контрольная работа 7 класс
методическая разработка по английскому языку (7 класс) на тему

Махметова Алтынгуль Муратовна
готовые контрольные работы по английскому яыку. Учебник английского языка для 7 класса. «Атамұра», 2013 г., авторы: Т.Аяпова, З.Абильдаева, Ж.Тутбаева.

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл 7_klass_2_chetvert.docx16.32 КБ
Файл 7kl_3_chetvert.docx15.87 КБ
Файл 7klass_0_srez.docx14.6 КБ
Файл 7klass_1_chetvert.docx24.08 КБ
Файл 7klass_4_chetv.docx68.75 КБ

Предварительный просмотр:

Контрольная работа №2 по английскому языку

Класс: 7

Лексическая тема: «Образование»

Цель:

  • Уметь понимать при чтении основное содержание текстов, доступных по содержанию и языковому материалу.
  • Владеть минимальными лексико-грамматическими навыками.

1 задание. Translate          

Subjects     -                                            floor-

English     -                                              school yard-

Music      -                                               cloak-room-

Physical training  -                                gymnasium         -      

Maths -                                                   infant -

Biology -                                                uniform-

Geography -                                          core –

2. задание . Read and answer the questions

  My name isAidar.I am 14 years old and now I am living in Astana,the capital of Kazakhstan.I started schoolat the age of seven..It was an ordinary school in Almaty where my family lived before.After four years of primary school I went to secondary school .Primary and secondary schools comprise eleven years of study.Nine years of classesare compulsory in our republic.
The primary school curriculum included such subjects as Kazakh, Maths ,Russian,Drawing ,Physical training and music.Our school is not an English school but we had English which started in the second form.
Our school year began on the first of September and ended in May . It lasted 9 months .We had 4 holidays a year :winter ,spring,summer and autumn.On the 1st of September we got acquainted with our teachers andhad our first lessons.Every lesson lasted 45 minutes.Every we had 4 or 5 lessons.We usually had a lot of homework and it took us 2 hours to do it.

Answer the questions.
1.What age did Aidar start school?
2.When he go to secondary school ?
3.How many years of study do primary and secondary schools comprise?
4.How many years of study are compulsory in our republic?
5.What subjects does the primary school curriculum include?
6.When does the school year begin?
7.What holidays do you have every year?
8.How does every lesson last? 

3. задание . Complete the following sentences using Present Perfect Continuous:

Model: The boys are playing football. They... . – They’ve been playing football for almost two hours.

1. Alex is talking on the phone. He … . 2. I am waiting for my friend. I … . 3. It’s raining. It … . 4. Bob is sitting in the waiting room. He … . 5. I am trying to learn Greek. I … . 6. He is learning to drive. He … . 7. They are quarrelling. They … . 8. The baby is crying. She … . 9. I am living in the centre now. I … . 10. He is listening to his favorite music. He … . 



Предварительный просмотр:

Контрольная работа №3  Класс: 7

Тема: Животный и растительный мир Казахстана  и Великобритании

  1. Put letters in the correct order.

Phidlon, seroh, dapan, hawel, raprot, dcelrocoi, woc, cudk, lephenat, rafifef

  1. Choose the correct answer
  1. There are many … animals in the world. (endangered, cruel, poor)
  2. Have ever been to London…? (Zoo, people, animal)
  3. Did you …to any Zoological Society? (fed, join, play)
  4. There are 400 …of insects in London Zoo. (bird, animals, kinds)
  5. Welcome to the London Wild Animals …..(center, park, shop)
  6. “have you got a …?” – yes, I’ve got a dog”. (pet, sister, animal)
  7. Domestic animals are …..(whale, shark, horse, duck, elephant, zebra)
  8. Wild animals are… (cat, dog, leopard, lion, camel, parrot)
  1. Choose the correct answer.
  1. I (clean) …………the room
  1. Have just cleaned    b) has just cleaned
  1. He (read)……….this book.
  1. Have never read             b) has never read
  1. We (play)………..football.
  1. Have play               b) have played
  1. They (see) ………3 films.
  1. Have seen             b) have see
  1. I (come) ………..home.
  1. Have come           b) have came
  1. She (type)…….a letter.
  1. Has typed    b) has type
  1. I (send)………a massage.
  1. Have send          b) have just sent
  1. He (be) ……..to America.
  1. Have been                    b) has been
  1. He (translate) …….two texts.
  1. Has already translate   b) has already translated
  1. They (eat) …….bananas.
  1. Have never eaten       b) have never ate

Контрольная работа №3  Класс: 7

Тема: Животный и растительный мир Казахстана  и Великобритании

  1. Put letters in the correct order.

Phidlon, seroh, dapan, hawel, raprot, dcelrocoi, woc, cudk, lephenat, rafifef

  1. Choose the correct answer
  1. There are many … animals in the world. (endangered, cruel, poor)
  2. Have ever been to London…? (Zoo, people, animal)
  3. Did you …to any Zoological Society? (fed, join, play)
  4. There are 400 …of insects in London Zoo. (bird, animals, kinds)
  5. Welcome to the London Wild Animals …..(center, park, shop)
  6. “have you got a …?” – yes, I’ve got a dog”. (pet, sister, animal)
  7. Domestic animals are …..(whale, shark, horse, duck, elephant, zebra)
  8. Wild animals are… (cat, dog, leopard, lion, camel, parrot)
  1. Choose the correct answer.
  1. I (clean) …………the room
  1. Have just cleaned    b) has just cleaned
  1. He (read)……….this book.
  1. Have never read             b) has never read
  1. We (play)………..football.
  1. Have play               b) have played
  1. They (see) ………3 films.
  1. Have seen             b) have see
  1. I (come) ………..home.
  1. Have come           b) have came
  1. She (type)…….a letter.
  1. Has typed    b) has type
  1. I (send)………a massage.
  1. Have send          b) have just sent
  1. He (be) ……..to America.
  1. Have been                    b) has been
  1. He (translate) …….two texts.
  1. Has already translate   b) has already translated
  1. They (eat) …….bananas.
  1. Have never eaten       b) have never ate



Предварительный просмотр:

Нулевой срез по английскому языку

Класс: 7

Лексическая тема: «Спорт»

Цель:

  • Уметь понимать и переводить предложения при чтении   основноесодержание.
  • Владетьминимальными лексико-грамматическими навыками.

1 задание. Translate

1. parachuting

2. climbing

3. ice skating

4. swimming

5. tennis

6. basketball

7. exercising

8. hockey

9. diving

10. jogging

11. golf

12. horse riding

13. bowling

14. football

15. Aerobics

16. rugby

17. hiking

18. hunting

19. cycling

20. baseball

2. Задание. Read the description and guess the activity or sport.

1. An indoor game in which you roll a large heavy ball along a wooden

track in order to knock down a group of pins. ______________

2. The activity of running slowly as a way of exercising. ____________

3. Game played indoors between two teams of five players. Each team

tries to win points by throwing a ball through a net. _____________

4. A game in which the players hit a small white ball into holes in the

ground with a set of golf clubs, using as few hits as possible. __________

5. The activity in which you jump out of a plane falling slowly and safely

to the ground. ______________

ключи:

Нулевой срез по английскому языку

Класс: 7

Лексическая тема: «Спорт»

1 задание. Translate

1. прыгать с парашюта

2. лазать по горам

3. кататься на коньках

4. плавание

5. теннис

6. баскетбол

7. зарядка

8. хоккей

9. дайвинг

10. йога

11. гольф

12. скачки

13. боулинг

14. футбол

15. аэробика

16. регби

17. автостоп

18. охота

19. велоспорт

20. бейсбол

2. Задание. Read the description and guess the activity or sport.

1. baseball

2. Aerobics

3. rugby

4. golf

5. parachuting



Предварительный просмотр:

Контрольная работа №1 по английскому языку

Класс: 7

Лексическая тема: «Здоровье»

1. Задание. Употребите правильную форму глагола.

  1. It is 12 o'clock. The family (has/ is having) tea.
  2. In the morning my mother (cooks/ is cooking) breakfast for us.

3.   I (have/ am having) a car and I usually (drive/ am driving) to work.

  1. Dick (leaves/ is leaving) home at half past eight in the morning. He (goes/ is going )to his office by bus.
  2. In the evening we (watch/ are watching) TV.
  3. Look at Mike. He (does/ is doing) his lessons. 
  4. The weather is fine. The sun (shines/ is shining) and it (doesn't rain/ isn't raining).
  5. It often (rains/ is raining) in autumn.

9.   Kitty (likes/ is liking) ice-cream.

10. My friend (lives/ is living) in London.

2.Задание.        Вставьте do или does.

1   …     you sleep well? Yes, I... .

2    …     your sister wash the plates? Yes,she ....

3.  What ... your teacher read to you?

4   Mr. Snowdon speak Russian? No,he ... not,

5. Where ... you take books from?

6.Pamela ... not drive a car.

7.David ... not like getting up early.

   8.How long ... it take you to get to school?

   9    ... she play tennis well? No, she ... not.
 10. What languages ... John speak?

3 задание. Переведите  с русского на английский:

  1. Зубная боль                             1)  backache
  2. головная боль                          2) fever
  3. боль в спине                            3) cough
  4. насморк                         4) high temperature
  5. жар                                            5) sore throat
  6. высокая температура              6) Toothache
  7.  кашель                                     7) sneeze
  8. больное горло                          8) headache

Контрольная работа №1 по английскому языку

Класс: 7

Лексическая тема: «Здоровье»

1. Задание. Употребите правильную форму глагола.

  1. It is 12 o'clock. The family (has/ is having) tea.
  2. In the morning my mother (cooks/ is cooking) breakfast for us.

3.   I (have/ am having) a car and I usually (drive/ am driving) to work.

  1. Dick (leaves/ is leaving) home at half past eight in the morning. He (goes/ is going )to his office by bus.
  2. In the evening we (watch/ are watching) TV.
  3. Look at Mike. He (does/ is doing) his lessons. 
  4. The weather is fine. The sun (shines/ is shining) and it (doesn't rain/ isn't raining).
  5. It often (rains/ is raining) in autumn.

9.   Kitty (likes/ is liking) ice-cream.

10. My friend (lives/ is living) in London.

2.Задание.        Вставьте do или does.

1   …     you sleep well? Yes, I... .

2    …     your sister wash the plates? Yes,she ....

3.  What ... your teacher read to you?

4   Mr. Snowdon speak Russian? No,he ... not,

5. Where ... you take books from?

6.Pamela ... not drive a car.

7.David ... not like getting up early.

   8.How long ... it take you to get to school?

   9    ... she play tennis well? No, she ... not.
 10. What languages ... John speak?

3 задание. Переведите  с русского на английский:

  1. Зубная боль                             1)  backache
  2. головная боль                          2) fever
  3. боль в спине                            3) cough
  4. насморк                         4) high temperature
  5. жар                                            5) sore throat
  6. высокая температура              6) Toothache
  7.  кашель                                     7) sneeze

больное горло                          8) headache

Ключи:

Контрольная работа №1 по английскому языку

Класс: 7

Лексическая тема: «Здоровье»

1. Задание. Употребите правильную форму глагола.

  1. It is 12 o'clock. The family (has/ is havingtea.
  2. In the morning my mother (cooks/ is cooking) breakfast for us.

3.1 (have/ am having) a car and I usually (drive/ am driving) to work.

  1. Dick (leaves/ is leavinghome at half past eight in the morning. He (goes/ is going )to his office by bus.
  2. In the evening we (watch/ are watching) TV.
  3. Look at Mike. He (does/ is doinghis lessons. 
  4. The weather is fine. The sun (shines/ is shiningand it (doesn't rain/ isn't raining).
  5. It often (rains/ is raining) in autumn.

9. Kitty (likes/ is liking) ice-cream.

10. My friend (lives/ is living) in London.

2.Задание.        Вставьте do или does.

1   …do     you sleep well? Yes, I...do .

2    … does    your sister wash the plates? Yes,she does....

3.  What ..does. your teacher read to you?

4   Mr. Snowdon speak Russian? No,he .does.. not,

5. Where ..do. you take books from?

6.Pamela ..does. not drive a car.

 7.David ..does. not like getting up early.

8.How long ..does. it take you to get to school?

  9    ..does. she play tennis well? No, she .does.. not.
10. What languages ...does  John speak?

3 задание. Переведите  с русского на английский:

Зубная боль, головная боль, боль в спине, насморк, жар, высокая температура, кашель, больное горло

Toothache, headache, backache, sneeze, fever, high temperature, cough, sore throat

4.Задание.  Переведите предложения на английский язык:

a) I have a sore throat

b) he has a  high temperature

c) Jane has a backache.

d) Karlos has a toothache

e) I have a headache .

.



Предварительный просмотр:

Контрольная работа по английскому языку за IV  четверть   по теме «Страна изучаемого  языка. Краткий социокультурный портрет Соединенного Королевства Великобритании и Северной Ирландии». 7класс.

Пояснительная записка

Цель контрольной работы:

учебный аспект:

  • контроль уровня сформированности лексических навыков (в том числе и лингвострановедческих знаний) по теме «Страна изучаемого  языка. Краткий социокультурный портрет Соединенного Королевства Великобритании и Северной Ирландии»;
  • контроль уровня сформированности грамматических навыков по изученным темам:

- восклицательные предложения (Exclamatory sentences: What (a) …!How …!);

- указательные местоимения such / so;

- неличные формы глаголов Причастие I и Причастие II;

- сложное дополнение Complex object.

  • контроль уровня сформированности навыков написания поздравительной открытки.

развивающий аспект:

  • развитие способности к самоконтролю, анализу, распределению внимания.

воспитательный аспект:

  • воспитание самостоятельности.

Критерии оценивания. За верное выполнение каждого задания с выбором ответа и с кратким ответом обучающийся получает 1 балл. Если в кратком ответе сделана орфографическая ошибка, ответ считается неверным. За неверный ответ или отсутствие ответа выставляется 0 баллов.

Выполнение письменной части оценивается следующим образом: правильное оформление – 2   балла, содержание – 2   балла (максимальное количество баллов 4).

Максимальное количество баллов – 44 балла.

44 – 39 баллов (100 - 90%) - «5»

38 – 31 баллов (70 - 89%) -«4»

30 – 22 баллов (50 - 69%)- «3»

21 баллов и меньше  (49% и менее) - «2»

Устная часть проводится с целью контроля у обучающихся умений и навыков монологической и диалогической речи по темам:

1) Экология.

2) Соединенное Королевство Великобритании и Северной Ирландии.

Обучающиеся получают карточку, на которой представлено задание для устного ответа: тематическое монологическое высказывание, а затем беседа по данной теме с учителем.

Обучающиеся высказываются по предложенной теме в течение 1.5-3 минут, затем учитель задает вопросы по данной теме.

Критерии оценивания:

«5»

Тема раскрыта в полном объёме, используемый лексико-грамматический материал соответствует коммуникативной задаче. Обучающийся демонстрирует большой словарный запас и владение разнообразными грамматическими структурами. Обучающийся демонстрирует навыки и умения речевого взаимодействия с партнером в полном объеме.

«4»

Тема в целом раскрыта. Используемый лексико-грамматический материал в целом соответствует коммуникативной задаче, Лексические и грамматические ошибки практически отсутствуют, однако наблюдаются повторы речевых и грамматических конструкций. Обучающийся в целом демонстрирует навыки и умения речевого взаимодействия с партнером.

«3»

Тема раскрыта не в полном объеме. Обучающийся не вполне логично строит сообщение. Обучающийся делает многочисленные языковые ошибки или допускает ошибки, затрудняющие понимание.  Обучающийся демонстрирует плохо сформированные навыки и умения речевого взаимодействия с партнёром.

«2»

Задание не выполнено. Используемый лексико-грамматический материал не позволяет выполнить коммуникативную задачу. Обучающийся не может сделать сообщение.

Ключи к письменной части

Variant-I

Variant-II

Part I.

1. Vocabulary

1. c              hedge;

2. a              flat;

3. b             crown;

4. a             character;

5. c             residence;

6. b            a deer;

7. a            laws;

8. b            glove-maker;

9. a            shape;

10. c          throne.

1. b            a deer;

2. b            shape;

3. a            connects;

4. b            throne;

5. b            character;

6. c            political;

7. b            crown;

8. c            continent;

9. a            residence;

10. c          dressmaker.

2. Match the words and word combinations in the two columns.

1. g      трогательный фильм

2. j       носить корону

3. f       правящий монарх

4. b      официальная церемония

5. i       плоская сельская местность

6. c      зеленая живая изгородь

7. h      сельский ландшафт

8. d      королевская процессия

9. a     травянистая равнина

10. e   пронзительно кричать

1. f         важная причина

2. g        быть коронованным

3. i         побеждать врага

4. j         взволновать людей

5. b        низменность

6. e        великая империя

7. h        место рождения

8. d        зеленый луг

9. a        официальная церемония

10. c      потрясающая идея

Part II. Grammar

1. c            -

2. a            a

3. b            

4. b           the  

5. b          so

6. a           such

7. b           so

8. a          such  

9. b          forgotten  

10. b         connected

11. a        discovering  

12. b        watered

13. b        played

14. a       falling                              

15. b       It’s

16. a       Its  

17. a       Its

18. b       It’s

19. c       us

20. b      him

1. a            a                                

2. c             -

3. b            -                                

4. b           the                              

5. a           such                            

6. c           such    

7. b           so                              

8. c           so

9. a           interesting                      

10. a         separating                        

11. a         rising                              

12. b         played

13. b         brought

14. b         cooked

15. b         It’s

16. a         Its                                  

17. b         It’s

18. a         Its                                  

19. b         them                        

20. b         us                            

Remember the rules of writing greeting postcards.

Hi \ Hello \ Dear Jessica,        Jessica Feeler 

                                        265 Love Lane 

                                                    New York 659323564

                   USA                                             

You want to send a Christmas card to your friend.

In the post card:

  • Congratulate your friend with Christmas
  • Tell about your news.
  • Ask your information about his/her news.

Write about 30-50 words

Remember the rules of writing greeting postcards.

  Hi \ Hello \ Dear Tim,           Tim Draft

                                                5 Elm Road

                                                Cambridge HP 27789

                                                UK

Контрольная работа по английскому языку за 4 четверть 7 класс.

Лексическая тема: «Страны изучаемого языка»

Цель: Закрепить лексико-граматический материал

Variant-I

Part I.

1.Vocabulary

  1. A beautiful ____ separated two fields.

a) mountain          b) valley                    c) hedge

  1.  The countryside is very ____ here, there are no hills at all.

a) flat                   b) mountainous          c) rocky

  1. A ____ is a head dress of gold worn by a king or a queen.

a) hat                   b) crown                     c) cap

  1. Who is the main ___ in “Cinderella”?

a) character         b) hero                        c) writer

  1. Windsor Castle is the summer _____ of the Queen.

a) cottage            b) country house        c) residence

  1. A big wild animal with long horns is a _____.

a) cow              b) deer                     c) sheep  

  1. The Parliament makes ____  for  the country.

a) laws               b) rules                        c) tasks

  1. He makes gloves. He is a ____.

a) shoemaker    b) glove-maker         c) dressmaker

  1. She baked the cake in the ____ of a heart.

a) shape            b) colour                      c) taste

  1. A ____ is a sit where monarchs sit during official ceremonies.

a) arm-chair     b) chair                         c) throne

2. Match the words and word combinations in the two columns.

1. a touching film

a) травянистая равнина

2. to wear the crown

b) официальная церемония

3. the reigning monarch

c) зеленая живая изгородь

4. an official ceremony

d) королевская процессия

5. a flat countryside

e) пронзительно кричать

6. a green hedge

f) правящий монарх

7. the countryside scenery

g) трогательный фильм

8. a royal procession

h) сельский ландшафт

9. a grassy plain

i) плоская сельская местность

10. to scream

j) носить корону

Part II. Grammar

1.What ____changeable weather!

a) a                  b) the                             c) -

  1. What _____long street!

a) a                  b) the                             c) –

  1. What _____ flat fields!

a) a                  b) -                                c) the    

  1. How big _____ pile of books is!

a) a                  b) the                             c) -

  1. The town  was ___ old.

a) such             b) so                              c) -

  1. It is _____ an interesting film.

a) such             b) so                              c) -

  1. The monkey was ____ funny.

a) such            b) so                               c) -

  1. You shouldn’t make ____ silly jokes.

a) such            b) so                               c) -

  1. Let me tell you a __________ long story.

a) forgetting                        b)  forgotten                           

  1. The two banks of the river are ___________ by a bridge.

a) connecting                      b)  connected

  1. I'd like to be an explorer ____________ new lands.

a) discovering                      b) discovered

  1. ______________ by Jane, the flowers looked much fresher.

a)  watering                         b)  watered

  1. It has been the best game ever _______________.

a)  playing                           b)  played

  1. "Go and catch a _____________ star..."

a) falling                              b) fallen

  1. What's a plain? -     _____ a big area of fiat land.

a) Its                                   b) It’s

  1. The scenery of this country is famous for ____ beauty.

a) Its                                   b) It’s

  1. Have you ever seen a sea horse? - _____ shape is unusual.

a) Its                                   b) It’s

  1. Don’t you know what it is? - ___ a hedge!

a) Its                                   b) It’s

19. Mother wants ____ to help her.

a) we                    b) our                       c) us

                  20. I want ____ come back at 5.

                   a) they                b) him                       c) we

Part III Writing.

Remember the rules of writing greeting postcards.

265 Love Lane,  Jessica Feeler, New York, USA, 659323564

Контрольная работа по английскому языку за 4 четверть 7 класс.

Variant-II

Part I.

1. Vocabulary

  1. A big wild animal with long horns is _____.

a) a cow                      b) a deer                        c) a sheep  

2. The small silver box had a square _________ .

a) colour                     b) shape                         c) taste

3 The bridge across the river __________ the old and the new parts of the city.

a) connects                 b) admires                      c) attracts

4.A ____ is a sit where monarchs sit during official ceremonies.

a) chair                       b) throne                          c) armchair

  1. Who is the main ______ in “Alice in Wonderland”?

a)  hero                       b) character                    c) writer

6. Westminster is the ________ centre of London.

a)  cultural                  b) business                      c) political

  1. A ____ is a head dress of gold worn by a king or a queen.

a) cap                         b) crown                          c) hat

8. Great Britain is separated from the ___________ by the English Channel.

a) mountain                b) valley                          c) continent

  1. Buckingham Palace is the official _____ of the Queen in London.

a) residence                b) cottage                         c) country house        

  1. Someone who makes clothes as a job is a ____.

a) shoemaker              b) glove-maker              c) dressmaker

2. Match the words and word combinations in the two columns.

1. an important reason

a) официальная церемония

2. to be crowned

b) низменность

3. to defeat the enemy

c) потрясающая идея

4. to excite people

d) зеленый луг

5. the lowlands

e) великая империя

6. a great empire

f) важная причина

7. a birthplace

g) быть коронованным

8. a green meadow

h) место рождения

9. an official ceremony

i) побеждать врага

10. an exiting idea

j) взволновать людей

Part II. Grammar

  1.  What _____warm day!

a) a                                 b) the                             c) –

2. What ____dry weather!

a) a                                 b) the                             c) -

3.What _____dangerous pirates!

a) a                                 b) -                                 c) the    

  1. How clean _____ water was!

a) a                                 b) the                              c) -

  1. Lowlands and Highlands of Scotland are _________ beautiful places.

a) such                            b) so                               c) -

  1. Environmental pollution is a _______ serious problem.

a) so                                b) -                                  c) such    

  1. The Cambridge University is ________ old.

a) -                                b) so                               c) such

8. The books about pirates are _________ exciting!

a) such                           b) -                               c) so

9.I’ve just seen a very _________ film..

a) interesting                       b)  interested                           

10.The channel _________ Great Britain from the continent is called the English Channel.

a) separating                        b)  separated

  1. Let’s get up early tomorrow and go and watch the __________ sun.

a) rising                              b) risen

12. It has been the best game ever __________ .

a)  playing                          b)  played

  1. Potatoes ___________ to Europe from America many years ago.

a) bringing                         b) brought

  1. Vegetables _________ by mother are always tasty.

a) cooking                          b) cooked

  1. Don’t you know what it is? - ___ a valley!

a) Its                                  b) It’s

  1. Have you ever seen a sea horse? - _____ shape is very unusual.

a) Its                                  b) It’s

  1. What's a meadow? -     _____ a field which has grass and flowers growing in it.

a) Its                                  b) It’s

  1. The Scotland is famous for ____ beauty.

a) Its                                  b) It’s

                  19. Tom want ____ to play football after classes.

                  a) he                           b) them                        c) my

                  20. Mary  wants ____ to wash up after meals.

a) our                         b) us                             c) we

                  .

Part III. Writing

You want to send a Christmas card to your friend.

In the post card:

  • Congratulate your friend with Christmas
  • Tell about your news.
  • Ask your information about his/her news.

Write about 30-50 words

Remember the rules of writing greeting postcards.

UK, Tim Draft, 5 Elm Road, Cambridge, HP 27789

УСТНАЯ РЕЧЬ

ВАРИАНТ I

Вы получите карточку, на которой представлено задание для устного ответа: тематическое монологическое высказывание, беседа по данной теме с учителем.

Задание для обучающегося:

Student Card

Give a talk on the general information about Ecology

You have to talk for 1.5 – 3 minutes.

The examiner will listen until you have finished.

Then she will ask you some questions.

ВАРИАНТ II

Вы получите карточку, на которой представлено задание для устного ответа: тематическое монологическое высказывание, беседа по данной теме с учителем.

Задание для обучающегося:

Student Card

Give a talk on the general information about

The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

You have to talk for 1.5 – 3 minutes.

The examiner will listen until you have finished.

Then she will ask you some questions.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Контрольная работа класс № 6 , 4 класс.

Контроль знаний лексики, грамматического материала (сложные существительные, личные местоимения в Д.п.)...

Контрольная работа по природоведению 5 класс; контрольная работа по географии 6 класс "Гидросфера"

Контрольные работы составлены с учётом материалов учебников "Природоведение 5 класс"  авторы: Т.С. Сухова, В.И.Строганов и "Землеведение 6 класс" авторы :В.П.Дронов,Л.Е.Савельева.Данные работы ап...

Входная контрольная работа класс по предмету «изо» 10/03/18

Входная контрольная работа 6 класс по предмету «изо»...

Входная контрольная работа класс по предмету «изо» 10/08/16

Входная контрольная работа 9  класс по предмету «изо»...

Контрольная работа "Класс Земноводные", Контрольная работа: "Пищеварение"

Контрольные работы, которые я хочу предоставить вашему вниманию, позволяют проверить качество усвоения заявленных тем. Представляют собой комбинированный тест с разными типами заданий. Наличие четырех...