Евèрлев сăмахèсем (6 класра ирттернè уçă урок планè)
план-конспект урока (6 класс) по теме

Васильева Ираида Ивановна

Конспект открытого урока с презентацией.

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл 6_klass_usa_urok.docx19.35 КБ

Предварительный просмотр:

Пéтéмéшле пéлÿ паракан  муниципаллá вéренÿ учрежденийè Чáваш Республикин  Елчéк районéнчи  Яманчурелти пéтéмéшле пéлÿ паракан

тéп шкул

Евèрлев сăмахèсем

(6 класра ирттернè уçă урок планè)

                                                                   Ĕçе пурнáçлаканé

                                                             чáваш чéлхипе литература учителé

                                                             Васильева И.И.

Яманчурел, 2011

Урок теми: Евèрлев сáмахèсем

Тèллевсем: 1.Евèрлев сáмахèсем çинчен вèрентесси.

                    2. Евèрлев сáмахèсене тèрèс çырма хáнáхтарасси.

                    3.Хамáр тавралáха сáнама хáнáхтарасси.

Урокра кирлè хатèрсем: презентаци, электронла вèренÿ пособийè, карточкáсем, «Хáнáхтарусен пуххи» 6-7 классем валли, «Диктант пуххи» 5-11 классем валли. Ш.,2006

Урок юхáмè

1.Класа йèркелесси.

2.Çèнè тема вèренесси.

   Доска çинче предложенисем.

   Шывè юхать шáнкáр-шáнкáр, вèçè áçта пулать-ши?

   Турилкке  шап! туса ÿкрè те вèтè пайсем çине пайланса урай тáрáх сапаланчè.

    Ши-и-и! шáхáрнá пек илтèнчè те,  чÿречерен пáхрáм – турат çине шáнкáрч ларнá та шáрантарать юррине.

   Шип-шип шиплетеççè сар çáмха пек  чèпписем.

   Чáлт шурá кèпе тáхáннá качча каяс хèр.

   Йáлтáр кулá çиçсе илчè унáн куçèнче.

   

Ачасем  евèрлев сáмахèсене тупаççè, сасса е хусканáва пèлтернине калаççè. Хáш пуплев пайне  áнлантарнине, предложенире мèнле член пулнине палáртаççè.

3.Çèнè темáна  вèреннине çирèплетесси.

Кèнекери  354, 356-мèш хáнáхтарусене пурнáçласси.

4.Кану саманчè.

   Класра тèрлè вырáна карточкáсем çакса тухнá. Вèсенче тупмалли юмахсем. Ачасем пèрер карточка илеççè, тупмалли юмахсен тупсáмèсене пèлеççè, евèрлев сáмахèсене тупаççè.

    Тупмалли юмахсем:

Кèмсèрт! турè, йáлт! турè, пáрçи шáпáр-р-р! тáкáнчè. (Аслатиллè çумáр)

Чáл-чал куçлá, пáк-пак çáварлá, пáшалне тáратнá, пÿртелле кèрет. (Кушак)

Ши! кайрè, пи! кайрè, çÿле çитрè – çáмарта турè. (Хáмла)

Хÿри тукмак, шáлè – шак-шак. (Кашкáр)

Аслáк кашти çине тухать те, ши-и! шáхáрать те кèрет тарать. (Çерçи)

Нáр-нар! терè те чечек çине улáхса ларчè, сèткенне сáхса илчè.(Пыл хурчè)

Ир те шáкáр-шáкáр, кáнтáрла та шáкáр-шáкáр, каç та шáкáр-шáкáр. (Чашáк-тирèк)

5.Áнлантару диктанчè.

    «Диктант пуххи» 5-11 классем валли. Ш., 2006. 115 стр.

   Пèр ача доска умèнче çырать. Кайран пèрле тèрèслетпèр.

6.Вáхáт юлсан «Хáнáхтару пуххи» (6-7 классем валли) кèнекери 180, 181 хáнáхтарусене пурнáçласси.

 7.Киле èç.

    358-мèш хáнáхтару.

   


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

План-конспект урока "Планы на будущее"

План конспект урока по английскому языку. Класс:5Тема:Планы на будущееУчитель: Фролова Татьяна ВикторовнаУчебник: «Enjoy English » 5-6 классы. (Биболетова М.З., Трубанева Н.Н.).Цели:Уч...

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКА План-конспект урока в 11 классе «Фотоэффект. Применение фотоэффекта.»

Урок с использованием  ЭОР. В изучении нового материала используется информационный модуль  "Фотоэффект" для базового уровня старшей школы.  В практический модуль входи...

Интегрированные уроки. План – конспект интегрированного урока английского языка и ОБЖ в 10 классе.

Идея интегрированных уроков возникла из сопричастности некоторых школьных дисциплин друг другу. Задача современной педагогики – соединить в восприятии ребенка основные знания по каждому предмету в шир...

Карта урока, план урока, рефлексивный отчет

Материалы для педагогической аттестации. Карта урока, план урока, рефлексивный отчет...

Методическая разработка урока. План-конспект урока по музыке 6 класс "Вечные темы искусства и жизни"

Методическая разработка урока. План-конспект урока по музыке 6 класс."Вечные темы искусства и жизни"....

Учет индивидуальных особенностей обучающихся на уроке (план-конспект урока биологии)

Стиль учения – индивидуально-своеобразный способ учебной деятельности - образуется комплексом познавательных УУД с учетом особенностей восприятия и обработки информации разными сенсорными канала...