План-конспект урока к предмету «Родной язык 2класс» на тему «Имя существительное»
план-конспект урока по теме

Архипова Вероника Николаевна

Характеристики урока (занятия)

Уровень образования: 
среднее (полное) общее образование
Целевая аудитория: 
Учитель (преподаватель)
Класс(ы): 
2 класс
Предмет(ы): 
Родной (Чувашский) язык
Цель урока: 
- понятие об имени существительном; - развитие мышления и речи учащихся; - воспитание познавательного интереса.
Тип урока: получение нового материала
 
Краткое описание: 
Этот урок является обобщающим по теме "Имя существительное". Работа на уроке строится по опорному конспекту, с помощью которого учащиеся путешествуют по разным станциям. Путешествуя учащиеся разбирают имя существительное.

 

Скачать:


Предварительный просмотр:

Ч=ваш ч\лхипе 2-м\ш класра ирттерн\ урок.

Урок теми: Япала яч\

Урок т\ллев\сем:

- япала яч\ ёинчен т\пл\нрех в\рентесси;

- текстра япала яч\сене тупасси;

- ёых=нулл= пуплеве аталантарасси, с=мах пуянл=хне ъстересси, япала яч\сене

т\р\с ёырма х=н=хтарасси.

Харкам задач=сем:  

- ачасене харп=р х=й т\лл\н \ёлеме х=н=хтарасси,

- тимл\, т=р=шулл= пулма в\рентесси, сывл=ха ёир\плетессиш\н т=р=шма в\рентесси.

Пур предметсене в\рентн\ май  пурн=ёламалли задач=сем:

- ас=нн= тем=па т\рл\ литератур=ран информаци туптарасси;

- ачасен тавракур=мне анл=латасси: ыйтусене уё=мл=н хуравлама, шух=ша т\рл\рен пал=ртма х=н=хтарасси.

Предмет=н пайр=м задачисем:

- ачасене п\р-п\ринпе ч=вашла хутш=нма хавхалантарасси

 Урока кирл\ хат\рсем: проектор, компьютер, текст, презентации.

Урок юх=м\

  1. Класа й\ркелени

 - Ыр= кун пулт=р, ачасем. Паян эпир сир\нпе шыравё=сем пулса ёулёъреве тух=п=р.

-

Т\рл\ станцисене ёитсе уйр=м \ёсем т=в=п=р. Шыравё=семпе разведчиксем выр=н\нче пулса кур=п=р. Кам-ха в=л шыравё=? – М\нлерех ёынна шыравё= разведчик тетп\р-ха?

- Ачасем,ъкерч\ке п=хар-ха. Ёул ёъреве тухма м\нле пулмалла?

2-м\ш слайд

- Паян эпир сир\нпе й\рлевё\сем пулса п=х=п=р. Ёапла вара, пир\н пата п\лтеръ ёитр\: ёул ёинче пуплев пай\ ёухалн=. Ачасем, м\н т=в=п=р-ха хал\?

- Шыр=п=р.

- М\нрен пуёлар-ха шыравне?

- Паллах, информаци пухнинчен.

- Сир\н м\нле ыйтусем сиксе тухр\ё?

- Пуплев пай\ м\н ятл=?

- Ун=н ыйт=в\сем?

- М\не п\лтерет?

- Ачасем, ёак ыйтусем тавра \ёл\п\р те эпир паян.

Эпир:

  1. ё\н\ пуплев пай\пе паллаш=п=р;
  2. ун=н ыйт=в\сене п=хса тух=п=р;
  3. ытти с=махсенчен уй=рма в\рен\п\р

  1. Ё\н\ тем=на =нлантарни

Шырав ёул-й\р\ пире учебникри 54-м\ш страниц=на илсе ёитерч\. Хал\ 121-м\ш х=н=хтар=ва тупар. Й\рлевё\сем, м\н курат=р эсир ъкерч\кре? В\сене доска ёине алфавит й\ркипе ёырар-ха. (Кашни черетпе тухса ёырать).

- Хал\ ёак с=махсене ас туса юлма теп\р хут вулар-ха. М\н калама пултарат=р эсир в\сем ёинчен? В\сен ыйт=в\сене кал=р-ха. (Ачасен хурав\сем).

Ёак с=махсен м\нле п\рпекл\х пур?

Ачасем п\т\млету т=ваёё\.        

Хал\ тетрадьсене уёар та паянхи числона ёырар. (Т\сл\хрен, Юпа уй=х\н 20-м\ш\. Класри \ё). 

 

«Таса та илемл\ ёырасси» станци

Яя

япала

«Кану саманч\» станци. Ачасене куёа кантармалли зарядка тутарни. Я сас паллине малтан доска ёинче, унтан кант=к ёинче, кайран мачча ёинче куёпа й\рлеёё\.

 

«С=мах лачаки» станци. Ку лачакана пытар=нч=к с=махсем к\рсе ъкн\, в\сене тухма пул=шар-ха. (Ачасем п\рин хыёё=н тепри с=махсене тупса пал=ртаёё\, учитель тупн= с=махсене ик\ ушк=на уй=рса ёырма хушать, ыйт=в\сене пал=ртма хушать). Кам? ыйтуллисене тата м\н? ыйтуллисене пал=ртни.

Ёак с=махсене м\нл\ ик\ ушк=на уй=рма пулать?

Перрем\ш ушк=нри с=махсем м\не п\лтереёё\, икк\м\ш ушк=нри с=махсем м\не п\лтереё\?

Перрем\ш ушк=нри с=махсен ыйт=в\ м\нле?, икк\м\ш ушк=нри с=махсен ыйт=в\ м\нле?

Япала яч\ ёинчен тата ун=н ыйт=в\сем ёинчен ачасем п\т\млетсе х=варни.

Слайд кам? м\н?

Ачасем в\реннине ёир\плетсе х=варни

124-м\ш х=н=хтарури япала яч\сене тупса кам? м\н? ушк=на уй=рса ёырасси.

В=й= саманч\ (В=й= й\рки: кам? ыйтури с=махсене илтсен т=малла, м\н? ыйтурисем пулсан лармалла)

Лаша, ача, ёул, т=шман, меч\к, й\рлевё\, ура, Ваня, куё, х\р ача.

Текст станций\.

Ачасем 127-м\ш х=н=хтар=ва пурн=ёлаёё\. Текст пай\сене пал=ртни.

Ылт=н арча станций\

(Ылт=н арчари япаласене учитель туртса к=ларса  ыйт=в\сене туптарттарать).

 

 Ёак=н хыёё=н кам? е м\н? ыйтулл= с=махсем япала яч\ пулнине п\т\млетсе х=вараёё\.

VI. Рефлекси.

- Ачасем, урока п\т\млетсе  п\р-п\рне паянхи тем=па ёых=нн= ыйтусем парар.

- Эсир паян урокра м\н ё\ннине п\лт\р?

- Уйр=мах м\н кил\шр\?

- Ыв=нмар=р-и эсир? Х=в=р \ёе хак пар=р-ха.

- Енчен те сире урок кил\шр\ пулсан сав=н=ёа кулса пал=ртар-ха. Икк\ленет\р пулсан шух=ша пут=р.

- Сир\н \ёе эп\ паян ёак=н пек хаклар=м.

Киле \ё пани.

132-м\ш х=н=хтар=ва ёырса пурн=ёламалла.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

План – конспект интегрированного урока обществознания и английского языка в 7 классе на тему «Подросток в группе» «Teenager in a Group»

Разработка интегрированного урока английского языка и обществознания для 7 класса на тему "Подросток в группе", проведенного в рамках эксперимента "Интеграция английского языка и предметов школьной пр...

План – конспект открытого урока по предмету английский язык (10 класс филологический профиль) по теме: « Еда и Здоровье»

Согласно поурочному плану разработанный урок является третьим уроком по теме « Еда и здоровье»  Тип урока – ролевая игра, совершенствование речевых навыков и составление совместной проектной рабо...

План-конспект грамматической викторины по предмету «Английский язык» для учащихся 4-5 классов общеобразовательных учреждений “Meet Missis Grammar” (Грамматическая карусель)

Предлагаемый материал представляет собой разработку игрового урока или внеклассного мероприятия в рамках предметной недели для учащихся 4-5 классов общеобразовательных учреждений....

План-конспект грамматической викторины по предмету «Английский язык» для учащихся 8 классов общеобразовательных учреждений “Great Britain”

Данный материал можно использовать как на основном уроке при изучении страноведения, так и на внеклассном мероприятии для учащихся 8 класса общеобразовательных учреждений....

ПЛАН-КОНСПЕКТ открытого урока по предмету "Народно-сценический танец" на тему : Развитие танцевальности у станка и на середине зала на основе элементов движений русского и белорусского танцев"

Муниципальное бюджетное образовательное учреждениедополнительного образования«Детская школа искусств №7» г. Курска   ПЛАН-КОНСПЕКТоткрытого урока по предмету «Народно-...