сюжетно-ролевых и дидактических игр,  работа с ИКТ

Последующая работа:

Продолжение ознакомления с дикими животными, с местами их проживания         

Дэрес барышы.

Балалар паласта утырып уйнаган вакытта Симка керэ.            - Исәнмесез, балалар!

-Исэнмесез!

- Э сез мине таныдыгызмы?

-Эйе, Симка.

-Дорес, мин Симка!Сезнен янда шундый  рэхэт, тик менэ мина бик тэ монсу, минем энем НОлик югалды. Сез аны курмэдегезме?

-Юк, курмэдек.

        Интерактив тактада Нолик калдырган видеоязма карала. Анда Нолик узенен “Ладушки”балалар бакчасынын 1нче группада качып утыруын, хэм аны эзлэп табу очен биремнэр эшлэп рэсем кисэклэрен жыярга кирэклеген эйтэ. Унышлар телэп саубуллаша.

-Балалар, сезнен балалар бакчасынын исеме ничек сон?

-Ладушки.

-Э бу ничэнче группа?

-№1

- Ура! Димэк Нолик сезнен группагызда качкан икэн бит.

Э ул безгэ нэрсэ эшлэргэ кушты эле?

-Биремнэр.

-Эйе шул. Тик мин узем генэ Нолик калдырган биремнэрне эшли алмам бит, сез мина ярдэм итэрсезме?

-Эйе.

-Нолик биремнэрне группагызнын ин биек остэлендэ калдырган булырга тиеш. Эйтегез эле, кайда сон ул ин биек остэл? (тэрбияче остэлен курсэтэлэр )

-Карыйм эле, шунда микэн (подноста биремнэр язылган конвертлар табыла) Эйе дусларым, менэ алар.

        Балалар урындыкларга утыралар.

-Э хэзер эйдэгез,  биремнэрне игътибар белэн тынлыйбыз.

1нче бирем. Берторле хэм бертосле геометрик фигуралар буенча подгруппаларга буленеп, дорес урынга басу.

        Симка хэрбер подгруппа янына килеп команда исемен сорап чыга (Сары турыпочмак, кызыл квадрат, зэнгэр очпочмак, яшел тугэрэк командалары)

-Булдырдыгыз дусларым,  подгруппаларга бик дорес итеп булендегез. Эйдэгез, урыннарга утырдык та 2 нче биремне тынларга эзерлэндек. Мин сезгэ предметларнын билгелэрен эйтэм, э сез сузне эйтеп бирергэ тиеш буласыз. Башладык.

-Узе усал, соры, зур –буре;

-кечкенэ, соры ,куркак- тычкан;

-кызарып пешкэн, тугэрэк, баллы, тэмле-алма;

-кечкенэ, йомшак, сары-чеби.

 

-Бик  доресочь Бу биремне дэ эшлэдек. Дусларым, мин бик тэ кызыклы бер уен белэм, “Утро, день, вечер, ночь” дип атала. Бергэлэп уйнап карыйбызмы?

-Эйе.

-Эйдэгез, зур тугэрэк ясап басабыз. Мин сезгэ кон тэулеклэрен эйтэм, э сез мина ни эшлэгэнегезне курсэтергэ тиешсез. Сойлэштекме?

Физминутка

Игра на русском языке “Утро, день, вечер”

-Минем белэн уйнаганыгыз очен рэхмэт сезгэ,бик кызык булды. Эйдэгез, урыннарга утырыйк. Балалар, эйтегез эле, без нэрсэ эшли идек эле?

-Биремнэр.

-Ни очен эшлибез сон без аларны?

-Ноликны табар очен.

-ЭЭЭЭЭ, шулай бит эле, сез бит мина Ноликны эзлэргэ булышасыз. Алай булгач, 3нче биремне тынлыйк.  Бу биремдэ сезгэ тошеп калган саннарны нокталар ярдэмендэ курсэтергэ кирэк.

1

..

3

4

.....

(Хэр команда остэл янында биремне эшли(индивидуаль эш)(бер-берсенэ булышу)

-Булдырдыгыз, балалар, бу биремне дэ эшлэдегез, рэхмэт сезгэ.

        Урыннарга утыралар.

4 нче бирем.  Подгруппа белэн эш.

Командаларга рэсемнэр бирелэ, хэрбер команда узенэ бирелгэн аваз кергэн рэсемнэрне курсэтеп, авазнын кайда (суз башында, уртада, ахырда) урнашканын эйтергэ тиеш.

-Молодцы,дусларым! Бу биремне дэ бик житез башкарып чыктыгыз. Балалар, безнен ин сонгы бирем калды. Шуннан сон Нолик табылыр микэн, сонгы биремне эшлэп карыйк

Эле.

5нче бирем. Остэл янында индивидуаль эш.

Бирелгэн рэсемнэрнен ничэ булуына карап, дорес санны тугэрэк эченэ алырга кирэк.

Алма      тэлинкэ     кашык

1    2     3     4     5

-Булдырдыгыз балалар, барлык биремнэрне дэ эшлэп бетердек. Нолик безгэ тагын нэрсэ эшлэргэ кушты эле?

-Рэсем кисэклэрен жыярга.

-Эйе, эйдэгез, такта янынарак килик. (бер бала чыгып рэсем кисэклэрен жыя) Бу кем рэсеме?

-Нолик.

-Димэк Нолик безгэ узенен рэсемен жыярга кушкан икэн бит. Э узе кайда икэн сон?

“Фиксики” мультфильмыннын музыка янгырый, шул вакытта Нолик сикереп керэ.

-Менэ мин дэ табылдым, сез бик унган, тырыш икэнсез, ботен биремнэрне дэ дорес итеп эшлэдегез! Шунын очен минем сезгэ булэгем дэ бар, эйдэгез, мин сезгэ аны курсэтэм.(балалар Симка белэн Нолик янына килеп булэкне карыйлар)


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конспект интегрированной непосредственной образовательной деятельности по физической культуре для детей старшей группы с использованием здоровьесберегающих технологий. « Путешествие в город Здоровья» Конспект интегрированной непосредственной образоват

Цель: Укрепление физического здоровья детей через интеграцию образовательных областей. Формирование двигательных умений и навыков, физических качеств ребёнка. Привитие интереса к физку...

Конспект интегрированного занятия в старшей группе Конспект интегрированного занятия в старшей группе (природа, ознакомление с окружающим, рисование) «Секреты яблока»

Конспект интегрированного занятия в старшей группе (природа, ознакомление с окружающим, рисование) «Секреты яблока»...