Внеклассные мероприятия
материал

Дашидондокова Елена Александровна

Предварительный просмотр:

Дашидондокова Е.А.,

 Улаан-Yдэ хотын

49-дэхи дунда hургуулиин

 буряад хэлэнэй багша

Ангиин саг

« Мүнѳѳ үеын модо болон заншалта хубсаhан» (харилсаан)

 Зорилго:

-буряад хубсаhаяа оршон сагай эрилтэнүүдтэнь зохидоор  тааруулжа hургаха;

-элдэб олон янзын хубсаhанай түхэл сооhоо ѳѳрынгѳѳ сэдьхэл байдалда тааруу хубсаhа шэлэхэ шадабари хүгжѳѳхэ;

үрэл арадайнгаа хубсаhа хунарта хүндэлэл ехэтэйгээр хүмүүжүүлхэ

Ангиин сагай ябаса:

Багша: Сайн байна  хабаадагшад!  

Ногоон үнгэтэй түхэреэ абаhан   хүнүүд энэ шэрээдэ hуугты

Улаан үнгэтэй түхэреэ абаhан хүнүүд энэ шэрээдэ hуугты.

Ногоон шэрээдэ hууhан хүнүүд зүбшѳѳлгын талада байхат,   улаан шэрээдэ hууhан хүнүүд - буруушаалгын талада байхат. Тиигээд, бидэ бэе бэетэйгээ харилсахабди.

Миучча Прадын үгэнүүдые уншаад,  мүнѳѳдэрэймнай харилсаан юун тухай байхаб гэжэ хэлэжэ үгэгты.

 «Модо гээшэ ѳѳрымнай үдэр бүриин зохёохы хандаса болоно» (слайд №1)

Харюу: Модо тухай хѳѳрэлдэхэбди

Багша: Мүнѳѳдэрэймнай харилсаанай сэдэб: « Мүнѳѳ үеын модо болон заншалта хубсаhан»

Багша: Ямар зорилго урдаа табинабта?

Yхибүүдэй харюу.

Багша: Манай харилсаанай дүримүүд (слайд №2)

  • бэе бэеэ шагнагты.
  • ѳѳрынгѳѳ бодол тобшоор хэлэгты.
  • бусадые анхаралтайгаар шагнагты,  хэлэжэ байhан юумыень анхарагты.
  • «Та буруут» гэжэ хэлэжэ болохогүй, «Би таниие зүбшѳѳнэгүйб» гэжэ                     хэлэхэ хэрэгтэй.
  • алишье аргаар арсалдаанда илаха гэжэ бү оролдогты.

 «Писк моды» гэжэ ералаш хараад, иимэ асуудалда харюу үгэгты

 Юундэ эдэ булта адли байшооб?

Yхибүүдэй харюунууд

Модо хүсэхэмни гээд ухаагүйгѳѳр дэмы ябахаар гу?

- зүбшѳѳлгын талын харюунууд

- буруушааhан талын харюунууд

Энэ слайд дээрэ байhан фотозурагуудые хараад, иимэ асуудалда харюусагты:

Арадай үндэhэн хубсаhанай элдэб гоёлтонууд юу харуулдаг бэ?

Yхибүүдэй харюунууд:

-ѳѳрын онсо шэнжэ

- юрын бэшэ

- ѳѳрын маяг шэнжэ

-нюур шарай

Гоёлтонууд арадай аман зохёолой баялиг болоно.  Хубсаhан дээрэ үндэhэн арадай гоёлтонууд байхада, тэрэмнай ехэ удхатай болоно.    

Манай мэдээжэ модельернүүдэй ажалнуудые хараад, иимэ асуудалда харюусагты

Иигээд үйлсэдэ  гарахаар гу?

- зүбшѳѳлгын талын харюунууд

- буруушааhан талын харюунууд

Танай hанамжаар  хубсаhантнай  ѳѳрын онсо шэнжэтэй, юрын бэшэ

 байхын тула  яагаад, юу хэхэ хэрэгтэйб?

Yхибүүдэй харюунууд

Танай урда  «Этномодо» гэhэн мүрысѳѳндэ хабаадагшад. Эдэ юугээрээ бэе бэеhээ илгаатайб?

Yхибүүдэй харюунууд

Багша: Хуу юумэмнай хэмжүүртэй байдаг. Бидэ мүнѳѳ энэ урдандаа үмдѳѳд ябаhан хубсаhа  hѳѳргэнь бусаажа шадаха үгыбди. Арадайнгаа хубсаhанда бидэ зарим зарим зүйлнүүдые   оруулаад, теэд тэрэнэй  сахиха ёhотойбди.   Юундэб гэхэдэ,  энэ  манай элисэг хулинсагуудтаймнай болон эхэ нютагтаймнай нягта холбоотой.

Рефлекси

Мүнѳѳдэрэй харилсаанай тобшолол зүбшѳѳнэ гүт? (Барбаадайгаараа харуулна)

Би зүбшѳѳнэб

Би дунда зэргэ зүбшѳѳнэб.

Би зүбшѳѳнэгүйб



Предварительный просмотр:

Описание проекта «Морин-эрдэни»

Конь в жизни бурятского народа был символом удачи, успешности. На разных мероприятиях всегда присматривались  к владельцу коня. По коню сразу было видно,  каков хозяин. Если конь упитанный, ухоженный, богато украшенный серебром, золотом, кораллами и другими камнями, то считалось владелец коня - успешный, удачливый, ответственный человек. А если конь плохо расчесанный, худой, непослушный, то и хозяин ленивый, безответственный, возможно, эгоистичный человек. От этого к коню у бурят было особое трепетное отношение. И наша задача дать современным детям то сокровенное чувство отношения к коню, какое испытывал бурятский народ к этому животному. Поэтому в процессе подготовки такого заседания учим пословицы и поговорки, песни, благопожелания. Знакомимся с обрядами, изучаем легенды, игры и многое другое, связанное с лошадью, чтобы на  итоговом занятии объединить все в единое целое для появления у детей целостного представления о лошади.

Структура проекта в целом выдержана в рамках ФГОС.

Материал подобран соответствующий подростковому возрасту и рассчитан на умение детей работать в парах, в малых группах, слушать друг друга и фронтально взаимодействовать, оценивать себя, друг друга.  Цели и задачи фактически в проекте поставлены, но на самом мероприятии дети тему и цель по ходу наводящих вопросов сформулировали самостоятельно.

УУД, формируемые в процессе работы :

-проектировочные:  осмысление задачи, планирование этапов предстоящей деятельности, прогнозирование последствий деятельности.

-исследовательские: выдвижение предположения, установление причинно-следственных связей, поиск нескольких вариантов решения проблемы.

-информационные: самостоятельный поиск необходимой информации у взрослых, структурирование информации, выделение главного.

-кооперативные: взаимодействие с участниками проекта, оказание взаимопомощи в группе в решении общих задач, поиск решения.

-коммуникативные: умения слушать и понимать других, вступать в диалог, задавать вопросы, участвовать в дискуссии.

-экспериментальные: организация рабочего места, подбор оборудования, проведение собственного эксперимента, измерение параметров, осмысление полученных результатов.

-рефлексивные: осмысливание собственной деятельности, самооценка.

-презентационные: построение устного сообщения, выбор различных средств наглядности, показ театрализованного представления.

Методические приемы:

-организация наблюдений ученика, самостоятельное формулирование проблемы;

-задание учащимся на самостоятельное, новое обобщение на основе собственных наблюдений;

-столкновение учащихся с жизненными ситуациями.

учащиеся  – члены сообщества – учащиеся 5,6  классов  – родители

             Роли участников проектной деятельности:

Учитель -  консультирует, мотивирует, наблюдает.

Ученик - выбирает, принимает решение, выстраивает систему взаимоотношений с людьми, оценивает.

Родители – консультируют, мотивируют.

  • Соответствие структуры мероприятия его цели и типу;
  • Логическая последовательность и взаимосвязь этапов;
  • Целесообразность распределения времени по этапам;
  • Организация начала и конца занятия;
  • Оптимальный темп ведения мероприятия;
  • Наличие плана и степень его выполнения.

  1. Обоснование содержания занятия (в соответствии с принципом минимакса).
  • Соответствие содержания занятия требованиям стандарта;
  • Логичность изложения;
  • Доступность изложения (соответствует ли уровень изложения материала учителем уровню понимания содержания учениками);
  • Связь содержания мероприятия с жизнью, профессиональная направленность материала;
  • Связь содержания занятия  с потребностями и интересами ученика;
  1. Обоснование использования на занятии  методов, средств, форм обучения в соответствии с целями и задачами.
  • Правильность отбора методов, приемов и средств обучения с учетом:
  • Темы занятия;
  • Цели занятия;
  • Возможностей детей;
  • Учебно-материальной базы.
  • Организация учителем самостоятельной работы учащихся (характер тренировочных упражнений, виды самостоятельных работ, степень сложности, вариативность, индивидуальный подход к заданиям, инструктаж и пр.)

Поддерживать интерес и внимание на занятиях нам помогают элементы системно-деятельностного,метапредметного подходов,здоровьесберегающих,  игровых, гуманно-личностных технологий.

Участие детей во внутришкольных и внешних конкурсах поднимает престиж и интерес к родной культуре и языку.



Предварительный просмотр:

Проект внеклассного мероприятия «Хуһан - дэлхэйн шэмэг»  

Зорилго:  Хуhан тухай мэдэсыень үргэдхэхэ

Зорилго бэелүүлхэ алхамууд: (алгоритмы достижения цели)

- Уран гартанай зүйлнүүдтэй танилсуулха;

- Хуhанай үйhѳѳр "хонхинуур" хэжэ hургаха;

- Хуhанда ба байгаалида гамтайгаар хандалга нэбтэрүүлхэ;

- Хуhан модоной туhа тухай ойлгуулха, хѳѳрэжэ хэлэжэ hургаха.

Хэрэгсэлнүүд: Хуhанай уйhэн, зураг хуhан, Валерий Дашиевич Цыбиковай уран бүтээлэй выставкэ:  «Хуhан- дэлхэйн шэмэг», хуhаар хэhэн зүйлнүүд. «хүгж. В. Пантаевай, үг. Ч. Гуруевай  дуун «Хуhахан»

Проектын ябаса:

А) Эмхидхэлэй үе.

-Сайн байна, үхибүүд! Бидэ мүнѳѳдэр «Хуhан-дэлхэйн шэмэг» гэжэ классhаа гадуур хэшээл үнгэргэхэбди.

- Манай энэ хэшээл ямар зорилготой  байха гэжэ hананабта?

hурагша 1:  хуhан модон тухай мэдэхэ болохобди.

hурагша 2 : хуhан модон ямар туhатайб гэжэ мэдэхэ болохобди

Багша: хуhаар юу хэдэг бэ, яагаад элдэб бүтээл хэдэг гээшэб гэжэ мэдэхын түлѳѳ уран гартай багша Валерий Дашиевич Цыбиковтай уулзахабди.

Багшын хѳѳрѳѳн: Мүнѳѳдэр бидэ манай нютагай ой соо ургадаг хуhан модон тухай мэдэхэ болохобди. Хуhанай набшаhад витамин «В» ехэтэй гэлсэдэг. Хуhанай набшаhан нефроз, пиелонефрит  бѳѳрын үбшэнүүдые аргалхада туhатай, үе мүсѳѳ үбдэдэг хүн жэн табидаг, экземэ- арhанай үбшэ аргалдаг. Парфюмеридэ- хуhанай дабирхайгаар мылэ хэдэг. Хуhанай модонhоо уксусна кислота, модоной спирт, хуhанай шүүhэ хабартаа абадаг. Бэедэ ехэ хэрэгтэй hайн ундан гээшэ. Тиимэhээ бидэ хуhан модон тухай hайн мэдэхэ, уншаха еhотойбди.

Г) Удхаарнь хѳѳрэлдѳѳн. Тобшолол.

Тиимэ даа, хуhан модон гээшэ нээрээшье манай нютагта ургадаг, hайхан модон. Мүнѳѳ хэшээлээ саашань Валерий Дашиевич үргэлжэлүүлхэнь.

Багша  Валерий Дашиевич: Манай угсаатан хуhанай холтоhоор элдэб амhарта, илангаяа түйсэ хэхэ ехэ дүршэлтэй байhан юм. Иимэ амhартын шэнжэ шанарынь ехэ гайхалтай: ямаршье ааяма халуунда хүйтэн уhа, hү түйсэ соо хээд ябаа hаа, зааханшье бүлеэн болохогүй, тэрэл зангаараа хүйтэн байха, үйhэн түйсэ  гадаада талаhаа термосой түхэлтэй. Түйсэнүүд хэрэглэмжэдэ орохо янзаараа ондо ондоо байдаг. Тодорхойлбол аян замда, агнууриин үедэ мориндо ашаад ябахада, таатай зохид байхын тула хобшогор түхэлтэйгѳѳр хэдэг. Түйсэ хэхэдэ шадабари уг дамжан ерэдэг, ѳѳр ѳѳрын нюусатайшье байжа болохо. Манай буряад зон хэр изагуурhаа иимэ амhарта хэрэглэдэг байгаа. Мүнѳѳ би үйhѳѳр нааданхай  хэжэ hургахабди, отолхобди, хэршэхэбди, үйhэндэ гамтайгаар хандаха хэрэгтэй.

Б) Мастер класс. hурагшад багшын үйhѳѳр "Хонхинуур" хэжэ hурана

Хэшээлэй дун.

Багша: Таанар мүнѳѳдэр ямар юумэ мэдэхэ болобот?

hурагша: Мүнѳѳ хэшээлдээ хуhан ямар туhатайб, хуhан хаана ургадаг бэ, хаана хэрэглэгдэдэг бэ гэжэ мэдэжэ абаабди.

Багша: хуhан тухай композиторнууд дуу, уран зохеолшод шүлэг бэшэдэг.

Мүнѳѳ бидэ Ч.Гуруевай үгэ дээрэ, В. Пантаевай зохеоhон «Хуhан» гэжэ дуу шагная: (дуу шагнана).

Багша: Ƴхибүүд, хуhан модон тухай мэдэхэ болобот , хуhан модондо ба бэшэшье мододто гамтайгаар хандажа, ябагты.

Рефлекси

Багша: Энэ хуhан дээрэ набшаhадые няагты

Ногоон набшаhан - намда булта ойлгосотой

Ягаан набшаhан – хуhан тухай үшѳѳ мэдэхээ hананаб

Шара набшаhан – намда юуншье ойлгогдоогүй

                                 

                                   Хуhан дэлхэйн шэмэг!

                                   Байгаалидаа гамтайгаар хандая!

Хэшээл дүүрээ. Баяртай.



Предварительный просмотр:

Проект внеклассного мероприятия «Морин-эрдэни»

Цель: Расширить представление у учащихся о " коне - драгоценности"

Алгоритмы достижения цели:

- Дать понятие о значении коня в жизнедеятельности бурят.  

- Развивать бережное отношение к коню и другим животным.

- Научить составлять самостоятельно проекты о коне

- Провести 3 игры мужей, конные скачки на лодыжках

- Научить сотрудничать друг с другом в группе.

Ход проекта

 Учитель: Здравствуйте, садитесь. Начинаем наше очередное заседание клуба знатоков бурятской культуры «Мүшэхэн»

- Ребята, как вы понимаете слово драгоценность?

-Что для вас является драгоценным?

-Кто  для бурята является драгоценностью?  (лошадь)

-Как переводится слово драгоценность на бурятский язык? (эрдэни)

-Как вы думаете, какая тема нашего сегодняшнего занятия? (морин –эрдэни)

- А какова цель нашего занятия?

Дети: Мы на нашем занятии должны выяснить, почему для бурята конь является драгоценностью

Учитель: Да, молодцы

С шипением, танцуя входит змея, Под музыку прискачет конь.

Змея:         Амар  сайн,   морин   жэлни!

                   Зай, иигээд лэ, ээлжээтэ албаяа

                    Һайнаар үргэлжэлүүлыш   даа!

(Вручает коню хадак)

Конь:         Ута наhа наhалжа

                   Удаан жаргал эдлэжэ

                   Урагшатай  ябахамнай болтогой!

Все:                 Болтогой!

Учитель:   А сейчас кто нам расскажет о коне?

- Амар  сайн, морин жэл. Би  мүнөө шам тухайгаа хөөрэжэ үгэхэм.

ПРЕЗЕНТАЦИЯ О КОНЕ.

-  Ребята, дайте определение  коню, какой он?

- А сейчас разделимся на две команды, и давайте вспомним  пословицы и поговорки о коне.

Пословицы         (дети с двух сторон говорят пословицы)

1. Мориной һайниие унажа мэдэдэг,

     Нүхэрэй һайниие нүхэсэжэ мэдэдэг.

  2. Һайн эрэ морёо магтадаг,

                        Муу эрэ һамгаяа магтадаг.

3. Муу хүндэ нүхэд холо,

     Муу мориндо газар холо.

4. Һайн хүндэ нүхэд олон,

                        Һайн мориндо эзэд олон.

5. Баатарай түрэхэдэ, хүлэг түрэдэг

6. Ажал хэжэ хүн болодог,

                        Арые дабажа хүлэг болодог

7. Хүлэг туруугаараа шалгардаг,

     Хүн шадабаряараа шалгардаг

8. Хүн эндүүрдэг

     Хүлэг бүдэрдэг

9. Гоё хүн даарамхай

Жороо морин эсэмхэй

10. Холо газарай харгыда

Хүлэгэй hайниие таниха,

Хохидохо ядаха сагтаа

Нүхэрэй hайниие таниха

11. Нүхэрэй һайниие ханилан танидаг,

Мориной һайниие унан  мэдэдэг.

12. Һайн морин шэхэндээ,

Һайн эрэ нюдэндөө

13. Һайн морин эсэхэгүй

Һайн хүн гутахагүй.

14. Һайн хүн нэгэ угэтэй

Һайн морин нэгэ ябадалтай.

15. Һайн мориндо эзэн олон

Һайн хүндэ нүхэд олон

16. Унаха гүйлгэхэдөө бэрхэ хадаа,

Уһалха эдеэлүүлхэдээ бэрхэ бай.

17. Түрүүн мориёо эдеэлүүлэ,

Тиигээд, өөрөө эдеэлэ.

18 Хүн болохо багаһаа,

Хүлэг болохо унаганһаа

19. Адуунһаа  хүлэг тодорхо

Арадһаа баатар шалгарха

Конь:         Я очень рад!

Учитель:         Моримнай хүндэ ехэ аша туһатай амитан.

Морёор газар хахалжа, таряа талха ургуулдаг,

хилээмээ эдидэг байһамди,

Тэрэнээ унаад, холын газараар ябаабди.

Мүнөө сагта моримнай хүнэй бэедэ арга хэдэг болонхой.

 - Я хочу рассказать         об иппотерапии

 ПРЕЗЕНТАЦИЯ «ИППОТЕРАПИЯ»

Конь:                 Молодец!

Учитель: К сказанному,   я хочу добавить, что наши предки, имея в своём распоряжении,  пять видов скота, в начале зимы забивали именно коня. В журнале «Монголия» в номере 2 за 1976 год напечатана интересная статья Ж.Гунги «В чем ценность конины?», из которой можно почерпнуть много полезного и нужного. Лошадь –животное с однокамерным желудком, лишенное желчного пузыря, обладает мясом,  легко усвояемым и с холестирином, практически безвредным для гипертоников. Печень и кровь содержат большое количество минеральных веществ, полезных для страдающих малокровием; конский жир содержит олеиновую кислоту, которая стимулирует нормальный обмен жирорастворимых витаминов в организме человека.

В настоящее время наблюдается рост онкологических заболеваний, один из источников этой болезни - радиация, которая попадает в организм через различные источники (зараженный воздух, телевизоры, всевозможную электронную аппаратуру, рентгеновские лучи, компьютеры, телефоны и т.д). И именно конина выводит или нейтрализует его в организме.

Учитель:         Кто знает о морин хуре?  Кто расскажет?

- Я сейчас расскажу про бурятский инструмент – морин хуур.    ПРЕЗЕНТАЦИЯ «Морин  хуур»

Конь: Молодец!

Учитель:         Наш конь участник 3 игр мужей. Поиграем?

 (песня с инценировками 3 игр мужей)

                            Эрын гурбан наадан

Эршэ ехэтэй наадан

Эрын гурбан наадан

Эрдэм ехэтэй наадан

            Мэргэнтэнэй  наадан

            Бүхэнэрэй  наадан

            Гүйгөөш мориной  наадан

                                 Эрын гурбан наадан

Аша ехэтэй наадан

Эрын гурбан наадан

Алдар ехэтэй наадан

Эрын гурбан наадан

Баяр ехэтэй наадан

Эрын гурбан наадан

Бүгэдэ зоной наадан

Конь:         Хорошо, молодцы, я очень рад!

Учитель:    Давайте поиграем в нашу народную игру «Шагай наадан». Вид игры «Конные скачки», а победитель получит приз от нашего коня - гостя.

Учитель: В заключительный день игр проходят  конные скачки. Лошадей готовят к ним за 2-3 месяца. Лошади скачут по широкой ровной степи, дистанция примерно 30 км. Призовой считается пришедшая первой пятерка коней, а самую первую считали «кумысной», потому что её окропляли священным напитком-кумысом, а юный наездник получал подарок. В честь коня-победителя исполняли песню восхваление.

ВИДЕО  «Серенада лошади»

Учитель:        Владелец коня всегда привязывал его к коновязи - "СЭРГЭ". Кто нам расскажет, что такое  сэргэ?

- Я хочу рассказать про коновязь!

ПРЕЗЕНТАЦИЯ   «СЭРГЭ»

Учитель: Вы узнали о коновязи, сейчас пришло время сказать благопожелания.  

Благопожелания

-  Элдэбын харгыда тѳѳрингүй

Эжынгээ зааhаар ябаарай

Асатай харгыда тѳѳрингүй

Абынгаа зааhаар ябаарай!

Все: Болтогой!

              -  Буряад уужам  ороноо

Бузарлангүй ябагты

Буряад гоё  хэлэеэ

Мартангүй ябагты!!!

Все: Да будет так!

- Элдин сагаан дэлхэй дээрэ

Элүр энхэ, солбон солгёон

Этигэл дүүрэн, хүсэн түгэс

Ажаhуутатнай болтогой!

Все: Болтогой!

Учитель: Верующие люди называют коня драгоценностью. На второй день  Белого месяца делают обряд "Хии морин".

- Я вам расскажу про обряд "Хии морин".

ПРЕЗЕНТАЦИЯ «ХИИ МОРИН»

Учитель: Ребята, сейчас  задания для работы в группах. 

А) образ коня выразить музыкой

Б) образ коня выразить картиной

В) сделать рекламу коня

Г) написать сочинение миниатюру про коня

Защита  проектов

Учитель: Давайте споем попурри песен о коне

  1. Түрэл арадайм домогшуу

Түргэн гүйдэлтэй хүлэгни

Сэхэ урагшаа зорин оодоржо,

Сэдьхэлни баяраар билтарна

Чуло! Һыло, оодороо

Шүүдэртэй тала дайдадаа!

Хүлэг минии, гайхалтай байнаш,

Хүсэтэй, далитай болонхой

  1. Шангала шангала шадалтайхан моримни

Түргэлэ түргэлэ турьялзаһан моримни

Тээ тэндэ тээ тэндэ танилсаһан инагни

Тээ мэндэ тээ мэндэ тааладаһан инагни

Һэй эй эй эй Түрэ найраа хэхэеэ

Түрэл һайхан дүүхэйдээ

Табилуулжа ябанам даа.

  1. Хушуундаа сагаантай хүрин хээрэ минии

Хухалхажархин алдабал даа ургыем

Холшорхон залуухан зулгы занханаараа

Хубаажархин алдабал даа зүрхыем.

  1. Хүлэг хүлэг бороороо

Хүрөөд ерэхээ яагааш

Халуун амар мэндэеэ

Хүргөөд ошохоо яагааш

А-а-а, э-э-э

Халуун амар мэндэеэ

Хүргөөд ошохоо яагааш

РЕФЛЕКСИЯ

Учитель: Кто понял, почему для бурята конь является драгоценностью?

На степь наклейте лошадей

Мне было интересно, я узнал много нового  – пегий

Мне было интересно, но я хочу узнать больше – соловый

Мне было не интересно – вороной


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Внеклассное мероприятие. Тема мероприятия: Правила дорожные знать каждому положено.

Цели занятия:1.    Познакомить детей с правилами дорожного движения.2.    Формировать навыки поведения на улицах города в соответствии с правилами ПДД....

Внеклассное мероприяти Внеклассное мероприятие: «Традиции и праздники татарского народа»

Внеклассное мероприятие: «Традиции и праздники татарского народа»  проводится с целью -  познакомить детей с обычаями и  традициями татарского народа; продолжать прививать детям чувство...

Внеклассное мероприятие "Прощание с Начальной школой" 4класс. Конспект мероприятия.

Внеурочная деятельность . Конспект "Прощание с Начальной школой"...

"Цветочная история" внеклассное мероприятие в рамках общешкольного мероприятия "Фестиваль цветов" для учащихся начальной школы

Методическая разработка воспитательного мероприятия "Цветочная история" , проведенного в рамках общешкольного "Фестиваль цветов" составлена с использованием интернет-источников.Текст частично бы...

Методическая разработка внеклассного мероприятия по литературному чтению. Познавательно - развивающее мероприятие «Русские писатели 19 века».2 класс

Данное мероприятие проведено в рамках Фестиваля гуманитарных наук среди 2-х классов. Групповая работа, ИКТ, инсценирование позволиили активизировать учащихся в течении всего мероприятия....