урок
план-конспект урока

Ностаева Саглара Ивановна

урок

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл kichlin_tor.docx17.43 КБ

Предварительный просмотр:

Кичәлин төр: Хальмг үзгүд меднч?

Кичәлин күцл: 1) Эгшг үзгүдин тускар медрл өгх.

                            2) Келлһ  өргҗүллһнә көдлмш кех.

                            3) Хальмг келнд  дурта болх сурһмҗ өгх.

Кичәлин йовуд.

I.Оргмомент.

а) Мендллһн.

б) Фонозарядк.

[ ә], [ ө], [ ү],

[ һ], [ җ], [ ӊ]. («Альвн Харадас» дууна айсар дуулх).

Дарҗӊгуд – Өлзә, өргә, өдмг, өрг.

-Һәрә,һар һаза һалун һалд һәрәдҗәнә.

-Җирмәхәг Җимбә җаҗлҗана җаалыг Җамбл җаҗлҗана.

в) Дассан давтллһн.

-Чини нерн кемби?

-Эн көвүнә(күүкнә)  нерн  кемби?

-Чи альдасвч?

- Эн кемб?

-Эн юмби?

-Класст кедү күн бәәнә?

-Чи кедүтәвч?

-Чи кедүдгч класст сурнач?

-Чи ю кеҗәнәч?

-Чи ю кехдән дуртавч?

- Ода ямаран җилин цаг?

- Ямаран һурвн намрин сармуд тадн меднәт?

-Эндр ямаран өдр?

III.Шин төр. Хальмг үзгүд меднч?

-Эн юмби?

-алфавит

- Ямаран алфавит?

- хальмг алфавит.

-Эн алфавитд зәрм үзгүд уга.Кен келх, ямаран үзгүд кергтә?

- Хальмг алфавитд кедү үзг бәәнә?

- Тоолый...

-39 үзг бәәнә.

-Кедү хальмг үзг бәәнә?

- 6 хальмг үзг бәәнә.

-Ямаран?

-Хальмг келнд эгшгүд хойр әӊгд хувагдна:өмн дарана болн ар дарана.

(Сурһульчнр багшин ардас  давтна).

IV. Дегтрәр көдллһн.

-  Эн үгмүд хамдан умшхмн.(Сурһульчнр багшин ардасн давтна)

-Эн үгмүд юуһарн йилһрнә?

-Зүн талас өмн дарана эгшгүдтә үгмүд,барун талас  ар дарана эгшгүдтә үгмүд.

Физминутк.

Би, чи, эн,тер

Мадн, тадн, тедн

Ухата , чидлтә, оньгта, шунмһа.

Келвр умшлһн.

А) багшин умшлһн

Б) хамдан умшлһн

В) орчуллһн

Г) цевәр умшллһн.

V. Девтрәр көдллһн.

VI. Наадн.

(Багш үзг зааһад, сурвр тәвәд, хәрүһинь өгнә. Цааранднь күүкд меечг нег-негндән хаяд, бийснь күүнднә.)

- А ямаран эгшг?

-А ар дарана эгшг.

-Ә ямаран эгшг?

-Ә өмн дарана эгшг.

-Ё ямаран эгшг?

-Ё ар дарана эгшг.

-Ү ямаран эгшг?

-Ү өмн дарана эгшг.

-Я ямаран эгшг?

- Я ар дарана эгшг...

VII. Кичәлин ашлт.

- Эндр юуна тускар мадн күүндүвидн?

-Кедү үзг бәәнә?

-Кедү хальмг үзг бәәнә?

-Ямаран?

- Эгшг үзгүд ямаран әӊгд хувагдна?

- Ямаран өмн  дарана эгшгүд бәәнә?

- Ямаран ар дарана эгшгүд бәәнә?

VIII. Рефлексия.

Эндр хальмг келнә кичәл таасгдсмн болхла, нарна зург өргтн, эс таасгдсмн болхла, үүл өргтн.

-Сән бәәтн!!!


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Тема урока: "СОГЛАСНЫЙ ГЛУХОЙ МЯГКИЙ ЗВУК [ч’]. БУКВЫ Ч, ч" 3.Тип урока: «Урок открытия нового знания» • 4. Форма организации урока: групповая • 5.Предмет - литературное чтение (обучение грамоте) • 6.Класс: 1 • 7.Автор

·Аннотация урока2.Тема урока: " СОГЛАСНЫЙ ГЛУХОЙ МЯГКИЙ ЗВУК [ч’].БУКВЫ Ч, ч"3.Тип урока: «Урок открытия нового знания»4. Форма организации урока: групповая5.Предмет - литературное чтение (обуче...

Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров" МБОУ лицея №32 г.Орла Тип урока: обобщение изученного материала. Форма урока: урок - путешествие Программа: УМК "Перспективная начальная школа" Учебник: Окружающий мир 2-й класс, часть 2. Авторы:

Урок окружающего мира  по теме "Если хочешь быть здоров"Тишина Ирина Викторовна, учитель начальных классовМБОУ лицея №32 г.ОрлаТип урока: обобщение изученного материала.Форма урока:...

Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров" МБОУ лицея №32 г.Орла Тип урока: обобщение изученного материала. Форма урока: урок - путешествие Программа: УМК "Перспективная начальная школа" Учебник: Окружающий мир 2-й класс, часть 2. Авторы:

Урок окружающего мира  по теме "Если хочешь быть здоров"Тишина Ирина Викторовна, учитель начальных классовМБОУ лицея №32 г.ОрлаТип урока: обобщение изученного материала.Форма урока:...

Разработка урока по математике « Математический теремок» Тема урока: «ЗНАКИ «ПЛЮС» (+), «МИНУС» (–), «РАВНО» (=)» Разработка урока по математике « Математический теремок» Тема урока: «ЗНАКИ «ПЛЮС» (+), «МИНУС» (–), «РАВНО» (=)»

Цели урока: познакомить учащихся со знаками «+», «–», «=»; учить детей понимать значение данных знаков, читать равенства; работать над развитием внимания, логического мышления учащихся; при...

Конспект урока «Число и цифра 8» Тип урока: урок объяснения нового материала (урок формирования первоначальных предметных навыков и УУД, овладения новыми предметными умениями) – «Введение понятия числа и цифры 8»

Конспект урока «Число и цифра 8» Тип урока: урок объяснения нового материала (урок формирования первоначальных предметных навыков и УУД, овладения новыми предметными умениями) – «Введение п...

Урок по Основам религиозных культур и светской этики 4 класс. Модуль: Основы светской этики.Тема урока: Урок ».Добро и зло " Зачетная работа. Урок скорректирован под свой класс из многих конспектов других учителей.

Технологическая карта урока Предмет _ Основы светской этики ________________________ Класс _____4____________________ Базовый учебник ___«Основы светской этики» А. Я.Данелюк____________________...

Урок «Окружающий мир» в 4 классе. Тип урока: урок-исследование. Тема урока: «Органы чувств».

Данный урок является первым в теме»Органы чувств». Учащиеся исследуют при помощи каких органов чувств они познают окружающий мир.. - методы обучения: объяснительно-иллюстративный, частично-поиск...