Конкретный смысл действия деления. Закрепление.
план-конспект урока по математике (2 класс) на тему

Донгак Алена Олеговна

Тема: Конкретный смысл действия деления. Закрепление.

Деятельностная цель: формирование способности учащихся к новому способу действия.

Образовательная цель: расширение понятийной базы за счет включения в нее новых элементов – действия деления

Тип урока:   Комбинированный

Формирование УУД

·        Регулятивные УУД

Формировать  умения:

- принимать установленные правила в планировании и контроле способа решения;

- учитывать выделенные учителем ориентиры действия в учебном материале;

- самостоятельно оценивать правильность выполнения действия и вносить необходимые коррективы в действия с наглядно-образным материалом;

- выполнять учебные действия в письменной речи и во внутреннем плане.

Закреплять умение использовать знаки и термины, связанные с действиями сложения, вычитания, умножения

 

Личностные УУД

Формирование

- внутренней позиции школьника на уровне положительного отношения к урокам математики;

- ориентация на понимание предложений и оценок учителей и одноклассников;

- понимание роли математических действий в жизни человека.

- интереса к познанию математических фактов, количественных отношений, математических зависимостей в окружающем мире;

- самооценки на основе заданных критериев успешности учебной деятельности;

- представления о значении математики для познания окружающего мира.

Регулятивные УУД

Формирование умений

- принимать установленные правила в планировании и контроле способа решения;

- учитывать выделенные учителем ориентиры действия в учебном материале;

- самостоятельно оценивать правильность выполнения действия и вносить необходимые коррективы в действия с наглядно-образным материалом;

- выполнять учебные действия в письменной речи и во внутреннем плане.

Познавательные УУД

Формирование умения:

- выделять в явлениях существенные и несущественные, необходимые и достаточные признаки;

- кодировать информацию в знаково-символической форме;

- работать с дополнительными текстами и задачами;

- пользоваться эвристическими приемами для нахождения решения математических задач.

Коммуникативные УУД

Формировать умения:

- понимать содержание вопросов;

- контролировать свои действия;

- корректно формулировать свою точку зрения.

 

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл matematika_azhyk_kicheel.docx29.64 КБ
Файл matematika_azhyk.pptx627.99 КБ

Предварительный просмотр:

Класс: 2

Дата проведения: 22.03.2018г

Тема: Конкретный смысл действия деления. Закрепление.

Деятельностная цель: формирование способности учащихся к новому способу действия.

Образовательная цель: расширение понятийной базы за счет включения в нее новых элементов – действия деления

Тип урока:   Комбинированный

Формирование УУД

  • Регулятивные УУД

Формировать  умения:

- принимать установленные правила в планировании и контроле способа решения;

- учитывать выделенные учителем ориентиры действия в учебном материале;

- самостоятельно оценивать правильность выполнения действия и вносить необходимые коррективы в действия с наглядно-образным материалом;

- выполнять учебные действия в письменной речи и во внутреннем плане.

Закреплять умение использовать знаки и термины, связанные с действиями сложения, вычитания, умножения

Личностные УУД

Формирование

- внутренней позиции школьника на уровне положительного отношения к урокам математики;

- ориентация на понимание предложений и оценок учителей и одноклассников;

- понимание роли математических действий в жизни человека.

- интереса к познанию математических фактов, количественных отношений, математических зависимостей в окружающем мире;

- самооценки на основе заданных критериев успешности учебной деятельности;

- представления о значении математики для познания окружающего мира.

Регулятивные УУД

Формирование умений

- принимать установленные правила в планировании и контроле способа решения;

- учитывать выделенные учителем ориентиры действия в учебном материале;

- самостоятельно оценивать правильность выполнения действия и вносить необходимые коррективы в действия с наглядно-образным материалом;

- выполнять учебные действия в письменной речи и во внутреннем плане.

Познавательные УУД

Формирование умения:

- выделять в явлениях существенные и несущественные, необходимые и достаточные признаки;

- кодировать информацию в знаково-символической форме;

- работать с дополнительными текстами и задачами;

- пользоваться эвристическими приемами для нахождения решения математических задач.

Коммуникативные УУД

Формировать умения:

- понимать содержание вопросов;

- контролировать свои действия;

- корректно формулировать свою точку зрения.

Кичээлдин кезектери

Кичээлдин чорудуу:

Бугу талалыг ооредилгенин

 ажыл-чорудулгазын боттандырары

I. Организастыг кезээ

-Оореникчилер-биле мендилежири.

Башкынын тайылбыры

Богун бистин кичээливис оске кичээлдерден онзагай кичээл болуп турар. Чуге дизе мен силерге "Билиглернин бичии хааржакчыгажын" эккелдим. Ында чуу бар деп? (Оореникчилерден айтырар)

Бичии хааржакчыгашта чуу барын коргузер. (Смайлик)

Ону тывалап чуу дээрил? (Хулумзуруг)

Ынчап кээрде хулумзуруг бистин кичээливистен ыравазын дизе  канчаар  кичээлде ажылдаар бис?

(Оореникчи бурузу бодунун кичээлден чаа чуну билип алыксап турарын айтып чугаалаар)

Бот-хуузунун: бугу кичээнгейни кичээлче угландырар.

Бот-башкарлырынын: бодунун хайгааралдарынга даянып, даап бодаашкыннарын чугаалаар.

II. Онаалга хыналдазы

-Бот-боттарывысче хулумзурушкеш, дараазында онаалгы кайы хире куусеткенинер хынаар бис.

-Онаалгада чуу бердингенил?

Чижек 5, 6 ар. 58

76+18=94            

76-18=58

63-37=26

51+45=96

Чижек 6.

  18                        7

9*2-11=7                                 27+8=35                         37+(16-9)=44

Бот башкарлырынын:

1) Бодунун хайгааралдарынга даянып, даап бодаашкыннарын чугаалаар.

Чугаа сайзырадырынын:

1) Чижекти шын бодап алганын чугаалаары

2) Оскелерни дыннап билир.

II. Билиглернин онза-чугулазы

1. Чараштыр бижилге

2. Аас-биле саналга

3. Аас-биле саналга

12 деп саннарны бижиири.

21

-Сарбашкынга чижектерни бодап, дузалажыптаалынар, уруглар!

60 + 30 = 90                  37 +13 = 50              64 + 26 = 90

90 – 60 = 30                  50 – 37 = 13              90 – 64 = 26

90 – 30 = 60                  50 – 13 = 37              90 – 26 = 64

      Карточка №1

3 см 5 мм =             мм

7дм 6см =               см

85 см =               дм          см        Санчай

       Карточка №2

               31

100-(23+8)=69    

               60

100-(64-4)=40        Чаян

     49

(56-7)-9=40

Карточка №3

х-6=9                       23-х=3

х=9+6                      х=23-3        Чылгычы

х=15                        х=20

15-6=9                   23-20=3

19=19                     3=3

  Эвээжеттиниг      42        36        37        40       70

Казыкчы                 30          6         17        28       32

Ылгал                       12        30        20        12       38

-Эр-хейлер!

III. Чаа билиглиг болурун чидиглендирери

Башкыга шупту 18 кыдырааш турган. 2 одуругга ден кылдыр улеп берген.

-1 одуругга-ла башкы каш кыдырааш улеп бергенил?

-(1 одуругга-ла 9 кыдырааш улеп берген)

18:2=9(к)

-Чунун дугайында ооренир-дир бис, уруглар?

-(Улелге)

-Улелге дээрге утказын чуу деп билип тур силер, уруглар?

-(улеп бээр, улээр, улей салыр)

-Улелгенин кылдыныы-биле таныжар

-Улелгенин демдээн танып алыр

-Бижиирин, номчуурун ооренип алыр

-Улелгенин компонентилеринин аттарын билип алыр

-Улелгенин ковудедилге-биле харылзаазы

Бот башкарлырынын:

1.Бодунун хайгааралдарынга даянып, даап бодаашкыннарын чугаалаар.

2.Кичээлдин темазын, сорулгазын тодарадыр.

IV. Чаа теманын ажыдыышкыны

1) Ном-биле ажыл

V. Бирги быжыглаашкын

Сула шимчээшкин

VI. Быжыглаашкын

1. Болук ажыл

Чижек 1

6:2=3             10:5=2                8:4=2

6:3=2             10:2=5                8:2=4

Бодалга 2

-Бердингенин номчуур.

12:6=2

               Харыы: 2 коробка

Бодалга 3

-1 куш бажынчыгажы кылып алырынга каш бичежек манза кирерил?

-(7)

-Бажынчыгаш кылып алырынга шупту каш манза барыл?

-(15)

-Каш бажынчыгаш кылып ап болурул? Канчаар билип ап болурул?

-(15-ти 7-ге улээр)

-15-ти 7-ге улеп болур бе? 

- (Чок)

-7-ге улеттинер чоок сан кажыл?

-(14)

-Ол кандыг деп турары ол?

-(2 бажынчыгаш болгаш 1 манза артып каар)

Харыы: 2 бажынчыгашты кылып ап болур, 1 манза артып каар.

Санааш деннелдерни ийи болукке чарып ал.

     10                            

  2*5-4=6             6

                             2*3+2=8

  8        4

2*4-2=6               2*2+4=8    

   12

  2*6-6=6

 14                            

2*7-8=6

Башкарлырынын

1. Айтырыгны (проблеманы) шиитпирлээринин аргаларын дилээр.

2. Билип алырынын болгаш бот-хуузунун рефлексиязын боттандырар.

Билип алырынын:

1.Деннээр, анализтээр, туннелдерни ундурер.

Башкарлырынын

1. Айтырыгны (проблеманы) шиитпирлээринин аргаларын дилээр.

2. Билип алырынын болгаш бот-хуузунун рефлексиязын боттандырар.

Билип алырынын:

1.Деннээр, анализтээр, туннелдерни ундурер.

VII. (Рефлексия)

Кичээлдин туннели

-Кичээл силерге солун болду бе, уруглар?

1) Кичээл  менээ дыка солун болгаш теманын утказын билип алган мен дээр болза хулумзуруп турар Хулумзуругну коргузер.

2) Кичээл  солун болгаш теманын утказын чедир билбээн болза сарыг анаа Хулумзуруну кодурер

3) Кичээл  солун эвес теманы шуут билбээн мен дээр болза мунгарап турар хулумзуругну кодурер.

-Богун кандыг теманы ооренип кордувус? (Улелге).

- Кандыг сорулгалыг ооренип турдувус? (Улеп ооренип турган бис).

-Улелгеге кандыг демдек бижиирил? (Ийи улуг сек).

-Улелге бодалгалар болгаш чижектерни бодадывыс бе ? (Ийе).

-Оон ынай чуну тодарадып ооренип алдывыс?

-Улелгенин компонентилеринин аттарын чуу дээрил?

-Кандыг даалгалар онза-солун болду?

-Кандыг даалгалар силерге берге болду?

Башкарлырынын:

1. Салган сорулгалары-биле ажылынын туннелдерин деннээр.

2.Бодунун ажылын туннеп унелээр.

Онаалга

Чижек 6 ар. 59

Бодалга 7 ар. 59


Предварительный просмотр:


Подписи к слайдам:

Слайд 1

Улелге Математика кичээли 2 класс

Слайд 2

Чижек 5 ар. 58 76+18= 94 76-18= 58 63-37= 26 51+45= 96

Слайд 3

Чижек 6 ар. 58 9 * 2 - 11= 27 + 8 = 35 37+(16-9)= 18 7 7 44

Слайд 4

Чараштыр бижилге

Слайд 5

Сарбашкынга чижектерни бодап , дузалажыптаалынар ! 60 + 30 = 90 – 60 = 90 – 30 = 37 +13 = 50 – 37 = 13 50 – 13 = 37 64 + 26 = 90 – 64 = 26 90 – 26 = 64 30 60 90 50 90

Слайд 6

Аас-биле саналга Эвээжеттиниг 42 36 70 90 Казыкчы 17 28 45 Ылгал 12 30 20 12 38 30 6 37 40 32 45

Слайд 7

18 : 2 = 9 (к.) Ответ: 9 кыдырааш

Слайд 8

Υлелге. Деление Улеп бээр Улээр Улей салыр : - γлелге 10 : 2 = 5 ( уч .) Ответ: 5 оореникчи

Слайд 9

2 ● 3+2= 8 8 2 ● 4- 2= 6 6 2 ● 5 -4 = 10 6 2 ●2 +4 = 4 8 2 ●6 -4 = 12 8 2 ● 7 -8 = 14 6

Слайд 10

12 : 3 = 4 (ч.) Ответ: 4 человека

Слайд 11

Рефлексия Урок полезен, всё понятно Лишь кое-что чуть-чуть неясно Ещё придется потрудиться

Слайд 12

Онаалга Чижек 6 ар. 59 Бодалга 7 ар. 59


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конкретный смысл действия деления (решение задач на деление по содержанию) 2 класс

Цели урока:·        познакомить с новым арифметическим действием «деление» в ходе решения задач на деление по содержанию;·...

Конспект урока во 2 классе по теме "Конкретный смысл действия деление: деление на равные части"(УМК "Школа России")

Конспект урока во 2 классе по теме "Конкретный смысл действия деление:деление на равные части"(УМК "Школа России")...

«Конкретный смысл действия деления (с помощью решения задач на деление на равные части)»

На этом уроке   математики второклассники научатся решать задачи на деление на равные части и по содержанию; закрепят знание математической терминологии, вычислительные навыки, умения решать...

урок по теме " Конкретный смысл действия деления (задачи на деление)"

Урок нацеленный познакомить учащихся с новым арифметическим действием – делением, раскрыть смысл деления....

Презентация к уроку математики во 2 классе на тему: "Конкретный смысл действий деления. Закрепление изученного"

Презентация к уроку математики на тему: "Конкретный смысл действий деления. Закрепление изученного", УМК "Школа России" 2 классПрезентация будет полезна при дистанцинном обучении...

Конспект урока по теме "Закрепление. Конкретный смысл действия деления" (с помощью решения задач на деление по содержанию) (УМК "Школа России", 2 класс)

Цели деятельности учителя: закрепление знаний по теме «конкретный смысл деления».Планируемые результатыПредметные: Уметь: выполнять действие деление; решать задачи на деление;Знать: конкре...