Открытое занятие по ПДД
план-конспект занятия (старшая группа) на тему

Сафина Резеда Камилевна

Открытое занятие по ПДД

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл pdd_achyk_deres.docx693.2 КБ

Предварительный просмотр:

МБДОУ Тюлячинский детский сад №3 «Шатлык» Тюлячинского района

ПДД БУЕНЧА АЧЫК ДЭРЕС

«Юл билгелэре иленэ сэяхэт».

(старшая группа)

Музыкальный руководитель

Сафина Резеда Камилевна

Тюлячи, 2017г

«Юл билгелэре иленэ сэяхэт».

Максат: Балаларны юл йору кагыдэлэре турындагы белемнэрен ныгыту., кондэлек тормышта алган белемнэрне мостэкыйль куллану кунекмэсен тэрбиялэу.

Жихазлау: автобус, проектор, ноутбук, юл билгелэре.

Шогыль барышы.

Балалар музыка астында залга керэлэр.

- Исэнмесез, хэерле кон балалар!

Психогимнастика.

- Балалар, эйдэгез кулга-кул тотынышыйк.

Кулларга без тотындык,

Бер-беребезгэ елмайдык.

Жылы китте кулларга,

Рэхэт булды дусларга.

Тэрбияче: Балалар,сез сэяхэткэ барырга яратасызмы?

Балалар.

Тэрбияче: Без сезнен белэн буген юл йору билгелэре иленэ сэяхэткэ барабыз. Сез ризамы?

Балалар.

Тэрбиче: Э без нэрсэгэ утырып бара алырбыз икэн, менэ сезгэ табышмак.

Нинди гажэеп ой бу,

Хэр ягы тэрэзэле.

Аягында резина.

Бар ашаганы бензин,

Бу нинди ой?

Балалар: Автобус.

Тэрбиче: Эйе балалар. Э автобус ни очен кирэк?

Балалар: Автобус кешелэр йортер очен, ерак юлларга барыр очен кирэк.

Тэрбияче: Без автобуска телэсэ ничек утырып китэ алабызмы?

Балалар: Юк, анын очен махсус билгелэнгэн урыны бар.

Тэрбияче: Бик дорес, эйдэгез шул урынга барып житкэнче автобуста уз-узенне тоту кагыйдэлэрен искэ тошереп китик.

Балалар: Автобуста барганда бер-беренэ комаучауларга ярамый. Тэрэзэдэн башны, кулны чыгарырга ярамый. Олкэннэргэ урын бирергэ кирэк.

Тэрбияче: Эйе, афэрин балалар, бик дорес. Карагыз эле, алда безнен ниндидер юл билгесе тора. Нинди билге булыр бу?

Б: Автобус тукталышы билгесе тора.

Тэрбияче: Э хэзер автобуска этешмичэ генэ урындыкларга кереп утырабыз, саклагыч каешларын элэктерэбез.

( Ишеклэр ябыла дигэн аудиозапись)

( Сэяхэткэ барабыз дигэн жыр, экранда автобус рэсеме).

Т: Без юл билгелэре иленэ килеп життек. Саклагыч каешларын ычкындырдык,экрен генэ тошэбез.

Балалар, карагыз эле, алда ике юля та- автомобиль хэм жэяулелэр йори торган юл.  Жэяулелэр йори торган юл ничек дип атала.

Б: Тротуар.

Т: Эйдэгез, юлыбызны дэва итик.

Физминутка.

Тротуардан атлыйбыз

Кагыйдэлэрне саклыйбыз

Урам аша чыкканда

Сулга, унга карыйбыз.

Т: Балалар, безгэ юл аркылы чыгарга кирэк. Алдыбызда нинди юл ята.

Б: Пешеходный-переход. Жэяулелэр кичуе.

Т: Жэяулелэр кичуен чыкканда светофорнын  сигналынын нинди тосенэ игътибар итэрбез.

Б. Яшел.

Т: Эйдэгез балалар,сез игътибарлы микэн? Жэяулелэр кичуен дорес чыгарсыз микэн?

( Барып светофорнын тослэрен узгэтрэм).

- Менэ булдырдыгыз. Без сезнен белэн юл билгелэре иленэ килеп життек.

Балалар, э хэзер мин сезгэ юл билгелэрен курсэтэм, э сез жавап бирергэ тиеш буласыз.

Булдырдыгыз балалар!

(Тормоз тавышлары ишетелэ, Белмэмеш килеп чыга)

Белмэмеш: Ой,нихаять килеп життем. Исэнмесез.

Тэрбияче: Исэнме Белмэмеш! Нэрсэ будлы сина?

Белмэмеш: Менэ юлдан тыныч кына бара идем, конфет кибете куреп алдым. Шул кибеткэ юл аркылы чыгып чаптым. Берзаман, юлдан чыкканда, эллэ нишлэде шунда автомобильлэр. Берсе кычкырта, берсе яктырта… Нишлэп алай булды,хич анламадым?

Тэрбияче: Балалар, белмэмеш мин курыккан безнен. Юлнын телэсэ кайсы жиреннэн чыгарга ярыймы икэн.

Балалар: Юк.

Тэрбияче: Элбэттэ юк. Балалар, эйдэгез Белмэмешне, дорес итеп жэяулелэр кичуе аша алып чыгып, узебезнен автобус янына алып барыйк.

(Музыка астында автобуска барабыз)

Тэрбияче: Балалар, жэяулелэр кичен чыкканда светофорнын нинди сигналына игътибар итэбез эле?

Белмэмеш: Яшел.

Тэрбияче: Дорес, менэ Белмэмеш исендэ калдыр. Юл аркылы чыкканда , сулга, аннары унга карап чыгабыз. Менэ чыктык та, э хэзер юлыбызны нинди юлдан дэвам итэбез балалар?

Белмэмеш: Дорес, тротуардан.

Тэрбияче: Менэ килеп тэ життек.

Белмэмеш: Мин инде уз юлымны дэвам итим. Мина юл билгелэрен,юлда йору кагыйдэлэре серлэрен ачканыгызга бик зур рэхмэт. Хэерле юл сезгэ.

Тэрбияче: Белмэмеш,син бик куп белден. Юлда игътибарла бул, тэртип бозма. Сау бул!

(Музыка астында чыгып китэ)

эрбиячеТ: Э хэзер эйдэгез узебезнен урыннарга утырыйк, саклагыч каешларын элэктердек. Барыбыз да эзерме?  Киттек…..

- Балалар, без сезнен белэн буген кая сэяхэткэ бардык?

- Э кемгэ ярдэм иттек?

- Ойгэ кайткач кемнэргэ юл билгелэре турында сойлэрсез?

Тэрбияче: Менэ без узебезнен «Шатлык» балалар бакчасына кайтып та життек. Сезгэ сэяхэт ошадымы?

  Сез юлда йору кагыйдэлэрен хэрвакыт утэрсез дип ышанып калам. Бик зур рэхмэт сезгэ. Э хэзер узебезнен торкемнэргэ кайтыйк.

Музыка астында чыгып китэлэр

Click to enlarge 20170911_111812.jpg

C:\Users\Резеда\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20171007_105510.jpg

C:\Users\Резеда\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20171007_105418.jpg


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конспект открытого занятия в подготовительной к школе группе Конспект открытого занятия в подготовительной к школе группе Конспект занятия в подготовительной группы педагога-психолога со слабослышащими детьми

Дата проведения:  21  февраля  2012  г. Участники:   дети подготовительной группыПроводит:  педагог-психолог Панова  М.М.Цель:способствовать формиров...

Открытое занятие посвященное "Дню Матери" совместно с родителями "День открытых дверей в детском саду" Тема: "С чего начинается Родина".

Цель: Формировать чувство патриотизма путём осмысления таких понятий как « Род, Родители, Родина». Воспитание чувства долга, любви к ближним. Пробуждение интереса к истории своего рода и желания...

конспект открытого занятия Конспект открытого занятия с элементами театрализации по развитию лексико – грамматической стороны речи у детей с ОНР (подготовительная группа)

Конспект открытого занятия с элементами театрализации по развитию лексико – грамматической стороны речи у детей с ОНР (подготовительная группа) ТЕМА: «Почему медведь зимой спит» (по мотивам сказки В. ...

открытое занятие для родителейКонспект открытого занятия во второй младшей группе. Сенсорика, Логоритмика, Театрализованная деятельность, как средство всестороннего развития детей дошкольного возраста Тема: «Путешествие в страну Вообразилию»

Цель: развитие актерских способностей детей.Задачи:- побуждать детей к импровизации с использованием доступных средств выразительности (жестов, мимики, интонации, движений);- развивать память, во...

Конспект открытого занятия по развитию речи во второй младшей группе с презентацией (фотографии в альбоме "Открытое занятие с элементами ТРИЗ)

Конспект открытого занятия по развитию речиво второй младшей группепо сказке "Теремок"Цель: Активизация и обогащение  словаря прилагательными (серый, рыжая…) Развитие диалогическ...