Самоанализ
учебно-методический материал

Салчак Елена Владимировна

Кичээлде эрттирерде шилип алган методтарым: Хайгаарал методу. Бо методтун кол утказы: быжыглаашкынны уругларга боттарынга хайгаарадып, сайгартыр, туннелди ундуртур. Беседа методу. Бо методту ажыглаан чылдагааным: башкы биле оореникчилернин аразында айтырыг болгаш харыы чоруп турар болганда. Оореникчилер идепкейлии – биле киржип, хой боданып турар. Оореникчилернин боданыр чоруу сайзыраар. Олар сагынгыр - тывынгыр чорукка ооренирлер. Оореникчилернин бот ажылдары. Бо кичээлде оореникчилер тус-тузунда карточкалар – биле ажылдаан, коллективтии – биле мергежилгелер кылган.
 

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл samoanaliz.docx14.08 КБ

Предварительный просмотр:

5 ки-класска ажык кичээл.

Темазы «Графика .Алфавит.Кадыг демдек (ъ) болгаш чымчак демдек (ь).

Сорулгазы:

1)Графика деп терминни билиндирери.Алфавитти хереглээрин ооредип билиндирери.Кадыг(ъ) демдекти хереглээрин оореникчилерге билиндирери,тайылдбырлаары.

2)Уругларнын аас болгаш бижимел чугаазын сайзырадыры.

3)Торээн тыва дылынга ,чуртунга ынак болурунга  кижизидери.

Кичээлде эрттирерде шилип алган методтарым: Хайгаарал методу. Бо методтун кол утказы: быжыглаашкынны уругларга боттарынга хайгаарадып, сайгартыр, туннелди ундуртур. Беседа методу. Бо методту ажыглаан чылдагааным: башкы биле оореникчилернин аразында айтырыг болгаш харыы чоруп турар болганда. Оореникчилер идепкейлии – биле киржип, хой боданып турар. Оореникчилернин боданыр чоруу сайзыраар. Олар сагынгыр - тывынгыр чорукка ооренирлер. Оореникчилернин бот ажылдары. Бо кичээлде оореникчилер тус-тузунда карточкалар – биле ажылдаан, коллективтии – биле мергежилгелер кылган.
Бо методту катаптыышкын , уезинде ажыглаан мен.
Кичээлде ажыглаан аргаларым: анализ(будун чувени кезектеп тургаш ооредир), деннелге деп аргаларны база кичээлде ажыглаан мен.

Кичээл эгезинде катаптаашкын - биле эгелээш  чоорту чоорту чаа темаже  кире берген бис.
Аас болгаш бижимел чугаа сайзырадылгазын кичээлче киирген. Аянныг номчулганы кылганнар. Аас – биле уруглар домактар чогааткан.
Организастыг кезээ.
Кичээлдин бо кезээнде ооренкичилернин кичээнгейин хаара тудуп, класска ажылчын байдалды тургускан мен.
Катаптаашкын.
. Эрткен кичээлге ооренген материалын уругларнын кайы хире билип алганын хынаан мен. Олар дурумну чугаалап, билиин чижектер – биле бадыткаан.
Кичээлдин туннели. Рефлексия.
Уруглар будун кичээл иштинде кызып ажылдааннар..Чаа теманы тулган эки билип алдым деп бодап турар уруглар ийи холун кодурер, а ийи чангыс чуулдерни билбейн бардым дээр уруглар чангыс холун кодурер.
Кичээлди эрттирер мурнунда салдынган сорулгаларым   чедип алган мен деп бодап тур мен.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Самоанализ учителя математики.

Цель моей работы повысить уровень математической подготовки выпускников к экзамену и осуществлять педагогическую поддержку индивидуальной траектории ученика. Задачи моей работы формирование математи...

Методические рекомендации по подготовке самоанализа педагогической деятельности

Рекомендации подготовлены Комитетом по образованию Ханты-Мансийского района ХМАО.Источник: http://edu.hmrn.ru/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=49&Itemid=87...

Методические рекомендации для написания самоанализа педагогической деятельности

Рекомендации подготовлены Комитетом администрации по народному образованию г.Новоалтайска.Источник: http://kano-nvl.my1.ru/index/0-61...

Форма самоанализа профессиональных достижений педагога

Форма самоанализа профессиональных достижений педагога...

Самоанализ педагогической работы

Метод проектов на уроках культуры родного края и во внеурочной деятельности...

самоанализ педагогической деятельности 2011 г

Муниципальное образовательное учреждениеЧановская средняя общеобразовательная школа №1 Чановского района Новосибирской области...