Классный час
классный час (1 класс) на тему
Предварительный просмотр:
Класс шагы
Кичээлдин чорудуу: 1. Амыргын-на, амыргын!
2. Таныштырылга. (шулук хевиринге уруглар болгаш башкы боттарын таныштырар).
Ак-кок дээрнин адаан орта
Ада-ием чаяап кааны
Самиялар улуг уруу
ХОРАГАЙ мен, таныжынар!
Анай чаштар башкызы мен
Ажыл-ишчи, бодун чанныг
«А» деп ужук ооредир
«Авай» деп сос бижиттирер
башкынар мен таныжынар!
Аалга кирген кижи, аяк эрии ызырар
Арга кирген кижи, амданныг саат дайнаар. (аалчыларга аяк шайны кудар).
-Богун клазывыс шагын таныштырылга хевиринге эрттирер бис, уруглар!
(Аяаар музыканы салып каан турар).
Тренинг: -Че, уруглар! Шупту сандайларга долгандыр олуруптунарам!
-Силер шупту найыралдыг ог-буле силер!
1. Бот-боттарынарже хулумзуруг_биле коржуп корунерем. Кандыг-дыр? (солун, хоглуг………….).
2. Шупту куспактажыптынарам. Кандыг-дыр?Кажан кижилер куспактажырыл?
3. Хая корундур олуруптунарам.Ам кандыг-дыр? (чалгааранчыг, солун эвес, багай…………..).
4. Дедир шын олуруптунар, че! - Корбес силер бе! Амыдыралга чуу-даа туруп болурун кордувус. Ог-буле эптиг, найыралдыг болур, бергелерни денге шыдажып эртер ужурлуг шейл!
Башкынын беседазы:
Бистин школавыс бо –дур, уруглар. Бистин школавыс дээрге бистин бажынывыс-тыр. ОНУ БИС КАМНААР КАДАГАЛААР УЖУРЛУГ БИС.
Бисте кым аалдап келген-дир уруглар?
(Лунтик) аалдап келген.
Лунтик силерден дыка хой чуул билип алыр дээш келген. Лунтикке дузалажыр бис бе , уруглар?
- оореникчи кижинин сумказынга чуу чоруурул уруглар?
- каш деп демдек алырынга ынак силер?
Чёрный Ивашка,
Деревянная рубашка,
Где носом пройдёт –
Там и след кладёт. (карандаш)
Говорит она беззвучно,
А понятно и не скучно.
Ты беседуй чаще с ней —
Станешь вчетверо умней. (книга)
Карандаш, линейку, ластик
Сохранит коробка-пластик.
Не беда, что очень мал, —
Все вместит цветной... (пенал)
Посмотрите на меня —
Сбоку у меня поля,
Для задачек будут, детки,
На моих страницах клетки,
А для разных упражнений,
Я — в линейку, без сомнений.
Это — лёгкая загадка:
Каждый знает, я — (тетрадь)
Я люблю прямоту,
Я сама прямая,
Сделать ровную черту
Всем я помогаю. (линейка).
«Эртинени черден казар,
Эртемнерни номдан тывар .» ДЭЭР БОЛГАЙ УРГЛАР. (ном-биле таныштырар)
ЭР ХЕЙЛЕР, УРУГЛАР. Лунтик чанар дээн-дир байырлажып каалынар.
Туннел, Оовуске аалчылар-даа ковей-ле болду, чон арбын келди. Ог-булевис найыралдыг деп илереп келди,
Ынчангаш, ада-иеге чедиишкиннерни кузедим Силер ажы-толдун чугле айтыкчызы, азыракчызы, кижизидикчизи эвес, ёзулуг ѳңнуу болур ужурлуг силер!
- Четтирдим, кээп турунар! Клазывыс эжии силерге, ажык!
Ада-иеге сумелер.
- Уругларынарга ынак бис деп ургулчу бадыткап чорунар.
- Ог-буленер -биле хунде кылган ажылынарны, чедир кылбаан чуулдерни сайгарып турунар
- Уруунарнын эш-оорун эки билип алыры-биле бажынынарже киирип турунар
- Уруунарга улегер болунар: боттарынарнын ада0иелеринерге кандыг хамаарылгалыг силер, кырый бээринерге силерге база ындыг хамаарылганы коргузе бээр.
- Уругларга кажан-даа торуттунген черин утпас кылдыр оорединер.
- Школага ургулчу келинер, Алдарлыг педагог В. Сухомлинский «эн-не долу, шын кижизидилге школа биле ог-буленин демниг ажылы болур» деп чугаалаан.
Ада-иеге сумелер.
- Уругларынарга ынак бис деп ургулчу бадыткап чорунар.
- Ог-буленер -биле хунде кылган ажылынарны, чедир кылбаан чуулдерни сайгарып турунар
- Уруунарнын эш-оорун эки билип алыры-биле бажынынарже киирип турунар
- Уруунарга улегер болунар: боттарынарнын ада0иелеринерге кандыг хамаарылгалыг силер, кырый бээринерге силерге база ындыг хамаарылганы коргузе бээр.
- Уругларга кажан-даа торуттунген черин утпас кылдыр оорединер.
- Школага ургулчу келинер, Алдарлыг педагог В. Сухомлинский «эн-не долу, шын кижизидилге школа биле ог-буленин демниг ажылы болур» деп чугаалаан.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Конкурс "Самый классный классный руководитель"
В феврале 2011года в нашем городе проходил районный конкурс учителей "Самый классный классный руководитель". Интересно, местами сложно, но нужно. От СОШ №1 принимали участие два педагога начальной шко...
![](/sites/default/files/pictures/2016/11/30/picture-303221-1480498112.jpg)
Сценарий классного часа "Семья без детей, как день без солнца " + анализ. На конкурс "Самый классный классный"
Классный час на конкурс "Самый классный классный".Тема "Семья без детей, как день без солнца"Э п и г р а ф: Семья без детей, как день без солнца (античный афоризм) (на правой половине доски)Ход ...
![](/sites/default/files/pictures/2015/11/05/picture-703209-1446742213.jpg)
Районный конкурс «Самый «классный» классный руководитель» Классный час на тему: «Все профессии нужны, все профессии важны».
Классный час на районный конкурс...
![](/sites/default/files/pictures/2021/09/30/picture-73412-1632983553.jpg)
Портфолио классного руководителя. Конкурсные материалы на районный конкурс "Самый классный классный"
Результаты педагогической деятельности, формы работы классного руководителя, достижения класса и учащихся....
![](/sites/default/files/pictures/2020/09/16/picture-1269479-1600255525.jpg)
Выступление на заседании городского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта» по теме «Роль классного руководителя в адаптации и социализации
Выступление на заседаниигородского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта»п...
Выступление на заседании городского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта» по теме «Роль классного руководителя в адаптации и социализации де
Если учесть, что в настоящее время, по данным статистики, дети мигрантов, недавно прибывших из стран СНГ и российских регионов, составляют 20–30 процентов общего числа учеников, т...