урок загадки
план-конспект урока по английскому языку на тему

Кочиева Илона Шотаевна

урок загадки

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл otkrytyy_urok_zagadki.docx11.15 КБ

Предварительный просмотр:

The riddles.

1 This Woman is  calling all her children.

2 It is not only a palace but  the symbol of love .

3He is with you all your life but you don`t see Him.

But the citizens of Rio de Janeiro see Him every day.

4  Mother of the USA.

5 Nobody knows who is the creator, when was it created, and why was this giant structure created.

6This careless creatures are the most famous musicians of Germany.

7 . Every child and every grown up wants to visit this Land.

8   In London and In Moscow live two brothers two towers.

9   Canada is famous not only for CnTower but for this white cloud.

10   Everybody of you  has two eyes but this is the biggest eye in the world.

12    If you are really ambitious and famous you can leave your footprint     or handprint there.

12    The highest citizen of Paris

13   Where are all American actors and actresses from?

14   Lake Baikal is deep and this lake is pink.

 


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конспект урока "Загадки Земли"

Урок повторения и обобщения по теме "Литосфера"...

тема урока Загадка человека

урок по обществознанию разработан на основании ФГОС для учащихся 5 класса...

Урок "Загадки наших имен"

Урок разработан в рамках программы курса кружковой работы "Юный краевед". Методическая разработка урока осуществлялась с использованием интерактивных методов обучения и современных средств информ...

Технологическая карта урока «Загадка множественного числа» (Имена существительные, имеющие форму только множественного числа).

Технологическая карта урока «Загадка множественного числа» (Имена существительные, имеющие форму только множественного числа)....

Презентация к уроку "Загадки истории"

Сопровождение урока "Загадки истории" (занимательные вопросы по истории России)....

Урок "Загадки устаревших слов"

Урок построен на основе системно-деятельностного подхода...