Конспекты открытых занятий
план-конспект занятия по развитию речи (старшая группа)

Донгак Алекмаа Мокуровна

Открытые занятия

Скачать:


Предварительный просмотр:

Тема: Моя любимая игрушка

Цель: Закреплять уметь составлять рассказ-описание об игрушке.

Задачи:

Образовательные: Познакомить детей с материалом из которого сделаны игрушки.

Развивающие: Развивать наблюдательность, внимание, память, эмоциональную отзывчивость.

Воспитательные: Воспитывать чувства сопереживание, бережное отношение к игрушкам.

Средства: волшебный мешок, игрушки: машинка, кукла, плюшевый зайка, кубик, мячик.

Словесные: Загадывание загадок, вопросы к детям, чтение стихотворения А. Барто «Игрушки».

Наглядные: Рассматривание игрушек, картинка.

Практические: Игровое упражнение «Ласковые слова», игра «Расскажи какие», игра «Что из чего?», составление рассказа детьми.

Предварительная работа: Чтение стихотворений А. Барто «Игрушки», беседа «Мои игрушки». Рассматривание игрушек; игры , отгадывание загадок про игрушки, картинка.

Словарная работа: Машина, зайчонок, кукла, мячик, кубики, мягкий, плюшевый, твёрдый

Ход занятия:

I Вводная часть.

Воспитатель: Сегодня на улице пасмурно и сыро, а в нашей группе светло и весело! А весело от наших светлых улыбок, ведь каждая улыбка - это маленькое солнышко, от которой становится тепло и хорошо. Поэтому я предлагаю вам чаще улыбаться друг другу и дарить окружающим хорошее настроение!

II Основная часть.

Воспитатель:: А какое время года?

Дети: Ответы детей

Воспитатель: А какие признаки осени вы знаете?

Дети: Ответы детей

Воспитатель: Назовите осенние месяцы?

Дети: Ответы детей

Воспитатель: Осень. Какое красивое время года! Листья на деревьях начинают менять окраску. Становятся желтыми, красными, оранжевыми, золотыми. Солнце ярко светит и освещает золото листьев. Осень длится три месяца. Сейчас ноябрь.

Ребята, сегодня возле наших дверей я нашла вот этот волшебный мешочек, что там лежит, я уже знаю, а вы хотите узнать?

Дети: Да.
Воспитатель: Для этого вам надо будет отгадать загадки. Готовы?

Дети: Да.

«Пьет бензин, как молоко,

может бегать далеко.
Возит грузы и людей.

Ты знаком, конечно, с ней?» (Машина).

«Комочек пуха,

Длинное ухо,

Прыгает ловко,

Любит морковку.» (Заяц)

«Что все это значит?

Дочка, а не плачет.
Спать положишь, будет спать

день, и два, и даже пять». (Кукла).

«Стукнешь о стенку – а я отскочу,
Бросишь на землю – а я подскочу.
Я из ладоней в ладони лечу –
Смирно лежать я никак не хочу!»
(Мячик).

«Эти чудо – кирпичи

я в подарок получил.
Что сложу из них – сломаю,

все с начала начинаю». (Кубики).

(После каждой отгаданной загадки из мешка достаётся соответствующая игрушка)

Воспитатель: Ребята, назовите одним словом, что же лежало в волшебном мешочке?

Дети: Игрушки

Воспитатель: Давайте с вами поиграем. Хотите?

Дети: Да.

Игровое упражнение: «Ласковые слова»

солнце - солнышко,

Лист - листочек,

Дождь - дождичек,

Ручей - ручеек,

Лужа - лужица,

Цветок - цветочек,

Ветер - ветерок,

Туча - тучка,

Зонт – зонтик,

Дерево – деревце.

Собака – собачка

Физкультминутка «Веселый серенький зайчик»

Воспитатель: Молодцы. А теперь поиграем в другую игру. Хотите?

Дети: Да.

Игра « Расскажи, какие»

Воспитатель: Ребята, сколько у нас игрушек. А главное, они все разные.

Зайка какой? ( мягкий, плюшевый, белый, легкий)

Мячик какой ( круглый, мягкий, маленький, красный)

Машинка какая? (новая, твердая, синяя, скоростная)

Кукла какая? ( красивая, интересная, добрая)

Кубик какой? ( красный, твердый,)

Игра "Что из чего?"

Воспитатель: Ребята подойдите к столу, на котором находятся игрушки, сделанные из разных материалов.

Из какого материала сделаны эти игрушки? Потрогайте их руками и скажите, из какого материала они сделаны.

Например: Эта кукла сделана из пластмассы. Эта машина сделана из пластика. Этот кубик сделан из пластмассы. Этот мячик сделан из резины. Этот зайка сделан из плюша.

Воспитатель: А, когда я была маленькая, у меня тоже была любимая игрушка – кукла Маша. Мне ее подарили на день рождения. Когда я ее увидела, она мне сразу очень понравилась. До сих пор помню, как я была счастлива и довольна. Она была большая, пластмассовая, волосы у нее были голубые, платье красного цвета. Со своей любимой куклой я никогда не расставалась. Я очень любила катать ее в коляске, укладывать спать, одевать ее в разную одежду. Я эту куклу очень любила и берегла.

Воспитатель: А теперь вы мне расскажите про свои любимые игрушки, как вы с ними играете. (Спросить у каждого ребенка)

Воспитатель: Ребята, к игрушкам нужно относится очень бережно, чтобы они не ломались и долгое время радовали нас.

Стихотворение А. Барто "Игрушки".

Зайка

Зайку бросила хозяйка

Под дождём остался зайка.

Со скамейки слезть не мог,

Весь до ниточки промок.

Воспитатель: На этом наше занятие подходит к концу, всем спасибо за внимание.

Рефлексия:

Воспитатель: : Что вы узнали на занятие?

Ответы детей

Сегодняшнее занятие вам понравилось ребята?

Ответы детей

Воспитатель: Что было в волшебном мешочке?

Ответы детей

Воспитатель :О каком времени года мы говорили?

Ответы детей

Воспитатель: Молодцы, вы все умнички!

Муниципальное бюджетное дошкольное образовательное учреждение Детский сад «Салгал» с. Чыраа-Бажы муниципального района Дзун-Хемчикский кожуун Республики Тыва

УТВЕРЖДАЮ

Заведующая МБДОУ Детский сад «Салгал»

с.Чыраа-БажыДзун-Хемчикского кожууна РТ

____________/Ч.М.Монгуш/

Открытое занятие по развитию речи в

средней группе

Тема: «Моя любимая игрушка»

Провела и выполнила воспитатель

первой группы раннего возраста

«Карапузы»: Донгак Алекмаа М

Чыраа-Бажы-2023

Самоанализ

открытого занятия на тему: «Моя любимая игрушка»!

Присутствовали: 9 детей

Дата проведения: г

Время проведения:

Группа – «Непоседы» средняя

Место проведения – группа

Воспитатель: Донгак А.М

Цель: Закреплять уметь составлять рассказ-описание об игрушке.

Задачи:

Образовательные: Познакомить детей с материалом из которого сделаны игрушки.

Развивающие: Развивать наблюдательность, внимание, память, эмоциональную отзывчивость.

Воспитательные: Воспитывать чувства сопереживание, бережное отношение к игрушкам.

Средства: волшебный мешок, игрушки: машинка, кукла, плюшевый зайка, кубик, мячик.

Словесные: Загадывание загадок, вопросы к детям, чтение стихотворения А Барто «Игрушки».

Наглядные: Рассматривание игрушек.

Практические: Игровое упражнение «Ласковые слова», игра «Расскажи какие», игра «Что из чего?», составление рассказа детьми.

Предварительная работа: Рассматривание игрушек; игры с ними; отгадывание загадок про игрушки, картинка.

Словарная работа: Машина, зайчонок, кукла, мячик, кубики, мягкий, плюшевый, твёрдый.

На занятии мне удалось заинтересовать детей, организовать их

деятельность на протяжении всего занятия. Цель занятия доведена до детей,

была им понятна и соответствовала целевым ориентирам ФГОС ДО.

Выбранные методы и приемы соответствовали возрасту детей.

На занятии был создан благоприятный эмоциональный

фон.

К подведению итога, я привлекла детей, попросила вместе описать

выбранную игрушку, задала вопросы:

-Ребята, понравилось вам занятие?

- что запомнилось на занятии?

Детям занятие очень понравилось.

Считаю, что разнообразие оборудования и материалов, используемых на

занятии, позволили мне удержать внимание и познавательный интерес детей

на протяжении всего занятия.

Считаю, что мне удалось достичь цели занятия, через реализацию всех

поставленных задач.



Предварительный просмотр:

Кичээлдин хевири: кичээл-аян-чорук

Сорулгазы:

1) Улустун аас чогаалын сан кичээлинге ажыглап тургаш уругларны ооредири.

Уругларга 1-ден 10-га чедир саннарны катаптадыры, тыва огнун эт-херекселдери-биле таныштырарын уламчылаар; геометрилиг хевирлерни болгаш «эн бедик, оон чавызы, эн-не бичези» деп билиглерни катаптаары; тывызыксыг бодалгаларны тып ооредири;

2) Уругларнын угаан-бодалын; кичээнгейин аас чогаалын таварыштыр сайзырадыры;

3) Улустун аас чогаалынга уругларнын сонуургалын бедидери; тыва эт-сепке

сонуургалдыг болгаш камныг болурунга кижизидер.

Коргузуг материалдары: ойнаар-кыс-Билирбей, тыва аялгалар-каргыраа, арга-арыг македи, саннар бижээн даштар, ог, огнун дериг-херекселдери.

Словарлыг ажыл: шырыш-мунгаш, хой ыяштарлыг.

Кичээлдин чорудуу:

Организастыг кезээ:

(Уруглар залче кирип кээр.)

Башкы: Экии, уруглар! Мен силер-биле кады аян-чорук кылыр дээш келдим. Мээн-биле аян-чорук кылыр силер бе?

Уруглар: Ийе.

Башкы: Чараш, тааланчыг ырыны дыннап тур силер бе? Ол дээрге тыва улустун ада-огбезинден дамчып келген ырызы - каргыраа-дыр. Ам шупту тааланчыг аялганы дыннавышаан, карактарывысты шийип алгаш, ыракта аалды сактыптаалынарам.

( Уруглар карактарын шийип алгаш аалды карактарынга чуруур.)

Башкы: Аалды долгандыр арга-арыг, даглар, кушкаштар бар.

- Ам карактарынар ажыдыптынар, уруглар! Бисте богун чараш, чаптанчыг ойнаар-кыс аалдап келген. Мендилежип корунерем, уруглар!

Ойнаар-кыс: Экии, уруглар! Мээн адымны Билирбей дээр.

Башкы: Чуге ойнаар-кысты Билирбей деп адап кааны ол, уруглар? Кым чуу деп бодап тур? (Чуге дизе шупту чувени билир боорга, угаанныг боорга.)

Башкы: Ам таптыг топтап корунерем, кандыг ойнаар-кыс-тыр, кандыг хептиг-дир? (тыва, тыва хептиг.)

Ойнаар-кыс: Мен силернин кайы-хире кичээлдеп, кайы хире угааныынарны коор дээш келдим. Мен ыракта аалымдан, арга-арыг, хемнер-суглар кежип чорааш чедип келдим. Мээн аалымче баар бис бе? Орук ара ойнап-хоглеп алыр бис.

Башкы: Билирбейнин аалынче аян-чорук кылып чоруур бис.

Уруглар орук ара Билирбей силерге даалгалар бээр. Ол даалгаларны кылып шыдавайн баар болзувусса, аалынга четпейн баар бис. Ам чоруптаалынар, Билирбей биске орукту айтып бер.

Башкы:

Даалга 1:

Бичии хемчигеш агып чыдар уруглар, ковуруг чок. Канчап кежер бис? Бо даштарны салып тургаш, ковуругден кылып аалынар Билирбей?

Солунун, даштарда саннар бар-дыр, кашка чедир саннарлыг даштар бар-дыр, уруглар! (1-ден 10-га чедир саннар бижип каан даштар бар.)

Башкы: 2 деп саннын мурнунга каш деп сан турар ийик? (1)

Ам 3 деп саннын мурнунга турар санныг дашты кым мурнай тыптарыл? (2-ни бижээн дашты экээр.)

2 биле 4-тун ортузунга каш деп сан турарыл? Ол санны бижээн даш херек-тир (3).

(10-га чедир саннарнын кожаларын адап тургаш уругларга даштарны чурум аайы-биле хемни кежир даштарны салыр, 1ден 10га дээр санааш кеже бээрлер)

Башкы: Эр-хей уруглар шупту даштарны кырлап тургаш сугну кежип келдивис, улаштыр чоруптаалынар. Ой, арганын шырыш деп чувезин! «Шырыш» дээрге кандыг дээни ол, уруглар? (Шырыш дээрге мунгаш, ковей, хой-хой ыяштарлыг дээни ол-дур, уруглар.)

Билирбей:

Даалга 2:

Бо ыяштарны узун чыскаай аайы-биле эн бедик, оон чавыс, эн-не бичии кылдыр чыскаай салыптынар. (Терек, хадын, шиви)

Билирбей: Эр-Хейлер уруглар!

Башкы: Бо арганы эртерде, бо ковей ыяштарнын будуктары бистин арны бажывысты шыйбактавас кылдыр, донгайгаш арганы эртер бис. (Канчаар эртерин башкы айтып бээр)

Башкы: Арганы эртип келдивис уруглар, Билирбейнин аалы бо коступ келди.

Оглерге кире бергеш аалчы кижи кайы хамаанчок черге олурбас. Аалчы кижи огнун солагай талазынга олурар.

Билирбей: Огже кирип моорланар, эштерим! (уруглар огже кире бээр)

Башкы: Шупту эптиг кылдыр олуруп алыр. Ог иштин таптыг хайгаарап коор болзувусса, дыка ковей геометрилиг хевирлер бар.

Бо огнун чараш деп чувезин корунерем, уруглар!

Уруглардан айтырыглар:

1. Ог кандыг хевирлиг-дир? (тогерик)

2. Огнун азыглары бар бе?(Чок.)

3. Ожуктун кыры кандыг хевирге домей-дир? (тогерикке.)

4. Оон оске ог иштинде чулер бар-дыр? (аптара)

5. Аптара кандыг хевирге домей-дир?

6. Орун кандыг хевирлиг-дир?

7. Сыртык кандыг хевирлиг-дир?

8. Бала-согааш чуге домей-дир? (шойбек)

Башкы: Шын-дыр,

Ыры :«Ойнаар-кыс»

Башкы: Адыр, оожум уруглар, Билирбей мээн кулаамга бир чуве сымыраны каапты. Билирбей силерге тывызыктар тыптырар дээн-дир. Кичээнгейлиг дыннанар!

#1059;не калбаш, кире калбаш. (эжик)

2. Дорт булун, донгур аас. (аптара)

3. Чыткан бызаам каас хавактыг. (сыртык)

Башкы: Тывызыкка-даа шыдаар уруглар-дыр, тып кагдылар, Билирбей.

Башкы: Билирбей ам силернин кайы-хире бодалга бодап билиринерни хынап коор дээн-дир. Бодалганы чугааларымга, силер дыка дурген харыызын адаар силер.

1. Чангыс ошкунун мыйызы кажыл?

2. Дорт ошкунун мыйызы чежел?

3. Алды хойнун думчуу чежел?

4. Беш инек каш кудуруктугул?

Башкы: Эр-хей, уруглар! Билирбей силерни дыка угаанныг уруглар-дыр деп мактап тур. Ам бистин чоруур уевис келди, Билирбей ойнаар-кыс-биле байырлажыылынар. Карактарывысты шыйыптаалынар че.

Кичээлдин туннели:

Башкы:

1. Кымнын аалынче аян-чорук кылдывыс, уруглар? (Билирбейнин)

#1050;ашка чедир даштар санадывыс?(1-ден 10-га чедир)

#1054;где кандыг дериг-херекселдер бар-дыр? (аптара, ожук, орун, сыртык, бала-согааш)

#1069;т-херекселдер кандыг хевирлерге домей болду?(тогерик, дорт булунчук)

Тыва Республикаʜыʜ Чооʜ-Хемчик кожууʜʜуʜ Чыраа-Бажы сумузуʜуʜ школа ʜазыʜы четпээʜ уругларʜыʜ муʜиципалдыг бюджеттеʜ хамаарылгалыг ооредилге албаʜ чери «Салгал» аттыг уруглар сады

Бадыладым:

«Салгал» уруглар садыʜыʜ эргелекчизи

___________/Моʜгуш Ч.М/

Ажык кичээл

«Билирбейнин аалынче аян-чорук»

«Умницы» улуг болуу

Кижизидикчи башкы: Донгак А. М.

2023 чыл



Предварительный просмотр:

Тыва Республикаʜыʜ Чооʜ-Хемчик кожууʜʜуʜ Чыраа-Бажы сумузуʜуʜ школа ʜазыʜы четпээʜ уругларʜыʜ муʜиципалдыг бюджеттеʜ хамаарылгалыг ооредилге албаʜ чери «Салгал» аттыг уруглар сады

Хурээлелге ортун болукке ажык кичээл

Темазы: Чимистер болгаш ногаа аймаа.

Чернин сону.

Кичээлди белеткээн

кижизидикчи башкы:

Донгак А.М

Чыраа-Бажы-2023

Сорулганы чедип алырыныга ажыл-чорудулгазы:

#1054;оредиглиг: Ногаа болгаш чимистерни ангылап билиринге, айтырыгларга долу харыы бээрин ооредири.

#1057;айзырадылгалыг: Чугаа-домаан байлакшыдып, ногаа болгаш чимистин он-чузунун ылгап билирин сайзырадыр.

3. Кижизидилгелиг: Уругларны ногаа, чимисти ажаап алырынга ооредир, ада-иезинге дузалажырынга кижизидер.

Билиглер адырынын холушкаа: «Чугаа сайзырадылгазы», «Эстетиктиг уран чурулга сайзырадылгазы», «Социал коммуникативтиг сайзырадылгазы», «Куш-культура сайзырадылгазы»

Херек чуулдер: 2 чуруктуг терек, карандаш клей, салфетка, саазын оннуг бурулер, чал, яблоня, саазын яблоктар, морковтар, уш-булунчук, тогерик, аялга, чагаа.

Словарлыг ажыл: чал, дужут, огород, сад.

Кичээлге ажылдаарынын хевирлери: ниити болгаш чангыстап.

Ажыглаанарга, методу: ырылыг флещка, корзинкалар, ногаа болгаш чимистин муляжтары, хуулгаазын хапчыгаш.

Кичээлдиң чорудуу:

I. Организастыг кезээ.

Башкы болгаш уруглар бѳлүкче кирип кээр.

Башкы: Экии, уруглар! Мени Алекмаа Мокуровна дээр. Чыраа-Бажы суурунун Салгал уруглар садынын кижизидикчи башкызы-дыр мен. Корунер даан, уруглар бисте аалчылар аалдап келген. Аалчыларывыс-биле мендилежиптээлинерем уруглар!

Уруглар: Экии!

Башкы: Уруглар сула шимчээшкинден кылыптаалынарам.

Сула шимчээшкин: «Мени оттундур кыл!»

Холдар-биле часкаал

Буттар-биле тепсээл

Боолденипкеш олураал

Туруп келгеш шураал.

Башкы: Уруглар эжик соктап тур. Бисте чагаа келген-дир. Номчуп берейин уруглар. Родничок уруглар садында ортун болук уругларынга. Экии уруглар! Мени Шура кырган-авай дээр. Мен куску дужудум ногаалар болгаш чимистерим ажаап четтикпейн тур мен уругларым. Дузалажып берип корунерем.

Башкы: Дузалажып бээр болдувус бе уруглар?

Уруглар: Ийе.

Башкы: Мен Шура кырган-авайнын бажынын билир мен уруглар, оруувус узун. Мен силерге хоглуг боор кылдыр даалгалар кылдыртыр мен. Силер ону кууседир силер.

Даалгалар:

#1058;ывызыктар:

  1. Буурекке домей, будуу будуу карактарлыг. (Картошка).
  2. Эжии сонгазы-даа чок бажын долу кижи. (Огурец)
  3. Картын картаарга карак чажы токтуур (Согуна)

Даалга 2: Уруглар мен чимистернин аттарын адаарымга силер бут бажы-биле кылаштаар силер. Ногаа аттарын адаарымга ээжектер-биле кылаштаар силер.

Даалга: 3: «Хуулгаазын терекчигеш». Саазында чуруп каан теректи бурулер-биле шимеп каастаар.

Башкы: Чылдын кайы уезил?

Уруглар: Кус. (Уруглар теректерни шимеп каастаптарлар).

Башкы: Эр-хейлер! Оруувусту уламчылап чоруптаалынар.

Башкы: Шура кырган-авайнын огородунда чедип келдивис уруглар.

II. Кол кезээ.

Башкы: -Ногаа аймаанын аттарын адаптаалынарам? (Уругларнын харыызы). Эр-хейлер!

Башкы: Чимистернин аттарын адаптаалынарам? (Уругларнын харыылары) Эр-хейлер!

Шура кырган-авайнын огородунун улуун, делгем, чаражын! Ногаа болгаш чимис аймаа бистин кадыкшылывыска, озулдевиске чуге ажыктыгыл уруглар?

Уруглар: Витаминниг, чаагай, чигирзиг амданныг.

Башкы: Эр Хейлер! Ам чулер чыдып калган-дыр, таныыр-дыр силер бе? уруглар.

Уруглар: Ийе. Морковь!

Башкы: Эр-хейлер! Каш морковтар бар-дыр уруглар?

Уруглар: (1,2,3,4,5)

Башкы: Кандыг оннуг-тур?

Уруглар: Кызыл-сарыг.

Башкы: Кандыг геометриглиг хевирге домей-дир?

Уруглар: Уш-булунчукка.

Башкы: Эр-хейлер! Шын-дыр. Корзинкавысче чыып алыылынар.

Ам кичээнгейлиг корунер чуу чыдып калган-дыр уруглар?

Уруглар: Яблоктар.

Башкы: Каш яблок барыл?

Уруглар: (1,2,3)

Башкы: Кандыг оннуг-дыр?

Уруглар: Кызыл.

Башкы: Кандыг геометриглиг хевирге домей-дир?

Уруглар: Тогерикке

III. Туннел кезээ:

Шимченгир оюн : «Ногаа, чимис аймаан ангылаары»

Башкы: Ам бо столда ногаа, чимис аймаан бо ийи корзинкаже ангылап сугар силер. Бир корзинкага чимис аймаан, а бир корзинкага ногаа аймаан. (уруглар чыыр, ангылаар)

Башкы: Шура кырган-авайнын дужудун ангылап аайлап бердивис, уруглар дыка-ла дузалаштынар. Эр-хейлер! Ногаа болгаш чимис аймаан билиринер аттыг-дыр уруглар! (Болукче чоруптарлар).

Башкы: Бистер болуувусте чедип келдивис уруглар.

Туннел кезээ:

#1050;ымдан чагаа келген ийик уруглар?

#1050;аяа, кымга дузалаштывыс уруглар?

#1053;огаа чимис аймаа дээрге чулер болган ийик?

#1063;ылдын кайы уезил?

#1041;о хунгу кичээливис силерге солун болду бе?

Мен силерге анаа эвес кустун сонун белекке эккелдим уруглар.

Башкы: Хапчыгашта чуу бар-дыр корээлинерем уруглар. Чимис болгаш ногаа аймаан чиирде канчап алыр ийик бис, уруглар?

Уруглар: Чуп алгаш чиир.

Башкы: Эр-хейлер!

Ужурашкыжеге байырлыг уруглар!

Ажык кичээлдин самоанализи.

Кичээлге шупту: 8 уруглар киришкен.

Бо кичээлди эртирген туннелимде бичии чаштар ковей чуулдерни билип алган деп санаар мен. Чуге дизе кырган-авайнын чагаазын алгаш уруглар ажыл кылыр кузелин оттурбушаан, оон куску уе дугайында база ногаа, кат-чимис дугайында билиивис быжыглап алган бис. Ооренген геометриглиг хевирлерни болгаш оннерни быжыглап катаптаан бис. Бичии чаштарнын словарлыг сос курлавырынга (чал, сад, огород,дужут)деп чингине тыва состерни ажыглаарын оореткен мен. Уругларга уш даалганы кылдырткан мен. Бирги даалга тывызыктар, ийиги даалга сула шимчээшкиннер, ушку даалга теректерни хуулгаазын кызыл сарыг, сарыг бурулер-биле шимээр даалганы кылганнар. Кичээлим уругларга солун,ажыктыг болгаш ооредиглиг эрткен деп, туннээр дир мен. Кичээлдин салдынган сорулгазын чедип алган мен.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конспект открытого занятия в подготовительной к школе группе Конспект открытого занятия в подготовительной к школе группе Конспект занятия в подготовительной группы педагога-психолога со слабослышащими детьми

Дата проведения:  21  февраля  2012  г. Участники:   дети подготовительной группыПроводит:  педагог-психолог Панова  М.М.Цель:способствовать формиров...

конспект открытого занятия Конспект открытого занятия с элементами театрализации по развитию лексико – грамматической стороны речи у детей с ОНР (подготовительная группа)

Конспект открытого занятия с элементами театрализации по развитию лексико – грамматической стороны речи у детей с ОНР (подготовительная группа) ТЕМА: «Почему медведь зимой спит» (по мотивам сказки В. ...

Конспект открытого занятия по физической культуре в подготовительной группе ко дню открытых дверей на тему: «Туристы».

Данный материал будет полезен инструкторам по физической культуре и воспитателям....

Конспект открытого занятия на тему: «День открытых дверей» (1 младшая группа).

Конспект мероприятия на тему «День открытых дверей» в 1 младшей группе.Интеграция образовательных областей: «Познавательное развитие», «Речевое развитие», «Художественно-эстетическое развитие», «Физич...

Конспект открытого занятия по развитию речи во второй младшей группе с презентацией (фотографии в альбоме "Открытое занятие с элементами ТРИЗ)

Конспект открытого занятия по развитию речиво второй младшей группепо сказке "Теремок"Цель: Активизация и обогащение  словаря прилагательными (серый, рыжая…) Развитие диалогическ...

Конспект открытого занятия "Будем солнышко искать и зверушкам помогать" конспект открытого занятия

Цель: Художественно – эстетическое развитие, социально - коммуникативное развитие, познавательное развитие, физическое развитие, речевое развитие...