Календарно-тематическое планирование в младшей группе
календарно-тематическое планирование по музыке (младшая группа)

Васильева Анна Мичилиевна

КТП младшая группа

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл kalendarnyy_plan_ml.gr_.docx64.76 КБ
Реклама
Онлайн-тренажёры музыкального слуха
Музыкальная академия

Теория музыки и у Упражнения на развитие музыкального слуха для учащихся музыкальных школ и колледжей

Современно, удобно, эффективно

Посмотреть >


Предварительный просмотр:

Младшая группа 1 неделя cентября                                          № 1 занятие

Цель: Определение характера музыки.Рассматривание игрушечных музыкальных инструментов, называние их. Выполнение образных упражнений под музыкальное сопровождение.

Слушание музыки

Пение

Музыкально-ритмические движения.Игры

Региональный компонент

1 «Весело – грустно»

Л. Бетховен

«Водичка» муз.

 Е. Тиличеевой,
сл. А. Шибицкой.

1 Рассматривание игрушечных музыкальных инструментов, называние их (дудочка, барабан, гармошка и т. д.).

2.Выполнение образных упражнений: «Медведь», «Зайка», «Лошадка» (муз.Е. Тиличеевой).

3 Игры детей со звучащими игрушками.
Подвижная игра «Достань до погремушки»

Хомус тыаьын иьитиннэрии.

«Кэ5э»

Анализ

Дата:  3 сентября

Бугун о5олору кытта билсиьии, кэпсэтии музыка иьитиннэрии буолла. Кыыллар тустарынан о5олор кэпсэттибит, музыканан ункуулээтилэр утуктэн кыыллары.Арылхан, Арсен аттары утуктэн суурдулэр, кыргыттар ордук куобахтаах оонньууну себулээтилэр уеруулээх музыка тыаьыгар чэпчэкитик ыстаннылар Ангелина, Виолетта. Хомус тыаьын чуумпуран. Сэнээрэн иьиттилэр. Айахтарынан кэҕэ санатын утуктэн астыннылар.

2неделя сентябрь                                                                     № 2-3 занятия

Цель: Слушание песни. Выполнение музыкально-ритмических движений с погремушками под  музыкальную композицию.

Слушание музыки

Пение

Музыкально-ритмические движения.  Игры

Региональный компонент

«Наша погремушка», муз. И. Арсеева,

сл. И. Черницкой.

«Баю»  муз. М. Раухвергера (дети подпевают и укачивают игрушки).

«Водичка» муз.Е. Тиличеевой,
сл. А. Шибицкой.(хатылааьын)

1 «Погремушка, попляши» муз.И. Арсеева, сл. И. Черницкой

2.Выполнение образных упражнений: «Медведь», «Зайка», «Лошадка» муз. Е. Тиличеевой.

3. Подвижная игра «Птички летают» под музыкальное сопровождение «Птички»

 муз. Г. Фрида

«Ардахчаан» Бурнашева мел,тыл

Чуорааны билиьиннэрии,

оонньотуу.

Анализ

Дата:   7 сентября    № 2занятия

Дата:  11 сентября                 № 3 занятия

Бугун сана ырыаны кытта билистилэр ыллыырга уерэннилэр.Кыыллар хамсаныыларын утуктэн музыканан онордулар, ордук уолаттар эьэни утуктэн толордулар.Чуорааны о5олорго илиилэригэр туттаран оонньоттум, арыый кыргыттар ке5е суохтар.

Оҕолор ырыаны уерэ астына ыллаатылар. Чуорааны ырыаҕа тыаьатан астыннылар. Чыычаахтар оонньууга эйэлэхтик оонньоотулар.Кыыллары ордук уолаттар кыраьыабайдык онордулар.

3неделя.  Сентябрь  № 4-5-6 занятия

Цель: Слушание песни. Выполнение музыкально-ритмических движений с погремушками под  музыкальную композицию.

Слушание музыки

Пение

Музыкально-ритмические движения.  Игры

Региональный компонент

1.«Погуляем»,

муз. И. Арсеева,

 сл. И. Черницкой.

2.Дыхательное упражнение «Ладошки»

1. Исполнение песни

«Вот как мы умеем»,

 муз. Е. Тиличеевой,

сл. Н. Френкель

2«Баю»  муз. М. Раухвергера

хатылааьын

1 «Погремушка, попляши» муз.И. Арсеева, сл. И. Черницкой

2.Выполнение образных упражнений: «Медведь», «Зайка», «Лошадка» муз. Е. Тиличеевой.

3.Музыкально-дидактическая игра «Что звучит?»

«Чыычаах о5ото»

Д.Данилов мел. Туйаарыскай тыл (тойук)

Сиксиир саха интср.оонньуурга уерэтии.

Анализ

Дата:  14  сентября    № 4занятия

Дата:18 сентября           № 5занятия (№ 6 занятия)

Бугун сана ырыаны кытта билистилэр ыллыырга уерэннилэр.Чыычаах ыыратын хомуска сэнээрэн иьиттилэр, санатын утуктэн санардылар.Аттар хамсаныыларын ( бетереннетен суурэргэ) уолаттарга курэхтэьии, оонньуу быьыытынан ыыттым.

Арсен бугун ырыаны со5отох ыллаата 1 куплеты иитээччитин кытта.Ырыа матыыбын музыканан тэннэ толорорго кыьаллан ыллаатылар. Сиксиири Саша, Юлиан олус чугэйдик тутан тыаьаттылар

4неделя.  Сентябрь  № 7-8-9 занятия

Цель: Выполнение музыкально-ритмических  движений.Слушание звона разных колокольчиков. Исполнение песни.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.  Игры

Региональный компонент

1. Слушание звона разных колоколь-чиков.

2. Дыхательное упражнение

«Насос»

1«О5уруокка биьиэхэ»

«Вот как мы умеем» (хатылааьын ырыа)

2«Баю»  муз. М. Раухвергера

хатылааьын

1 «Полянка» в обр. Г. Фрида.под русскую 2.Выполнение образных упражнений: «Достань до колокольчика»,«Лошадка» муз. Е. Тиличеевой.

3. Музыкально-дидактическая игра «Что звучит?»

«Куобахчаан» П. Одорусов

Дьа5а саха интср.оонньуурга уерэтии.

Анализ

      Дата:   21 сентября    № 7 занятия

                Дата:  25 сентября                 № 8 занятия

Бугун сана ырыаны кытта билистилэр ыллыырга уерэннилэр. Куобахчаан сэнээрэн иьиттилэр.Аттар хамсаныыларын ( бетереннетен суурэргэ) уолаттарга курэхтэьии, оонньуу быьыытынан ыыттым.

Юлианабугун ырыаны со5отох ыллаата 1 куплеты иитээччитин кытта.Ырыа матыыбын музыканан тэннэ толорорго кыьаллан ыллаатылар. Дьа5а5а Маша, Айлита олус чугэйдик тутан тыаьаттылар

                            Дата: 28 сентября    №9 занятия

Ырыаны  музыканан ыллыырга дьарык барда, ырыа тылын билбиттэр Ангелина кыыс кыратык урутаан ыллаата бастаан онтон . 2 куплекка аттыбар туруоран тэннэ ылласпыппар истэн бииргэ ыллаата.Чуорааннары тутан бары оонньоотулар, астыннылар.

1 неделя. Октябрь.                                          № 10-11 занятия                      Цель: Учить различать разное настроение музыки (грустное, веселое, злое). Учить петь естественным голосом, без выкриков, прислушиваться к пению других детей

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

«Ардах» К. Пахомова

( хомус)

«Бетуукчээн» Н. Макарова

( оонньууру, хартыынаны  кердеруу)

«Веселые ладошки» р.н.м

Подвижная игра «Солнышко и дождик» под музыку «Игра в прятки» (русская народная мелодия в обр. Р. Рустамова).

Дыхательные упражнения «Подуем на ленточку», «Шар лопнул»

Таабырын  ырыалар (бетуукчээн,куобахчаан)

Эьэ хаамыытын утуктуу,музыканан ункуулээьин

Кус туутун уруу ( сапка баайыллыбыт)

Дата:   2 октября.      Занятия №1

Дата: 5 октября                     Занятия  №2

О5олорго кытта  билсиьии. «Кун уонна ардах» оонньууну астынан  оонньоотулар музыкальнай инструменнары тутуннубут (дудочка,барабан, Сана ырыаны ыллыырга холоннулар. Ардах музыканы сэнээрэн иьиттилэр кэпсэттибит, о5олор боппуруоскакыьаллан эппиэт биэрдилэр Толя, Даша.

Бугун о5олор олус кехтеехтер туохха барытыгар кехтеехтук кытыннылар. Ырыаны  ыллаатылар кыратык ыксыыллар Эрсан,Арылхан ырыаны ыллаан о5олорго иьитиннэрдилэр.Оьуохайы керен соьуйдулар эбээлиин манна сылдьыбытым диэн Сайнаара уердэ. Оонньууга кун,былыт атрибутун туттан Эрик кун, былыт буолла.

2 неделя. Октябрь.                                         № 12-13занятия                      Цель: Учить петь естественным голосом, без выкриков, прислушиваться к пению других детей.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

«Баю-баю»

муз. М. Красева,

сл. М. Чарной

«Марш»

муз. М. Раухвергер

«Суунабын» Н.Макарова

Дидактическая игра

«Чего не стало?»

Игра «Вышла курочка гулять…»

«Ардах» К. Пахомова

( хомус)

Бетуукчээн  хаьыытын тыыныыга эрчийии.

«Аптаах меьееччук» ( илии иминэн музыкальнай инстр. Таайаллар)

  Дата:  12 октября.    Занятия №4

                                  Дата: 16 октября.    Занятия №5

О5олорго сана ырыаны билиьиннэрдим, ыллыырга уерэттим.оонньууга олус интириэьиргээн оонньоотулар астыннылар, бары 1 инструмены тутаноонньуурга,сепке тутарга билиьиннэрдим. Куурусса хаамарын уерэт-тим,оонньууга тебелеругэр атрибут кэтэн сургэ-лэрэ кете5уллэн бары кытыннылар.Биирдиилээн улэ: иллэн кэмнэ ыллатыы ырыа матыыбын ейдууллэригэр.оонньуур инструменнары 4-5 о5о5о техникатын кердеререн чочу-йан хатылатыам.Дьиэлэригэр ыллыы уерэнэллэригэр тереппуттэри кытта кэпсэтиэм, субэлиэм

Бугун о5олор олус кехтеехтер туохха барытыгар кехтеехтук кытыннылар. Ырыаны  ыллаатылар кыратык ыксыыллар. Маша, Айлита ырыаны ыллаан о5олорго иьитиннэрдилэр.Оьуохайы керен соьуйдулар эбээлиин манна сылдьыбытым диэн Саша уердэ.

Оонньууга кун,былыт атрибутун туттан Дайаана кун, былыт буолла.

                                                                           3  неделя. Октябрь.                                         № 14-15занятия                      Цель: Заучивание  песни, слушать музыку.Прослушивание музыкальной композиции

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

«Веселая песенка»

муз. А. Филиппенко

«Тарбахчааннар ункуулууллэр»  

В. Егоров (илиилэрин, атахтарын хамсатан тэннэ ыллыыллар)

Игра с погремушками (дети отстукивают ритм погремушкой, ориентируясь на действия воспитателя)

Импровизационный танец под музыку С. Майкапара «Танец  с листочками»

Р.н.музыка

«Куобахчаан»П.Одорусов

Хатын сэбирдэ5ин билиьиннэрии, оонньууга туттуу.

«Ким дьиэтэй?» муз.оонньуу

  Дата:  19октября.    №6

                                                       Дата: 23 октября  №7

О5олорго сана ырыаны билиьиннэрии, ыллыырга уерэттии.оонньууга олус интириэьиргээн оонньоотулар астыннылар,О5олор бэйэлэрэ себулээбит оонньуурдарын ылан оонньуурга уерэннилэр. Куурусса хаамарын  салгыы хатылаатыбыт музыканан., Оонньууга тебелеругэр атрибут кэтэн сургэлэрэ кете5уллэн бары кытыннылар. Биирдиилээн улэ:   Кун иккис анарыгар иллэн  кэмнэ  хамсаныылары хатылааьын, ыарыр5атар о5олорго кеме.

Бугун о5олор олус кехтеехтер туохха барытыгар кехтеехтук кытыннылар. Ырыаны  ыллаатылар кыратык ыксыыллар. Саша, Юлиан ырыаны ыллаан о5олорго иьитиннэрдилэр.Оонньууга кун,былыт атрибутун туттан Арсен кун, былыт буолла. Ыллатыы ырыа матыыбын ейдууллэригэр. оонньуур инструменнары 4-5 о5о5о техникатын кердеререн чочу-йан хатылатыам. «Тереппуккэ  о5о5о ырыаны уерэтии» субэни  биллэрии, сэьэргэьии( ыйааьын)

 4  неделя. Октябрь.                                         № 16занятия                      Цель:  Продолжать учить петь  спокойным  голосом, без выкриков, прислушиваться к пению других детей.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

«Марш»

муз. М. Раухвергер

Собачка здоровается с детьми (Гав-гав)

«До5ордуу о5олор»

 В. Егоров

Игра «Концерт»

Дидактическая  игра  

«Чего не стало?»

Игра «Петушок» р. н. прибаутка

«Маннайгы хаар» К. Пахомова

( хомус)

 «Муусукаальнай дьиэчээн» (кулгаа5ынан истэн  инструмент тыаьын таайар)

Дьа5аны кердеруу, оонньотуу.

Дата:  26 октября.               №8

                                                                                                  Анализ

О5олорго сана ырыаны билиьиннэрии, ыллыырга уерэтии.Хамсаныылары утуктэн хамсаннылар, оонньууга олус интириэьиргээн оонньоотулар астыннылар,О5олор бэйэлэрэ себулээбит оонньуурдарын ылан оонньуурга уерэннилэр.Дьиэчээн оонньууга о5о кехтеехтук астынан кытыннылар. Себулээтилэр.

Ырыа матыыбын чинэтэн ыллаттым беле5унэн таьааран ыллаттым Саша, Дайаана ыллыыр буолбуттар кыбыстыбакка, толлубакка. Марш хаамыытыгар тегуруккэ хаамарга уерэттим хаамтылар кыратык Даниэль хаалла, бутуйда. Дьа5аны тыаьаттылар техникатын Толя дэбигистик утуктэн онордо.

 1  неделя. Ноябрь.                                                  № 17- 18 занятия                                                     Цель: Различать высокое и низкое   звучание. Учить правильно передавать мелодию, сохранять интонацию. Выполнять движения неторопливо, в темпе музыки.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

«Колыбельная» В. Моцарт

«Марш»

П. И. Чайковский
сл. Ю. Островский

Упр. для голоса и слуха

«На чем играю?»

 муз. Р. Рустамова,
сл. Ю. Островский

«Манан  куобах»

  К. Пахомова,

А. Бродников тыл

1.Упражнения.

«Погуляем» Т. Ломова,«Ритмичные хлопки» В. Герчик, «Кружение в парах» Т. Вилькорейский

2. Игры

«Игра с сосульками», «Солнышко и дождик», муз.
М. Раухвергера, Б. Антюфеева, сл. А. Барто

Сахалыы оьуор «Сурэх» икки илиини ере уеьэ кете5ен «Ьыт -тыа»музыканан хамсаналлар.

«Хаарынан бырахсыы»

(пеноплаьынан  оноьуллубут хаардары быра5аллар)

      Дата:  2   ноября   №1 занятия

Дата: 6  ноября                         №2 занятия

Анализ

Куобах  ырыаны   себулээн иьиттилэр, куобах  туьунан бэсиэдэ ыыттым, кулгаа5а уьунун, хайдах ойорун о5олор бэйэлэрэ кердердулэр  уерэн туран кэпсээтилэр. Онтон ырыаны ыллыырга  уерэннилэр.Сахалыы  сурэх оьуору билиьиннэрии хамсаныылары ыарыр5атар о5олорго кемелестум кердерен быьааран, хай5аан биэрдим.Виолетта тэннэ онорсор, ункууьут кыыс буолан чэпчэкитик хамсаныыны кердерде , о5олорго музыканан бэйэтэ айан ункуулээн кердерде.

Ырыаны арыый симиктик ыллаатылар ырыа тылын чуолкайдык санарбаттар.Сахалыы оьуору музыка до5уьуолунан утуктэн онордулар. Ордук Юлиан,Даниэль, Даша.Хаары бырахсыы обруч иьигэр бырахтылар курэхтэьии керунунэн, бастакы Дайаана элбэ5и тургэнник бырахтылар.«Солнышко и дождик» оннугар аатын кунчээн уонна хаар кыырпахтара диэн ааттаан ыыттым, бугун хаар бе5е тыьырдьа туспутунэн сибээстээн арыый айыл5а5а сибээстээн.

  2неделя. Ноябрь.                                                                                 № 19 -20  занятия                                                     Цель: Закрепить  высокое и низкое   звучание музыки. Учить правильно передавать мелодию, сохранять интонацию. Выполнять движения неторопливо, в темпе музыки.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

«Колыбельная» В. Моцарт

«Марш» П. И. Чайковский
сл. Ю. Островский

Упр. для голоса и слуха

«На чем играю?»

 муз. Р. Рустамова,
сл. Ю. Островский

«Мин маамам»

М. Макарова

1.Упражнения.

«Погуляем» Т. Ломова,«Ритмичные хлопки» В. Герчик, «Кружение в парах» Т. Вилькорейский

2. Игры

«Игра с сосульками», «Солнышко и дождик», муз.
М. Раухвергера, Б. Антюфеева, сл. А. Барто

Сахалыы оьуор «Эриллэ5эс» икки илиини ере уеьэ кете5ен «Ьыт -тыа»музыканан хамсаналлар.

«Хаарынан бырахсыы»

(пеноплаьынан  оноьуллубут хаардары быра5аллар)

      Дата:  9  ноября   №3 занятия

                                                                 Дата:13  ноября                         №4 занятия

Анализ

 Сана  ырыаны   себулээн иьиттилэр, куобах  туьунан бэсиэдэ ыыттым, кулгаа5а уьунун, хайдах ойорун о5олор бэйэлэрэ кердердулэр  уерэн туран кэпсээтилэр. Онтон ырыаны ыллыырга  уерэннилэр.Сахалыы  сурэх оьуору билиьиннэрии хамсаныылары ыарыр5атар о5олорго кемелестум кердерен быьааран, хай5аан биэрдим.Дайаана  тэннэ онорсор, ункууьут кыыс буолан чэпчэкитик хамсаныыны кердерде , о5олорго музыканан бэйэтэ айан ункуулээн кердерде.

Ырыаны арыый симиктик ыллаатылар ырыа тылын чуолкайдык санарбаттар.Сахалыы оьуору музыка до5уьуолунан утуктэн онордулар. Ордук  уолаттар .Хаары бырахсыы обруч иьигэр бырахтылар курэхтэьии керунунэн, бастакы Дайаана элбэ5и тургэнник бырахтылар.«Солнышко и дождик» оннугар аатын кунчээн уонна хаар кыырпахтара диэн ааттаан ыыттым, бугун хаар бе5е тыьырдьа туспутунэн сибээстээн арыый айыл5а5а сибээстээн.

3неделя. Ноябрь.                                                                                 № 21-22 занятия                                                     Цель:  Накапливать багаж музыкальных впечатлений, опыт восприятия музыки.правильно передавать мелодию, сохранять интонацию

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

 «Марш» П. И. Чайковский

Упр. для голоса и слуха

«На чем играю?»

 муз. Р. Рустамова,
сл. Ю. Островский

«Тымныы о5онньор»  К.Пахомова «Тарбахчааннар»  В. Егоров  (хатылааьын)

1.Упражнения. «Кружение в парах» Т. Вилькорейской «Раз, два, хлопки   в ладоши»    латвийская народная полька.

2. Игры  «Снеговик»  р.   н.   м.
«Птички и котенок»  р.н.м.

3 Музыкальный инструмент(колокольчики)

«Куобах» К.Пахомова

«Хаарынан оонньуубун» тыыныыга эрчиллии

Уол,  кыыс  сиэттиьэн чэпчэкитик ыстаныы(«Уеруу ырыата») Оонньуу»Хаары быра5ыы Тымныы мооруос меьееччугэр» Хомуска оонньоон иьитиннэрии (ат туйа5а, таммах тыаьа)

      Дата:  16ноября   №5 занятия

Дата: 20  ноября                         №6 занятия

Анализ

Сана ырыаны иьиттилэр, ыллаатылар. Ырыа 1 куплетын, хос ырыатын 2-3 ыллаатылар,Арылхан бугун кыьаллан ыллаата музыканы истэр. Сарсыарда туран туохпутун суунабыт?боппуруоска  (кехтеехтук эппиэттээ-тилэр Эрик,Арсен) Кыргыттар чороону тутан уердулэр, уолаттар илиилэригэр батас тутан астыннылар. Хаарынан бырахса оонньоотулар, бырахтылар. Музыкальнай айымньы чуумпуран уоскуйан олорон иьиттилэр. Тумуккэ ырыаны хатылатан  ыллаттым. Ангелина,Юлиана,Гея хаьыытаан ыллылар,ыксаатылар

«Марш» П. И. Чайковскай  музыкатынан  хааман киир-дилэр, улахан тегуруккэ хаамтылар. Ырыаны салгыы ыллаатылар, матыыбын ейдеебуттэр. Эля бугун  олох ыллаабата быйыл сана кэлбитэ.Виолетта  ыллыыр кыыстыын ыллаттым. «Хаарынан оонньуубун» (ьаа – ьаа-ьаа,  ьа-ьа-ьа)  себулээтилэр, ытыстарыгар хаар онороллоруттан  уонна быра5алларыттан.  Дьа5аны оонньуурга о5олор ба5алара сурдээх 4 о5ону  биирдиилээн дьарыктаатым,Тереппуттэри керсен ырыа  туьатын туьунан, массажка субэ биэрии

4неделя. Ноябрь.                                                                                 № 23-24  занятия                                                     Цель:Продолжать накапливать багаж музыкальных впечатлений, опыт восприятия музыки. Продолжить формировать навыки пения без напряжения, крика

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

 «Колыбельная» В. Моцарт «Марш» П. И. Чайковский

Упр. для голоса и слуха

«На чем играю?»

 муз. Р. Рустамова,
сл. Ю. Островский

«Утулукчээн» В.Егоров

«Тымныы о5онньор»  К.Пахомова

Хатылаан ыллатыы

1.Упражнения. «Кружение в парах» Т. Вилькорейской «Раз, два, хлопки   в ладоши»    латвийская народная полька.

2. Игры  «Снеговик»  р.   н.   м.
«Птички и котенок»  р.н.м.

3 Музыкальный инструмент(колокольчики)

«Хаарынан оонньуубун» тыыныыга эрчиллии

Уол,  кыыс  сиэттиьэн чэпчэкитик ыстаныы(«Уеруу ырыата») ххатылаан чинэтии.Оонньуу»Хаары быра5ыы Хаарчаналыын» Купсуургэ оонньоон иьитиннэрии (ат туйа5а, таммах тыаьа)

Анализ

      Дата:  23 ноября   №7 занятия

                                      Дата: 27  ноября                         №8занятия

Бугкун сана утулукчээн ырыаны иьиттилэр, ыллаатылар. Ырыа 1 куплетын, хос ырыатын 2-3 ыллаатылар,Арылхан бугун кыьаллан ыллаата музыканы истэр. Сарсыарда туран туохпутун суунабыт?боппуруоска  (кехтеехтук эппиэттээ-тилэр Виолетта,Арылхан) Кыргыттар чороону тутан уердулэр, уолаттар илиилэригэр батас тутан астыннылар. Хаарынан бырахса оонньоотулар, бырахтылар. Музыкальнай айымньы чуумпуран уоскуйан олорон иьиттилэр. Кэлин ырыаны хатылатан  ыллаттым. Даша,Маша хаьыытаан ыллылар,ыксаатылар  

«Марш» П. И. Чайковскай  музыкатынан  хааман киирдилэр, улахан тегуруккэ хаамтылар,музыканы истэн тэтимнээхтик хаамтылар.Колыбельнай музыка5а куукула тутан олордулар,хамсаннылар.Ырыаны салгыы ыллаатылар, матыыбын ейдеебуттэр. Юлиана бугун  олох ыллаабата быйыл сана кэлбитэ.Виолетта  ыллыыр кыыстыын ыллаттым. «Хаарынан оонньуубун» (ьаа – ьаа-ьаа,  ьа-ьа-ьа)  себулээтилэр, ытыстарыгар хаар онороллоруттан  уонна быра5алларыттан.  Купсууру оонньуурга о5олор ба5алара сурдээх ба5алаахтары биирдиилээн дьарыктаатым,

1неделя. Декабря.                                                                                 № 25-26 занятия                                                     Цель:Учить различать на слух песню, танец,  марш. Начинать пение сразу после вступления, петь дружно, слаженно, без крика. Ритмично ходить, выполнять образные движения.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

«Марш деревянных солдатиков» П. И. Чайковский,

Упр. для голоса и слуха

 «Угадай песенку»,

«Эхо»

 «Новый год» муз. Ю. Слонова, сл. И. Михайлова,

«Куобах»  Н. Макарова (хатылааьын)

 Упражнения. Хоровод «Елочка»

 муз. Н. Бахутовой, сл.М. Александровский.

2.«Танец бусинок» р.н.м.

2. Игры:«Игра со снежками»,

«Игра с колокольчиками» Т. Ломова

«Таежные тропы»

Н. Берестов «Хаар оьуор» сах. музыканан ( 2 илиини уеьэ кете5уу, иннигэр тутуу)«Хаарчаана» ункуутэ старш. гр. кыыс ункуулуур. ( о5олор ункуулууллэр)Хаарынан бырахсыы, хомуйуу Тымныы мооруос меьееччугэр (пеноплас )

Анализ

                Дата:  30ноября    №1 занятия

 Дата: 4 декабря                        №2  занятия

Сана ырыаны иьиттилэр, ыллыырга уерэннилэр. Ырыаны  ыллыырга уерэннилэр(1 куплетын, хос ырыатын 2-3 ыллаатылар). Куобахчаан ырыаны уолаттар ыллаатылар, ырыа хамсаныыларын син ейдеебуттэр, а5ыйах о5о бутуллан, сыыьан ылла( куобах кулгаа5а- 2 илиини тебе5е ыксары тутуу,хаары хаьар, илиитэ тонмут 2 илиити хардары таары хамсатар, Хаарынан бырахса  салгыы оонньоотулар,  меьееччуккэ хомуйдулар. Музыкальнай айымньы чуумпуран олорон иьиттилэр. Тумуккэ ырыа припевын хатылаан ыллаатылар. Ырыа матыыбын син 2-3 о5о ейдеетулэр. Иллэн бириэмэ5э  о5ону ыллыырга дьарыктыам.

«Эхо» ыллыыртан са5аланна, тыыны сепке ыларга эрчиллии онордулар ( мас хайытабыт,хаар быра5абыт…)Музыканы истиигэ тыас намыыннык уларыйар тыаьыгар бол5омтону уурдум, о5олорго ейдетен 2-3 хат.  иьитиннэрдим. «Хаарчаана» ункуутугэр кыргыттар утуктэн хамсаннылар ордук  Дайаана, Алена кыраьыабайдык толордулар. Хоробуокка сиэттиьэн ырыаны ыллаатылар,арыый ыьылла5ас буолла сана кэлбит о5олор кэлбит буолан.Сана кэлбит о5о5о биирдиилээн уерэтии барда оонньуу кэнниттэн.

Хаарынан бырахсыы оонньууга хомуйуу Тымныы мооруос меьееччугэр уолаттар

2-3 неделя декабря .№ 27- 28 -29-30 занятия                                                    

Цели:  Учить различать на слух песню, танец,  марш. Начинать пение сразу после вступления, петь дружно, слаженно, без крика. Ритмично ходить, выполнять образные движения.

Слушание музыки

Пение

Музыкально-ритмические движения.

Региональный компонент

«Марш деревянных солдатиков» П. И. Чайковский

Упр. для голоса и слуха

 «Угадай песенку»,

«Эхо»

«Утулукчээн» кыргыттар. «Куобах»  уолаттар Н. Макарова (хатылааьын)

 Упражнения.Хоровод «Елочка»

 муз. Н. Бахутовой, сл.М. Александровский.

2.«Танец бусинок» р.н.м.

2. Игры:«Игра со снежками»,

«Игра с колокольчиками» Т. Ломова

«Хаар кыырпахтара» сах. музыканан (2 илиини уеьэ кете5уу, иннигэр тутуу)

«Хаар киьи» ункуутэ старш. гр. о5олоро ункууллэр

Хаарынан бырахсыы, хомуйуу

Чуораан тыаьатыы о5олор бэйэлэрэ тыаьаталлар, ыарыр5атар о5о5о субэлиибин.

Анализ

Дата:  14 декабря№3,4 занятия

 Дата: 17 декабря№5,6  занятия

Сана ырыаны иьиттилэр, ыллыырга уерэннилэр. Ырыаны  ыллыырга уерэннилэр(1 куплетын, хос ырыатын 2-3 ыллаатылар). Куобахчаан ырыаны уолаттар ыллаатылар, ырыа хамсаныыларын син ейдеебуттэр, а5ыйах о5о бутуллан, сыыьан ылла( куобах кулгаа5а- 2 илиини тебе5е ыксары тутуу,хаары хаьар, илиитэ тонмут 2 илиити хардары таары хамсатар, Хаарынан бырахса  салгыы оонньоотулар,  меьееччуккэ хомуйдулар. Музыкальнай айымньы чуумпуран олорон иьиттилэр. Тумуккэ ырыа припевын хатылаан ыллаатылар. Ырыа матыыбын син 2-3 о5о ейдеетулэр. Иллэн бириэмэ5э  о5ону ыллыырга дьарыктыам.

«Эхо» ыллыыртан са5аланна, тыыны сепке ыларга эрчиллии онордулар ( мас хайытабыт,хаар быра5абыт…)Музыканы истиигэ тыас намыыннык уларыйар тыаьыгар бол5омтону уурдум, о5олорго ейдетен 2-3 хат.  иьитиннэрдим. «Хаарчаана» ункуутугэр кыргыттар утуктэн хамсаннылар ордук  Юлиана, Гея кыраьыабайдык толордулар. Хоробуокка сиэттиьэн ырыаны ыллаатылар,арыый ыьылла5ас буолла сана кэлбит о5олор кэлбит буолан.Сана кэлбит о5о5о биирдиилээн уерэтии барда оонньуу кэнниттэн.

Хаарынан бырахсыы оонньууга хомуйуу Тымныы мооруос меьееччугэр уолаттар

4 неделя декабря                           № 31-32 занятия                                                    

Цель:   Узнавать знакомые произведения, высказываться о настроении музыки. Различать высоту звука в пределах интервала – чистая кварта. Слышать пение своих товарищей.

   Слушание музыки

             Пение

  Музыкально-ритмические движения

Региональный компонент

1 «Марш деревянных солдатиков» П. И. Чайковский ( хатылааьын) 2.«Полька»  

 П. И. Чайковский

Упр. для голоса и слуха

 «Угадай песенку», «Эхо»

«Тымныы кырдьа5ас» К.Пахомова

1.Упражнения: Хлопки, притопы, упражнения с предметами. «Танец бусинок» р. н. м. 2. Игры:«Лесные звери» р. н. м.

«Игра с колокольчиками»  Т. Ломова

«Хаар  оьуор»  сах. музыканан (2 илиини уеьэ кете5уу, иннигэр  холбуу тутуу)Кемуьунэн оноьуллубут тегуруктэри сапка тиьии

( курэхтэьии керунунэн барда)

Хаарынан бырахсыы, хомуйуу

Анализ

       Дата:  21  декабря    № 7  занятия (№8  занятия)

 Дата: 25 декабря

Ырыаны иьиттилэр, ыллыырга уерэннилэр. Ырыаны  ыллыырга уерэннилэр(1 куплетын, хос ырыатын 2-3 ыллаатылар). Новый год  ырыаны уолаттар ыллаатылар, ырыа хамсаныыларын син ейдеебуттэр, а5ыйах о5о бутуллан, сыыьан ылла. Хаарынан оьуору2-3 о5о ыарыр5атта. Музыкальнай айымньы себулээн олорон иьиттилэр. Тумуккэ ырыа припевын  (бытааннык) хатылаан ыллаатылар. Ырыа матыыбын син ейдеетулэр. Хлопки – хамсаныыны музыканан бары онордулар. Иллэн бириэмэ5э  о5олору ыллыырга дьарыктыам.

Сана дьыллаа5ы утренник «Африка алыптаах дойдута» Ырыаларын барытын уерэ- кете ыллаатылар, Оонньууларга Дед Мороьу,Хаарчаананы кытта  кехтеехтук. Уолаттар  « Куобах», «Утулукчээн»кыргыттар. «Сана дьыл» Н.Макарова, «Тымныы кырдьа5ас».Тереппуттэр о5олорун кытта «В лесу род.елочка» ыллаатылар

1 -2 неделя  января                                              №33-34-35-36

Цели:   Закреплять умение слушать инструментальные пьесы. Приучать к слитному пению, без крика. Учить ритмично двигаться бодрым шагом, легко бегать. Развивать ловкость, внимание.

Слушание музыки

Пение

Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

 «Камаринская»

М. Глинки

«Бетуукчээн» Н. Макарова

Распевание «Машенька - Маша»

музыка и слова С.Невельштейн

1.«Ходьба танцевальным шагом в паре» Н. Александрова

2. Игры «Мышки и кот»

 муз. К. Лоншан -Друшкевич,  «Трубы и барабан»муз. Е. Тиличеева,    сл.Ю. Островский

« Манан хаар»  Т. Дьяконова

Хаамыы. Эьэ, саьыл музыканан толоруу.

Оонньуулар «Соболор уонна саьыл», «Куобахчааннар ункуулэрэ»

(Ба5алаах  о5олор сахалыы инстуменнары тутан тыаьаталлар)

Анализ

Дата:    11  января        №   1,2 занятия

                Дата: 15   января       № 3,4 занятия

Бугун о5олор « Манан хаар» ырыаны иьиттилэр хаары иьиккэ кутан илиилэригэр тутан астыннылар, хаар туьунан боппуруостарга тургэнник дэбигистик кэпсээти-лэр. Сана ырыа припевын ыллаатылар ко-2саабылалаах бетуукчээн, ырыаны хаама сылдьан илиилэригэр атри-бут туттаран бары кехтеехтук тегуруккэ хааман кытын-нылар ыллаатылар. Хамсаныылаах оонньууларга ордук«Мышки и кот» себулээтилэр. Юлиан,Даша «Хаар» ырыаны о5олорго ыллаатылар, интср. 2 уол оонньоото

«Камаринская» иьиттилэр, айымньы туьунан бэсиэдэ, ырытыы барда, кехтеехтук 5-6 о5о кытынна. Сана  ырыа припевын ыллыырга 2-3 тегул хатылаатылар, Арылхан  ылласпата, истибэт саната чуолкайа суох( кун 2 анарыгар со5отохтуу дьарыктаатым, ийэтин керсен кэпсэттибит, субэлээтим). Оонньуу-ларга ордук  «Балыктар уонна саьыллар» оонньууну астыннылар,эйэлээхтик кытыннылар, суурдулэр –кеттулэр,тумуккэ ырыаны 2 белеххе арааран ыллаттым, бэйэлэрин керен утуктэн син табыллынна.

 3 неделя  января.                                         №37,38

Цель: Учить рассказывать о музыке, передавать свои впечатления в движении, мимике, пантомиме, пропевать гласные, брать короткое дыхание между  фразами. Реагировать на смену частей музыки сменой движений.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

«Ходила младешенька» р. н. п.

 «Мазурка» П. И. Чайковский

Упражнения для развития голоса и слуха

«Ау!», «Подумай отгадай»

«Ытанньах герой буолбат»  К.Пахомова

«Мамочка моя»,

муз. И. Арсеева,

сл. И. Черницкий

1«Бодрый шаг» В. Герчик,

  «Легкий бег» Т. Ломова

2. Игры:

«Мышки и кот»

 муз. К. Лоншан - Друшкевич,

«Снежинки», « День и ночь» р.н.п.

Бухатыыр хаамыыта – уол (эрчимнээхтик, киэнник хаамыы) Туйаарыма Куо – кыыс (чэпчэкитик дьиэрэнкэйдээн) сахалыы купсуур, сиксиир интсрум.тыаьынан

Муз.оонньуулар:

«Балыктар уонна саьыллар»,

«Куобах, саьыл,эьэ» музыка тыаьынан хамсаныы (шумовой оонньуурдар тыастарынан до5уьуоллатан)

Анализ

      Дата:    18  января        № 5занятия

      Дата: 22  января                № 6    занятия

Бугун о5олор сана ырыаны истэн ыллаатылар. Олонхо хоьугар бухатыыр, Туйаарыма Куону  кербут билсибит буолан хамсаныылары утуктэн онорого кыьаннылар, ордук уолаттар купсуур тыаьынан эрчимнээхтик тегуруккэ хаамтылар. Кыргыттыр миэстэ5э туран онордулар. Дайаана  дьиэрэнкэйи кыратык ыарыр5аттылар.Кун 2 анарыгар «Снежинки», «Куобах, саьыл, эьэ»  оонньуулары оонньоотулар.

Сана ырыаны салгыы ыллыырга улэ барда,ырыа матыыбын Саша,Арсен олус учугэйдик ейдеетулэр. Атах тебетугэр сууруугэ миэстэ5э туран онотторон кердерен, быьааран баран тегуруккэ суурдулэр а5ыйах о5о ыарыр5атта, ордук уолаттар. «Куобах, саьыл, эьэ» музыканан хаамтылар. «Мышки и кот» атрибут кэтэн оонньоотулар бары куоска буолаары меккуер буолбутун таабырын таайбыт о5о буолла, «Снежинки», « День и ночь» оонньуулары иллэн кэмнэ оонньотууга былааннаным.

                                                                              4 неделя  января.                               №39,40

Цель: Учить рассказывать о музыке, передавать свои впечатления в движении, мимике, пантомиме, пропевать гласные, брать короткое дыхание между  фразами. Реагировать на смену частей музыки сменой движений.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

«Мазурка» П. И. Чайковский

Упражнения для развития голоса и слуха

«Ау!», «Подумай отгадай»

 «Бетуукчээн»  Н.Макарова,  «Ытанньах герой буолбат»

К. Пахомовахатылааьын

«Мамочка моя»,

муз. И. Арсеева,

сл. И. Черницкий

1«Бодрый шаг» В. Герчик,

  «Легкий бег» Т. Ломова

2. Игры:«Мышки и кот»

 муз. К. Лоншан - Друшкевич,

«Снежинки», « День и ночь» р.н.п.

«Чыычаах хомус» (хомус).

ИКТ туттуу слайда кердеруу чыычаах

Муз.оонньуулар:

«Дьикти дьиэчээн»( тыаьы истэн таайыахтаахтар)

«Ырыаны таай?» таабырын оонньуу.

( инники уерэппит ыллаабыт ырыалартан)

Анализ

      Дата:    25  января        № 7 занятия

      Дата: 29  января                № 8    занятия

Бугун о5олор  ырыалары ыллыырга уерэн туран  ыллаатылар.Чыычаах туьунан слайданы керен кэпсэтии буолла, ордук уолаттар санараллар.Бетуук ырыа хамсаныыларын хатылаатылар онордулар утуктэн.

Музыкальнай оонньуну Дайаана, Саша, Гея тыастары тургэнник таайдылар. «Ытанньах герой буолбат» эрчимнээхтик, тэннэ ыллыырга холоннулар.

«Мышки и кот» атрибут кэтэн оонньоотулар бары куоска буолаары меккуер буолбутун таабырын таайбыт о5о буолла, «Снежинки», « День и ночь» оонньуулары иллэн кэмнэ оонньотууга былааннаным.

1    неделя февраля.                              №41,42

Цель: Обогащать музыкальные впечатления детей. Развивать тембровый и звуковой слух. Учить петь дружно, без крика. Развивать ловкость, внимание, чувство ритма.

Слушание музыки

     Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

 «Лягушка» В. Ребикова,

«Сорока»  А. Лядова

Упражнения для развития голоса и слуха

«Чудесный  мешочек» р.н.м.

«Летчик буолуом»

«Бетуукчээн»  Н.Макарова,  

МРД: «Легкий бег» Т. Ломова

«Птички» А. Серова.Пальчиковая гимнастика  «Семья» стр 58

 Игры:

«Мотыльки» М. Раухвергера,

«Игра с матрешками»   Р. Рустамова «Ловишка» Л.Гайдна

Бухатыыр хаамыыта салгыы хатылааьын  – уолаттарга (эрчимнээхтик, киэнник хаамыы) Туйаарыма Куо – кыыс (чэпчэкитик кэрэчээн сибэкки  курдук) сахалыы купсууру, сиксиири туттан.

Инструменна оонньотуу о5олору:

сахсыйыы-сиксиири, дьа5аны

                                                                             Анализ

      Дата:    1 февраль               № 1  занятия

Дата:  5  февраль                        № 2 занятия

Бугун о5олор сана ырыаны истэн уердулэр ордук уолаттар. Ырыа при-певын ыллаатылар.«Легкий бег» киэн тегуруккэ суурдулэр, кыргыттар учугэй ба5айытык онордулар хамсаныыны .уолаттары иллэн кэмнэ дьарыктааьын былааннанар. Тумуккэ сана ырыаны хатылаан ыллааты-лар син матыыбын тургэнник сорох о5олор ылыннылар бытаан буолан.

«Ловишка» оонньууга уолаттар астынан,эйэлээхтик оонньоотулар.

Ырыаны салгыы ыллыырга матыыбын хатылаатылар ейдеетулэр. «Игра с матрешками» сана оонньууну бырааылатын ейдеетулэр муз.инструменнарга 2 о5о оонньоото. Эрчимнээхтик хаамыыга купсууру тыаьаттым, кыргыттар бугун чэпчэкитик суурдулэр музыка тыаьынан.онньууларга атрибут туттан уердулэр. Сиксииргэ Дайаан, Даниэли оонньуурга дьарыктаатым,сахсыйарга.Тумуккэ 2 хамаанда5а арааран ыллаттым куукула иьиттэ уердэ диэбиппэр астыннылар, сургэлэрэ кете5уллэн припевын 2 тэ хатылаан ыллаатылар. Сорока ырыа5а  икт слайд кердердум, боппуруостарга толору Саша  эппиэттээтэ.

                        2 - 3 неделя   февраля. № 43,44,45,46

Цель: Развивать тембровый и звуковой слух.Учить петь дружно, без крика. Развивать ловкость, внимание, чувство ритма.

С помощью восприятия музыки  способствовать общему эмоциональному развитию детей.

Слушание музыки

Пение

        Музыкально - ритмические  движения.

Региональный компонент

«Сорока»  А. Лядова

Упражнения для развития голоса и слуха

«Чудесный  мешочек» р.н.м.

«Мин а5ам»

Н.Макарова

Распевание

 «Маша каша» муз.

Т. Назаровой

1«Птички» А. Серова, «Мотыльки» Р. Рустамова. Упражнения с цветами. «Марш»  Т. Тиличеевой

Ходьба танцевальным шагом в паре» Н. Александрова, «Легкий бег»  Т. Ломова

2. Игры

 «Мотыльки» М. Раухвергера

«Аптаах дьааьык» (оонньуурдар – кыыллар)

« День и ночь» р.н.м.

«Чооруос» Н. Бойлохов

Сурэх оьуору билиьиннэрии «Ьыт- тыа» музыка кеиетунэн хамсанарга дьарыктааьын.

«Ат туйахтара» оонньооьун тыас –уус таьааран, охсон.

 Анализ

      Дата:    15 февраль   (8 февраль)          № 3,4  занятия

      Дата:  19 февраль  (12 февраль)  № 5,6 занятия

Бугун ырыаны билистилэр, ыллыырга холоннулар. Ваня,София «Мотыльки»хамсаныыны музыканан онордулар,нарыннык,чэп-чэкитик туттан.Ырыаны салгыы ыллыырга матыыбын хатылаатылар ейдеетулэр. «Чооруос» айымньыны иьиттилэр, чыычаах туьунан бэсиэдэ барда. Эрчимнээхтик хаамыыга барабаан тутан хаамтылар,1-2 белеххе арааран.

18 февраль.Бугун  орто  белех о5олорун кытта аралдьытыы «А5а дойду кемускээччилэрин  кунэ». Марш музыканан хаамтылар эрчимнээхтик. «Летчик буолуом»ырыаны ыллаатылар.

Ырыаны салгыы ыллыырга матыыбын хатылаатылар ейдеетулэр. «Чооруос» айымньыны иьиттилэр, чыычаах туьунан бэсиэдэ барда. Эрчимнээхтик хаамыыга барабаан тутан хаамтылар,1-2 белеххе арааран.

.

4 неделя  февраля.№ 47,48

Цель: Развивать ловкость, внимание, чувство ритма. С помощью восприятия музыки  способствовать общему эмоциональному развитию детей.Развивать ловкость, внимание, чувство ритма.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические  движения.

Региональный компонент

 \«Сорока»  А. Лядова

Упражнения для развития голоса и слуха:

«Чудесный  мешочек»

«Мамочка моя»

муз. И. Арсеева,

 сл. И. Черницкая

Уруьуйдааьын

«Мин таптыы ийэм»

1«Ходьба танцевальным шагом
в паре» Н. Александрова,

«Легкий бег»  Т. Ломова

Пляска «Поссорились, подружились»  муз.Т.Вилькорейской.

2. Игры

 «Мотыльки» М. Раухвергер.

«Саночки» веселая музыка

«Чыычаах о5ото» Д. Данилов

Сурэх оьуору билиьиннэрии, хамсаныы «Ьыт - тыа» музыка кеметунэн хамсанарга дьарык-тааьын.  Кыыс, уол араааран. 2 белеххе арааран

«Оьуохай», «Ат туйа5а» оонньоон салгыы иьитиннэрии хомуска.

Анализ

                                                                                      Дата:    26  февраля               № 7,8занятия

Сана ырыаны  билистилэр, припевын ыллыырга холоннулар. Чыычаах ырыатын истэн баран ордук уолаттар чыычаа5ы кербуттэрин,санатын кэпсээтилэ Даниэль, Саша,Айтал. Атахтарын тебетугэр музыканан суурдулэр, кыратык Юлия ыарыр5атта ата5ын тебетугэр суурэри, ол иьин со5отохтуу кердердум, быьаардым Геяны холобур оностон туран. Ат туйа5ар уолаттар бэрт учугэйдик ньыматын сепке ейдеен тыаьаттылар,ол иьин ыллыыр бириэмэ5э тыаьаттылар син музыканан тэннэ со5ус.Оьуору Маша, Даша барытн кыраьыабайдык онордулар хамсанан. «Поссорились, подружились» хамсаныытын 2-3 онордулар утуктэн, онтон музыканан ункуулээтилэр, сиэттиьэн эргийэллэригэр кыратык ыксыыллар.

1-2 неделя  марта                   № 49,50,51,52

Цель: Продолжать развивать музыкальную отзывчивость на музыку различного характера. Учить ребят петь эмоционально, выразительно. Закреплять навыки движений,  умение двигаться в характере музыки.

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические  движения.

Региональный компонент

«Дождик-дождик» А. Лядова, «Грустный дождик»

Д. Б. Кабалевского

Упражнения для развития голоса и слуха

«Чудесный  мешочек»

Приветствие:  

«Здравствуй, Бобик»

Песни:   «Мамочка моя»

сл. И. Черницкая хатылааьын.

«Эбээ» Н. Макарова

Уруьуйдааьын

«Мин таптыы ийэм»

1«Марш» Э. Парлова,

 «Кошечка» Т. Ломова,

«Деревья качаются» медл. музыка

2. Игры:

«Мотыльки» М. Раухвергер.

«Игра с матрешками» Р. Рустамова

«Воробышки и автомобиль»М. Раухвергер

Эриллэ5эс оьуору   билиьиннэрии, хамсаныы «Ьыт - тыа» музыка кеметунэн, хамсанарга дьарыктааьын.  (Кыыс, уол араааран. 2 белеххе арааран)

«Оьуохай», «Ат туйа5а» тыаьын  оонньоон салгыы иьитиннэрии хомуска.

Анализ

  Дата:   9 марта  № 1,2 занятия

  Дата:  11 марта                                               № 3.4 занятия

Сана ырыаны билистилэр,ырыа 1 куплетын музыканан ыллаатылар. Музыканан саллааттыы хаамтылар. Ырыаны хатылаан ыллаатылар син матыыбын тургэнник сорох о5олор ылыннылар бытаан буолан. Ат туйа5ын артикуляция5а онорорго   салгыы оонньуу керунунэн ыыттым.

Бугун «Ийэ кунэ» аралдьытыыга бэлэмнэнии  буолла ырыаларын ыллаатылар. Ьыт - тыа музыканан хамсаныы онорон ункуулээтилэр. «Мотыльки», «Игра с матрешками» оонньоотулар. Оьуохай хаамыытын сиэттиьэн хаамарга дьарыктаннылар, о5о уксэ атахтарын бутуйан хаамта.тумуккэ самолет ойууну кырааскалаатылар

3 неделя марта                                                                            №53,54

Цель: Различать короткие и длинные звуки, определять движение мелодии. Учить петь без сопровождения с помощью взрослых. Свободно с помощью взрослых образовывать хоровод.

Слушание музыки

     Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

«Грустный дождик» Д. Б. Кабалевский, «Ходит месяц над лугами» С.Прокофьев.

Упражнения для развития голоса

и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

Приветствие:  

«Здравствуй, Бобик»

Песня:

«Машина»,
муз. Т. Попатенко,

 сл. Н. Найденова

МРД: «Марш» Э. Парлова,
«Хоровод»  В. Герчик,

«Деревья качаются» медл. музыка

2. Игры:

 «Игра с матрешками» Р. Рустамова

«Солнышко и дождик»

Сурэх оьуору салгыы билиьиннэрии, хамсаныы «Ьыт-тыа» музыка кеметунэн хамсанарга дьарыктааьын.  

 Оонньуулар: «Тобук таайсыы»,  «Элиэ уонна чоппуускалар»

 ( саха. интсрумен.дьа5аны, купсууру туттуу)

                                                                             Анализ

      Дата:   14 марта          № 5 занятия

      Дата:   18 марта                        № 6  занятия

 Ырыаны билистилэр, бэсиэдэ барда, ыллыырга уерээннилэр хос ырыатын. Уолаттар уруул тутан ыллаатылар, кыргыттар погремушка5а оонньоон тыаьаттылар. Марш музыканан эрчимнээхтик бугун олус учугэйдик хаамтылар. Оьуору имигэстик бэйэлэрэ онордулар.Сана сахалыы оонньууга суоннук, синньигэстик санарары иьитиннэрдим.

Бугун ырыа тылын хатылаан ыллыырга дьарык буолла. Виолетта,Толя  холонон ыллаан иьитиннэрдилэр. «Солнышко и дождик» музыкальнай интсруменнары бубен, барабаан тутуннубут 4 о5о тыаьатта уолаттар. куолаьы уларытан санарары хатылаатыбыт. Музыканы истиигэ экраннна ойуу кердерер тургэнник ейдеетулэ (ый, халлаан), ырыаны ыллаттым хатылаан ейдууллэрин наадатыгар.

4 неделя марта                                                                 №55, 56

Цель: Различать короткие и длинные звуки, определять движение мелодии. Учить петь без сопровождения с помощью взрослых. Свободно с помощью взрослых образовывать хоровод.

Слушание музыки

 Пение

 Музыкально-ритмические   движения

Региональный компонент

 «Ходит месяц над лугами» С.Прокофьев.

Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

«Кун» Н.С. Макарова

Уруьуй кырааскалааьын кун сарданаларын 2 белеххе арааран.

 МРД:

«Марш» Э. Парлова
«Деревья качаются»

 Игры:

«Игра с матрешками» Р. Рустамова

«День и ночь» (бубен, барабан)

«Таммахтар» А.Алексеев

«Туьулгэбит ынырар» Е.П.Чехордуна тыла (оуьуохай хаамыыта сиэттиьэн хамсаныы онороллор)

«Тобук таайсыы»

(куолаьы уларытан сонотон,синньэтэн)

  Анализ

      Дата:   21 марта          № 7 занятия

      Дата:   25  марта                        № 8 занятия

 Ырыаны билистилэр, бэсиэдэ барда, ыллыырга уерээннилэр хос ырыатын. Марш музыканан эрчимнээхтик бугун олус учугэйдик хаамтылар. Оьуору имигэстик бэйэлэрэ онордулар. Оонньууга суоннук, синньигэстик санарары салгыы иьитиннэрдим. Музыканан оьуохай хаамыытыгар дьарык буолла.

«Таммахтар» ырыаны иьиттилэр, платок  тутан хаамтылар ырыа кэнниттэн. Ырыаны хатылаан  тэннэ ыллыырга дьарык  салгыы буолла. Оьуохай хаамыытын миэстэ5э сиэттиьэн онорорго дьарыктаннылар. Музыканы истиигэ экраннна ойуу кердерер тургэнник ейдеетулэр.Тумуккэ о5олор санааларын боппуруос биэрэн истии ыыттым,ырыаны  хатылаан ыллаттым  матыыбын син утуктэн ейдеетулэр.

 1 неделя апреля                                               № 57

Цели и  задачи: Учить петь без сопровождения с помощью взрослых. Узнавать знакомые музыкальные произведения по начальным тактам. Закреплять навыки движений (бодрый и спокойный шаг, хоровод).

Слушание музыки

Пение

 Музыкально-ритмические  движения

Региональный компонент

 «Ходит месяц над лугами» С.Прокофьев.

«Таммахтар» А.Алексеев

Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

«Салааска»  Н. Макарова

«Кун» ырыаны хатылааьын уруьуйдатыы иллэн кэмнэ.

1«Марш» Е. Тиличеева,
«Цветочки» В. Карасева

2. Игры:

«Игра с матрешками»

Р. Рустамова

«День и ночь» (дудочка, барабан)

«Таммахтар» А.Алексеев

«Сурэх оьуор» сахалыы музыка тыаьынан.

«Дьиэ дьиэчээн»

(музык.инструмен тыаьын истэн таайаллар)

Анализ

                                                                                           Дата:   1  апреля                        № 1 занятия

Бугун сибэкки (ньургуьун) тутан хамсаныылары кыргыттар тутан бары ункуулээтилэр. «Дьиэчээн» оонньууга хомус тыаьын тургэнник таайдылар. Ырыа5а пип - пиип ыллыырга дьарыктаннылар бары тэннэ ыллыырга эрчийдим.«День и ночь» дудочка5а, барабанна уолаттар оонньоотулар.

Музыкальнай айымньыны иьиттилэр, бэсиэдэ, кэпсэтии буолла. Марш музыканан эрчимнээхтик бугун олус учугэйдик хаамтылар. Оьуору хатылаан музыканан тэннэ бэйэлэрэ онордулар. Дьиэчээн сана оонньууну сэнээрдилэр, чуораан тыаьын тургэнник таайдылар. «День и ночь» дудочка5а, барабанна о5олор оонньоотулар.

2  неделя апреля                                          № 58- 59 занятия

Цель: Узнавать знакомые музыкальные произведения по начальным тактам. Передавать в пении интонации вопроса, радости, удивления. Свободно ориентироваться в пространстве.

Слушание музыки

Пение

Музыкально-ритмические   движения                              

Региональный компонент

«В поле» А. Гречанинова,
«Колдун» Г. Свиридова,

Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

«Кап- кап» муз. Финкельштейна 104

Привествие: «Чик- чирик»

Песня:

«Я иду с цветами»

 музыка Е. Тиличеева

МРД: Пляска «Солнышко и дождик», «Поезд» муз. Н. Метлова,

сл. Е. Карганова.

П.г. «Коза», «Две тетери» стр 76

Игры: «Кот и мыши» Т. Ломова

Остуол оонньуулара пазл хомуйуу

«Ханный ырыа геройа эбитий?» (бетуукчээн, куобахчаан, эьэчээн)«Ханнык интсрумент суо5уй?» ( ынах муоьа, ат туйа5а,сибэкки –ньургуьун)

Хамсаныылаах музыкальнай оонньуулар: «Кустар уонна элиэ», «Элиэ уонна чоппууска о5олоро»

( бу оонньууларга  тыастаах сахсыйар интсруменнары туттабыт

Анализ

      Дата:   4 апреля          № 2 занятия

      Дата:   8 апреля                        № 3 занятия

 Музыкальнай айымньыны иьиттилэр кэпсэтии барда. Сана ырыаны билистилэр припевын ыллаатылар. «Поезд» тегуруккэ хаамарга дьарыктаннылар. Сана хамсаныылаах оонньуу быраабылатын ейдеетулэр, бере иитээччи буолла.  Оонньууларга ордук уолаттар тургэнник пазл хомуйдулар, кустар уонна элиэ быраабылатын кыратык ыарыр5аттылар.

Лесенка распевка5а бугун матрешкалары фланеграфка туттан интириэстэнэн бары кехтеехтук ыллаатылар. Ырыаны ыл-лыырга салгыы хатылаан ыллаатылар припевын ейдеебуттэр..Тумуккэ ырыаны хатылаан ыллаттым, уерэ – кете ыллаан тумуктэннэ.

3  неделя апреля № 60-61 занятия

Цель: Знакомить с жанрами в музыке. Свободно ориентироваться в пространстве, играть дружно. Учить имитировать движения животных.

Слушание музыки

 Пение

 Музыкально-ритмические   движения                        

Региональный компонент

1«Танец лебедей» П. И. Чайковский, «На чем играю?»

 муз. Р. Рустамова,
2 Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

«Хоробуокка»

 Н. Макарова.

Сиэттиьэн хоробуокка хаамаллар.

 1«Цветочки» В. Карасева
«Жучки»  муз. Н. Метлова,

2. «Кот и мыши» Т. Ломова

«Чээн сибэкки» ( сылгы ньургуьуна, дьэдьэн сибэккитэ) «Сайын»Г. Григорьян музыкатынан хамсаныы ,эргийии.

Хамсаныылаах оонньуулар:

«Кулунчуктар уонна бере», «Харах симсии»

(сиксиир, дьа5а)

 Анализ

      Дата:   11 апреля          № 4 занятия

      Дата:   15 апреля                        № 5 занятия

  Ырыаны ыллыырга холоннулар, припевын утуктэн ылластылар.Сибэккилээх хамсаныыга кыргыттар бары кыттан кыраьыабайдык туттан кыьаллан онордулар.Уолаттар кыргыттарга 2 лии кумаа5ы сибэкки тунэттилэр. «Лесенка» распевка5а ромашка сибэккилэри фланелеграфка туттан уеьэ тахсары бары тэннэ ыллаатылар. «Кот и мыши» оонньууга 2 уол куоска буолла, Дайаана, Костя  элбэхтик тутан ырыа ыллаттыбыт.

 Ырыаны салгыы билистилэр, бэсиэдэ барда, ыллыырга уерээннилэр хос ырыатын. Марш музыканан эрчимнээхтик бугун олус учугэйдик хаамтылар. Оьуору имигэстик бэйэлэрэ онордулар. Оонньууга суоннук, синньигэстик санарары салгыы иьитиннэрдим. Музыканан оьуохай хаамыытыгар дьарык буолла.

4  неделя апреля                        № 62-63 занятия

Цель: Узнавать знакомые музыкальные произведения по начальным тактам. Передавать в пении интонации вопроса, радости, удивления. Импровизировать простейшие танцевальные движения

Слушание музыки

     Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

1, «На чем играю?»

 «Тихие и громкие звоночки»  Р. Рустамова.

2 Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

«Ытанньах герой буолбат»

К. Пахомова

Уруьуй «Сулустаах бэргэьэ»

1«Поезд», муз. Н. Метлова,
«Парная  пляска»

Т. Вилькорейской.

2.«Солнышко и дождик»

 р.н. м.

«Кот и мыши» Т. Ломова

Сахалыы «Сурэх, эриллэ5эс» оьуордары хатылааьын. «Сайын»

Г. Григорьян музыкатынан.

Хамсаныылаах оонньуу «Харах симсии», « Тобук таайсыы» (интструменнары туттуу – дьа5а, сиксиир)

    Анализ

      Дата:   18 апреля          № 6 занятия

      Дата:   22  апреля                        № 7 занятия

  Ырыаны ыллыырга холоннулар, припевын утуктэн ылластылар.Сибэккилээх хамсаныыга кыргыттар бары кыттан кыраьыабайдык туттан кыьаллан онордулар.Уолаттар кыргыттарга 2 лии кумаа5ы сибэкки тунэттилэр. «Лесенка» распевка5а ромашка сибэккилэри фланелеграфка туттан уеьэ тахсары бары тэннэ ыллаатылар. «Кот и мыши» оонньууга 2 уол куоска буолла, сорох о5ону элбэхтик тутан ырыа ыллаттыбыт.

 Лесенка распевка5а бугун матрешкалары фланеграфка туттан интириэстэнэн бары кехтеехтук ыллаатылар. Ырыаны ыл-лыырга салгыы хатылаан ыллаатылар припевын ейдеебуттэр. «Харах симсии» оонньууга  инструмены 3 о5о тыаьатта бэйэм кемебунэн, оонньууга кулунчуктар кутурук атрибуттанан тургэнник суурдулэр, береттен куотары ейдеебуттэр.

5  неделя апреля                                     № 64 занятия

Цель: Продолжать развивать музыкальную отзывчивость на музыку различного характера. Передавать в пении интонации вопроса, радости, удивления. Импровизировать простейшие танцевальные движения

Слушание музыки

     Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

1«На чем играю?»

«Труба и барабан»

Д. Б. Кабалевский

 2 Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

«Ытанньах герой буолбат» К. Пахомова

«Есть у солнышка друзья»

муз. Е. Тиличеева,
сл. Е. Карганова

1«Поезд» муз. Н. Метлова
«Танцевальный шаг»

Э. Парлова, Т. Ломова.

2.«Солнышко и дождик»

 р.н. м.

«Кот и мыши» Т. Ломова

Сахалыы «Сурэх, эриллэ5эс» оьуордары хатылааьын.

«Сайын»Г. Григорьян музыкатынан салгыы хатылааьын.Хамсаныылаах оонньуу «Элиэ уонна чоппуускалар», « Тобук таайыы» (интструменнары туттуу – дьа5а, купсуур)

                                                                                              Анализ

Дата:   25 апреля          № 8 занятия

«На чем играю?» музыканы тургэнник таайдылар,  боппуруоска эппиэттээн кэпсээтилэр. «Ытанньах герой буолбат» ырыаны бары доргуччу, кехтеехтук ыллаатылар, Сайаана  кыратык ыксаата. Оьуордары бугун о5олор бэйэлэрэ онордулар, ейдеебуттэр. «Элиэ уонна чоппуускалар» сана оонньууну сэнээрдилэр, астыннылар. Дьа5а, купсуур интсруменна 4  о5ону дьарыктаатым, арыый сыьымах о5олору. Сана ырыаны билистилэр, кэпсэтии, сэьэргэьии барда, кехтеехтук Саша, Айтал кыттыннылар. Ырыа припевын син ейдеетулэр ордук. « Тобук таайсыы» куолаьын  толя ,Виолетта  уларытан синньигэстик, суоннук санардылар, атын о5олорго холобур буоллулар. «Лесенка» хатылаатыбыт уеьэ, аллара туьэри, тахсары нотанан сурдээ5ин ейдеебуттэр. «Солнышко и дождик»Атрибут кэтэн бары кун, ардах диэни ейдеетулэр, музыканан чэпчэкитик, суурдулэр, хамсаннылар. Тумуккэ 1 ырыаны ыллыттым

1 неделя  мая                                                          № 65- 66 занятия

Цель: Учить высказываться о характере  музыкальных произведений. Передавать в пении интонации вопроса, радости, удивления. Импровизировать простейшие танцевальные движения

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

1«Труба и барабан»

Д. Б. Кабалевский

 2 Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

1«Ытанньах герой буолбат» К. Пахомова 2 «Есть у солнышка друзья», муз. Е. Тиличеевой,
сл. Е. Каргановой

1«Поезд», муз. Н. Метлова,
«Танцевальный шаг»

Э. Парлова, Т. Ломовой.

2.«Солнышко и дождик»

 р.н. м.

«Кот и мыши» Т. Ломова

«Саас» Н. Берестов

«Музыкальнай дьиэчээн» (ханнык интсрумент тыаьыырын  таайаллар)

Эстафета.  «Инструмен. ылыы»,

«Музыка тыаьынан  хамсаныы оноруу»

                                                                                              Анализ

                                                                          Дата:   6 мая         № 2,3  занятия

«Саас» музыканы иьиттилэр, Икт кеметунэн о5олор танастарын кердулэр. «Ытанньах герой буолбат» ырыаны бары доргуччу, кехтеехтук ыллаатылар, Чэмэлиинэ кыратык ыксаата. Оьуордары бугун о5олор бэйэлэрэ онордулар, ейдеебуттэр. Эстафетаны олус себулээтилэр, суурэн – хамсанан.

Бугун « Кыайыы 71 сылын» аралдьыйыыта. Уерэппит ырыаларын ыллаатылар ордук «Ытанньах герой буолбат» доргуччу бары тэннэ ыллаатылар. «Есть у солнышка друзья», «До5ордуу о5олор» хоробуот ырыаны ыллаатылар.

2 неделя  мая                                                                  № 67,68 занятия Цель: Узнавать знакомые произведения по начальным тактам. Учить петь и сопровождать пение показом ладоней. Импровизировать простейшие танцевальные движения

Слушание музыки

Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

1 «Камаринская»,
«Мужик на гармонике играет»  

П. И. Чайковский.

2 Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

1«У реки»

Г. Левкодимова, сл.И.Черницкой.

2 «Есть у солнышка друзья»,

муз. Е. Тиличеевой,
сл. Е. Каргановой

1«Машина» Т. Ломовой, «Дождинки» Т. Ломовой

2 «Зайцы и медведь» Т. Попа-

тенко, «Кошка и котята»

М. Раухвергера

Оьуохай хаамыытын салгыы уерэтии. (Тегуруккэ)

Музыкальнай оонньуу: « Музыканы таай» ( уерэппит ырыаларыттан куобах, мин маамам, ытанньах герой буолбат, суунабын)

                                                                                              Анализ

Дата:   15 мая                      № 4,5 занятия

 «Зайцы и медведь», «Кошка и котята» сана оонньууларга атрибут кэттилэр.Ырыаны салгыы ыллыырга дьарык барда Костя,Арсен ырыа киириитигэр урутаан ыллаатылар, кэлин ыллыыр о5олор аттыларыгар туруоран син утуктэн тэннэ ылластылар. «Камаринскай» музыканы иьиттилэр. Сана ырыаны ыллыырга уерэннилэр, ырыа туьунан кэпсэтии барда.

«Машина» уолаттарга массыына уруула биэрэн оонньууга бары кытыннылар, кыргыттар «Дождинки» зонтик тутан хамсаныы онордулар.

Кун 2 анарыгар: Хамсаныылаах оонньуулары оонньоотулар. Оьуохай хаамыытын  ыарыр5атар о5олорго биирдиилээн улэ, субэлээьин  хаамарга ыытыллынна

3  неделя  мая                                                                        № 69- 70 занятияЦель: Узнавать знакомые произведения по начальным тактам. Учить петь и сопровождать пение показом ладоней. Импровизировать простейшие танцевальные движения

Слушание музыки

     Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

1 «Камаринская»,
«Мужик на гармонике играет»  

П. И.Чайковский.

2 Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

«До5ордуу о5олор» пааранан туран ыллыыллар, хамсаныылары онороллор.

1«Машина» Т. Ломовой, «Дождинки» Т. Ломовой

2 «Зайцы и медведь» Т. Попа-

тенко, «Кошка и котята»

М. Раухвергера

«Ньургуьуннар» Г. Дьяконов.

Музыкальнай оонньуу: «Туун, кунус»

(дьа5а, купсуур)

Пазл хомуйуу «Эьэ», « Куобах»

«Саьыл» (кыыллар хамсаныыларын о5о бэйэтэ толорор  айан, толкуйдаан)

                                                                                              Анализ

      Дата:   18 мая         № 6  занятия

      Дата:   22  мая                      № 7 занятия

Музыканы иьиттилэр, экранна инструмены кердердум. Сана ырыаны салгыы ыллыырга уерэннилэр, матыыбын ейдеебуттэр.Бугун оонньууларга  дудочка, барабан туттан о5олор тыаьаттылар.«Машина» уолаттарга массыына уруула биэрэн оонньууга бары кытыннылар, кыргыттар «Дождинки» зонтик тутан хамсаныы онордулар.

Сахалыы оьуору о5олор олус асынан онордулар.«Зайцы и медведь», «Кошка и котята» сана оонньууларга атрибут кэттилэр. «Ытанньах герой буолбат» ырыаны салгыы ыллаатылар, олус учугэйдик толордулар. Музыкальнай оонньууга Дайааналар тургэнник элбэхтик таайдылар.

4  неделя  мая                                                                                 № 71- 72 занятия

Цель: Узнавать знакомые произведения по начальным тактам. Учить петь и сопровождать пение  показом ладоней. Импровизировать простейшие танцевальные движения

Слушание музыки

     Пение

  Музыкально-ритмические                                   движения.

Региональный компонент

1 «Камаринская»,
«Мужик на гармонике играет»  

П. И. Чайковский.

2 Упражнения для развития голоса и слуха

«Лесенка» Е. Тиличеева

«Куобах», « Эбээ» ырыалары ыллатыы

1«Машина» Т. Ломовой, «Дождинки» Т. Ломовой

2 «Зайцы и медведь» Т. Попа-

тенко, «Кошка и котята»

М. Раухвергера

«Ньургуьуннар» Г. Дьяконов.

Музыкальнай оонньуу:

«Туун, кунус» (дьа5а, купсуур)

Пазл хомуйуу «Эьэ», « Куобах»

«Саьыл» ( кыыллар хамсаныыларын о5о бэйэтэ толорор  айан, толкуйдаан)

                                                                                              Анализ

      Дата:    23 мая         № 8 занятия

      Дата:   29  мая                      № 9 занятия

 Бугун салгыы чинэтэн «Камаринская» музыканы иьиттилэр, боппуруоска толору кэпсииргэ кыьаллыннылар. «Машина» уолаттарга массыына уруула биэрэн оонньууга бары кытыннылар, кыргыттар «Дождинки» зонтик тутан хамсаныы онордулар. Ырыаны тэннэ музыканан ыллаатылар.

.

                                                                                              Май

Планируемые результаты образовательной деятельности: различает звуки по высоте, умеет выполнять танцевальные движения: кружиться в парах, притопывать попеременно ногами, двигаться под музыку, проявляет эмоциональную отзывчивость на доступные возрасту музыкальные произведения, пытается отражать полученные впечатления в речи и продуктивных видах деятельности, проявляет интерес к участию в совместном досуге.

I. Музыкальные
занятия.

Слушание музыки.

 Восприятие музыкальных произведений.

Упражнения для развития голоса и слуха

Продолжать развивать музыкальную отзывчивость на музыку различного характера.

Учить высказываться о характере
музыкальных произведений.

Узнавать знакомые произведения
по начальным тактам.

Сравнивать контрастные произве-
дения.

Определять характер героев
по характеру музыки.

Знакомить с возможностями музыкальных инструментов.

Различать звуки по высоте, вторить эхом

«Баба Яга», «Камаринская»,
«Мужик на гармонике играет»
П. И. Чайковского, «Труба
и барабан» Д. Б. Кабалевского, «Ау!», «Сорока-сорока», русская народная прибаутка

Художественно-эстетическое развитие: формировать эмоциональную отзывчивость на произведение, умение различать веселую и грустную музыку и понимать характер музыки, развивать способность различать музыкальные звуки по высоте в пределах октавы, умение двигаться под музыку ритмично и согласно темпу и характеру музыкального произведения.

Физическое развитие: продолжать развивать разнообразные виды движений, совершенствовать основные движения, способствовать формированию у детей положительных эмоций, активности в самостоятельной двигательной деятельности.

Социально-коммуникативное развитие: помогать детям объеди-

Пение.

 Усвоение песенных
навыков

Учить петь эмоционально, спокойным голосом.

Учить петь и сопровождать пение
показом ладоней.

Точно интонировать в пределах чистой кварты

«У реки», муз. Г. Левкодимова,
сл. И. Черницкой; «Что же вышло?», муз. Г. Левкодимова,
сл. В. Карасевой; «Есть у солнышка друзья», муз. Е. Тиличеевой,
сл. Е. Каргановой

Музыкально-ритмические движения.

Упражнения.

Пляски.

Игры

Закреплять навыки движений,
разученных в течение года.

Гудеть, как машина, паровоз.

Легко бегать на носочках.

Держать пару, не обгонять другие
пары.

Выполнять движения в характере танца.

Прививать коммуникативные
качества.

Слышать динамику в музыке

«Танцевальный шаг», бел.н. м.; «Воротики» Э. Парлова, Т. Ломовой; «Машина» Т. Ломовой, «Дождинки» Т. Ломовой, «Легкий бег» Т. Ломовой; «Янка», бел. н. м.; «Найди игрушку»
Р. Рустамова

II. Самостоятельная
музыкальная
деятельность

Использовать музыкальные игры
в повседневной жизни

«Зайцы и медведь» Т. Попа-
тенко, «Кошка и котята»
М. Раухвергера

III. Праздники
и развлечения

Создавать радостную атмосферу, воспитывать внимание к другим детям

День именинника



По теме: методические разработки, презентации и конспекты

календарно-тематический план март 2я младшая группа

подробный календарно-тематический план на март...

Календарно-тематический план в 1 младшей группе «Осень, осень, в гости просим!»

Тема недели: «Осень, осень, в гости просим!»Итоговое мероприятие: «Выставка детского творчества»...

Календарно-тематический план в 1 младшей группе «Мой дом»

Календарно-тематический план в 1 младшей группе «Мой дом».Познакомить детей с родным селом, его названием, объектами (улица, дом, магазин, поликлиника и т.д.)....

Календарно-тематический план на сентябрь младшая группа

методическая разработка календарно-тематического плана...

Календарно-тематический план на октябрь младшая группа

методическая разработка календарно-тематического плана...