Сценарий мероприятия "Теремок"
материал по английскому языку по теме

Клейменова Марина Сергеевна

Сценарий внеклассного мероприятия "Теремок" на английском языке проводится во 2-3 классах.

Скачать:

ВложениеРазмер
Microsoft Office document icon teremok.doc34 КБ

Предварительный просмотр:

1.Mouse Женя:  What a nice house! It is very nice. It is not small. It is not big. Tock, tock, tock. Who lives in the house? Nobody! Now I can live in it.

2.Frog Вика:   What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?

Mouse: I live in the house. I am a mouse. And who are you?

Frog: I am a frog. My name is Green. And what is your name?

Mouse: My name is Mighty-Mouse. What can you do?

Frog: I can jump. I can sing.

Mouse: Sing a song, please!

Frog(поет): I have got a mother.

                    I have got a father.

                    I have got a brother.

                    How I love them all.

Mouse: Glad to see you. Come in. Let’s live together in the house.

3.Dog Данил:   What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?

Mouse: I am a mouse.

Frog: I am a frog. And who are you?

Dog: I am a dog. I am clever and pretty. I am not big. I am little.

Frog: What is your name?

Dog: My name is Jack.

Frog: Can you dance?

Dog: Yes, I can. (танцует) I am a dog.

                                            My name is Jack.

                                            My coat is white.

                                            My nose is black.

Frog: You are very nice. Come in. Let’s live together.

4.Fox Лиза: I am a fox. I am very nice. I am pretty and clever. Oh, what a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?

Звери по очереди:

   I am a mouse. I live in the house.

   I am a frog. I live in the house.

   I am a dog. I live in the house. And who are you?

Fox: I am a fox.

Dog: Can you count?

Fox: Yes, I can.

Dog: Count, please.

Fox: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.

Dog: You are very nice. Come in. Let’s live together.

5.Giraffe Ксюша: What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?

Звери по очереди:

   I am a mouse. I live in the house.

   I am a frog. I live in the house.

   I am a dog. I live in the house.

   I am a fox. I live in the house. And who are you?

Giraffe: I am a giraffe. My name is Ann.

Fox: Can you play football?

Giraffe: Yes, I can.

Fox: Play football, please.

Giraffe: ……………………….

Fox: You are very nice. Come in. Let’s live together.

6.Monkey Лена: What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?

Звери по очереди:

   I am a mouse. I live in the house.

   I am a frog. I live in the house.

   I am a dog. I live in the house.

   I am a fox. I live in the house.

   I am a giraffe. I live in the house. And who are you?

Monkey: I am a monkey. My name is Jess.

Giraffe: What can you do?

Monkey: I can jump and skip. ……………………

Giraffe: You are very nice. Come in. Let’s live together.

7.Cat Ваня: What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?

Звери по очереди:

   I am a mouse. I live in the house.

   I am a frog. I live in the house.

   I am a dog. I live in the house.

   I am a fox. I live in the house.

   I am a giraffe. I live in the house.

   I am a monkey. I live in the house. And who are you?

Cat: I am a cat. My name is Alex.

Monkey: What do you like to do?

Cat:   I like to read

           I like to play

           I like to study every day.

           I like to jump

           I like to run

           I like to play

             It’s fun!

Monkey: You are very nice. Come in. Let’s live together.

Now all friends live together in the house and they are happy!!!

Все поют песню “The more we are together”.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

сценарий последнего звонка "Сценарий многосерийного фильма"

интересный тематический сценарий последнего звонка....

Сценарий: Мастер-класс «Победи конфликт!» Сценарий: Мастер-класс «Победи конфликт!»

Сценарий: Мастер-класс «Победи конфликт!»    Сценарий: Мастер-класс «Победи конфликт!»  Цель: познакомить педагогов с опытом эффективного взаимодействия классного руковод...

разработка сценария "исторический КВН".Сценарий игры "исторический аукцион"

Сценарии "исторический КВН2и игра "исторический аукцион" способствуют к самореализации ученика, воспитание настойчивости, выдержки, способности принимать решения, т е все то, что необходимо для успеха...

Сценарий спектакля на английском языке "The magic gift". Сценарий спектакля "Волшебный дар"

Сценарий подходит для проведения предметных  недель на тему Хеллоуин, Рождество, День Святого Валентина.Мы поставили спектакль силами учащихся 7, 2, 3 классов. Выступили перед начальной школой на...

Сценарий праздника русского языка «СЛОВО О СЛОВАХ» (сценарий праздника русского языка, проведенного в рамках декады «Филология»)

Сценарий праздника русского языка   «СЛОВО О СЛОВАХ»(сценарий праздника русского языка, проведенного в рамках декады «Филология»)Щербак Е.В., МКОУ СОШ № 42013-2014 уч.год...

Сценарий праздничного концерта, посвященного международному женскому дню 8 марта «Песни весны в кругу семьи» методическая разработка мероприятия (сценарий).

Данная методическая разработка является сценарием праздничного концерта, посвящённого международному женскому дню 8 марта. В разработке представлен полный сценарий со стихами, авторами и названиями пе...