самоанализ урока
план-конспект урока

Оюн Лола Игоревна

самоанализ урока

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл samoanaliz_uroka.docx18.63 КБ

Предварительный просмотр:

7-ги  класска торээн чогаалга эрттирген «М.Доржу «Дайынныг кино коргеш» деп темага кичээлдин бот- сайгарылгазы.

Сосновка  ортумак ниити билиг школазы

Тыва дылда ФГОС кичээлдиң конспектизи

М.Доржу «Дайынныг кино коргеш».

Тыва дыл болгаш чогаал башкызы

Оюн Лола Игоревна

Кичээлдиң хевири: чаа билигни Федералдыг стандартка дүүштүр шиңгээдип  алыры

Метод:   башкынын созу,беседа,оореникчилернин бот-тывынгыр ажылы,коргузуп тайылбырлаарынын методу,дилеп тыварынын,толевилел методу.

Кичээлдиң сорулгазы:

Өөредиглиг:

«Мен шыдаптар мен», «Менээ херек». «Мен ону билип алыксап тур мен» деп бодалдарга , туннелдерге уругларны эккээри-биле оларны кичээлге хаара тудуп,бугу-ле таарымчалыг байдалдарны тургузар,боданыр аргазын идекпейжидер. Созуглелдин утказын шын сайгарып билир,утказы билдинмес состер-биле ажылдадып ооредир.

Кичээнгейлиг чоруун сайзырадыр;

Өөредилгениң бүгү талалыг ажыл-чорудулгазын сайзырадыр (УУД) (личностных), бот-угланыышкынныг (регулятивных), чаа билиг билип алыры (познавательных):

- Бодунуң үзел-бодалын бадыткап билир кылдыр чаңчыктырар;

- өөренинген чүүлүн деннеп, анализтеп, түңнеп билир кылдыр чаңчыктырары;

- чаа өөренген билиин шын ажыглаарынга чаңчыктырар.

-чогаадыкчы чоруун болгаш аас чугаазын сайзырадыр;

- бөлүк болгаш эжеш ажылдаашкынга чаңчыктырар

Кижизидилгелиг:

Тайбын чорукка ынакшылды оттурар,чоннар аразынга найыралдыг болурунга кижизидер

Сөсту үнелээр чорукка кижизидер;

  Чугаалажып билир чорукка кижизидер (коммуникативный УУД:

Бөлүк болгаш эжеш ажылдаашкынга киржилгезин улгаттырар чорукка болгаш бот-боттарын хүндүлежир чорукка кижизидер.

Дерилгези: Ноутбук; колонкалар, презентация,телевизор.

Кичээлдиң чорудуу:

1)      Организастыг кезээ.

2)      Билигни чидиглендирери (актуализация знаний).

3)      Кичээлдиң сорулгазын болгаш шиитпирлээр айтырыгларын тывары.

4)      Чаа тема.

5)      Дыштанылга минутазы.

6)      Өөренген чүүлүн быжыглаары.

7)      Ажыл чорурудулганың рефлексиязы (кичээлди түңнээри)

1.Организастыг кезээ:

Кичээлдин бо кезээнде оореникчилернин кичээнгейин хаара тудуп,класска ажылчын байдалды тургускан. Уругларны эки хоон-биле кичээлче киирген. Психологтуг эптежилгенин принцивин ажыглаан.

2.Билигни чидиглендирери(бот тускайлан коммуникативтиг принципти ажыглаан).

Оореникчилернин аразынга эки кузээшкиннерлиг атмосфераны тургускан.

3.Кичээлдин сорулгазын болгаш шиитпирлээр айтырыгларын тывары.Кичээлдин темазын тодарадырда,оореникчилерге видеону коргузер.Видеону корген соонда,уруглар кичээлдин темазын тодарадыр.

4.Чаа тема.Уруглар кичээлдин темазын тодарадып алган болганда,кыдыраашка ай,хунну бижип алыр. Номда бердинген чогаалды бажынынга номчуп алгаш келгеннер.Тиилелге деп соске синквейн тургузар. Боттарынын ундурген туннели оореникчилерге билдингир бооп артар дээрзи тодаргай.Черле кичээлдерге чаа тема ооренген соонда. Синквейнни кезээде кылып чорудуп турар бис.Оореникчилер ындыг ажылды кылып,чанчыгып олурарлар.

5.Ооренген чуулун быжыглаары.

Оореникчилерге чаа билип алган темазын быжыглаары-биле 6 даалганы кылып кууседирлер.

6.Дыштанылга минутазы.

7-ги класстын оореникчилери болганда,ыяап-ла дыштанылга минутазын эрттирери чугула. Кыска уенин дургузунда олар дыштанып четтигиптерлер.

7.Ажыл-чорудулганын рефлексиязы(кичээлди туннээри).

Уруглардан богунгу кичээлди кайы хире билип алганын айтырар. Чогаалды чуге «Дайынныг кино коргеш» деп адаанын тодарадырлар.Кижи бурузу хунчугештер кылып алган болур.Ол хунчугештерге боттарынын кузелдерин бижиир ,демдээн база салган турар ужурлуг.Дараазында кичээлче онаалганы бээр. Мергежилге,состерге чурук чуруур,тиилелге дугайында шулук  бижиир.

Ниитизи-биле кичээлди эки деннелде эрткен деп санаар мен.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Самоанализ урока литературы в 6 классе по теме: «Уроки нравственности в рассказе В. Г. Распутина «Уроки французского»

Урок обобщающий. С применением технологий проблемного обучения. развития критического мышления, ИКТ технологий. Прослеживается формирование УУД....

Вариант самоанализа урока учителя предметника, на примере самоанализа урока по географии в 6 классе по теме: Озера. Ледники. Искусственные водоемы.

Данный пример самоанализа поможет учителям предметникам в составлении своего самоанализа по какому-либо предмету. Опираясь на данный легче составить свою модель анализа урока....

Обыкновенные дроби урок по ФГОС (1 урок, А.Г. Мордкович, 5кл, самоанализ урока)

Обыкновенные дроби урок по ФГОС (1 урок, А.Г. Мордкович, 5кл,  самоанализ урока)Конспект урока и презентация...

Современный урок. Типология уроков. Анализ и самоанализ урока.

Изучение сущности и структуры урока приводит, к выводу, что урок является сложным педагогическим объектом. Как и всякие сложные объекты, уроки могут быть разделены на типы по различным признакам. Этим...