Контрольная работа по 1 модулю для 9 класса (Spotlight 9)
тест по английскому языку (9 класс) по теме

Кобенко Татьяна Михайловна
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....
Данная контрольная работа проверяет у обучающихся уровень сформированности лексико-грамматических навыков (1 модуль, 9 класс, УМК "Spotlight 9") - See more at: http://www.zavuch.ru/methodlib/228/131657/#sthash....

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл 9_class-1_module.docx19.12 КБ

Предварительный просмотр:

SPOTLIGHT (9 CLASS)

TEST 1

FILL IN: OPPORTUNITY, TAKE PLACE, INVITE, RECEIVE, DEPEND, PATIENTLY, SPECTACULAR, TREATS, STALL, RAISE

  1. He decided to move to London at the first _______.
  2. The festival usually _______.in May.
  3. Don't keep your aunt standing on the doorstep, _______.her in!
  4. We have _______.your letter of the 15th May.
  5. His decision will _______.on how soon he meets the committee.
  6. We were waiting _______.for the storm to finish.
  7. I was really impressed with that _______.concert!
  8. On Halloween children ask for _______.such as candies or sometimes money.
  9. You can find everything on Oxford street. There are lots and lots of _______.!
  10. They tried to _______.money for charity.

PUT THE VERBS IN BRACKETS INTO THE CORRECT FORMS (PRESENT SIMPLE / PRESENT CONTINUOUS/ PRESENT PERFECT / PRESENT PERFECT CONTINUOUS)

  1. Kendra (smell) _______the soup because it tastes strange.
  2. Den _________________ (look) for his report, but he _______________(not find) it yet.
  3. My chief usually (work) _______on Saturdays.
  4. She (speak) for an hour on the phone.
  5. He (wait) _______for you at this moment.
  6. I (think) _______ about moving to St. Petersburg.
  7. What _______ your brother (do) _______? – He (be) _______a sportsman.
  8. Tim (fit) _______ a new door in the garage now.
  9. This actress (act)  _____ beautifully in the film.
  10. Ann is in the library. She (make) _______a report.
  11. Greg _________________ (wait) for Jenny in the downtown. She_____________ (not arrive) yet.
  12. Recently, she (plant) _______some bulbs and flowers.
  13. We have no idea how long they (swim) _____ for, but it has certainly been longer than an hour now.
  14. – Is Mary crying? – No, she isn't, she (peel) _______onions.
  15. Now Justin (write) _______a book about his adventures in Tibet. I hope he can find a good publisher when it is finished.

FILL IN:WHICH,WHO,WHERE,WHOSE,WHEN

  1. That's the boy _______ father is a pilot.
  2. Cate Blanchett, _______ stars in "The Lord od the Rings", is a great actress.
  3. The book _______ you borrowed is mine.
  4. 31st October, _______ Halloween takes place, is my favourite day.
  5. Minsk, _______ my brother was born, is the capital of Belarus.

USE THE IDIOMS TO COMPLETE THE SENTENCES:

  1. It was _______ , getting out of here. Not even a guard on the canal.
  2. No one can _______ ! You must choose!
  3. There were lots of gifts but _______ was the new phone.

FORM PARTICIPLES (-ED, -ING) FROM THE FOLLOWING WORDS AND FILL THE GAPS

  1. He was so _______! (AMAZE)
  2. The book wasn't so _______ I expected. (INTEREST)
  3. I find April Fool's Day quite _______. (TIRE)
  4. Imagine how _______ it would be for the school-leaver to pass the state exam! (EXHAUST)

FILL IN THE PREPOSITIONS:

  1. The reason _______ Earth Day is to create environmental awarwness.
  2. My sister is interested _______ Russian history.
  3. The motorway was crowded _______ cars.
  4. Do you afraid _______ spiders?

FILL IN: DOWN, UP, INTO, OFF, BACK

  1. Turn _______ the volume on the radio. It's driving me crazy!
  2. I hope she turns _______ soon!
  3. Let's turn a region _______ a nuclear-free zone.
  4. The refugees (беженцы) were turned _______ because the war was stopped.

TRANSLATE INTO ENGLISH

  1. Утром в День Победы мы смотрим парад на Красной площади по телевизору.
  2. Дети украшают елки, надевают маски и маскарадные костюмы.
  3. Взрослые тоже любят этот праздник; фотографируются, обмениваются подарками.
  4. Если вы идете к друзьям для празднования Нового Года, не забудьте взять небольшой подарок.
  5. Если вы хотите смотреть фейерверки и спектакли под открытым небо, то Масленица - это праздник для Вас!

KEYS

FILL IN: OPPORTUNITY, TAKE PLACE, INVITE, RECEIVE, DEPEND, PATIENTLY, SPECTACULAR, TREATS, STALL, RAISE

  1. He' decided to move to London at the first opportunity.
  2. The festival usually takes place in May.
  3. Don't keep your aunt standing on the doorstep, invite her in!
  4. We have received your letter of the 15th May.
  5. His decision will depend on how soon he meets the committee.
  6. We were waiting patiently for the storm to finish.
  7. I was really impressed with that spectacular concert!
  8. On Halloween children ask for treats such as candies or sometimes money.
  9. You can find everything on Oxford street. There are lots and lots of stalls!
  10. They tried to raise money for charity.

FILL IN: DOWN, UP, INTO, OFF, BACK

  1. Turn down the volume on the radio. It's driving me crazy!
  2. I hope she turns up soon!
  3. Let's turn a region into a nuclear-free zone.
  4. The refugees (беженцы) were turned back because the war was stopped.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Контрольная работа к Модулю 2 (учебник Spotlight-7)

Контрольные задания ко 2-му модулю учебника Spotlight-7...

Контрольная работа к Модулю 2 (учебник Spotlight-6)

Контрольные задания к Модулю 2 (учебник Spotlight-6)...

Контрольная работа к Модулю 3 (учебник Spotlight-6)

Контрольные материалы к 3-му модулю учебника Spotlight-6...

Контрольная работа к Модулю 4 (учебник Spotlight-6)

Контрольные материалы к 4-му модулю учебника Spotlight-6...

Контрольная работа к Модулю 5 (учебник Spotlight-6)

Контрольные материалы к 5-му модулю учебника Spotlight-6...

Контрольная работа к Модулю 7 (учебник Spotlight-6)

Контрольные материалы к 7-му модулю учебника Spotlight-6...

Контрольная работа к Модулю 8 (учебник Spotlight-6)

Контрольные материалы к 8-му модулю учебника Spotlight-6...