Технологическая карта
план-конспект урока по чтению (4 класс)
Технологическая карта литературное чтение на родном (удмуртском)языке
Скачать:
| Вложение | Размер |
|---|---|
| 260.66 КБ |
Предварительный просмотр:
Технологическая карта урока
Предмет: удмурт литература Класс: 4 УМК: «Школа России»
Тема:Е. Е. Загребин «Сизь»
Уроклэнтипез: выльтодон-валанбасьтон урок
Тӥрлык: учебник «Лыдӟон книга» 4 класс 2 часть, Т.С. Иванова, И.Ф. Тимирзянова,
Ужтирлык:
Азьмуг: тодматонодышетскисьёстыЕгор Загребинлэн «Сизь» веросэныз
Ужпумъёс:
1) Образовательной: пиналъёсты Егор Загребинлэнбиографиеныз но солэн «Сизь» верослэнпуштросэнызтодматоно; текстысьвалтисьмалпанзэшедьтыныдышетоно,
2) Развивающий: вероссярысьтодон-валанзэсазинтоно, геройлы характеристика сётныбыгатонзэсазьланьтоно; шонер но чебервераськонзэс но лыдзиськконзэсазинтоно; саклыксэссэземытоно но юнматоно; малпаськонрадзэсазинтоно но муромытоно; ас малпанзэсваламон, оскымонвераны, мукетъёслэсьверамзэскылзыныдышетоно.
3)Воспитательной: Дышетскисьёслывалатонсётонокотькудадямилэнулонынаслазинтыезвань.
Ужъемышъёс (Планируемой результатъёс):
Вид планируемых учебных действий | Учебные действия | |
Предметной | Тодо Егор Загребинлэсьбиграфизэ но солэн «Сизь» верослэсьпуштроссэ; текстысьвалтисьмалпанзэшедьтыныбыгато, геройёслы характеристика сётныбыгатонзэсазьланьто; валаса, шонер, мыло-кыдолыдӟиськыныбыгатонзэсазинто; выжыкылсярысьтодон-валанзэсазинто, шонер но чебервераськонзэс но лыдзиськонзэсазинто. | |
Метапредметной | Познавательной УУД | Текстыськулэивортотэдутчало но шедьто; дышетисенчоногъянъёслэсьто; саклыксэссэземыто но юнмато; малпаськонрадзэсазинтоно но муромытоно; ас малпанзэсваламон, оскымонвераны, мукетъёслэсьверамзэскылзыныдышетоно. |
Регулятивной УУД | Уроклэсьтемазэ но мугзэ ас кожазпукто; дышетисьюрттэмъяужзэсрадъяло, ас ужзылыдунъетсетыныдышетско. | |
Коммуникативной УУД | Мыло-кыдовераськыныдышетско, портэмюгдурынмалпанъёссэзрадъясаверало; ас малпанзэсваламон, оскымонвераныдышетско; мукетмуртъеслэсьверамзэскылзо но валало. | |
Личностной | Асьсэлэнулонынинтызэсвалало. | |
Уроклэнёзъёсыз, солэнлюкетъёсыз (этапъёсыз но подэтапъёсыз) | Этаплэнужпумъесыз (задачаосыз) | Дышетонамалъес (методы и приемы) | Ужанкабъёс (формы работы) | Дышетисьлэнужпорыз (деятельность учителя) | Дышетскисьлэнужпорыз (деятельность учащихся) | Кычедышетскон универсал быгатонъесазинско | ||
Предметные | Метапредметные | Личностные | ||||||
1.Ужпумо югдуркылдытон но мугъёспуктонлюкет (Организационно-мотивационный этап) А)Кылволятон(речевая разминка) Б)дорысьужезэскерон В) огазеян Г)дунъян | Выльтодон – валанбасьтынымылкыдзэсжутон, ужанымылкыдсетонПиналъесызуроклы организовать карон | Словесной (дышетисьлэнкылыз) | Ф И | -Зечбуресьпиналъёс. Нош со азьынойдолэучкомог-огмы шоры, мынялом, умой мылкыдкузьмалом, та урокын со милемлы одно иккулэлуоз. Пукселэ. -Нош маркулэнырысьсэиккарыны, лыдӟиськон азямы? Сизь кока тук-тук, Тон эскеры сое кут. -Марсярысьвераське та жогверанын? -Нош кин со сизь? (туспуктэмошисько) -Кычебуёлэзсолэн? -Зучкылэберыктэжогверанэз. Нош таберелыдзомываньмычош шара, таберекуарамесбудэтыса,таберешыпытэн. Зечокъёс.Кылмезволятим! -Нош кычеразделын ми али ужаськом? -Кычеавторлэнтворчествоенызтодматскидыкылемурокын? -Нош кычепроизведениос со гожтэм? Вералэ ай мынымкычетиляддорысьужды вал?Эскером дорысьуждэс.(дорысьужезэскерон,выводъёслэсьтон) | Дышетисензечъясько -Кылэзволятыны -Сизьмсярысь. -Тылобурдо, сизь. -сьод, горд | К: мукетмуртъеслэсьверамзэскылзо но валало | ||
2. Ужезрадъянлюкет( Ориентировочный этап) 1.Проблемной ситуация пуктон 2. Уроклэсьтемазэпоттон 3.Уроклы муг но ужпумъёссэпуктон | Прблемной ситуация пуктоно, уроклэсьтемазэ, мугзэ но ужпумъёссэпоттоно. | Ф И | -Нош али берытскомжогверанборды. -Кинсярысьвераське? -Мартитодиськодычечегсярысь? Кычеаспортэмлыксэтодисько та тылобурдосярысь? -Нош тиадзылиды ни-а сизез? -Та вераськемысь, кызьымалпаськоды, марсярысь ми вераськомурокамы? -Учке доска шоры, кинлэн та портретэз? -Шонер, та авторен ми ом тодматске на. Туннэтодомсолэсьбиографиязэ но тодматскомсолэн «Сизь»произведениеныз. Озьыен, кызьымалпаськодыкызьынимаськоз милям туннэурокмылэнтемаез? -Шонер, нош кычеужмугпуктом? -Нош кычеужпумъёспуктом? -Ужмугпуктэмын, ойдолэ соебыдэстом. | -Сизь - -Адзылим. -Сизьсярысь. -Егор Загребинлэн -Е. Загребин -Е. Загребинлэнулонсюрессэтодом но солэн «Сизь» произведениенызтодматском. | К. Коммуникативной: мукетмуртъеслэсьверамзэскылзо но валало Р. Дышетисенвалчеуроклыазьмугъеспуктыло; Ужамзэсэскеро но дунъяло; Валчеужаныбыгато; | |||
3. Поисково – исследовательский этап 1. Текстэзлыдӟоназьынужан А) авторлэнбиографиез Б) произведенилэннимызбордынужан В) словарной уж 2. Текстэнужанпроизведениезлыдӟыку А) нырысетӥзэпроизведениезлыдӟон Б) нырысетӥзэлыдӟембереужан В) произведениезкыкетӥзэлыдӟон; 3. Физкультминутка | Авторлэнбиографиенызтодматоно Словарной уж нуоно Текстэнужано | Практической Словесной | Ф И | -Нырысьиктодматском Е. Загребинлэнулэм-вылэменыз. Тани солэнтуспуктэмез. Со поннаусьтэучебниктэс 98 бам. Титодматскиды ни вал, ойдолэ эскером, кызьытитодиськоды на. -Кытын со вордиськиз? -Ку гожъяныкутскизкылбуръёс? -Кычешколаеветлиз? -Эшшомартодиды на? -Туж умой. Таберетодматскомсолэнпроизведениеныз «Сизь». -Кызьымалпаськоды,марсярысь та произведение луоз? -Ойдолэ сое лыдзом но тодоммарсярысьвераське та веросын. - Та текстынмилемлысюрозы на таӵевалантэмкылъёс: жиптиськыса – матэдоразсултыса. Чалмыт – тихо. Жабырак-жабырак – впившись ногтями. -Лыдзомсоосты доска вылысьчош. -Нырысьиклыдзомон, нош тикылзиське, монюанъёссёткало. -Кельшиз-а тиледлыверос? -Марсярысьвераське? -Ойдолэтабере та произведениеззечгеслыдзынытыршом. -Кытынкулэлуозпаузаослэсьтыны? -Табереог-огдыборсьылыдзом, кутскомнырысетирядысен. -1 люкет. -Кызьышуосизъёсты? -Марсоосярато? -Марвермаезпотэавторлэн? 2 люкет. -Марсярысьвераське та люкетын? -Маркылиз автор? 3 люкет. Мавераськетатынсизьсярысь? 4 люкет. Кинэадзизсизь? -Малы усизсизь? 5 люкет. -марлуизсизенпумаз? -Малы автор сизь шоры мукетсинмынучке? -Шонер, зечокъёс. Тани ми лыдзимверосэзчош, нош али коня кешутэтском. ФИЗКУЛЬМИНУТКА -Назьылтиськекызьымылдыпотэ. Али ваньмычошсултом Йырынымыбергатом, Киосынымышулдырчабом, Пыдынымытыпыртом, Кусъёсмес но вырытом | -Якшур-Бодьялан, Кутоншургуртын. -Олосизьсярысь. -кельшиз. -сизьсярысь | Тодматско А. Ельцов «Вакчибыж»; валаса, шонер, мыло-кыдолыдзиськыны; лыдземлэсьазьпалйыръянъя, суредъя, авторлэннимызъятекстлэсьпуштроссэваланытыршыны; | Коммуникативной: мукетмуртъеслэсьверамзэскылзо но валало | |
Практической люкет 1. текстэзлыдӟемберетекстъяужан: а) валтӥсьмалпанэзъяужан –проблемной юанлывалэктонсётон. б)характерзэсвозьматон в) Улонысьучыренкусыпкылдытон, воспитательной уж нуон. 2.Произведенилэн нимыз доры берытскон 3.Творческой уж | Произведенилэстьвалтисьмалпанзэшедьтон Произвдения творческой уж быдэстон | Словесной Практической | Ф И | - Кычепроизведениезасьмеослыдзим? Валэктэ со веросшуыса. - Шонер. -Верослэсьвалтисьмалпанзэшараясьчуръёстышедьтэ но лыдзе. -Кызьынимам та произведениез автор? -Нош кызьыти сое нимасалды? -таберенырысети но кыкети ряд лэсьтозсинквейнсизьлы. Кызьыгожтиськесинквейн? -Лыдзоммартилядпормиз. -Зечокъёс, умой характеристика тылобурдолыпормиз. | -«сизь» -Зэмосулонысьучырсярысьвераське. -«Трос ужаменыз..» -Сизь
| Л. Капчимылкыдындышетскыны, ас визьмыныдтодон-валанлюканы, мукетадямиослэсьверамзэс, мылкыдзэслыдэбасьтыса, валчеужаныдышетско; | ||
Дунъянлюкет 1.Выль темая итог лэсьтон | УжамездунъянВыльтемаятодон-валанзэсэскерон | Словесной | Ф | -Нош урокмыйылпумъяське ни. -Ойдолэтодамываёмкыӵе ми туннэверосэнтодматским? -Марверанытурртэ вал автор та произведениен? -Нош кинсолэнавторез? -Нош кыӵемугпуктӥмыуроклы? -Быдэстӥмы-а ми соосыз? Зечокъёс, та ужмугъёсты ми быдэстим. | -«Сизь» -Сизьлэнтужсекытужез, соостыутёношуыса. | Коммуникативной: мукетмуртъеслэсьверамзэскылзо но валало | ||
5.2 дорысь уж сётон | Ас коже ужаныдышетон | Словесной | И Ф | - Дорады та верослэсьпуштроссэкуинетилицоынмадьыныдасяськонолуоз. -Кызьы со куинетилицоын? | гожто -Со, автор, А. Ельцов кылъёскутыса. | Коммуникативной: мукетмуртъеслэсьверамзэскылзо но валало | ||
5.3.Дунъян(пуктэммугъесбыдэстэмын –а?) | Пуктэмужпумъесызбыдэстэмезчаклан | Словесной | Ф | -Кычеужпумъёс урок кутсконаз ми пуктим? -Быдесмиз-а пуктэмужпумъёсмы? | ||||
5.4.Пиналужамезлыдунъетсетэ 5.5.Класслэн ужамезлыдунъетлэсьтон | Котькуд пинал аслэсьтызужамзэдунъя Чошужаммесдунъян | Словесной Словесной | И Ф | -Доска вылысьтиадзиськодыфразаосты, азьланьтэсоосты. Тодматском… Паймытиз… Тодисько ни вал… -Ӟечокъес! Туннэужамдымынымтужкельшиз. Тау уроклы. Ӟечлуэ! | Регулятивной: ужамзэсэскеро но дунъяло | |||
Сизь кока тук-тук,
Тон эскеры сое кут.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
1 класс. Технологическая карта раздела « Числа от 1 до 5». Технологическая карта урока «Число и цифра 1».
Особенностью содержания современного начального образования является не только ответ на вопрос, что ученик должен знать (запомнить, воспроизвести), но и формирование универсальных учебных действи...
Выступление с практической направленность по теме "Технологическая карта урока как индикатор готовности учителя работать по новому образовательному стандарту.Требования к проектированию технологической карты".
Статья содержит теоретические обоснования и практические рекомендации по применению технологической карты урока. Материал предназначен для учителей начальных классов, реализующих ФГОС НОО....

Технологическая карта урока технологии "Технологические операции ручной обработки материалов. Овечка" 2 класс
по программе "Технология" . Е.А. Лутцева. УМК "Школа 21 века". Можно использовать для внеурочного занятия или кружка "Умелые руки"...

Технологическая карта урока технологии "Технологические операции ручной обработки материалов. Овечка" 2 класс
по программе "Технология" . Е.А. Лутцева. УМК "Школа 21 века". Можно использовать для внеурочного занятия или кружка "Умелые руки"...

Методический семинар. «Технологическая карта урока. Оптимизация технологической карты урока».
Учить детей сегодня трудно,И раньше было нелегко.Читать, считать, писать учили:«Даёт корова молоко».Век XXI – век открытий,Век инноваций, новизны,Но от учителя зависит,Какими д...

Технологическая карта коррекционно-развивающего занятия на тему: Правописание буквосочетания жи-ши в 1 классе Технологическая карта занятия
1.Познакомить с правилами правописания жи-ши,закрепить умение использовать правило жи-ши при письме;2.Развивать память,логическое мышление,орфографическую зоркость;3.Воспитывать трудолюбие,аккуратност...
Методическая разработка " Технологическая карта урока по окружающему миру в 4 классе на тему: "Карта полушарий". Практическая работа "Карта полушарий", УМК "Планета знаний"
Методическая разработка " Технологическая карта урока по окружающему миру в 4 классе на тему: Карта полушарий. Практическая работа "Карта полушарий", УМК "Планета знаний"...

