Диагностическая работа по бурятскому языку
методическая разработка

Диагностическая работа по бурятскому языку

Скачать:


Предварительный просмотр:

Хадхууртай хубсаһан.

   Нэгэтэ шандаган заряатай уулзаад хэлэбэ: -Нүхэр, шинии хубсаһан яагаа муухай юм, сула хадхуур лэ. -Зүб даа,- гэжэ заряа харюусаба. - Харин эдэ хадхуурнуудни намаяа шоно, нохойн шүдэнһөө абардаг юм. Шинии гоехон хубсаһан шамаяа абардаг гү? Шандаган хэлэбэ:- Намайе хубсаһамни абардаггүй, харин хүлнүүдни абардаг юм.

1.Ответь на вопросы:

Заряагай хубсаһан хадхууртай гү? _____________________________________________________________________________

Заряагай хадхуурнууд юунһээ абардаг бэ?

_____________________________________________________________________________

Шандаганай хубсаһан тэрэниие абардаг гү?

_____________________________________________________________________________

2.Закончи следующие предложения.

Нэгэтэ шандаган__________________ .

Зүб даа, гэжэ ______________________ .

Намайе хубсаһамни ________________.

3. Заполни пропуски нужными словами.

Нүхэр, шинии ________яагаа ________юм, сула __________лэ.

Харин эдэ ____________намаяа________, нохойн ____________абардаг юм.

Шинии __________хубсаһан _________абардаг гү?

4.Как бы ты озаглавил прочитанную сказку? Выбери свой вариант.

  • Шандаган ба заряа.
  • һонирхолтой уулзалга.
  • Хадхууртай хубсаһан.
  • Гоёхон хубсаһан.

5.Выбери нужный вариант ответа

1) Шандаган заряа хоер юун тухай хөөрэлдөөб?

  • гое малгай;
  • шэнэ гутал;
  • хадхууртай хубсаһан

2) Юун хадхууртай хубсаһатайб?

  • баабгай
  • заряа
  • шоно

3) Юун шандаганда туһалнаб?

  • шэхэн
  • хүлнүүд
  • хадхуур

6. Найди слова, где передается основное содержание текста

  • Эдэ хадхуурнуудни намаяа шоно, нохойн шүдэнһөө абардаг юм?
  • -Шинии гоехон хубсаһан шамаяа абардаг юм гү?
  • -Энэ хубсаһан сула хадхуур лэ.
  • -Шинии гоехон хубсаһан туһатай гү?
  • -Намайе хубсаһамни абардаггүй, харин хүлнүүдни абардаг юм.

7.  Где обитают эти животные?

  • талада
  • ойдо
  • уһан соо

8. Придумай загадку о героях сказки.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Диагностическая таблица

ФИО уч-ся

1

2

3

4

5

6

7

8

итого

1

Жаргалма

2

2

5

0

2

1

1

1

14

2

Тамир

3

3

7

1

3

2

1

1

21

3

 Алдар

2

3

6

0

2

1

1

1

16

4

Алтана

3

3

8

1

3

2

1

1

22

5

Жаргал

3

2

6

1

2

2

1

0

17

6

Сарюна

3

3

8

1

3

2

1

1

22

7

Базыр

2

3

6

1

2

1

0

1

16

8

Батор

2

3

5

1

2

1

0

1

15

9

 Буянто

2

1

6

1

2

1

1

0

14

10

Амгалан

2

3

7

1

2

1

1

1

18

11

 Вика

3

3

7

1

3

2

1

1

21

12

 Мунхо

3

2

8

1

3

2

1

1

21

Анализ работы

Работу выполнили 12 учащихся.

Отсутствующих нет

от 0 до 7- низкий уровень- 0

от 8 до 15- средний уровень- 3 уч.

от 16 до 22- высокий уровень- 9 уч.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Контрольная работа по бурятскому языку

Этот материал используется для проверки знаний по бурятскому языку в начальных  классах....

Контрольная работа по бурятскому языку

Этта контрольная работа для учащихся 4 класса по теме: Зима....

Проверочная работа по бурятскому языку 7кл

Проверочная работа по бурятскому языку 7кл...

Проверочная работа по бурятскому языку "Заимствованные слова"

Проверочная работа по бурятскому языку "Заимствованные слова"...

Диагностическая работа по бурятскому языку

Диагностическая работа по бурятскому языку...