Речевой тренинг по закреплению лексического материала по татарскому языку с русскоязычными воспитателями
методическая разработка на тему
Представлены диалоги на татарском языке на темы: "Встреча. Вокзал.", "Детский сад"
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
rechevoy_trening.docx | 19.81 КБ |
Предварительный просмотр:
Муниципальное дошкольное образовательное учреждение
детский сад комбинированного вида № 4 «Ляйсан» БМР РТ
Речевой тренинг с русскоязычными воспитателями «Короткие встречи»
г. Бугульма, 2017 (сентябрь)
I часть. Вокзал. Встреча.
( в зал ожидания с чемоданами входят двое)
1. - Исәнмесез!
- Исәнмесез! Хәерле көн!
- Таныш булыйк. Мин – Аймара. Сез кем буласыз?
- Мин – Ольга. Сез кем булып эшлисез?
- Мин – тәрбияче.
- Гафу итегез. Сез кайда яшисез?
- Мин Татарстанда, Лениногорск шәҺәрендә яшим.
- Сезгә ничә яшь?
- Миңа утыз яшь.
- Сез кияүдәме?
- Әйе, мин кияүдә.
- Сезнең гаиләгездә кемнәр бар?
- Минем ирем, улым Һәм кызым бар.
2. - Гафу итегез. Казаннан Мәскәүгә автобус белән барып буламы?
- Әйе, барып була.
- Ә автобус сәгать ничәдә була?
- Минемчә, иртәнге сәгать җидедә.
- Бик зур рәхмәт.
3. – Алло, исәнмесез.
- Әйе, тыңлыйм, хәерле көн.
- Гафу итегез. Иринаны мөмкинме?
- Ул әле өйдә юк.
- Сау булыгыз!
- Сау булыгыз!
4. – Алло, сәлам Таня! Иртəгə минем туган кѳнем. мин сине туган кѳнемə кунака чакырам. Бəйрəм кичке алтыда башлана. Соңга калма, кил, кѳтəм.
- Чакыруың ѳчен рəхмəт. Килергə тырышырмын.
5. - Сəлам, Лена.
- Исəнме, Таня, хəллəрең ничек?
- Рəхмəт, яхшы. Ә син ничек?
- Ал да гѳл! Укуларың ничек бара?
- Сорама да инде.
- Нəрсə булды?
- Иртəгə тарихтан имтихан бирəбез.
- Ә-ə-ə, алай булгач, барысы да аңлашылды. Уңышлар сиңа! Очрашуга кадəр.
- Исəн булл!
6. – Әйтегез əле, вокзалга ничəнче автобус бара?
- Минемчə, җиденче троллейбус.
- Рəхмəт.
7. – Поездга билет ничəсенə алдың?
- Егерме биченче майга.
- Ничəнче поезд?
- Бишенче поезд, уналтынчы урын.
- Ничəдə китə?
- Кит вакыты: унтугыз сəгать егерме биш минут.
II часть. В детском саду.
1. – Гафу итегез, керергə ярыймы?
- Рəхим и тегез.
- Ә мѳдир үзендəме?
- Әйе, мин мѳдир. Нинди сорау белəн килдегез?
- Эшкə урнашырга.
- Сезгə анкета тутырырга кирəк.
- Минем исемем Ольга. Миңа кырык ике яшь. Мин Шѳгердəн, хəзер Лениногрскида яшим. Минем ике кызым бар. Ирем хезмəткəр, бер кызым унынчы сыйныфта укый, олы кызым института укый.
- Татарча белəсезме?
- Бераз белəм. Минем ирем татар.
- Мин сезне ѳч айлык сынау вакыты белəн эшкə алам. Сез ризамы? Гариза языгыз.
- Мин риза. Рəхмəт.
- Ә хəзер ѳлкəн тəрбияче янына барыгыз. Сау булыгыз.
- Сау булыгыз.
2. - Исəнмесез! Мин Ольга Сергеевна, яңа тəрбияче.
- Исəнмесез. Мин бик шат. Мин ѳлкəн тəрбияче – Елена Владимировна.
- Мин дə бик шат Елена Владимировна.
- Ольга Сергеевна, нəрсə ул УМК? Сез белəсезме?
- Әйе, белəм. Ул укыту методик комплектлары.
- Татарча сѳйлəшəбез комплекты ничə проекттан тора?
- Өч проекттан тора: «Минем ѳем», «Уйный-уйный үсəбез», «Без инде хəзер зурлар - мəктəпкə илтə юллар.
- Рəхмəт. Сез миңа ошыйсыз. Әйдəгез, мин сезгə тəрбияче эшен күрсəтəм.
(в группе)
- Исəнмесез, Татьяна Николаевна! Хəерле кѳн, балалар! Хəллəрегез ничек? Бу яңа тəрбияче – Ольга Сергеевна. Ольга Сергеевна, кечкенə балалар – урамда. Гафу итегез, минем вакытым юк, мин киттем саубулыгыз.
- Сау булыгыз Елена Владимировна.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Конспект НОД по формированию элементарных математических представлений, по закреплению пройденного материала по татарскому языку в старшей группе.
Конспект НОД по формированию элементарных математических представлений, по закреплению пройденного материала по татарскому языку в старшей группе....
Конспект ООД по закреплению пройденного материала по татарскому языку с русскоязычными детьми старшей группы «Заяц пришел в гости»
Формирование у детей интереса к общению на татарском языке....
Конспект по закреплению материала по татарскому языку в старшей группе русскоязычными воспитателями.
Задачи: Развивать умения отвечать на вопросы обдуманно, понимая смысл своего ответа; Воспитывать доброжелательные отношения между детьми, умение вести диалог друг с другом на татарском языке....
Консультация «Создание языковой среды по закреплению пройденного материала по татарскому языку в ДОУ в условиях внедрения ФГОС».
Консультация«Создание языковой среды по закреплению пройденного материала по татарскому языку в ДОУ в условиях внедрения ФГОС»....
Образовательная деятельность в старшей группе для закрепления лексической темы на татарском и английском языках Тема: «Посуда»
Образовательная деятельность в старшей группе для закрепления лексической темы на татарском и английском языках Тема: «Посуда» ...
Создание речевой среды для закрепления с детьми лексического минимума по татарскому языку
Представлены рекомендации родителям по созданию речевой среды для закрепления с детьми лексического минимума по татарскому языку....
Использование материалов УМК для закрепления пройденного материала по татарскому языку через организацию сюжетно-ролевой игры
Использование материалов УМКдля закрепления пройденного материала по татарскому языкучерез организацию сюжетно-ролевой игрыЦель: формировать у детей интерес к общению на татарском языке, познанию ново...