Классный час
классный час (1 класс) на тему

Самия Хорагай Викторовна

1 сентября

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл klassn_chas.docx22.3 КБ

Предварительный просмотр:

                                                         Класс шагы

Кичээлдин чорудуу: 1. Амыргын-на, амыргын!

                                        2. Таныштырылга. (шулук хевиринге уруглар болгаш башкы боттарын таныштырар).

  Ак-кок дээрнин адаан орта

Ада-ием чаяап кааны

Самиялар улуг уруу                  

       ХОРАГАЙ  мен, таныжынар!

Анай чаштар башкызы мен

Ажыл-ишчи, бодун чанныг
«А» деп ужук ооредир

«Авай» деп сос бижиттирер

башкынар   мен таныжынар!

Аалга кирген кижи, аяк эрии ызырар

Арга кирген кижи, амданныг саат дайнаар. (аалчыларга аяк шайны кудар).

-Богун  клазывыс шагын таныштырылга хевиринге эрттирер бис, уруглар!

(Аяаар музыканы салып каан турар).

Тренинг: -Че, уруглар! Шупту сандайларга долгандыр олуруптунарам!

-Силер шупту найыралдыг ог-буле силер!

1. Бот-боттарынарже хулумзуруг_биле коржуп корунерем. Кандыг-дыр? (солун, хоглуг………….).

2. Шупту куспактажыптынарам. Кандыг-дыр?Кажан кижилер куспактажырыл?

3. Хая корундур олуруптунарам.Ам кандыг-дыр? (чалгааранчыг, солун эвес, багай…………..).

4. Дедир шын олуруптунар, че!  - Корбес силер бе! Амыдыралга чуу-даа туруп болурун кордувус. Ог-буле эптиг, найыралдыг болур, бергелерни денге шыдажып эртер ужурлуг шейл!

Башкынын беседазы:

        Бистин школавыс бо –дур, уруглар. Бистин школавыс дээрге бистин бажынывыс-тыр. ОНУ БИС КАМНААР КАДАГАЛААР УЖУРЛУГ БИС.

Бисте кым аалдап келген-дир уруглар?

(Лунтик) аалдап келген.

Лунтик силерден дыка хой чуул билип алыр дээш келген. Лунтикке дузалажыр бис бе , уруглар?

-  оореникчи кижинин сумказынга чуу чоруурул уруглар?

- каш деп демдек алырынга ынак силер?


Чёрный Ивашка,

Деревянная рубашка,

Где носом пройдёт –

Там и след кладёт. (карандаш)

Говорит она беззвучно,

А понятно и не скучно.

Ты беседуй чаще с ней —

Станешь вчетверо умней. (книга)

Карандаш, линейку, ластик

Сохранит коробка-пластик.

Не беда, что очень мал, —

Все вместит цветной... (пенал)

Посмотрите на меня —

Сбоку у меня поля,

Для задачек будут, детки,

На моих страницах клетки,

А для разных упражнений,

Я — в линейку, без сомнений.

Это — лёгкая загадка:

Каждый знает, я — (тетрадь)

Я люблю прямоту,

Я сама прямая,

Сделать ровную черту

Всем я помогаю. (линейка).

«Эртинени черден казар,

Эртемнерни  номдан тывар .» ДЭЭР БОЛГАЙ УРГЛАР. (ном-биле таныштырар)

 ЭР ХЕЙЛЕР, УРУГЛАР. Лунтик чанар дээн-дир байырлажып каалынар.

Туннел,  Оовуске аалчылар-даа ковей-ле болду, чон арбын келди. Ог-булевис найыралдыг деп илереп келди,

Ынчангаш, ада-иеге чедиишкиннерни кузедим Силер ажы-толдун  чугле айтыкчызы, азыракчызы, кижизидикчизи эвес, ёзулуг ѳңнуу болур ужурлуг силер!

- Четтирдим,  кээп турунар! Клазывыс эжии силерге, ажык!

Ада-иеге сумелер.

  • Уругларынарга ынак бис деп ургулчу бадыткап чорунар.
  • Ог-буленер -биле хунде кылган ажылынарны, чедир кылбаан чуулдерни сайгарып турунар
  • Уруунарнын эш-оорун эки билип алыры-биле бажынынарже киирип турунар
  • Уруунарга улегер болунар: боттарынарнын ада0иелеринерге кандыг хамаарылгалыг силер, кырый бээринерге силерге база ындыг хамаарылганы коргузе бээр.
  • Уругларга кажан-даа торуттунген черин утпас кылдыр оорединер.
  • Школага ургулчу келинер, Алдарлыг педагог В. Сухомлинский «эн-не долу, шын кижизидилге школа биле ог-буленин демниг ажылы болур» деп чугаалаан.

Ада-иеге сумелер.

  • Уругларынарга ынак бис деп ургулчу бадыткап чорунар.
  • Ог-буленер -биле хунде кылган ажылынарны, чедир кылбаан чуулдерни сайгарып турунар
  • Уруунарнын эш-оорун эки билип алыры-биле бажынынарже киирип турунар
  • Уруунарга улегер болунар: боттарынарнын ада0иелеринерге кандыг хамаарылгалыг силер, кырый бээринерге силерге база ындыг хамаарылганы коргузе бээр.
  • Уругларга кажан-даа торуттунген черин утпас кылдыр оорединер.
  • Школага ургулчу келинер, Алдарлыг педагог В. Сухомлинский «эн-не долу, шын кижизидилге школа биле ог-буленин демниг ажылы болур» деп чугаалаан.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конкурс "Самый классный классный руководитель"

В феврале 2011года в нашем городе проходил районный конкурс учителей "Самый классный классный руководитель". Интересно, местами сложно, но нужно. От СОШ №1 принимали участие два педагога начальной шко...

Сценарий классного часа "Семья без детей, как день без солнца " + анализ. На конкурс "Самый классный классный"

Классный час на конкурс "Самый классный классный".Тема "Семья без детей, как день без солнца"Э п и г р а ф: Семья без детей, как день без солнца (античный афоризм)  (на правой половине доски)Ход ...

Портфолио классного руководителя. Конкурсные материалы на районный конкурс "Самый классный классный"

Результаты педагогической деятельности, формы работы классного руководителя, достижения класса и учащихся....

Выступление на заседании городского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта» по теме «Роль классного руководителя в адаптации и социализации

Выступление на заседаниигородского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта»п...

Выступление на заседании городского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта» по теме «Роль классного руководителя в адаптации и социализации де

Если учесть, что в настоящее время, по данным статистики, дети мигрантов, недавно прибывших из стран СНГ и российских регионов, составляют 20–30 процентов общего числа учеников, т...