Конспект интегрированного занятия по музыке и рисованию в старшей группе на тему:"Овощи"
методическая разработка по рисованию (старшая группа) на тему

Хертек Анай-Хаак Борисовна

Интегрированное занятие.

Скачать:

Реклама
Онлайн-тренажёры музыкального слуха
Музыкальная академия

Теория музыки и у Упражнения на развитие музыкального слуха для учащихся музыкальных школ и колледжей

Современно, удобно, эффективно

Посмотреть >


Предварительный просмотр:

Интегрированное занятие по музыке и рисованию в старшей группе на тему «Овощи»

Воспитатель: Хертек Анай-Хаак Борисовна

Тема: Ногаа аймаа

1. Музыка аайы-биле уруглар залче кирип келирлер. Долгандыр туруп алырлар.

Ведущий: Экии уруглар! Богун бистер «Алдын кус» деп темалыг хоглээшкинивисти эгелээр-дир бис. Силерге мен  мындыг тывызык ыдып берейн тывынырам уруглар. Чылдын кайы уезинин дугайында тывызык-тыр?

                Кызыл- тас доо шанда

                Кырлан-кырлан оваа

                Эът, суттун, ногаанын

                Кайгамчыктыг байлак

                Кайы уел уруглар.  (Кус)

- Эки-дир уруглар, шын тыпкан-дыр силер. Биске ам солун аалчы аалдап келир эвеспе. (Кус аалдап келир ).

Кус: Экии уруглар! Мен кым-дыр мен уруглар, чылдын кайы уези силерде  аалдап келген-дир?

Силерге мен ногаа  дужудум эдертип алган аалдап келдим. Ойнап хоглээр дээш.

Ведущий:     Дужудувус байырлалын

                       Дурген-дурген эгелээли.

                       Ногааларны, тараааларны

                       Догерезин кыйгыраалы.

Кандыг нога аймаа билир ийик силер адап корунерем уруглар.

- Эр хейлер,  уруглар. Ам болза нога дугайында ооренип алган тывызыктарывысты чугаалап корээлинер. Оооренип алган уруглар чугаалап бээрге чамдык уруглар тып коор силер. Бир тывызыкты улаштыр тыптар болзунарза-ла бир нога унуп келир.

Кус. Ногаалар дугайында каныг тывызыктар ооренип алдынар уруглар.

Бирги уруг: Узун чажым даштын,

                      Улуг бодум черде.  (Морковь)

Ведущий: Шын-дыр уруглар морковь-тур. (Кустун артындан морковь унуп келир.)

Морковь: Мээн дугайымда тывызык-тыр уруглар. Бисте ноггаларда витаминнер дыка ковей. Морковьиу чиир болзунарза караанар коску болгаш кежинер база хоюг  болур.

Ийиги уруг:  Эжии сонгазы-даа чок

                        Бажын долу кижи (Огурец)

Огурец: Ол болза мээн дугайымда тывызыктар уруглар. Кандыг кончуг солун кылдыр мени тывызыктап кааны ол уруглар. Огурецти салат кылып чиирге кайы- хире чаагай ийик.

Ушку уруг:  Каъттангызын карттаарга

                     Карак чажы тогулдурер. (Согуна)

Согуна: Шын-дыр мен ышкажыл мен. Каъттангынын ковейи-даа аттыг. Чаагай чемнер кылырда мени холуп алыр болгай силер.

Дорку уруг: Улгадып оскеш,

                       Бажым агарып, дыдырарып келди.

                       Кым щиге ынагыл-

                       Оон мени дилезин. (Капуста)

Капуста: Ол дээрге мен-дир мен уруглар. Мени корунердаан уруглар бурулерим дыдырааш-дыр бе? Мен чогумда борщ-даа, щи-даа амдан чок болур.

Бешки уруг: Буурекке домей-домей

                        Будууу-будуу карактарлыг. (Картошка)

Картошка: Мен дээрге база бир витаминнерлиг ногаа-дыр мен. Картошка-биле кандыг-даа чем кылыр болгай силер.

Ведущий: Эки-дир уруглар, ногаа  аймаанын дугайында тывызыктарны эки тьыптырынар.

 2. Хенертен чаъс чаап келир. Чаъс кылдыр кеттинген уруг залды долгандыр маннаар.

Ведущий: Эчиге,эчиге кузун чуге  чаъс чаай бээри ол уруглар.

Ногаалар: Чаъс келди экизин!

Чаъс: Чайын мен силерни суггарышпас болзумза нога-тараа унер бе уруглар.

Уруглар: Чок-чок чаъс. Силерге четтирдивис.

Ведущий: Чаъс чокта ногаа-тараа озери кандыг болурул уруглар?

Уруглар: Багай болур, кургап каар.

Ведущий: Ынчангаштын чаъска «Эчигей» -деп ырывысты ырлап бэрээлинер уруглар.(Шимчээшкиннерин кууседип тургаш ырлаар.)

3. Ведущий: Ногаа аймаа бистерге кайы-хире ажыктыг-дыр уруглар? Олардан бис витаминнерни ап турар бис. Витаминнерлиг ногаалар чиир болзунарза кадык-шыырак болур силер.

 Ам  Кустун дугайында база нога аймаанын дугайында ырынарны ырлап беринер че уруглар.

Кус: Четтирдим уруглар, чараш ырынар дээш. Ынчангаштын силерни  куску дужуттун столунче чалап тур бис.

 


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конспект интегрированного занятия по художественно-эстетическому развитию в старшей группе на тему: " Скоро, скоро Новый год".

Интеграция образовательных областей: Познавательное развитие, Художественно-эстетическое развитие, Физическое развитие, Социально-коммуникативное развитие, Речевое развитие. Используемые тех...

Конспект интегрированного занятия с элементами кооперации для детей старшей группы по теме « Русские народные сказки».

Пояснительная запискак конспекту  интегрированного занятия  с элементами  кооперации для детей старшей группы по теме « Русские народные сказки» Представленный конспект...

Конспект интегрированного занятия по художественно- продуктивной деятельности в старшей группе на тему: « К сороке в гости »

Программное  содержание:-Продолжать  знакомить детей с устным  народным  творчеством.-Закреплять знания  об особенностях росписи.-Упражнять в составлении узора.-Упражнять в ри...

ПЛАН-КОНСПЕКТ ИНТЕГРИРОВАННОГО ЗАНЯТИЯ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ОПЫТНО-ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТАРШАЯ ГРУППА НА ТЕМУ: «КУЛИНАРНЫЕ ЭКСПЕРИМЕНТЫ»

Цель: привлечь внимание детей и воспитателей к такому виду деятельности, как экспериментирование на кухне; познакомить детей с легкими видами кулинарных экспериментов; научить анализировать;способство...