технологическая карта по родному языку
план-конспект урока по чтению (3 класс) на тему

ТЕхнологическая карта по родной литературе 3 класс(карачаевский язык)

Скачать:

ВложениеРазмер
Microsoft Office document icon teh.karta_ana_til3_klass.doc47.5 КБ

Предварительный просмотр:

Класс  3        Технологическая карта урока ана тил (родная речь)

Тема:   «Чынар чана» Лайпанов Р., Работа над картиной :«Птицы –наши друзья».

Дерсни мураты:    хапар бла  бла шагърей этиу, магъанасын ачыкълау, кирсизликге, тазалыкъгъа юретиу; кеслерине ишлей билирге юретиу; тюз, кескин  окъургъа юретиу, тил байлыкъларын ёсдюрюу; ариу  халиге,адебни, намысны  тута билирге юретиу.                   

Этапы урока

        

Цель этапа

Деятельность  учителя

Деятельность обучающихся

Планируемые результаты

Орг. момент.

Актуализация знаний

Включение учащихся в деятельность на личностно-значимом уровне.

Повторение изученного материала, необходимого для «открытия  нового  знания».

Сабийлени ишге хазырлау.   Ал дерсде окъулгъанны къайтарыу.  Сабийлени  дерсге хазырларын тинтеди.  Юйге берилген  ишлени  тинтеди.  Соруула  сорады.    

  Оюмларын  айтдырыу.  Соруулагъа  джууаб  этдириу.

Дерсге хазырланадыла.  Ал дерсде окъугъанларын эсге тюшюредиле.  Магъанасын  ачыкълайдыла.  Соруулагъа  джууаб  этедиле.

ПР-Самооценка готовности к уроку.

Познавательные УУ:Д

Умение структурировать знания.  

Коммуникативные:

Речевая деятельность, планирование учебного сотрудничества.

Самоопределение  к  деятельности

Обсуждение затруднений.  Проговаривание  темы цели  урока.

 Соруула  бла  ишлетиу.

Дерсни  темасын да муратын да айтдырыу. Ишлерге  айландырыу.

Ишни баш магъанасын ачыкълатыу.

Нарт сёзле бла ишлеу.

Нарт сёзлени магъаналарын ачыкълатыу.

Соруулагъа джууаб этедиле. Дерсни темасын, муратын айтадыла. Нарт сёзле айтадыла, магъаналарын ачыкълайдыла. Юйде не иш бла болушханларындан хапар айтадыла.

Мотивационный: учащиеся участвуют в диалоге.

Коммуникативные:планирование учебного сотрудничества.

Личностные: высказывание предложений,принятие точки зрения другого.

Открытие  нового знания

Познакомиться  с  текстом; перечитать  текст.

Работа над картиной

 

Хапарны окъуйду.  Сёзлюк  иш  этиу Ангыламагъан  сёзлени  ангылатыу:  (гызмар-къызгъанч, къаныгъыу-джюреги излегенни этген, сюрме_агъачны джоннган сюрме).

 Баш  магъанасын  ачыкълатыу. Соруула  бла ишлетеди. Нарт сёзлени  келишдиртеди. Хапарны  кеслерине кесгин, авторну айтыргъа излегенине келтире окъутады.

Кирсизликни  сакъларгъа юретеди. Кеслерини къалай тутханларындан хапар айтдырыу.

Суратха къараб хапар къурау.

Физминутка

Хапаргъа  тынгылайдыла.

Оюмларын айтадыла.

Сёзлени  магъаналарын ачыкълайдыла. Билмегенлерине  устаз  болушады.

 Соруулагъа  джууаб  этедиле.

 Хапарны баш  магъанасын  ачыкълайдыла.  

Соруулагъа  джууаб  этедиле.

Бир-бир айтымла къурайдыла.

Познавательные  УУД:Умение  работать с текстом.  Анализировать  содержание, обобщать, вычленять главное. Личностные: выражать  положительное  отношение к познанию; проявлять  внимание, удивление. Регулятивные: оценивать  уровень  владения  тем  или иным учебным действием ( что я знаю и умею)

Закрепление  (включение новых  знаний в  систему  знаний  ребёнка)

Закрепить  знания  детей  полученные  на  уроке.

                               

Дерсде  алгъан  билимлерин  бегитдиреди.

Дерсден  алгъан  джангы  затларына йтдырыу.  

Соруула бла ишлетеди.

Дерсде  джангы  билген  затларын  айтадыла. Соруулагъа  джууаб этедие.

Познавательные:

Воспроизводить по памяти информацию, необходимую для  ре-шения учебной задачи.  

Коммуникативные:  уметь  выражать  свои  мысли.

Рефлексия

Юйге иш:

Осознание  учащимися  своей  учебной  деятельности,  самооценка  результатов.

Къайсы  джазма  бла  танышдыкъ?  Нени  юсюнден  окъудукъ  дерсде?  Не  джангы  зат  билдик?  Дерсни  магъанасы  не  болду?

Кесигизни  къалай  ишлегеннге  санадыгъыз?

Хапарны  кескин окъургъа

Соруулагъа  джууаб  этедиле.

Ишлегенлерини  юсюнден  айтадыла.  Дерсден  алгъан  оюмларын  айтадыла.

Регулятивные:  самооценка

Познавательные:

обобщение


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Технологическая карта урока русского языка по теме: «Международный день родного языка» 3 класс

Урок проводится в интересной игровой форме, при этом происходит закрепление и контроль ранее полученных знаний....

Технологические карты по родному языку 4 класс

Технологические карты по родному языку 4 класс...

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА УРОКА «РОДНОЙ ЯЗЫК» Тема «Дождик вымочит, а красно солнышко высушит» 3 класс

Тема урока  «Дождик вымочит, а красно солнышко высушит» в разделе «Русский язык: прошлое и настоящее». Класс 3 (ОВЗ вариант 7.2)...

Технологическая карта урока родного языка «Зат алмашлыклары»

1)Дидактик – алмашлыклар турында мәгълүмат бирү. Зат алмашлыкларын җөмләләрдән табу һәм диалогик сөйләмдә дөрес куллана белү осталыгына ирешү. 2) Үстереш – гомумиләштерү күнекмәсен камилләштерү...

Технологическая карта урока русского языка «Делу время, потехе час» (Родной русский язык, 2 класс).

Цель урока: создание условий для формирования знаний обучающихся о игрушках прошлого.Задачи урокаДидактические:1. Актуализировать знания о связи между предложениями в тексте посредством индивидуальной...