урок математики в 3 классе "Уравнения"
план-конспект урока по математике (3 класс) по теме

Ховалыг Тамара Ондаровна

 

сорулгазы:

Өскерлип чоруур хемчээл,деӊнелге дугайында уругларныӊ билиглерин быжыглаар.

    Деӊнелге бодаар,аас-биле чижек,бодалга бодаар чаӊчылдарын улам сайзырадып быжыглаар.

 ◊Олимпийжи талисманнар-биле каксы таныштырар.

 ◊Өөредилгеге, бодунуӊ билиглеринге  негелделиг болурун чедип алыр.

 ◊Уругларныӊ чугаазын,боданырын, сактып алырын сайзырадыр 

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл 3_klasska_matematika_kicheelini_tekhnologtug_kartazy.docx31.17 КБ

Предварительный просмотр:

 3 класска математика кичээлиниӊ технологтуг картазы

Тема урока:

Де

Цели урока:

 ◊Өскерлип чоруур хемчээл,деӊнелге дугайында уругларныӊ билиглерин быжыглаар.

    Деӊнелге бодаар,аас-биле чижек,бодалга бодаар чаӊчылдарын улам сайзырадып быжыглаар.

 ◊Олимпийжи талисманнар-биле каксы таныштырар.

 ◊Өөредилгеге, бодунуӊ билиглеринге  негелделиг болурун чедип алыр.

 ◊Уругларныӊ чугаазын,боданырын, сактып алырын сайзырадыр

Этапы урока

Цель этапа

Деятельность учителя

Деятельность учащихся

Планируемые результаты

личностные

метапредметные

предметные

Организационный момент

Уругларныӊ

кичээлге белеткелин хынаар,

ажылдаар байдалын көөр.

Мендилежир, уругларныӊ

кичээлге белеткелин хынаар,

ажылдаар байдалын көөр.

Мендилежир,боттарынын кичээлге белеткелин хынаар.

 

 Өөредилгеге, бодунуӊ билиглеринге  негелделиг болурун чедип алыр

Регулятивтиг:

чедиишкинниг ,уре-туннелдиг ажылдаарын чедип алыр

Коммуника-тивтиг:

 Оскелерни дыннап билир кылдыр чанчыктырар.

Самоопределение к деятельно

сти

    Деӊнелге бодаар,аас-биле чижек,бодалга бодаар чаӊчылдарын улам сайзырадырынга идигни бээр.

 Кичээлде эки ажылдап,чараш ,угаанныг,бодамчалыг харыыларны,топтуг,чаптанчыг чанынарны коор боор мен деп идегеп тур мен

Кичээлге сонуургалын бедидер

Өскерлип чоруур хемчээл,деӊнелге дугайында уругларныӊ билиглерин быжыглаар.

    Деӊнелге бодаар,аас-биле чижек,бодалга бодаар чаӊчылдарын улам сайзырадып быжыглаар.

Деннелге бодаар чанчылдарын быжыктырар

Учебно – познавательная деятель

ность. Постановка темы и  целей урока

Деннелгени оскерлип турар хемчээлдиг ден (равенство) деп билиндирип,

компонентилернин аттарын ылгап,деннел-ге бодаар чанчылдарны катаптап быжыглаар.

Кышкы олимпийжи талисманнар-биле каксы таныжылга

1).42+х=76

-Олимпиаданын эмблемазынын чуруу

2).19802014

-Санны номчуур,класстарны адаар

-Чуну эскерип тур силер?

(1980чыл,2014 чыл)

1980чыл,Москва

-Чайгы олимпий оюннары

-Хүреӊ адыг Мишка талисманныӊ автору-чурукчу Виктор Чижиков

2014 чыл,Сочи

Талисманнар: Леопард,Койгунчугаш,Ак адыг

Кичээл дургузунда чуну канчаарын оореникчилер тодарадыр.

Дыннап билири

Регулятивтиг:

 Дурумнерни шын сагыыры

Коммуникатив

тиг:

бодунун бодалын шын илередип билири

Закрепление изученного материала

Деннелгени бодап тургаш компонентилерин билип алганын,ону канчаар бодап турарын,шын бижилгезин хынаар.Деннелге бодаарынга бергедежип турар уругларны тодарадыр.

Олимпиаданын каш чыл болгаш ургулчулээрин,каш чылда болганын канчаар санаарын чижекти бодап тургаш ундурер.

1).Деӊнелгеден шилип ал!

Ак адыгныӊ деӊнелгези 

х+ 23=67

Койгунчугаштыӊ деӊнелгези 

456+ у= 1000

Леопардтыӊ деӊнелгелери 

50· х=900

 х :23= 138

2).Саннарны номчу 

200100

201000

20000100 

3).Бодалга

Россияга бир-ле дугаар чайгы олимпий оюннары 1980 чылда болган.Каш чыл эрткенде олимпий оюннары Россияга катап база болуп турарыл?

4) Таблицаны долдур(шилип алыр)

Коргузугнун значениезин тывар

х

9

18

27

80-х

х

45

36

74

х◦2

5).Бодалга 9,арын 79(Логиктиг бодалга)

Чаӊгыс чуурга

4 минута  хайныр. Алды чуурганы

эӊ эвээш дизе

 каш минута хайындырарыл?

Бодунун шинээнге тааржыр 1 деннелгени шилип алгаш,кыдыраашка бодаар.

Мурнай кылган кижи ажылын хынаткаш,консультант-дузалакчы боор.

Бодунун хире-шаан унелеп,бодунун кылган ажылынга база эштеринин ажылынга унелел берип билири

Регулятивтиг:

Ооредилге материалын кылып билири,хынап билири

 Коммуникатив-тиг :

ажылды хынап бээрге,частырыгларын эскерип билип,ону хундулээри

Саннарны шын номчууру,бодаары,деннелгени шын бижип билири

Оскерлир хемчээл(переменная) деп чул дээрзин билири,коргузугнун значениезин тып билири

Логиктиг бодалга бодаары

Домашнее задание

Немелде литература-биле ажылдапбилирин чедип алыр.

Деннелгени бодап билирин хынаар

1).№1 (е) , арын 78

38:а=2      57:х=19    163920:у=8

2.Дыннадыг «Шюсс деп чул ол?»

Бот ажыл.

Олимпиада дугайында билиглерин ханыладыр.

Билиглерин практика кырында ажыглап билири

Дыннадыг кылып билири-интернет.немелде литература ажыглап билири

Деннелге бодаары

Рефлексия деятельно

сти

Кичээлде туннелдерни салган сорулга-биле деннеп,

анализтеп ооредири

Кичээлде канчаар ажылдаанынга бот-унелелди,эштеринге унелелди берип,

демдекти шын салып ооредир

-Кичээл солун болду бе? Солун болган болза адыштарын часкаар.

  -Алдын,монгун,хулер медальдарны бодунга тыпсыр.                                                  

Бодунун ажылдаанынга демдектерни салыр.

Бот-унелелди кылыры

Регулятивтиг:

Бодунун чедиишкиннерин база ам-даа чедир ажылдаар чуулдерин анализтеп билири

Чуге билбейн турарынынын чылдагааннарын тодарадып билири

Коммуникатив-тиг:  бодунун бодалын болгаш туружун шын,быжыг илередип билири


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Доклад с презентацией на тему: Формирование познавательных универсальных действий на уроках математики в начальной школе" с разработкой урока математики с использованием деятельностного метода

Доклад был подготовлен к педчтениям с учителями города. В докладе показаны какие универсальные учебные действия могут быть применены на уроках математики. На примере урока с презентацией можно это про...

урок математики в форме заочной экскурсии в город-герой "Волгоград", урок математики "Прогулка в Диснейленд"

интегрированный урок математики+ истории в форме заочной экскурсии в город - герой " Волгоград" в 4 классе и урок  математики    " Прогулка в Диснейленд" в 3 классе...

Урок математики в 4 классе по учебнику Т.Е. Демидовой, С.А. Козловой, А.П.Тонких “Моя математика» Тема урока Не только математика… Решение задач.

Цель урока: мотивировать детей к работе с разными источниками информации; формирование у детей интеллектуальных общеучебных умений.Машина времени готова к новому полету. А отправляемся мы снова в Росс...

Конспект урока математики в 4 классе по программе С.А.Козловой, Т.А.Демидовой, А.П.Тонких «Математика» (Образовательная система «Школа 2100») Тема: Круговая диаграмма (Урок введения новых знаний)

Цели: ·        Предметная: Познакомиться с понятием «круговая диаграмма»·        Метапредметные: - создать условия для формировани...