Технологическая карта урока эрзянского языка
план-конспект урока (5 класс)

Клементьева Зоя Викторовна

Технологическая карта урока эрзянского языка по тем: Лексика. Значение слова. 

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл erzyan_kelen_urokon_konspekt_fgos.docx36.86 КБ

Предварительный просмотр:

 

                                              Эрзянь  келень  уроконь  конспект  ФГОС - онть  коряс

Арсизе: Клементьева З.В.

Темась: «Лексикадо чарькодемась. Валонть смустезэ. Вейке ды ламо смусть марто валтнэ»

Уроконь типесь: Од материалонь тонавтнема урок

Уроконь бажамотне:

      Тонавтомань (предметной) – максомс чарькодема тонавтницятненень лексикадонть ды сонзэ ёнкстнэде.

      Метапредметнойть:

      - регулятивнойть:  тонавтницянть тонавтомс маштомо эстеть питнень путомо теезь важодемантень, тевенть топавтомс уроконь бажамотнень мельсэ кирдезь.

       -познавательнойть: тонавтомс тонавтницятнень чарькодемс  эрзянь келенть тарканзо кортавкссонть;маштомо явомо валтнэнь курова.

          Коммуникативнойть: Кортамосо тонавтомс тонавтницятнень маштомо видестэ тевс нолдамо эсь мелеть – арсемат лиятнень мартов е мельс прамонь кисэ.

        Личностнойть: - домкалгавтомс тонавтницятнень келень содамочист;

                                    - кемекстамс видестэ эрзякс кортамонь ды сёрмадомань  маштомаст;

                                    - кастомс тонавтницятнень кель – валост,

                                    - тонавтомс лезэв творчествань важодеманть вечкеме;

                                   - кастомс вечкема эйкакштнэнь седейсэ тиринь келентень ды пертьпельксэнтень, сынст ванстомантень ды сюпалгавтомантень .

______________________________________________________________________________________________________________

Задачи урока:

-Учебные: сформировать представление о способах определения ЛЗ слова; Совершенствование навыков.

- Развивающие: развитие умения логически выстраивать  учебный  материал; формирование креативных навыков; развитие творческих способностей и умение работать с толковым словарём.

- Воспитательные: - формирование  навыков  коллективной  деятельности;

                                - формирование уважения к культуре и традициям мордовского народа.

Личностные: - мотивация учения, нравственно - эстетического оценивания (оценивание усваиваемого содержания , исходя из социальных и личностных ценностей)

      Познавательные:  - формулирование  познавательной цели, поиск и выделение информатизации, анализ с целью выделения признаков; синтез, как составления целого из частей, выбор оснований для сравнений.

    Коммуникативные: - инициативное сотрудничество в поиске и сборе информации, оценка действий партнёра;

Регулятивные:  - целеполагание, планирование, коррекция, оценка;

                             - обогащать словарь учащихся  новыми словами, воспитывать любовь к родной природе, родному краю и бережного отношения к нему.

Оборудование: компьютер, презентация с поддержкой интерактивной доски, учебник «Эрзянский язык 5 класс», эрзянско - русский словарь, карточки.

Деятельность учителя

Деятельность  обучающихся

УУД

  1. Организационной момент (мотивация к учебной деятельности)

Цель этапа: включение учащихся в деятельность на личностно – значимом уровне

(перед началом урока контроль готовности кабинета, оборудования, наличие всего необходимого к уроку у учащихся)

- Шумбратадо, эйкакшт! Монь лемем Зоя Викторовна. Течи эрзянь келень уроконк ведяса мон.

Ушодтано минь урок

Уроконтень минь анокт

Ручкась ды тетрадесь тесэ,

Кортатано эрзянь кельсэ!

- Эйкакшт, тынк икеле улить путозь тештинеть. Саинк кедезэнк се тештиненть, конась тешксты тынк мельёжонк течинь урокстонть ды невтинк монень.

-Мон неян, што течинь урокс ламот эйстэденк састь паро мельёжо марто. Знярошка якстере тештеть кирвайсть весёла мизолдомасо ды те пек паро!

- А те вана монь мельёжом ды монь ули покштояк покш мелем важодемс течи тынк марто вейсэнь тевсэ!

Дети приветствуют учителя,

Выбирают смайлики и демонстрируют своё настроение учителю.

Самоопределение

Смыслообразование(Л)

Целеполагание (П)

Планирование учебного сотрудничества(К)

  1. Актуализация знаний и постановка учебной задачи (проблемы). Определение темы, целей урока, плана.

Цель этапа: повторение изученного материала, необходимого для «открытия нового знания» и выявление затруднений в индивидуальной деятельности каждого ученика.

А ней кунсолотано стихотвjрения, конань сёрмадызе Числав Журавлёв.Ловносазо те стихотворениянть Кристина.

Валонь петнень иля нильне

Эрьва валонть стядо кирдть

Кортак састо, иля цирне

Содак, зярдо валтнэ чирть

Зярдо валось теке сюва,

Зярдо валось теке кев.

Зярдо валось апак сюво -

Сестэ сон а канды прев

Эрьва валонть лангсо арсек

Валтнэ - арво, салт ды налт

Цецянь пусмот эйстэст лацек

Сынст ёвтамсто арсек свал!

- Эйкакшт, мезде кортави те стихотворениясонть?

-Виде! Варштадо интерактивной досканть лангс.

Вансынек те стихотворениянть  печатазь текстэнзэ.

Кодамо вал вастневи те стихотворениясонть сехте сеедьстэ. Эрьва строчкасонть сон ули?

А мекс мон тынек течинь урокс  саия те стихотворениянть?

-Тынь уш содатадо ламо валт, ламо валонь курот Сынь весе вейсэ пештизь  эрзянь келень менеленть.

Секскак мартонк тень невтьсынек кластерсэ.

- Кодат валт минь тынк марто ледстятано мельс?Тынь сынст содасынк икельце класстнэстэ саезь.

-Эйкакшт, а мезе ёнов моли  те кластэрэсь? Кодамо артовкс ёнов?

 

-Виде, пертьпелькс!

-Варштадо тей досканть лангс. Тесэ улить валт, конатнень мон течи саинь уроконь эпиграфокс.

-Кие ловносынзе эйстэденк?

- Эйкакшт, мезде арсезевтить неть валтнэ?

-Уроконть перть минь седе тов карматано кортнеме мезде?

-Виде!  Сестэ мезде минь грамматикань темадонть  башка ушодтано мезде кортнеме?

- Те стихотворениясонть кортави валтнэде! Сынь эрсить вадрят ды берят. Зярдо кортат ломань марто эряви сайнемс сехте вадря валтнэнь , штобу а коламс ломанень ёжонзо.

-Валось!

- Минь течинь уроксто карматано кортнеме валтнэде, конат улить эрзянь кельсэ.

Дети на доску вешают картинки кластера.

Прилагательной

Эрзянь кель ёнов!Пертьпельксэнь артовкс ёнов!

Калонтень ведь, нармунентень кошт, ракшантень вирь, степть пандт. А ломанентень эряви тиринь мастор. И ванстомс пертьпельксэнть – те ванстомс тиринь масторонок! (М. Пришвин)

(Эйкакштнэ ловныть )

- Кортнеме ушодтано пертпельксстэ!

- Валтнэде, Пертпельксстэ, Мокшэрзянь раськень – койтнеде –кирдатнеде, конат сюлмазь сонзэ марто.

Анализ объектов с целью выделения признаков; подведение под понятие  целеполагание (П)

Выполнение пробного учебного действия; фиксирование индивидуального затруднения;

Саморегуляция в ситуации затруднения

(Р)

Выражение своих мыслей;аргументация своего мнения;

Учёт разных мнений(К)

  1. Основная часть Проблемное объяснение нового знания.

Цель этапа: обеспечение, восприятие, осмысления и первичного закрепления учащихся, что такое ЛЗ слова и алгоритм его определения.

- Эйкакшт, кода арсетядо мезестэ минь ней ушодсынек од материалонть тонавтоманзо?

- А ней варштадо интерактивной досканть лангс. Кинь ули мелезэ топавтомс те тевенть?

Тесэ максозь букватнень эйстэ, эряви пурнамс истямо вал, конань эйстэ минь течи ушодсынек седе тов кортамонть.Рузкс сондензэ мерить ЛЕКСИКА. Эрьга ютавтынк сонзэ эрзякс.

- Кодамо валось лиссь ?

- А мезе истямо ВАЛТАШТАВКСОСЬ?

-Зняро валтнэде эрзянь кельсэ?

А бути седе видестэ?

А мекс?

Эйкакшт, тынь вечктядо ванномо  менеленть лангс.Сон читькак, ветькак пек мазый. Чить весемеде сеедьстэ  сэнь, чивалгома шкане палы эрьва кодамо тюссо. Веть сон седеяк талакавтыця, теке асодавикс содамоёвкс. Тештетне, теке суроямкст эли цитниця эрьгть, сравтозь чопода менеленть келес. Сынь пек-пек васолот, неявитькак тенек пек вишкинекс. Истямо жо тештев эрзянь келень менелеськак. Тештетне эйсэнзэ – ламодояк ламо валт.Неть валтнэ  истят ламо ёнксовт, гайгицят, моравикст. Сынь теке чокшнень  варма кашторкст, гай чикуншкане каль сулей алга чудикерьксэнь чольдердевкст, кенериця сюронь паксясто шожда варминень лыйкадевкст, валскень менеленть ало норовжорчонь морокерьксэнь нурсевкст, тикшетнень прява сиянь эрьгень ацавкст. Сынст эйсэ тантей чинесэ чадыця, медярводо пешксе панжовкс, кона ванстозь - мелявтозь кандызе эсь мазычинть, сюпавчинть, виенть ды танстенть пингетнень пачк минек шкатнес. Эйкакшт, марядо  мельспаро дв каштанчи эрзяк улеманок кувалма!

 вовить ламо курова. Сынст тонавты истямо наукань пелькс, кода лексика (валташтавкс).

Валтнэнь тонавтнемаст кувалма минь тынк марто вастневтяно истямо вал  марто: Валташтавкс,  сонензэ ули малавикст вал - лексикология

Интерактивной элемент

Лексикология валонть коряс

- А ней,  ловносынек учебникстэ теориянь сведениятнень.

Минь тынк марто, течи эйкакшт вастовинек од термин марто, кода…

Валташтавкс, лексикология

- Од термин марто вастовомасто!

- Валташтавкс

- Лексика!

- Валташтавкс!

Эрзянь кельсэ неень шкане валтнэнь аштемаст – улемаст!

-Ламо!

- А ёвтави!

- Кой - кона валтнэ ёмить, кой-конатне появить одов.

Вансынек интерактивной доска лангсо сонзэ теевеманзо:

Валташтавкс (Лексика) – те весе валтнэ, конат улить эрзянь кельсэ ды теить сонзэ сюпавчинть.

Лексикология – келень наукань пелькс, кона тонавтни неень шкань уликс валтнэнь.

Учебник марто важодемась

Стр .90-це, 91-це, 92-це

Поиск, выделение информации; синтез как составление целого из частей; подведение под понятие; выдвижение гипотез и их обоснование; самостоятельное создание способа решения проблемы поискового характера (П)

Аргументация своего мнения и позиции в коммуникации; учёт разных мнений(К)

  1. Первичное закрепление

Цель этапа: проговаривание и закрепление нового значения; выявить пробелы первичного  осмысления,  изученного материала, неверные представления уч-ся; провести коррекцию.

- Эйкакшт, а кода лемезэ сень, мезесь невти валось?

-Виде!

Валтнэнь потмочинь смустест толковав иды чарькодеви валкссо, косо сынь аравтовить алфавитэнь коряс.(Пример интерактивной доска лангсо)

Потмочинь смустьте башка, валонть ули грамматикань смустезэяк

Существительноенть – падежэсь ды числась

Глаголонть – шкась, лицясь ды числась.

 А ней истямо тенк тев :

Валкссто  эряви муемс неть валтнэнь смустест :

1 рядось – пертьпелькс

2 рядось – ванстомс

3 рядось - содавкске

- Эйкакшт, кода арсетядо мекс, кона валтнэ вейке смустест, а кой - конатнень ламо?

-Зняро курос явовить валтнэ?

-Виде , валтнэ явовить кавто курова:

Валтнэнень , конатнесэ невтеви вейке кодамояк потмочинь смусть, мерить вейке смустень.

Валтнэнень , конатнесэ невтеви  потморчинь (лексикань) ас вейке смусть, мерить ламо смустень

Валкссо  ламо смустть марто валтнэ максовить вейке секе жо валкскужосо башка цифра мельга.

Ламо смустень  валсонть лемдевить зярыя предметт, предметэнь уликсчить, тевтеемат, конатнесэ ули кодамояк малавиксчи.

Тень тынь , арсян тынськак чарькодинк , зярдо важодиде валксс марто.

А ней эйкакшт, оймсетяно. Весе стятадо…

Физкультминутка

Верев кедтнень кепедьсынек

Варштатано –тей ды тов

Суртнэнь парсте сорновтсынек

Рунгонть одов озавтсынек.

- Эйкакшт , ули меленк улемс артыцякс? Ули! Сестэ стамбаркине весе стятадо, ушодтано пертьпельксэнь артовксонь артомо а неявикс кистесэ.

Кепедьсынек кеденек верев-артано чипай

Нолдасынек кеденек алов артанок цецят,

Цецятне чаравтыть прясост

Састо сорновтыть лопасост.

-А ней весе озатадо мекев.

- Ней топавтано истямо тев:

- Панжсынк тетраденк: Сёрмадсынк  течинь чинть  ды теманть «Валташтавксось. Вейке ды ламо смусть марто валтнэ.»

Ванстомс, ванстодо, ванстомась – вейсэнь тев, эрьванть тевезэ, шумбрачи.

-Эйкакшт, кода арсетядо мезе вейсэнди неть валтнэнь?

 

Кода арсетядо видеть неть валтнэ?

-Ней арсетядо валрисьметь, конатнесэ ёвтнетядо пертьпельксэнь ванстомадо. Эрьвась саи эстензэ вал, арси мартонзо валрисьме ды сёрмадсы тетрадьс.

- Ловносынк  эсь сёрмадовксонк!

Сиянь превнеть тенк мерян!

- Ней, эйкакшт кортнетяно эсь раськень койтнеде – кирдатнеде:

Умоконь шкасто кезэрень раськенек содасть истят валт : Вирява, Ведява, Норовава , Баняава ды ламо лият. Вейке валсо сындест мерить Пазт.

Покштянок - сырькаенек парсте маштсть ладямо пертьпельксэнть марто. Сынст ульнесть ламо Пазост. Сыргить вирев- пшкадильть Вирявантень, Молильть  лей лангов - вешильть лезкс Ведявнть пельде.  Ютыльть паксяв-сюклнильть Норовавантень. Минек шкас сынст марто кортамотне эзть пачкоде. Ансяк нейгак сыре ломантнень мельсэ  ды велень превпарготнесэ улить содавкскеть ушоёжодо., конат нейгак кеместэ сюлмазь пертьпельксэнть марто.  Рузкс мерить тенст приметат. Сынст марто минекакк эрямонок сюлмазь, миньгак эли сырькаенек свал ёвтнить эйстэдест тенек.

- Монь ули мелем кунсоломс, кодат содавкскеть анокстыде тынь течинь урок.

 

-Кинь ули мелезэ ёвтнемс?

Течи тейтерькась уроконтень анокстась аволь покш исследованиянь тев. Кунсолосынек:

- Сиянь превне, озак!

Эйкакшт,ней даволковонть полавтызе эйзюргов. Эйзюрговсто ушодови тундось. Эйзюрговсто ули покшчи Мастя ютко.Конань тынь весе тешкстатадо. Минек велесэ ули истямо кой – эйзюрковонь 9-це чистэ эрьва кудораськесэ каштомсо пансить чапакссто нармунть – норовжорчт ды сынст марто лисить чилисеманть каршо нармунтнень тердема, тундонть вастомо. Содазь, што нармунтне сёлмост лангсо тукшносызь тенек тундонть. (вкл. музыка и демонстрируются птички)

- Вечкевсь те коесь.Паряк тыньгак истя жо карматадо вастнеме тундонть.

 - Ней топавтадо истямо тев: (интерактивной  доска марто)

Те стихотворенястонть валтнэнь явинк кавто курос: конат пертьпельксэнть колыть; конат пертьпельксэнть мазылгавтыть.

Эйкакшт , а ней вансынек  зняро валт минек эрьва куросонть. Ванодо, валтнэде, конат колыть пертьпельксэнь эйсэ – кавксо, конат мазылгавтыть – ансяк вете.

 

-

-Эйкакшт,  кие эйстэденк ёвты.

, эсенек эрямосо минь истят тевть вастнетяно ?

Или жо минек пертьпельксэнек свал ванькс?

- А ней эйкакшт, вантанок  презентация. Тынсь арседе седе, кие веши презентациясонть тынк пельде лезкс?

- Мекс презентацияньвасенце пельксэсь кенярдовтсь сельме вановтонк?

А омбоце пельксэсь - ризнэвтсь ойменк?

_Эйкакшт, а кода арсетядо,  кие  чумось сеньсэ, што пертьпельксэнек  аварди!

- Нама, минь минсь!

- Паряк те презентациядонть мельга тынь истяжо кемекстэ карматадо сонзэ ванстомо ды кармавтомо тенень лия ломантненьгак !

Кудосо сёрмадтадо апокш сочинения «Ванстодо пертьпельксэнть!»

- Се, мезе невти валось, ловови потмочинь (Валташтавксонь) смустекс.

Пример

Пример

Ванномс –

1.ванномс мезе - бути лангс (ульцяв)

2. ванномс – лецицясь ваннызе сэредицянть(осматривать )

3. ванномс од ялгатнень –(знакомиться)

4. ванномс стада – пасти стадо

  1. ванномс эйкакш – (нянчить) ребёнка

6.Ванномс киньгак ютамо лангс – подражать походке

7. ванномс – мель(угодить кому-то)

Пертьпелькс

  1. Пертпелькс –

2.Арво- нектар. Мекштне кандыть  цецятнестэ арво.

3. Артц- узор , вышивка

4. Содавкске - примета

 

- Вейке смустень ды ламо смустень валт.

Дети делают упражнения по музыку.

Включается музыка…

Ванстомс пертьпельксэнть – те ванстомс шумбрачить.

Пертьпельксэнь ванстомась- вейсэнь тев эрьванть васенце тевекс улезэ пертьпельксэнь ванстомась.

Дети читают свои составленные предложения.

(дети читают свои приметы, которые нарисованы на листочки в виде: облачка, листочка, цветка)

Кодамо телесь, истямо кизэсь.

Бути тельня ковось ловов, кото ковонь ютазь кармить пиземеть.

Тунда нармунтне морыть чинь стямсто – маней, вадря ули чись.

Цецятне пектстасызь пряст - туи пиземе.

Бути тельня ламо эйзюрот – тундось ули пиземев.

Тикшесь цецяв – лиссть ледеме.

Куярт путнить акациянь панжовома шкасто.

Мацейтне, локсейтне кувать а туить ливтямо – ловось кувать а пры.

Седикелень шкатнестэ саезь минек шкантень пачкодезь эрзятне свал тешкстылть тундонть вастоманзо. Васенце вастовомась эрси Даволковонь 15чистэ-Стретениясто, омбоцесь- кандови эйзюрковонь 9-це чинтень. Колмоцесь – 22 эйзюрговонь чистэ Чинть ды венть кувалмонзо вейкеть.  Тундось ары эсензэ таркасс ды паньсы теленть.

Дети работают с интерактивной доской

Кие чумось?

Кизэнь вирьга ломань мольсь.

Тейсь толпандя полянасо.

Кирвайсь чувто – кудо палсь.

Эрьга снартык,  одов кастык.

Ульнесь вирь, пек мазый вирь,

Сядот иеть кассь ды увнось,

Кадовсть куловт, тонол петь.

Те зыянсонть кие чумось?

Нармунть коштканть велиь – чарыть

Толсо  пултазь виренть велькска,

Ава ладсо теке лайшить…

Косо пизэст, косо левксэст?

Кие чумось, бути сярдось

Молиль састо пиже янга

Ды эзь учне, што картечэ

Толокс пицесызь пря ланга

Кевкстнян ломанть,  кие чумрсь?

Оно минек веленть крайсэ

Умаринась исяк цветясь-

Течи  синтревкстнэде майси?

Ялгат, эрят мастор лангсо,

Содак эрят аволь ськамот,

Мазычинть эряви ванстомс-

Ведь сонгак вечки васькамот.

                                  (А. Немкин)

- Свал ванькс !

Васенце пельксэсь –невти мазый пертьпелькс.

Омбоцесэнть невтезь, кода майси минек пертьпельксэнек.

- Озавтнемс чувтот, цецят.

-ванстомс нармунть, ракшат, унжат.

-кирдемс ваньксчисэ лейтнень ды лугатнень.

Кудонь тевесь.

Анализ объектов с целью выделения признаков и синтез как составления целого из частей; подведение под понятие; видвижение гипотез и их обоснование (П)

Выражение своих мыслей с полнотой и точностью; формулирование и аргументация своего мнения;

учёт разных мнений (К)

Оценивание усваемого содержания (Л)

Контроль, коррекция, оценка (Л)

  1. Итог урока :Рефлексия

Цель этапа: осознание учащимися учебной деятельности, самооценка результатов своей деятельности и всего класса.

- Мезе течи минь тынк марто ютынек?

- Кодат валт карминек содамо?

-Зняро курос явовить валтнэ?

Течи минь тынк марто ванынек кой - кирдат, кортынек пертьпелькэнь ванстомадо, карминек содамо валонь смустть ды кортынек седе, кодамо покш эрзянь келень валонь менелесь. Тынк икеле улить тештеть. Кепединк се тештенть(якстере), бути  весемесь урокстонть чарькодевсь ды урокось тусь мелезэнк.

Эли кепединк се тештенть (ожо) урокось тусь мельс, ансяк аволь весемесь чарькодевсь тенк.

Саинк се тештенть кедезэнк, бути урокось мельс тенк эзь туе, ды мезеяк тенк эзь чарькодеве.

 

-  Яла кортыть, што тештетнес пек васоло кись. Мон арсян течинь уроксто тештетне миненек кармасть улеме пек маласо. Маласо сень кувалма, шчто уроктонть мельга кирвайсть пек ламо мизолдыця якстере тештеть!

- Течинь уроксто , сетне кинь тештест якстереть  ды топавтсть тевест  видестэ -путан вете!

  Арсян, што сыця уроконтень сатадо истят жо мазыйнеть , шумбрат ды эрзянь кельсэ мазыйстэ кортыцякс ды тиринь келень ванстыцякс.

Вастомазонок!

Валт.

Валташтавкс, Лексикология.

Вейке ды ламо смусть марто валт.

Дети отмечают звёздочками своё настроение, оценивают свою работу и класса.

Рефлексия способов и условий действия; контроль и оценка процесса и результатов деятельности (П)

Самооценка; адекватное  понимание причин успеха или неуспеха в УД; следование в поведении моральным нормам и этическим требованиям (Л)

Выражение своих мыслей полно и точно; формулирование и аргументация своего мнения, учёт разных мнений (К)


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Технологическая карта урока русского языка в 5 классе "Имя существительное" (урок актуализации знаний и умений, урок повторения)

В связи с введением ФГОС ОО изменились и требования к поурочному планированию. Конспект урока в нашем привычном понимании я представила  в виде технологической карты....

Технологическая карта урока русского языка в 5 классе. УМК: учебный комплекс под редакцией С.И.Львовой. Русский язык. 5 класс. Тема урока: Объяснение лексического значения слов путем подбора синонимов и антоним

Тип урока:  Открытие нового знания.Цели:  повторить понятия «синонимы», «антонимы»;            формировать умение использовать синонимы...

Технологическая карта урока русского языка 5 класс. Тема: "Роль языка в жизни общества. Язык и человек"

Тип урока: Урок объяснения нового материалаЦель: Формировать представление об изучаемом предмете; сообщить учащимся, что язык – это средство человеческого общения; познакомить с учебником, опред...

Технологическая карта урока английского языка Знакомство с проектной деятельностью на уроках английского языка в 4 классе. Отработка чтения

Знакомство с проектной деятельностью на уроках английского языка в 4 классе. Отработка чтения...

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА УРОКА АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА Класс: 4 Учебник: Spotlight 4, Быкова Н. И., Поспелова М. Д. Английский язык Тема урока: Что ты можешь узнать в зоопарке? Грамматика: степени сравнения прилагательных(Аt the Zoo?)

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА УРОКА АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКАКласс: 4Учебник: Spotlight 4, Быкова Н. И., Поспелова М. Д. Английский языкТема урока: Что ты можешь узнать в зоопарке? Грамматика: степени сравн...

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА УРОКА РОДНОГО ЯЗЫКА (РУССКОГО) В 9 КЛАССЕ Урок 1. ЯЗЫК И КУЛЬТУРА. ОТРАЖЕНИЕ В РУССКОМ ЯЗЫКЕ КУЛЬТУРЫ И ИСТОРИИ РУССКОГО НАРОДА

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА УРОКА РОДНОГО ЯЗЫКА (РУССКОГО) В 9 КЛАССЕ Урок 1. ЯЗЫК И КУЛЬТУРА. ОТРАЖЕНИЕ В РУССКОМ ЯЗЫКЕ КУЛЬТУРЫ И ИСТОРИИ РУССКОГО НАРОДА...

Технологическая карта урока английского языка по теме "История технологий" в 9 классе - О.В. Афанасьева, И.В. Михеева «Английский язык «Радужный английский» 9 класс 2 часть. Индивидуальная карта ученика.

Технологическая карта урока английского языка в 9 классе по теме: "История технологий" к учебнику О.В. Афанасьева, И.В. Михеева "Английский язык "Радужный английский" 9 класс ...